جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های طولانی غمگین به ترتیب هوش مصنوعی [پیشنهادی 1405]

10847 پست
متن های غمگین طولانی به ترتیب هوش مصنوعی به تعداد 10847 مناسب کپشن و استوری با موضوعات غم دلتنگی و غمگین تیکه دار
شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین مرگ غمگین زندگی دخترانه غمگین غمگین غمگین - جدیدها غمگین عربی غمگین انگلیسی غمگین ترکی کوتاه غمگین کوتاه غمگین - جدیدها
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
مدتی‌ست میان واژه‌ها تبعید شده‌ام .
دیگر نمی‌توانم بر زبان بیاورم چیزی را که بوی صداقت دهد ! .
کلمات ، بیمارند ، لکه‌دار از دروغ ، از مصلحت ، از نمایش . .
آدم‌ها با دست‌ هایشان ، با دل‌ های آلوده‌شان ، معنا را از کلمه ربوده‌اند :) .
من مانده‌ام و سکوت ؛ پناهی بی‌تزویر ، بی‌نقاب ، راست‌تر از هر گفتاری . . .
در این خاموشی چیزی شبیه حقیقت نفس می‌کشد ، چیزی که دیگر در صداها مرده است . . ! .
- آویسا ✍🏻️
1.0
غمگین شعر سکوت و حقیقت بی صداقتی در گفتار دروغ در کلمات تبعید میان واژه‌ها
...

تبعید میان واژه‌های دروغین:

اتاق از دودِ بی‌صدایِ غم پر شده است. نه دودی که چشم را بسوزاند، بلکه دودی که ریه‌ها را سنگین و ذهن را کدر می‌کند. هر نفسی که می‌کشم، مثل بلعیدنِ پودرِ سنگ است؛ آرام، بی‌صدا و فرسایشی. انگار تمامِ مرزهایِ بینِ من و این فضا در حالِ یکی شدن هستند. دیگر نمی‌دانم کجای من تمام می‌شود و کجای این خستگیِ غلیظ شروع می‌شود.



نویسنده:آویسا روناسی️
1.0
غمگین تنهایی خستگی روحی احساس سنگینی در سینه دود غم نوشته غمگین
...

اتاق پر از دود غم و خستگی:

نصب برنامه اندروید تاوبیو
╔╗╚╝╔╗╚╝ زنـבگے مثل ساعت میمونه؛از בوازבـہ شروع میشـہ و تو تو این مسیر کلے سگـבو میزنے ولے بعـב میـ؋ـهمے کـہ בوبارـہ برگشتے رو בوازבـہ خونـہ اولت🥀🖤 ╚╝╔╗╚╝╔╗️
3.0
غمگین فلسفی چرخه زندگی بازگشت به نقطه شروع ساعت زندگی زندگی مثل ساعت
...

زندگی مثل ساعت؛ بازگشت به خانه اول:

گفتم در این روزای سخت اگر کسی حالتون را نمی پرسه من بپرسم، خوب هستید؟ بهترید؟می دونم جای خیلی ها بینمون خالیه ، می دونم کلی عزیز در دی ماه از دست دادید همه ی اینا را می دونم، می دونم که داغ دارید، به هر حال عزیز و جون شما نبودن کسایی که رفتن عزیز و پاره تن همه ی ما بودن، میگذره ولی سخت خیلی سخت گفتم تو این روزای سخت بتوانم مرحمی روی زخمتون باشم، صرفا برای تسکین درد هاتون 🖤️
1.0
غمگین مهربانی دلجویی در غم از دست دادن جملات تسکین درد روزهای سخت و تنهایی تسلیت به داغدیدگان
...

جملات دلجویی برای از دست دادن عزیزان:

مشابه ها
تا حالا شده آنقدر خوب باشی برای بعضیا که نتونن این خوب بودنت رو درک کنن بیخبر ایگنورت کنن و بزارنت ؟؟
رفیق اینو یادت باشه اونا آدم خوبن ، ما بدیم که مهرمونو خرجشون کردیم ️
-
غمگین تنهایی آدمهای ناسپاس بی توجهی به محبت نادیده گرفتن خوبی پشیمانی از خوبی کردن
...

وقتی خوبی کردنم رو نادیده گرفتن:

بنظرم غمگین ترین مکالمه‌ی عمر آدم اونیه که آخر شب توی خلوتِ خودت، با خودت دعوا میکنی، خودتو سرزنش میکنی چون به آدمای بی لیاقت اهمیت دادی، از خودت بدت میاد چون سر بعضی از آدما اشک ریختی، در آخرم خودت اشکاتو پاک میکنی و میگی کمتر غصه بخور همه چی درست میشه.️
-
غمگین تنهایی اهمیت دادن به آدمای بی لیاقت غلبه بر دل شکستگی رفتن از آدمای بی ارزش سرزنش خودت
...

غمگین ترین مکالمه با خودت در نیمه شب:

به مرگم راضی ام اما فقط یک آرزو دارم . .
سرم را لحظه ی آخر به زانوی ِتو بگذارم ؛
بپرسی از من آن لحظه که آیا صحبتی دارم؟
به جای ِ اَشهد و اَن َ بگویم دوستت دارم .️
-
عاشقانه غمگین آخرین آرزو قبل مرگ دوستت دارم در لحظه مرگ مرگ با عشق سرم روی زانوی تو
...

آرزوی آخر: دوستت دارم به جای شهادتین:

‹ سخت‌ترین قسمت اینجاست ك بعضی وقتا باید برای هزارمین بار به خودم یادآوری کنم ك تو تموم شدی ؛ خاطراتت ، دستات ، اون روز ، همچی تموم شده ، اینکه نیستی عذابم میده ولی بیشتر از همه این عذابم میده ك باید باور کنم ك تو دیگه نیستی :
-
غمگین جدایی دلتنگی بعد از جدایی عذاب یادآوری خاطرات باور نکردن تمام شدن رابطه تلاش برای پذیرش جدایی
...

عذاب باور کردن تمام شدن تو بعد از جدایی:


دیگِه‌سِفـٰارِش‌نَکنم‌ها!
+ازبَرشُدم‌مامـٰان‌جـٰان!
- بازبگودِلم‌آروم‌شِـه..!
+ سَعۍکنم‌تیرنَخورم
- دیگِه؟!
+اگه‌خوردم‌شَھیدنَشم
- دیگِه؟
+اگه‌شُدم،پلاکَم‌روگـُم‌نکنم
- خُب؟
+اگه‌گُم‌کَردم،زیرآفتـٰاب‌نَمونم ((

─━━⊰✾🇮🇷✾⊱️
3.0
غمگین شعر شعر مادرانه دلتنگی مادر مادر و سرباز نگرانی مادر
...

مکالمه مادر و سرباز:

این قانون آدم هاست
تازمانی که هستی
آسوده اند ازبودنت
گاهی تنهایت میگذارند
گاهی آزارت میدهند
وگاهی
گمان میکنند قرار است
این بودن هاهمیشگی باشد
#اما.........................
زمانےبرایشان عزیز
می شوی که دیگرنیستی!
1.0
غمگین فلسفی دوست داشتن بعد از رفتن پشیمانی از رفتار ارزش ندانستن آدم‌ها فقدان بعد از مرگ
...

ارزش انسان‌ها بعد از رفتن:

دغدغه من عشق نیس چون بجز عشق خیلی از چیزهای دیگه کمرنگ شدن توی جامعمون
مانند مهربانی،وفاداری،رفاقت،احترام،چشم دیدن پیشرفت همدیگه و از همه مهمتر؛
تعهدی که له شده زیر کفش هوس،فرقی نمیکنه زن باشه یا مرد بلاخره یکیشون به نحو احسن میرینه به اون رابطه
💫💫💫💫💫💫💫💫💫

#بیدارشویم💟️
1.0
غمگین فلسفی از بین رفتن تعهد در رابطه بی وفایی در روابط خیانت و هوس کمرنگ شدن مهربانی در جامعه
...

دغدغه از بین رفتن ارزش‌های انسانی در جامعه:

‏آدمیزاده دیگه؛
هرچقد هم قوی باشه، وقتی دلش میگیره هیچی از منطق نمیفهمه، فقط از خودش و دنیا و زمین و زمان میپرسه:«یعنی من انقد دوست‌نداشتنی‌ام؟! چی کم دارم از بقیه؟!»
هیچوقت هم جوابشو پیدا نمیکنه متاسفانه🫠.️
-
غمگین تنهایی دلتنگی و تنهایی سوال بی جواب احساس دوست نداشتنی چرا دوست داشتنی نیستم
...

چرا احساس می‌کنم دوست‌داشتنی نیستم؟:

دلم خوابی میخواهد از اینجا تا خدا .
دلم ارامشی می خواهد : از جنس قبر
دلم سکوتی می خواهد : بی صدا
دلم درمانی می خواهد : از جنس ابدی
دلم فریادی می خواهد : بی اشک
دلم پاییزی می خواهد : بی بهار
اری من دلم همه این ها را می خواهد ..... :)

نویسنده : هستی رستمی ️
3.0
غمگین شعر دلتنگی شدید آرامش مثل قبر فریاد بی اشک خواب از اینجا تا خدا
...

دلم خوابی میخواهد از اینجا تا خدا:

انتظار
سالها رفت و یک بار از دل
یاد ما نکرد
گرچه اودوررفته بود اما حل
مراد ما نکرد
دل به یادش سالها اما او از
دل بی خبر
ازفراقش ناله کردم اماگوش
بر دادمانکرد
عارف..🌹🌹ه💚ص🌹🌹

-
عاشقانه غمگین انتظار بی‌پایان دلتنگی برای کسی که یاد نمی‌کند دوست داشتن بدون توجه فراق و نادیده گرفتن
...

شعر انتظار و فراق بی‌پاسخ:

کاشکی آدما می تونستن فکر بقیه رو بخونن
اونجوری میفهمیدن در قلبشون به جز خودشون روی کی بازه...
نزار هیچ وقت در دلش به روی کس دیگه باز بشه🥞✨️






..️
1.0
غمگین عاشقانه باز بودن دل برای دیگران دل به دیگری دادن خوندن فکر دیگران ترس از خیانت عشقی
...

کاش میتونستم فکرتو بخونم و بفهمم دل به کی بازه:

[آه که چقدر دلم می خواهد تا ابد درون تصوراتم‌ و جهان های عجیب گیر بیوفتم و غرق شوم،
زیرا این جهان واقعی که در آن می زیستیم کثیف تر و ترسناک تر از هر چیزیست؛
.......
ولی اگر انسان ها کمی،
فقط کمی سعی می کردند جهان را از آلودگی ها پاک کنند، بی شک این جهان نیز همانند جهان های قصه های پریان می بود؛
همان قدر زیبا و شیرین و سرشار از عشق بی پایان نسبت به همه چیز....!🎐🫧]️
1.0
غمگین فلسفی فرار از واقعیت آرزوی دنیای پاک دلتنگی برای خیال جهان واقعی ترسناک
...

آه که چقدر دلم می‌خواهد در تصورات غرق شوم:

برای برخی‌ها گذشته چنان دردناک است که معتقد هستند تنها راه تحمل کردن آن سرزنش و انکار است، اما اگر خواستار دگرگونی اکنون هستید باید گذشته‌ی خود را بپذیرید. اگر مایل هستید که رویاهایتان را متجلی سازید، باید برای هر چه در جهان شما روی می‌دهد خود را مسئول بدانید!

نیمه‌تاریک‌وجود
دبی_فورد️
1.0
غمگین فلسفی حقیقت خسته زندگی
فکر نکن حتما چون خدا قرارت داده
تو یک راهی یعنی بهش میرسی؛
شرمندتم هر راهیی به معنای رسیدن
نیست؛
کنکوری ام سه سال پشت کنکور موند و خوند و تلاش کرد
ولی قبول نشد؛
توعم هرچقدر واسه اون آدم خودتو بکشی
نه تنها عاشقت نمیشه!
بلکه فقط داری وقتتو تلف میدی؛
هیچ وقت واسه ی یه آدمی که نمیخوادت تلاش نکن
چون نمیرسی.
شرمنده ام
ولی واقعیته باید قبول کنی که نمیرسی بهش️
-
عاشقانه غمگین عشق یک‌طرفه قبول نکردن واقعیت نرسیدن به کسی که دوستش داری تلاش بی نتیجه برای عشق
...

تلاش برای کسی که نمیخوادت بی فایده است:

میگویی : دوستم نداری
اما برایم گل های صورتی میخری ،
با من که حرف میزنی
صدایت را صاف میکنی ،
شعر میخوانی و خیره میشوی ،باشد قبول جانِ دلم
اصلا تا باشد از این دوست نداشتن ها.️
3.0
عاشقانه غمگین حقیقت زندگی ادبی
اینکه حالم بده واضحه
بسه ادا
یچیزایی غیر قابل درکه الان
مثلا چقد باید بگذره که دلت تنگ شه برام
مثلا چقد باید بگذره که از این حالت پاره خلصه در آم
تو که نمیدونی من سیگاری شدم واسه ترک لبات
دیگه نمیکشم دوری تو
بگو آرومی چجوری تو..... 🖤️
-
غمگین جدایی دلتنگ کسی بودن دوری از معشوق احساس پوچی بعد جدایی سیگار برای فراموشی عشق
...

حالم از دوری تو بده:

ما آدمها به وفور نقاب مى زنيم...
نقاب مى زنيم تا پنهان كنيم غمگینیم
پنهان كنيم كه رنجيده ایم
و زخم هاى كهنه مان هنوز خوب نشده
و جاى آسيب ساليان قبل، هنوز درد مى كند ...
نقاب مى زنيم تا ميان مردم شهر،
موجه و عادى به نظر برسيم
ومدام نپرسند مشكلت چیست ؟ خوبى؟
نقاب مى زنيم كه خوب باشيم...
نقاب مى زنيم كه
تاريكى هاى جهانمان را پنهان كنيم
وناقل نور باشيم، ناقل شادى و لبخند...️
1.0
تنهایی غمگین نقاب زدن در جامعه پنهان کردن غم دلتنگی و تنهایی ظاهر خوشحال اما درون غمگین
...

چرا نقاب می‌زنیم؟ پنهان کردن غم و زخم‌های کهنه:

قضاوت نکن…

مرا قضاوت نکن؛

آنچه بر من گذشته، حتی تصورش هم برای تو سخت است.

اگر چنین رفتار می‌کنم، حتماً دلیلی دارد.

اگر این چنین هستم، حتماً دلیلی دارد.

یک بار کفش‌های مرا بپوش،

با پاهای من قدم بزن.

از مسیری که من گذاشتم عبور کن؛

با غصه‌ها، تردیدها، و ترس‌هایم زندگی کن.

با خنده‌هایم بخند…️
-
غمگین روانشناسی قضاوت نکردن دیگران دلیل رفتار دیگران همدلی با دیگران کفش کسی را پوشیدن
...

قضاوت نکن؛ کفش های مرا بپوش:

اهل کاشانم ، اما
شهر من کاشان نیست .
شهر من گم شده است .
من تاب ، من با تب
خانه ای در طرف دیگر شب ساخته ام .
من در این خانه به گم نامی نمناک علف نزدیکم .
من صدای نفس باغچه را می شنوم .
و صدای ظلمت را ، وقتی از برگی می‌ریزد .
و صدای ، سرفه روشنی از پشت درخت ،
عطسه آب از هر رخنه سنگ ،
چکچک چلچله از سقف بهار .
و صدای صاف ، باز و بسته شدن پنجره تنهایی .

ادامه دارد ...️
-
غمگین تنهایی دلتنگی تنهایی شبانه خانه در تاریکی شهر گمشده
...

شعر دلتنگی شهر گمشده: