جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های طولانی غمگین به ترتیب هوش مصنوعی [پیشنهادی 1405]

10847 پست
متن های غمگین طولانی به ترتیب هوش مصنوعی به تعداد 10847 مناسب کپشن و استوری با موضوعات غم دلتنگی و غمگین تیکه دار
شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین مرگ غمگین زندگی دخترانه غمگین غمگین غمگین - جدیدها غمگین عربی غمگین انگلیسی غمگین ترکی کوتاه غمگین کوتاه غمگین - جدیدها
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب

×
خیلے‌وحشتناکہ‌کہ‌یہ‌لبخند‌میتونہ‌خیلے‌چیزا‌رو‌مخفے‌کنہ..
_پارڪ جیمینـ

𝐈𝐭 𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐜𝐚𝐫𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐚 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐢𝐝𝐞 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬..
𝐏ark Jimin:) ️
3.0
غمگین فلسفی درد پشت لبخند ناراحتی پشت خنده جیمین بی‌تی‌اس لبخند پنهان کردن
...

درد پشت لبخند | نقل قول جیمین بی‌تی‌اس:

نصب برنامه اندروید تاوبیو
حس میکنم از یه سنی به بعد دیگه حوصله گرفتن وایب منفی از آدمای دورت رو نداری، دیگه به این فکر نمیکنی رفیقمه کلی خاطره داریم، یا حتی بهش احتیاج دارم فلان جا، انگاری ظرفیت ملاحظه کردنت پر شده، بدون توضیح کنار میزاری و عموما میشی آدم بده، ولی خب اوکیه.️
1.0
غمگین روانشناسی آدم بد شدن بعد از سنی کم شدن حوصله در سن بالا کنار گذاشتن رفیق قدیمی تحمل نکردن آدمای منفی
...

چرا بعد از سنی حوصله آدمای منفی رو نداریم؟:



"اینجا، در ژرفایِ سیاهی، جایی که هیچ نوری جرأتِ تابیدن ندارد، من غرق شده‌ام. هر تپشِ قلبم، پژواکِ شکستنِ رویاهایی است که هرگز به واقعیت نپیوستند. اشک‌هایم، رودخانه‌هایی شور از حسرتِ لبخندی که فراموش کرده‌ام چگونه بزنم. جهان، تنها تصویری تار و محو از درد است که در عم️
3.0
غمگین تنهایی احساس ناامیدی شکست رویا تنهایی و غم دلشکستگی
...

احساس غرق شدن در تاریکی و ناامیدی:

مشابه ها
و اندوه هیچ‌گاه به پایان نرسید
مثل درختی که هر روز میوه می‌دهد
شاید بگوییم درخت‌ها فصل بعدی میوه نمی‌دهند و برگ‌هایشان خزان می‌شود
اما در فصل که میوه می‌دهد اندوه تازه می‌شود
روی سفره‌های دلمان می‌نشیند
و من نمی‌دانم برای چنین اندوه عظیمی چه کسی را مقصر بدانم؟️
-
غمگین فلسفی اندوه بی پایان درخت اندوه غم تازه شدن میوه دادن اندوه
...

اندوه بی پایان مثل درخت میوه:

𝑨𝒏𝒅 𝒎𝒂𝒚𝒃𝒆 𝒊𝒏 𝒂𝒏𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒘𝒐𝒓𝒍𝒅 𝒘𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒚 𝒘𝒆 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒕 𝒘𝒆 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒄𝒓𝒚 𝒘𝒆 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒑𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆𝒍𝒗𝒆𝒔
و شاید در جهانی دیگر
ما خوشبخت بشیم
مجبور نباشیم سکوت کنیم
مجبور نباشیم گریه کنیم
مجبور نباشیم همه چیز رو درون خودمون بریزیم
.......؛🥲️
3.0
غمگین تنهایی آرزوی خوشبختی در دنیای دیگر حسرت خوشبختی ناراحتی از ناگفته‌ها سکوت و گریه
...

آرزوی خوشبختی در جهانی دیگر بدون سکوت و گریه:

فکر کردی باور کردم....
خاک بر پشتم نشستی...

دوستی با هر کی کردم....
عاقبت قلبم شکست....

دوستی با هرکی کردم...
زد بر قلبم خنجری.....

عاشقی با هرکی کردم شد مسیر طرفم.....
از دستم که رفت .....
کاش از دلم هم میرفت♡♡

3.0
غمگین خیانت شکستن قلب خیانت در دوستی دلشکستگی عاقبت عاشقی
...

دلشکستگی و خیانت در دوستی:

لابلای وسایلم، چیزهایی هست که
نه به کارم میان، نه دلم میاد دور
بندازمشون، تو سرم هم همین
وضعیت حاکمه من گذشته‌ای رو از
بَرم، که نه می‌تونم فراموشش کنم،
نه دوست دارم مرورش کنم.️
-
غمگین تنهایی نگه داشتن خاطرات احساس گیر کردن در گذشته دور ریختن وسایل قدیمی نتوانستن فراموش کردن گذشته
...

احساس گیر کردن در گذشته و ناتوانی در دور ریختن:

مرگ عادلانه‌ترین چیز توی این دنیاست
هیچکی تا حالا نتونسته از دستش فرار کنه
زمین همه رو می‌گیره.
مهربون‌ها، ظالم‌ها و گناهکارا رو، همه رو
اما غیر از این هیچ عدالتی رو زمین نیست️
1.0
عاشقانه غمگین حقیقت خسته زندگی
هیچ‌کس به‌ اندازه‌ی او رنج نمی‌کشید و هیچ‌کس به اندازه‌ی او از زیبایی های کوچک لذت نمی‌برد. او‌ آمیزه‌ای غریب از درد و شادکامی بود و همواره لبخند اشک‌آلودی بر روح خود داشت.️
-
روانشناسی غمگین لذت بردن از چیزهای کوچک رنج کشیدن در سکوت شادی همراه با اشک شخصیت پیچیده احساسی
...

ترکیب عجیب درد و شادی در یک شخصیت:

ولی ترکیب این دو تا اهنگ ... :)))
و چه بی ذوق جهانی که مرا با تو ندید ....💔👀
اخرین زمزمه ام را همه ی شهر شنید ...🗣
به فنا رفتم و رفتم که تورا شهر دهم ....🤕🤧
منطقی نیست تو باشی و من از دست روم...🚶‍♂️☠
نزدیکمی و میبسمت از دور ...😙🚶‍♀️
اهن دل خود شیفته ی کافر مهجور ....🙍‍♀️💁‍♀️
نترسم....که با دگران خو کنی....👥
تو با من چه کردی.....😿
که با او کنی....🤷‍♀️️
1.0
غمگین عاشقانه غم عشق نافرجام تنهایی در شهر دل شکسته عاشق دور شدن از معشوق
...

غم عشق و تنهایی در شهر بی‌ذوق:

نْٓ😔

هیچ فراموش نمی‌شود از یادم 🥺
شهید خدانور جان کجای 😭


شاعر بلوچستان شعید بلال نصروی
خودت رفتی ولی آهنگ هات انوز تو دلمون هست
مخصوصا آخرین آهنگت(به نام اِن شَاه اَلله آزاد بیت بلوچستان)

چِـْٓهْ گُـْـل هٰٓ اَزـدَسّــٓـت دٰٓده اِیْـم🥀😔

گر روزش برسد
با تمام وجودم میرم سمتش



1.0
غمگین مذهبی یاد رفتگان آهنگ های یادبود شعر بلوچستان شهید خدانور جان
...

یادبود شهید خدانور جان و شعر بلوچستان:

ﮔﺎه‌گاهی ﮐﻪ ﺩﻟﻢ می‌گیرد
به خودم می‌گویم،
در دیاری که پر از دیوار است
ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻓﺖ
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﯿﻮﺳﺖ
ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ ﺑﺴﺖ؟

#سهراب_سپهری
1.0
غمگین تنهایی احساس تنهایی در شهر دلتنگی در زندگی مدرن شعر احساسی درباره بی‌پناهی شعر سهراب سپهری در مورد دیوار
...

احساس تنهایی در زندگی شهری | شعر سهراب سپهری:

نشد بمانی و ببینم رخ زیبای تورا . نشد بودنت را نفس بکشم. نشد شبی در کنارت به تماشایت با صدای اتش و قرمزی اش روی چشمان و موهایت به تو خیره شوم و بگویم دوستت دارم. کاش می ماندی کاش نمی رفتی کاش..‌‌
کاری کردی که تمام زندگی ام پر شود از حسرت و تکرار کلمه ی کاش💔️
1.0
غمگین عاشقانه حسرت عشق از دست رفته خداحافظی ناگهانی دوستت دارم نگفته تکرار کلمه کاش
...

حسرت نبودن عشق و تکرار کاش:

توی بهشت رویاهام غرق بودم بهشتی که نه خبری از ظلم است و فقر مهر و زور ، امان از این زور مخصوصا زور آشنا ، آشنایی که در بهشت افکارت برایت خدا بود ، خنده سایت بود اما وقتی اون بهشت ویران بشه همه کس و زندگیت هم باهاش ویران میشه آشنات برات میشه غریب و خنده سازت *اشک ساز* و آرامشت *زندان بان*
زندانی که خونه ی خنده هات بود و *زندان بانی* که دلیل خنده هات همیشه *زندان بان* ها زور گو نبودند یه روزی مونس و همدم بودند

Paniz️
3.0
غمگین خیانت خیانت آشنا اشک جای خنده ویران شدن بهشت رویا زندان بان عشق
...

از بهشت رویا تا زندان بان آشنا:

دیدی وقتی شمع روشن می‌کنی، دست‌هات رو دورش می‌گیری که باد خاموشش نکنه؟ یه ذره امید ته دلم مونده، با دست‌های لرزون نگه‌اش داشتم، چون اگه اون خاموش بشه، منم دیگه خاموش می‌شم.....️
3.0
غمگین تنهایی امید به زندگی نگه داشتن امید شمع امید ترس از ناامیدی
...

نگه داشتن آخرین ذره امید مثل شمع:

من خیلی آدم انتقاد پذیری ام ،
خیلی از نقص ها و اشتباهاتم رو پذیرفتم و می پذیرم ، اما میدونی چیه ؟ ، نمیتونم قبول کنم توهم یکی از اون اشتباه ها باشی .
لطفا اشتباه من نباش .️
-
I am a very critical person, I have accepted and accept many of my flaws and mistakes, but you know what?, I cannot accept the illusion that you are one of those mistakes. Please don't be my mistake.
عاشقانه غمگین انتقاد‌پذیری عشق و اشتباه اشتباه من نباش پذیرش نقص ها
...

لطفا اشتباه من نباش:

آدمی که یکبار احساساتش آسیب دیده قلبش شکسته و ترجیح داده توی تنهاییاش بمونه و از آدما دوری میکنه نه دنبال جلب توجهه نه توقع زیادی داره، اون فقط یه حصار دور خودش کشیده که از نزدیک شدن آدمای دوروزه دور باشه و فقط کسی ازین مرز رد میشه که بهش این اطمینانو بده که برای قلب حساسو تازه مداوا شدش امانتدار خوبیه.️
1.0
غمگین تنهایی دلشکستگی از بین رفتن اعتماد حصار عاطفی تنهایی بعد از شکست عشقی
...

تنهایی بعد از دلشکستگی و بی‌اعتمادی:

اتل متل جدایی🚶🏻‍♀️
عروسکم کجایی🧸
گاو حسن پریشون🐄
یه دل دارم پر از خون🩸
یه دنیا قصه بردار📖
اسمشو بزار بچگی👶🏻
تا آخر زندگی🖤
اچینو واچین تموم شد🙂
زندگی منم حروم شد ❌️
3.0
غمگین جدایی اتل متل جدایی شعر غمگین کودکانه پایان زندگی دلتنگی بچگی
...

اتل متل جدایی و دلتنگی بچگی:

او می‌خواست اقیانوس باشد، اما حتی قطره‌ای هم نبود.
روزها آواز می‌خواند، ولی صدا از گلویش فرار می‌کرد.
عاشق مهتاب شد، اما دست‌هایش فقط سایه می‌گرفتند.
یک روز قفس دنده‌هایش را باز کرد؛
پروانه‌های مرده از سینه‌اش باریدند و
آنقدر سبک شد که بی‌آنکه بفهمد،
از زمین جدا شد...
حالا هر شب چراغ‌گردانی می‌کند
که به تنهاییِ عابران،
روشناییِ اضافه بدهد.️
1.0
شعر غمگین شعر غمگین تنهایی رهایی از درد چراغگردان شب پروانه‌های مرده
...

شعر کوتاه غمگین درباره تنهایی و رهایی:

בنبال مرهم می‌گشتیم براے ـבرـבامون ،بـہ بهونـہ مرهم بوـבن ،اومـבن یـہ زخم عمیق تر برامون بـہ وجوـב آورـבن פּ رـ؋ـتن😄جالب این جاست تهشم ما مقصریم!😁😁😄

#ترانه️
-
غمگین تیکه دار درد عاطفی خودسرزنشی طنز تلخ مرهم زخم
...

مرهمی که زخم ما را عمیق‌تر کرد:

فاسدترین آدم‌ها کسانی هستند که نادانند اما گمان می‌کنند همه‌چیز را می‌دانند، آن‌وقت به خودشان اجازه می‌دهند دیگران را بکشند. روح آدمِ جنایت‌کار کور است. درنتیجه نه خوبی واقعی در او وجود دارد، نه عشق پاک، و نه روشن‌بینی.

طاعون - آلبر کامو️
3.0
غمگین فلسفی حقیقت زندگی ادبی
‏آدمیزاده دیگه؛هرچقد هم قوی باشه، وقتی دلش میگیره هیچی از منطق نمیفهمه، فقط از خودش و دنیا و زمین و زمان میپرسه:«یعنی من انقد دوست‌نداشتنی‌ام؟! چی کم دارم از بقیه؟!»
هیچوقت هم جوابشو پیدا نمیکنه متاسفانه .
-
-
غمگین تنهایی عدم پیدا کردن جواب احساس دوست نداشتنی بودن چرا دوست نداشتنی هستم دلگیری بی منطق
...

احساس دوست نداشتنی بودن بعد از دلشکستگی:

صدای رعد و برق می آید... ⚡🌧
باران میبارد و بوی باران و نم خاک پیچیده در خانه
در بالکن نشسته ام، قهوه ام را سر میکشم
سرد است حیف نیستی بغلت کنم
حیف تو نیستی قهوه تلخ است
حیف نیستی قدم بزنیم در خیابان های باران زده
هوا دونفره است و من تو را کم دارم... ️
1.0
عاشقانه غمگین خسته عشق یک طرفه باران
بیا کِنارَم بِنِشین..
نِقابِ قَوی بُودَنَت را بَردار
وَ
دَر آغوشَم گِریه کُن
کِ مَن می‌دانَم
آنان کِ هَمیشه می‌گویَند
حالِشان خوب اَست
بیش‌ اَز هَمه بِ گِریه و آغوش نیاز دارَند🥀️
1.0
غمگین روانشناسی نیاز به گریه کردن نقاب قوی بودن آغوش و گریه حالت خوب نیست
...

بیا گریه کن در آغوش من: