جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های جدید خرداد 1405 / بیو های کوتاه (پیشنهادی)

جدیدترین متن های کوتاه خرداد 1405 از گلچین هزاران متن کوتاه جدید در خرداد 1405مناسب بیو . را در بزرگترین سایت بیو و متن کوتاه ایران تاوبیو بخوانید و در بیوگرافی و استوری خود استفاده کنید
نصب برنامه اندروید تاوبیو
ادامه ی جایی که نیست
خشت،خشت،آجر،آجر پیکرم را باـב برـב
من بلوطے عاشق بوـבم،زیر پاے کوهے بلنـב
سوخت نیم عاشقم בر اتش،نیم בیگرم را هم باـב
برـבاز غزل هایم ؋ـقط مانـב خاکستر
باهمین نیمه،همین معولے بساز
ـבیر کرـבے نیم عاشقم را باـב برـב
برجاے مانـב نیمـہ اے خالے تر چاهـ
בر خواب ناز بوـבم؛شبے ـבیـבم کسے ـבر میزنـב
گشوـבم בر را ز چهرـہ ے پر غم او....️
4.1
عاشقانه شعر شعر عاشقانه غمگین تنهایی در عشق اشعار نو احساسی تخریب خود در عشق
نه من آنم که ز فیض نِگَهَت چشم بپوشم ؛
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی . ‌. .
در اگر باز نگردد ، نروم باز به جایی ؛
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی !
کس به غیر از تو نخواهم ، چه بخواهی چه
نخواهی .
باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی .️
3.0
عاشقانه فلسفی عشق بی‌قید و شرط انتظار عاشقانه وفاداری در عشق پناه عشق
آره تو موهات بلنده، زیباست
کلی شیک و دریم (dream) تو شب کلا یه گیلاس !
پس چیکار داری با منِ کلنگِ گیر باز ؟!
ولی ترجیحت دادم خودم به این ساز !
این تماس از زندان تهران و تماس‌گیرنده زندانی میباشد …
آزادی …
آره من رفتم که رفتم …
که رفتم …
که رفتم …
ولی خوبه دیگه نداره طرفم حتی یه نفهم، یه نفر !
یه نفرِ نفهم !!
آره من رفتم … هَع ! که رفتم …
ولی خب دیگه نداره طرفم حتی یه نفعم ! یه نفر، یه نفهم …
آره من رفتم که رفتم …
5.0
غمگین جدایی تنهایی بعد از جدایی احساس بی‌کسی رفتن از زندان ترجیح دادن یکی دیگه
اینم درخواستیتون🎀☺️
من خودم لزبین نیستم ولی مشکلی باهاش ندارم
شماهم اگه ی جا لزبین داشتین جای طرد کردنشون حمایتشون کنین اونا خودشون میدونن تو ایران ب جایی نمیرسن پس دلیلی نداره شماهم هی بکوبین این حرفو تو سرشون یه گرایشه دیگه کاریش نمیشه کرد
بازم میگم مهم انسانیته🎀️
3.2
مهربانی شاخ پذیرش دیگران انسانیت حمایت از لزبین‌ها وضعیت همجنسگرایان ایران
ٖؒ﷽‌چـہ خـבا یے جانمخـבا ے من ، منے کـہ کنار ش تو نباشیتومنے نمے ارزב ،خـבا ونـב ا : نمے گویم کـہ בستم را بگیر ...سالها ست کـہ گر؋ـتـہ اے ؛رهایم نکن ۰‌ٖؒ﷽
چه خدا یی جانم ....
خدا ی من منی که کنار ش تو نباشی ، تومنی نمی ارزد
خدا وند ا نمی گویم که دستم را بگیر سالهاست که گرفته ای : رهایم نکن ۰️
3.0
مذهبی غمگین نیاز به خدا ترس از رها شدن مناجات عاشقانه دعای رهایی

بازم هست :) صفحه های بعدی رو ببین:

1 قبلی (526) 527 بعدی (528) 648