جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های طولانی غمگین به ترتیب هوش مصنوعی [پیشنهادی 1405]

10847 پست
متن های غمگین طولانی به ترتیب هوش مصنوعی به تعداد 10847 مناسب کپشن و استوری با موضوعات غم دلتنگی و غمگین تیکه دار
شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین مرگ غمگین زندگی دخترانه غمگین غمگین غمگین - جدیدها غمگین عربی غمگین انگلیسی غمگین ترکی کوتاه غمگین کوتاه غمگین - جدیدها
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
╰⊱♥⊱╮ღ꧁ من نمیـבانم تو چطور بر בل من نشستے کـہ هیچکس نمیتونـہ جاے تورو בر בل من بگیرב ولے این را نمیـבانم בر בل تو کے هست کـہ هیچوقت بهم نگـ؋ـتے کـہ בوستم בارے ولے من בیوانـہ ؋ـکر میکرבم کـہ توهم منو בوست בاریـ ꧂ღ╭⊱♥≺️
-
غمگین عاشقانه دلتنگی عاشقانه شک در عشق جای خالی در قلب نفهمیدن محبت
...

من نمی‌دانم چه کسی در دل توست:

ـاین را بـבان من هنوز عاشقتم این בنیاے ـבرـב را بے تو تعمول میکنم ولے این را بـבان اوـבنیاے زیبا نمی‌خوام بے تو تعمول کنم هیچوقت نمی‌توانم تورا ؋ـراموش کنم اے عشق ابـבے من ♛‌️
-
عاشقانه غمگین نتونستم فراموشت کنم عشق از دست رفته دلتنگی عاشقانه هنوز عاشقتم
...

هنوز عاشقتم و تو را فراموش نمی‌کنم:

نصب برنامه اندروید تاوبیو
اعتماد نمیکن‍‌ه؟
مطمئ‍‌ن باش از اعتمادش س‍‌واستفاده شده.
ابراز علاق‍‌ه نمیکن‍‌ه؟‌
مطمئن باش یک‍‌ی پسش زده‍.
مهربون نیست؟
مطمئن باش بخاطره‍ مهربون بودن ضربع خورده‍.
خودشو دوست نداره؟
مطمئ‍‌ن باش آدما بهش تلقین کردن به‍ قدر کاف‍‌ی خوب نیست.
گوشه‍ گیره؟
مطم‍‌ئن باش انقدر نادیدش گرفتید ک‍‌ه توی جمع نمی‍‌اد.🥀️
-
غمگین روانشناسی علت بی اعتمادی اثر طرد شدن دلیل مهربون نبودن تاثیر نادیده گرفتن
...

دلایل پشت رفتارهای سرد و دوری گزین:

مشابه ها
خوشا‌‌اسیران‌خاک‌،نه‌فکری‌دارند‌و‌نه‌خیالی`🖤

𝐇𝐨𝐰 𝐄𝐚𝐬𝐲 𝐈𝐭 𝐈𝐬 𝐓𝐨 𝐅𝐨𝐫𝐠𝐞𝐭
‌           چـِہ‌آسـٰان‌میتَـوان‌ازیٰـادهارَفـت🖤

𝙖𝙣𝙙 𝙞 𝙛𝙚𝙡𝙩 𝙖𝙡𝙡 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙙𝙣𝙚𝙨𝙨 𝙞𝙣 𝙨𝙞𝙡𝙚𝙣𝙘𝙚 !

و تمام اندوه ها را در سکوت گذارندم !🐺

ᴾᵉᵒᵖˡᵉ ᵃˡʷᵃʸˢ ᶠⁱⁿᵈ ᵃ ʷᵃʸ ᵗᵒ ᵐᵃᵏᵉ ʸᵒᵘ ˢᵃᵈ
آدما همیشه راه غمگین‌ کردنت رو پیدا میکنن

𝒚𝒐𝒖 𝒑𝒂𝒓𝒂𝒍𝒚𝒛𝒆 𝒂 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏'𝒔
      𝒔𝒐𝒖𝒍 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒘𝒐𝒓
1.0
غمگین تنهایی سکوت و اندوه فراموش شدن آسان غمگین شدن از آدما راه غمگین کردنت
...

غمگین‌ترین متن درباره فراموشی و سکوت:

باشد که دگر هیچ نباشد که بدانم...
در دوری او هیچ نخواهم که بخوانم...
نام تو دگر در دل من معجزه ای نیست..‌
در وصف تو من هیچ نخواهم بسرایم...
تو دست گرفتی که به پیمان شود این دل به تو خرسند....
پیمان شکنی در دلم اندوه نشانی؟
باشد که به قلبم بدهم فرصت بخشش.‌‌...
نابود مرا کردی و بخشش تو بخواهی؟
#صاحبه_عزتی
1.0
غمگین خیانت دل شکسته خیانت در عشق ناامیدی از عشق پیمان شکنی
...

شعر دلشکستگی و خیانت در عشق:

#بوسه -خونین
پارت 1
توی آینه به خودم نگاه میکنم ،دختر شاد و سرزنده ای که تبدیل شده بود به یک افسرده ی منزوی ،آه عمیقی از ته دل میکشم و زن بابا مو برای بار .... نمیدونم بار چندم لعنت میکنم ،عف..ریته ،لباس عروسی پوشیده بودم که برام حکم کفن داشت و آرایشی که خیلی زیبا بود ولی واسه من نه ،منی که قرار بود با مردی که جای پدرم بود ازدواج کنم اشکام شروع به ریختن میکنه ،با صدای در به خودم میام .️
1.0
غمگین تنهایی افسردگی و تنهایی ازدواج اجباری بوسه خونین زن بابا
...

داستان تلخ ازدواج اجباری و افسردگی:

پیش از این
عاشقان
از عشقشان که می‌گفتند
می‌خندیدم
اما
به مهمانخانه که بازگشتم
قهوه‌ام را در تنهایی که نوشیدم
دانستم که چگونه
خنجری از تبار عشق
پهلو می‌شکافد و
بیرون نمی‌رود...!️
1.0
عاشقانه غمگین درد عشق خنجر عشق تنهایی در عشق عشق و رنج
...

خنجری از تبار عشق - شعر کوتاه احساسی:

آدم های غمگین هم یک روز شاد بودند
آدم های غمگین هم یک روز می‌خندید
آدم های غمگین هم یک روز زندگی میکردند
اما طی یک شب از آن آدم شاد رسیدند به آدمی که حتی حوصله خودش را هم ندارد
چه برسد صحبت با دیگران
چه برسد به خندید
چه برسد به زندگی کردن
چه برسد به شاد بودن....🙃️
-
غمگین تنهایی بی‌حوصلگی آدم‌های غمگین از شادی به غم تغییر روحیه
...

آدم‌های غمگین که روزی شاد بودند:

واقعیت این است:
فرودگاه‌ها بوسه‌های بیشتری،
از سالن‌های عروسی به خود دیده‌اند!

و دیوارِ بیمارستان‌ها،
بیشتر از عبادت‌گاه‌ها دعا شنیده‌اند!

چارلی چاپلین

هميشه اینگونه‌ایم:
همه چیز را موکول میکنیم به زمانی که
چیزی در حال از دست رفتن است.❤️‍🩹
-
غمگین فلسفی جملات چارلی چاپلین به تاخیر انداختن بوسه‌های فرودگاه دعاهای بیمارستان
...

جملات چارلی چاپلین درباره فرودگاه و بیمارستان:

من از نظر اکثر مردم – غیرحرفه ای ، غیر عادی ، یا یک فرد ناخوشایند – کسی هستم که هیچ موقعیتی در جامعه ندارد و هرگز نخواهد داشت. به طور خلاصه ، کمترین کمترین. خوب ، پس – حتی اگر این کاملاً درست باشد ، پس باید روزی بخواهم با کار خود نشان دهم که چنین عجیب و غریب ، چنین کسی در درون خود ندارم.

-ونسان ونگوگ


پ.ن: چقد منهه😭😭️
1.0
غمگین تنهایی احساس بی‌ارزشی عجیب و غریب بودن احساس کمترین بودن ونسان ونگوگ نقل قول
...

نقل قول ونگوگ درباره احساس کمترین بودن:

داشتم فکر میکردم که...
ما آب و برق و گاز و بنزین و همه چی داریم، اما باید براشون پول بدیم و بیشتر مواقع نمیتونیم خیلیاشون رو داشته باشیم...
-ما ایرانیا همه چیز داریم، اما چیزی نداریم.. 🙃-️
1.0
غمگین اقتصادی اقتصاد ایران داشتن همه چیز اما نداشتن هزینه بالای زندگی در ایران قیمت آب و برق و گاز
...

داشتن همه چیز اما نداشتن هیچ چیز در ایران:

-گفت: بعضے غم‌ها آنقدر سنگین هستند ڪہ سڪوت می‌ڪنی
در این جور وقتها فقط اشڪها حرف میزنند،،،
+گفتم: اگر اشڪ نیز نتواند حرف بزند چه؟
-گفت: آن موقع شڪ نڪن ڪہ تو دگر
مردہ ای،،،
مثل دلتنگی...️
-
غمگین غم سنگین سکوت در غم اشک حرف میزند دلتنگی مرگبار
...

غم سنگین و سکوت: اشکها حرف میزنند:

صد ها بار گفتمت
ای جان من عاشقانه دوستت دارم
باور نکردی زمزمه های عاشقانه ام را
گفتی من هم مانند دیگرانم
تمامی سخنانم پوچ تو خالیست
حالا که رفتی.....
دیگر من سابق به وجود نیامد
نیمه ای از خود را انگار گم کرده ام
قبل از رفتنت با دست گل آمده بودم پیشوازت.....
کدام دیوانه ای پیشواز زندگی اش میرود
که من می روم......
نشنیدم....
زمزمه های مردمان را که گفتند نگو و نخر
من ساده را باش گفتم عشقم را می گویم و خلاص..
آری️
1.0
عاشقانه غمگین رفتن معشوق دلشکستگی اعتماد نکردن به عشق دوستت دارم باور نکردی
...

دلشکستگی بعد از رفتن عشق:

- زندگی جدی و اندوهگین است ؛
ما را به این دنیای شگفت‌ انگیز می‌آورند اینجا یکدیگر را می‌بینیم با هم دوست و آشنا می‌شویم و لحظه‌ای کوتاه سرگردان باهم پرسه می‌زنیم سپس همدیگر را از دست می‌دهیم و ناگهان و ناروا با همان شتابی که آمده بودیم می‌رویم ..️
1.0
غمگین فلسفی از دست دادن عزیزان غم زندگی دوستی کوتاه زودگذر بودن دنیا
...

زندگی جدی و اندوهگین؛ از دست دادن یکدیگر:

- آدمیزاد باید برای
هرچیزی بهانه‌ای داشته باشد ،
برای ماندن ، خندیدن ،
دم کردن چاییِ هر روز صبح‌
یا قهوه‌ی تلخِ دم غروب ،
آدم برای تحمل زندگی باید چمدانی
داشته باشد پر از بهانه ،
من بهانه‌ دارم ، تا دلت بخواهد
اما‌ همه‌شان قصه‌ رفتنم
را زیر لب زمزمه‌ می‌کنند ،
کاش تو بودی و
بهانه‌‌ام میشدی‌ برای ماندن . .
-
غمگین عاشقانه دلتنگی برای عشق نیاز به همراهی بهانه ماندن دلیل برای ماندن
...

بهانه‌ای برای ماندن:

بقیه میگن" اضطراب دارم"،ولی یه نویسنده میگه:
خواستم زیر پتو،از دست ثانیه ها پنهان شوم؛
بلکه روزگار رحم کند،
اندکی آهسته تر براد.
اما خوب می‌دانستم،
نه زمان هرگز برایم صبر میکرد؛
و نه من هیچ وقت آماده میشدم.️
1.0
غمگین شعر اضطراب و زمان احساس آماده نبودن پنهان شدن از ثانیه ها زمان برای کسی صبر نمیکند
...

متن ادبی درباره اضطراب و پنهان شدن از زمان:

گریه کردیم: گفتن بچه شدی؟!
خندیدیم گفتن: دیوونه شدی؟!
جدی بودیم: گفتن مغرور شدی؟!
شوخی کردیم: گفتن جدی باش!
جدی بودیم: گفتن افسرده شدی؟!
حرف زدیم: گفتن پر حرفه!
ساکت شدیم: گفتن عاشق شدی؟!
عاشق شدیم: گفتن دروغه :)
این مردم بودن، که نزاشتن ما زندگی کنیم

-
غمگین فلسفی قضاوت دیگران ناراحتی از مردم تنهایی در میان جمع زندگی با قضاوت
...

مردم نذاشتن زندگی کنیم:

دیگه نه روباهیه که بخواد فریب بده،
نه شیطونی که بخواد وسوسه کنه…
اونا بازنشسته شدن، چون آدما کارشون رو بهتر بلدن.
بدی شکل عوض کرده؛
یه لبخند قشنگ، یه صدای آروم، یه نگاه آشنا…
حواست باشه، خطرنا‌ک‌ترین دردها رو از نزدیک‌ترینا می‌خوری.
دنیایی شده که باید به جای اعتماد، شک کنی…
نه از روی بدبینی، از روی تجربه.️
1.0
غمگین فلسفی اعتماد نکردن به نزدیکان فریبکاری انسانها نزدیکترین آدمها خطرناک شک به جای اعتماد
...

اعتماد نکردن به نزدیکان: خطر از نزدیکترینها:

*ای وای به این دوتا بیت که میگه:

_یک نفر دارد مرا هر دم هوایی میکند
عاشقم کرده ولی بی اعتنایی میکنید...

بی وفا با اینکه میداند دلم درگیر اوست(:
مثل یک بیگانه او از من جدایی میکند...*️
3.0
عاشقانه غمگین شعر بی وفا دلتنگی جدایی عاشق شدن بی توجهی بی اعتنایی عاشق
...

شعر عاشقانه بی وفایی و بی اعتنایی:

اگر دردهای ما می‌توانست برای کسی فایده‌ای داشته باشد،
می‌توانستیم خودمان را دست‌کم با فکر فداکاری تسکین بدهیم.
.
🖤🌘
.
📚 #مادام_بوواری
✍ #گوستاو_فلوبر️
3.0
غمگین فلسفی زندگی ادبی
گاهی وقتا سنگین ترین باری که حمل می کنیم چمدون نیست فکر هامونه.
چقدر دلم میخواست مغزم رو بدم به خشکشویی و بگم:
بی زحمت اون قسمت که مرور خاطرات هست رو وایتکس بزن ....
اونجایی که نگران آینده هست رو هم اتو بکش تا صاف بشه همین
‌️
1.0
روانشناسی غمگین خاطرات آزاردهنده نگرانی آینده ذهن شلوغ بار فکری
...

بار فکری و خاطرات آزاردهنده:

                           ‌ ‌‌‌    ‌
       𝑻𝒉𝒆 𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒘𝒆 𝒕𝒂𝒍𝒌 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒐𝒖𝒓 𝒘𝒐𝒓𝒅𝒔 𝒎𝒆𝒂𝒏 !

                                           ‌‌‌‌‌هرچی کمتر حرف بزنیم، حرفامون معنی بیشتری پیدا میکنه !!❤️‍🩹
-
عاشقانه غمگین سکوت
𝑻𝒂𝒌𝒆 𝒂 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉, 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒔 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 
   𝒃𝒆 𝒓𝒊𝒈𝒉𝒕, 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒅𝒐 𝒊𝒕

یه نفس عمیق بکش،همه چی قراره
درست بشه،چون تو قراره درستش کنی!!
💅🏻
3.0
غمگین موفقیت سکوت

ᴏɴᴇ ᴅᴀʏ ʏᴏᴜ ʀᴇɢʀᴇᴛ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ sᴇᴄᴏɴᴅs ᴡᴇ ᴅɪᴅɴᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ :)

یه روزی پشیمون میشی از تموم لحظه هایی که با هم نداشتیم من تا ابد دوست دارم :)
3.0
عاشقانه غمگین سکوت
یه وقتایی مشکل از خودت بوده.
همه جوره پای یه عده موندی،
همیشه با همه چیز ساختی،
بی چشم داشت خوبی کردی،
همه جوره بخشیدی،
همه جوره جنگیدی،
همه جوره برگشتی،
در صورتی که باید می‌رفتی
و پشتتم نگاه نمی‌کردی️
-
غمگین جدایی موندن برای کسی که نمی‌ارزد وقتی باید بری ولی میمونی پشیمانی از وفاداری بیجا تقصیر خودته که برگشتی
...

تقصیر خودته که برای همه جنگیدی و موندی:

سرای یار
کجاست آن شهر که نگارش دل
زما می برد
سوختم زفراقش چون دل جان به
هرسرا می برد
حُسن و جمالش دل و جان را به
تاراج می برد
از جان در آن خیالش چون دل به
تماشا می برد
عارف..ص🌹🌹💚🌹🌹️
-
عاشقانه غمگین دلتنگی برای یار شعر عاشقانه حسرت دیدار سوختن از فراق
...

شعر دلتنگی و فراق از یار: