تو رفتی و شهر، بیتو، شبیهِ دیوانهای شد
که در کوچههایِ تنهایی، دنبالِ تو میگردد
من هنوز آنجا ایستادهام، جایی که قولِ ماندن دادی
و باد، بویِ عطرِ تو را، از خاطرم میدزدد
حالا فقط یک تصویر مانده، از آن چشمانِ قهوهای
که در آن، تمامِ آیندهام، به زیباییِ خواب بود
ولی تو، خوابِ شیرینِ من را، با یک نگاهِ سرد شکستی
و من، با قلبی شکسته، یاد گرفتم که چگونه، بیتو،زنده بمانم.
️
که در کوچههایِ تنهایی، دنبالِ تو میگردد
من هنوز آنجا ایستادهام، جایی که قولِ ماندن دادی
و باد، بویِ عطرِ تو را، از خاطرم میدزدد
حالا فقط یک تصویر مانده، از آن چشمانِ قهوهای
که در آن، تمامِ آیندهام، به زیباییِ خواب بود
ولی تو، خوابِ شیرینِ من را، با یک نگاهِ سرد شکستی
و من، با قلبی شکسته، یاد گرفتم که چگونه، بیتو،زنده بمانم.
️
-
غمگین جدایی دلشکستگی بعد از جدایی احساس تنهایی در شهر خاطرات عشق از دست رفته یادگیری زندگی بدون تو آیا میدانستی مغز در هنگام دلشکستگی همان نواحی را ...