گـوزلـیـم❤️🔥𝗚𝗼𝘇𝗮𝗹𝗶𝗺••͜🐙:
دونیادی دا ...کیمه میدان دی کیمه زیندان🖤
سنن منه بیر عومورلوک خاطیره
مندن سنه نه قالاجاخ؟ بیلمیرم🙂💔
یوخوما گلسیدین اگر بیر اخشام
دیردیم یوخوم 𝐎𝐥𝐬𝐨𝐧ابدی🖤♻️️
1.6
عاشقانه غمگین خجالتی خسته عشق یک طرفه
دوستان عزیز ، همانطور که میدانید ، خواهرعزیزم ، در حالِ حاضر در کما به سر میبرد و برای بهبودی او تلاش میکنیم. در این لحظات سخت، بیش از هر زمانِ دیگری به دعاهایِ خیر و از صمیمِ قلبِ شما نیازمندیم. از همهیِ شما خواهشمندم که برایِ سلامتی و بازگشتِ هرچه سریعترِ او به آغوشِ خانواده ، دعا کنید هر نیت پاک و دعایِ خیری که از شما برآید ، برایِ ما ارزشمند و تسلیبخش خواهد بود از همراهی و دعای خیر شما سپاسگزارم️
1.2
غمگین مذهبی حمایت از خانواده دعا برای بیمار کما و بهبودی نیاز به دعا آیا میدانستید مغز در حالت کما هنوز فعالیت الکتریک...
دعای خیر برای خواهر در کما؛ نیازمند حمایت شما:
آیا میدانستید مغز در حالت کما هنوز فعالیت الکتریکی ضعیفی دارد؟ بر اساس پژوهشهای عصبشناسی، شنیدن صدای آشنا (مثل دعای خانواده) میتواند مسیرهای عصبی را فعال کند. در یک مطالعه، بیماران کمایی که روزانه صدای عزیزانشان را میشنیدند، ۴۰٪ سریعتر به هوش آمدند. این یعنی هر دعای شما نهتنها یک انرژی معنوی، بلکه یک محرک عصبی واقعی است. چه طور میتوانیم این آگاهی را به خانوادههای دیگر هم برسانیم؟
راهکار:
بازنویسی: دعاهای جمعی نهتنها امید خانواده را تقویت میکند، بلکه تحقیقات نشان داده حس همبستگی اجتماعی میتواند سطح کورتیزول (هورمون استرس) را کاهش دهد و به بهبودی بیمار کمک کند. اگر دوست دارید، میتوانید یک گروه دعا در شبکههای اجتماعی ایجاد کنید و هر شب در ساعت مشخصی نیت کنید.
سر سبز دل از شاخه بریدم تو چه کردی؟
افتادم و بر خاک رسیدم تو چه کردی؟
من شور و شر موج و تو سرسختی ساحل
روزی که به سوی تو دویدم تو چه کردی؟
هر کس به تو از شوق فرستاد پیامی
من قاصد خود بودم دیدم تو چه کردی
مغرور ولی دست به دامان رقیبان
رسوا شدم و طعنه شنیدم تو چه کردی؟
تنهایی و رسوایی و بی مهری و آزار
ای عشق ببین من چه چشیدم تو چه کردی؟️
1.9
غمگین شب سکوت خسته
이게 수면팁이에요 울면서 덮어도 돼요; 저는 잠을 잘 수 있어요
یہ تیپ بزنم خفن شما مشکی بپوشین ؛ من کفن️
2.2
غمگین خسته دلتنگی زندگی
انࢪوز گࢪيه نڪࢪدم ولي..
ࢪوز بعدش وقتي كه به سرويس مدرسه نرسيدم گريه كردم
وقتي لباسم به دستگيره در گير كرد گريه كردم
وقتي بچه تو خيابون ديدم كه داشت گريه ميكرد گريه كردم
وقتي حوصله نداشتم غذاي موردعلاقمو درست كنم گريه كردم..
روز بعدش هم اون آدمِ دو روز قبل نبودم و از اون موقع ديگه گريه نكردم️
1.3
غمگین روانشناسی حساسیت عاطفی تابآوری روانی تحول درونی نقطه لبریز گاهی اوقات، گریههایمان نه به دلیل بزرگی اتفاقات، ...
تحول درونی: از گریههای روزمره تا تابآوری:
گاهی اوقات، گریههایمان نه به دلیل بزرگی اتفاقات، بلکه به خاطر انباشتگی احساسات و رسیدن به نقطه لبریز شدن است. این متن به زیبایی نشان میدهد که چگونه یک دوره حساسیت عاطفی میتواند جزئیترین اتفاقات را بهانهای برای رهایی احساسات سازد، اما در نهایت، همین تجربه میتواند به یک درک درونی و بازگشت به تعادل ختم شود.
راهکار:
وقتی احساس میکنید جزئیترین اتفاقات باعث دلخوریتان میشود، لحظهای مکث کنید. نفس عمیق بکشید و به یاد بیاورید که این واکنش اغلب نشانهای از خستگی یا استرس انباشته است. خود مراقبتی و استراحت میتواند به بازیابی تابآوری شما کمک کند.
آدمها همینن، میان، حرف میزنن، برات وقت میذارن، باهات خوش رفتارن، قول میدن، خاطره میسازن، وعده میدن، دلگرمت میکنن و تهش کسی میشن که تو هیچوقت نمیشناختی، یادشون میاد وقت ندارن، افسردهان، خستهان، زیر قولاشون میزنن، گند میزنن به هر خاطرهای که بوده، دلسردت میکنن و حالت رو بهم میزنن.️
2.2
غمگین تیکه دار حقیقت خسته زندگی
◦•●◉✿ مَن با چِش بَستـہ بیـבارم
حر؋ـام بـہ בرבام بستگے בارن
من از בراے بستـہ بیزارم
خستـہ از این مرבم بس کـہ بیکارن
من تـہ یـہ چاـہ عمیقم
پنچر وسط راـہ حقیقت
من یکے شـבم کـہ בیگه
خیلے ؋ـرق باهام בارـہ سلیقت ✿◉●•◦️
1.4
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی دوستت دارم
«کسی که تو رو بخواد هم وقت داره!
هم حالت و میپرسه!
هم حرفی که نباید بزنه رو نمیزنه!
هم حرفی که باید بزنه رو میزنی!
از من و تو و صدتای ما هم بهتر میفهمه!
کافیه فقط تو رو بخواد...»️
1.6
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی دوستت دارم
ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻝ ﺑﺎ ﻣﻌﺬﺭﺕ ﺧﻮﺍﻫﯽ !
ﺑﺎﺭ ﺩﻭﻡ ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ !
ﺑﺎﺭ ﺳﻮﻡ ﺑﺎ ﺭﯾﺨﺘﻦ ﻏﺮﻭﺭﺕ ﻧﮕﻬﺶ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﯼ !
ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺭ ﭼﻬﺎﺭﻡ …
… ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻪ ﻣﯿﺸﻪ ، ﻧﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﮑﻨﯽ !
ﭼﻮﻥ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺑﻤﻮﻧﻪ ﺑﺎﺯ ﻣﻮﻗﺘﯿﻪ !
ﯾﻌﻨﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﺶ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﻭ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﺑﺮﻩ ،
ﻣﯿﺮﻩ !
ﺑﻔﻬﻢ !
ﭘﺲ ﻓﻘﻂ ﺑﺮﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﻭ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻮ :
ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ .
ﺑﯿﺸﺘﺮﺵ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯽ ﺍﺭﺯﻩ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ😔🔪️
1.4
غمگین دخترانه حقیقت خسته دلتنگی
گفت:چطوری
در خیالم هزاران حرف ناگفته بود و چنان چه در هیاهوی افکار و حرف های خودم غرق شده بودم که صدایی اینگونه با من هم صدا بود؛
هم خستم،هم میخواهم بجنگم ، هم خوبم ، هم بغضی در گلویم امان من را بریده ، هم میخواهم بمانم ، هم خوشحالم ، هم غمگینم، هم عاشقم ، هم پشیمان گویی تا خواستم به زبان بیاورم گفتم : خوبم🙂️
1.7
غمگین روانشناسی احساسات متناقض پنهان کردن احساسات حرفای ناگفته خوبم اما ...
وقتی میگی خوبم اما نیستم:
ذهن بعضی افراد شبیه اتاقی است که هیچوقت چراغش خاموش نمیشود.
آنها حتی بعد از تمام شدن یک اتفاق، بارها و بارها آن را در ذهنشان مرور میکنند؛
نه برای پیدا کردن جواب،
بلکه چون نمیتوانند رهایش کنند.💤️
2.4
غمگین روانشناسی نشخوار فکری رها نکردن گذشته فکر زیاد مرور ذهن تحقیقات علوم اعصاب نشان میدهد نشخوار فکری (Rumina...
رهایی از نشخوار فکری و مرور مداوم گذشته:
تحقیقات علوم اعصاب نشان میدهد نشخوار فکری (Rumination) نه تنها مسیرهای پاداش را فعال نمیکند، بلکه مدارهای مرتبط با تهدید و درد فیزیکی را تحریک میکند. جالب این که این الگو شبیه اعتیاد است: تکرار یک فکر، دوپامین ندارد اما کورتیزول را بالا میبرد. آیا حس میکنید این چرخه ذهنی همانند یک زندان است؟
راهکار:
بسیاری از افراد این چرخه را تجربه میکنند. یک راهکار عملی: هر بار که فکر تکراری به سراغتان آمد، آن را سریع روی کاغذ بنویسید. این کار به مغز سیگنال میدهد که موضوع ثبت شده و دیگر نیازی به تکرار ندارد. به تدریج چرخه نشخوار کمرنگ میشود.
-الوداع الوداع یا شهر الغفران🥺💔-
نفس آخــر و هنگام جــدایی چه کنم؟
بی توبااین دل مشتاق وهوایی چه کنم!
می روی لحظه غمگین وداع آمده است!
درغم هـجرتو تااینکه بیایی چه کنم؟😔
𝓓𝓲𝓷𝓪️
2.0
غمگین دلتنگی
🔺کریستیانو رونالدو تصمیم نهایی خود را برای جدایی از این باشگاه و خداحافظی همیشگی با دنیای فوتبال گرفته است. بن جیکوبز، خبرنگار سرشناس حوزه نقلوانتقالات، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود مدعی شد که این ستاره ۴۰ ساله هیچ قصدی برای تمدید قرارداد با زردپوشان ریاض ندارد و در تابستان سال ۲۰۲۷، رسماً از دنیای فوتبال حرفهای خداحافظی خواهد کرد.💔
..️
1.4
غمگین حقیقت
هیچکس نفهمید چقدر ساکت شدم
هیچکس نفهمید پشت خنده هام چی قایم بود
هیچکس نفهمید شب هارو چطور صبح کردم
هیچکس نفهمید چقدر خودمو گم کردم
هیچکس نفهمید بارها بریدم و چیزی نگفتم
هیچکس نفهمید چندبار خواستم برم و نتونستم
هیچکس نفهمید از همه فاصله گرفتم
هیچکس نفهمید چقدر آروم توی خودم مُردم
هیچکس نفهمید و منم دیگه توضیحی ندادم💔🖤️
2.2
غمگین خسته
دامن مکش به ناز که هجران کشیدهام
نازم بکش که ناز رقیبان کشیدهام
شاید چو یوسفم بنوازد عزیز مصر
پاداش ذلتی که به زندان کشیده ام
⏳♥️🎻شهریار✨🌿🌈️
1.4
عاشقانه غمگین دوری از معشوق صبر در عشق شعر شهریار یوسف و زندان ...
شعر شهریار درباره هجران و صبر:
مالک وقتی برگشت، نگران جان علی بود. حالا که علی زمان شهید شده، مالک تا اتمام کار معاویه حق بازگشت ندارد.
اگر مالک برگردد معاویه حاکم خواهد شد و بعدتر کربلا رقم خواهد خورد. کار را یکسره کنید...
خلاص️
2.1
تاریخی غمگین تاریخ صدر اسلام داستان مالک اشتر حادثه کربلا شهادت علی ...
حاجی میشه برگردید
دلم میخواد یه بار دیگه سیر بغل تون کنم
حاحی میشه برگردید قول میدم این بار اذیت تون نکنم
قول میدم حرف تون رو گوش کنم و همراهتون باشم
حاجی میشه برگردید
قول میدم این بار دیگه تو ذهنم رویای همراه تون بودن رو نداشته باشم::))) ️
2.0
غمگین جدایی دلتنگی برای برگشتن حاجی برگرد خواهش برای بازگشت قول دادن برای تغییر ...
متن دلتنگی و خواهش برای برگشتن:
بازیکنانی که امسال قراردادشون به اتمام میرسه
علیرضا کوشکی😢😢😢
روزبه چشمی
محمد حسین اسلامی
ابولفضل جلالی❤️🩹❤️🩹
عارف غلامی😭
آرمین سهرابیان
آنتونیو آدان️
1.6
غمگین ورزشی علیرضا کوشکی بازیکنان استقلال جدایی از استقلال قرارداد تمام شده استقلال ...
لیست بازیکنان استقلال با قرارداد تمام شده ۱۴۰۳:
وقتی مراقب حرفات نباشی،
یکی تا صبح نمیتونه بخوابه،
یکی دلش میشکنه،
یکی اعتمادشو از دست میده،
یکی از خودش بدش میاد،
و یکی شاید هرگز مثل قبل نشه.!️
1.7
غمگین روانشناسی از دست دادن اعتماد شکستن دل بی خوابی از ناراحتی تاثیر حرفهای تند ...
یونا یجا قشنگ معنی اشک رو به خیلیا فهموند :
اشک تو تنهایی هات یعنی حرفهایی که نمیتونی ،
به هیشکی بزنی . . .
نه دروغه میگن گرده زمین همه بهم میگن باید قیدشو بزنی(=️
1.9
غمگین تنهایی معنی اشک حرفهای نگفته تسلیم نشدن اشک تنهایی تحقیقات عصبشناسی نشان میدهد اشک احساسی (نه اشک م...
معنی اشک در تنهایی - حرفهای ناگفته:
تحقیقات عصبشناسی نشان میدهد اشک احساسی (نه اشک معمولی) حاوی هورمونهای استرس مانند پرولاکتین است و گریه کردن باعث دفع این مواد از بدن میشود. همچنین گریه کردن اندورفین و اکسیتوسین آزاد میکند که حس آرامش و پیوند را افزایش میدهد. این یعنی گریه یک مکانیسم بیولوژیکی برای التیام و بازگشت به تعادل است. شاید به همین دلیل بعد از گریه احساس سبکی میکنیم. آیا تا به حال فکر کردهاید که اشکهایتان داروی طبیعی بدنتان باشند؟
راهکار:
میتوان این متن را از زاویه دیگر نگاه کرد: اشکها فقط حرفهای نگفته نیستند، بلکه زبانی هستند برای بیان چیزهایی که کلمات از عهده آن برنمیآیند. جمله آخر هم شاید اشاره به فشار اجتماعی برای تسلیم شدن دارد، اما خود گریه نشانهای از ایستادگی در برابر این فشار است.
در دل دردیست که غوغا میکند
در گلو بغضی ست که بی تاب میشود
در چشم سرخی ست که خون پا میکند
بی وفا حالا که نیستی خاطره است ماند من
ماندم وخاطره
️
1.5
غمگین شعر خاطره حقیقت
چون گرگی تنها بودم. . چون گلی زیبا
من فردی قوی بودم. . حتی فردی ضعیف
بارها شکست خوردم. . چون تنها بودم
شکستم دل هارا. شکستند دلم را
ولی آیا ارزشی داشت در این دنیای بی ارزش؟
آلبوم شعر دخی رپر ✨️
2.1
شعر غمگین شعر تنهایی دل شکسته شکست عشقی دخی رپر ...
شعر تنهایی و دلشکستگی - دخی رپر:
کاش میتونستم به خیلیا بگم که زندگی هنوز قشنگیاشو داره
کاش میتونستم به بعضیا بگم منم همون علاقه ای رو بهشون دارم که اونا نسبت به من دارن
کاش میتونستم خیلی چیزارو براشون توضیح بدم
ولی خب انسانه دیگه گاهی اوقات بین عقل و دل گیر میکنه
نمیدونه باید کدومشو انتخاب کنه....🥲❤️🩹️
2.4
غمگین عاشقانه دلنوشته عاشقانه گیر کردن بین عقل و دل نتوانستن ابراز احساسات زندگی هنوز قشنگه ...
زندگی هنوز قشنگه اما بین عقل و دل گیر کردم:
شگفتا از عزیزانی که هم آواز من بودند
به سوی اوج ویرانی پل پرواز من بودند
رفیقان یک به یک رفتند مرا باخود رها کردند
همه خود درد من بودند گمان کردم که هم دردند
گره افتاده در کارم به خود کرده گرفتارم
به جز در خود فرو رفتن چه راهی پیش رو دارم 🕊️
2.1
غمگین رفاقتی درد تنهایی خیانت دوستان شکست در روابط انزوای اجتماعی در روانشناسی، پدیدهای به نام «سندرم خیانت» وجود د...
درد تنهایی پس از خیانت دوستان:
در روانشناسی، پدیدهای به نام «سندرم خیانت» وجود دارد که پس از شکست اعتماد در روابط نزدیک رخ میدهد و میتواند منجر به انزوای عمدی و بیاعتمادی عمیق به دیگران شود، گویی که فرد برای محافظت از خود، به «در خود فرو رفتن» به عنوان تنها راهحل پناه میبرد. آیا این انزوا یک مکانیسم دفاعی موقت است یا میتواند به یک زندان دائمی تبدیل شود؟
راهکار:
این احساس که همهی دردها را تنها باید تحمل کرد، میتواند یک تحریف شناختی باشد. شاید نوشتن نامهای (بدون فرستادن) به هر یک از آن «رفیقان» و توصیف دقیق احساس خیانت، به بازکردن آن «گره در کار» کمک کند.
ESTP بودن هم سخته ها
هم باید تظاهر کنی و به عالم و آدم بفهمونی تو به خودشون و احساساتشون اهمیت نمیدی اما درواقع برات مهمه مگرنه غرورت میشکنه و احساس میکنی انگار کامل نیستی😕️
1.5
غمگین روانشناسی دردسرهای تیپ شخصیتی غرور در روانشناسی شخصیت ESTP تظاهر به بیاحساسی جالب است که در مدل پنج عاملی شخصیت، برونگرایی بال...
دردسرهای پنهان ESTP: پشت ماسک بیاحساسی:
جالب است که در مدل پنج عاملی شخصیت، برونگرایی بالا (مثل ESTP) اغلب با تجربهی هیجانی مثبت بیشتر مرتبطه، اما این میتونه منجر به «فشار هنجار مردانگی» یا توقعات اجتماعی برای نمایش سرسختی عاطفی بشه. این تناقض چطور بر سلامت روان تأثیر میذاره؟
راهکار:
این تناقض بین نمایش بیرونی بیاحساسی و اهمیت درونی، دقیقاً با نظریه «ناهماهنگی شناختی» لئون فستینگر توضیح داده میشه. شاید تمرین برچسبگذاری احساسات (Emotion Labeling) به صورت خصوصی، این فاصله رو کم کنه.
ولی تو اونجایی بزرگ میشی
که یاد بگیری رها کنی!
کش دادن یه سری چیزا،
ممکنه واست گرون تموم بشه!
این روزا در قبال روح و روانت منفعت طلب باش!
اگه دیدی داره بهت آسیب میزنه رهاش کن!
شاید سخت باشه اما غیر ممکن نیست...
خیلیا تونستن ، پس توام میتونی! ️
1.8
غمگین حقیقت
در حالی که بزرگترین خوشبختی من این است که کنار تو باشم، همیشه، بیوقفه، بیپایان.
ولی برخلاف رویای من، این جا روی زمین گوشه ی آرامی برای عشق ما وجود ندارد، نه این جا در دهکده و نه جایی دیگر، و به همین دلیل من به یک قبر فکر می کنم،قبری عمیق و تنگ؛ من و تو توی قبر یکدیگر را در آغوش می گیریم، طوری که انگار به هم عجین شدهایم، من چهره ام را در تو پنهان می کنم، تو چهرهات را در من و دیگر هرگز کسی ما را نخواهد دید.
️
2.0
عاشقانه غمگین عشق نافرجام تنهایی عاشقانه آغوش در مرگ عشق در قبر در روانشناسی، پدیدهای به نام «ادغام خود با دیگری»...
عشق بیپایان در آغوش قبر؛ روایتی از ناامیدی و پیوند ابدی:
در روانشناسی، پدیدهای به نام «ادغام خود با دیگری» (Self-Other Fusion) وجود دارد که عشق شدید را به میل به یکیشدن فیزیکی تا مرز نابودی تبدیل میکند. جالب اینجاست که در برخی قبایل باستانی، عاشقان را در یک قبر با صورتهای روبروی هم دفن میکردند تا در دنیای دیگر «همچهره» بمانند. آیا این ایدهی «پایان عشق در قبر» برای تو تسکینبخشتر است یا تلختر؟
راهکار:
این متن یادآور مفهوم «سوگواری پیشدستانه» (Anticipatory Grief) در روانشناسی است: عشقی که آنقدر عمیق است که فقدان احتمالی را پیشبینی میکند. اگر این حس را تجربه میکنی، شاید وقتش رسیده که از «ترس از دست دادن» به «قدرت لحظههای اکنون» پل بزنی – یک تمرین ساده: هر روز یک دقیقه چشمانت را ببند و عشق فعلیات را بدون تصور آینده حس کن.
بگذر از من آدم افسرده میخوای چکار 🙂
آدم ای غارت زده ،دل مرده میخوای چکار 😅
بی نهایت چرخ دنیا با دلم بد کرده است💔🥀
آنکه با خود خون دل آورد 🩸
میخوای چکار🖤
💔💔💔🥀️
2.1
غمگین عشق یک طرفه