جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های طولانی غمگین به ترتیب هوش مصنوعی [پیشنهادی 1405]

10812 پست
متن های غمگین طولانی به ترتیب هوش مصنوعی به تعداد 10812 مناسب کپشن و استوری با موضوعات غم دلتنگی و غمگین تیکه دار
شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین مرگ غمگین زندگی دخترانه غمگین غمگین غمگین - جدیدها غمگین عربی غمگین انگلیسی غمگین ترکی کوتاه غمگین کوتاه غمگین - جدیدها
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
چه ها با جان خود در از رخ جانان خود کردم
مگر دشمن کند این ها که من با جان خود کردم
طبیبم گفت درمانی ندارد درد مهجوری
قلط میگفت خود را کشتم و درمان خود کردم...🙂💔️
2.3
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی
اونجا که فروغ فرخزاد میگه:

مدت زیادی گریه کردم،نمیدانم چرا...
فقط یادم هست که
گریه کردم و اگر گریه نمیکردم خفه میشدم!
تنهاییِ روح مرا هیچ چیز جبران نمیکند.
یک ظرف خالی هستم و توی مرداب‌ها دنبال جواهر می‌گردم .️
1.3
غمگین دخترانه حقیقت خسته زندگی
نصب برنامه اندروید تاوبیو
*من قاتل نیستم *
پارت سی:
نمی‌توانست بگوید هر بار که اسم نفس را می‌شنود، انگار چیزی در گوشش می‌ترکد. نمی‌توانست اعتراف کند که از خودش هم می‌ترسد. از این‌که هنوز زنده است. از این‌که نفس نیست، اما او هست. از این‌که زنده ماندن، همیشه نعمت نیست؛ گاهی مجازاتی است که هر روز تکرار می‌شود️
2.3
غمگین فلسفی احساس گناه بازمانده درد از دست دادن مجازات زنده بودن ترس از زنده ماندن
در روان‌شناسی، «گناه بازمانده» یکی از پیچیده‌ترین ...

احساس گناه بازمانده: وقتی زنده ماندن مجازات است:

در روان‌شناسی، «گناه بازمانده» یکی از پیچیده‌ترین واکنش‌های پس از سانحه است. مغز ما برای تطبیق با رویدادهای تصادفی، معنا می‌تراشد و گاهی زنده ماندن را به‌جای شانس، به مجازات تبدیل می‌کند. جالب اینجاست که دقیقاً همین مکانیسم دفاعی می‌تواند باعث افسردگی عمیق شود. آیا می‌دانید که پژوهش‌ها نشان می‌دهد بازماندگانی که حس گناه را به مسئولیت مثبت تبدیل می‌کنند، تاب‌آوری بیشتری دارند؟

راهکار:

این حس زنده ماندن به‌جای دیگری، پارادوکس عمیقی است. در روان‌شناسی به آن «گناه بازمانده» می‌گویند. شاید بتوان زنده ماندن را نه مجازات، بلکه امانتی دانست که باید با یاد آن عزیز به بهترین شکل از آن مراقبت کرد. آیا راهی برای تبدیل این رنج به انگیزه‌ای برای زندگی آگاهانه‌تر وجود دارد؟


اگر این شبها فواحش و ارازل شعاردهی و هلهله داشتن حتما الله اکبر بگید!
جایی خوندم طنین صدای این جماعت رو باید شکست تا نتونن از قدرتهای شیاطین کمک بگیرن و چه شعاری بالاتر و قدرتمندتر از الله اکبر✊
#مهم‌ونشرحداکثری️
2.3
غمگین تیکه دار انتقام
مشابه ها
هوای بهارو دیدی؟
دقیقا رفتنت مث بهار دیوونم کرد
یه لحظه آروم و ساکتم
یه لحظه دلم میخواد داد بزنم خودمو خالی کنم هرچی دم دستمه بشکنم
یه لحظه دلم میخواد فقط گریه کنم
یه لحظه میگیرم و نمیبارم
انگار دیگه کنترل هیچی دست خودم نیست
از خودم بیخودم کردی چش سیا🙃🖤℘🥀️
2.5
غمگین جدایی دلتنگی بعد از جدایی احساس دیوانگی از رفتن بهار و جدایی عاطفی نوسان خلقی بعد از جدایی
...

دقیقا رفتنت مث بهار دیوونم کرد:

تو گفتی بارونو دوست داری
ولی چترتو باز کردی...
گفتی خورشیدو دوست داری
ولی دنبال سایه بودی...
گفتی عاشق وزیدن بادی
ولی پنجره رو بستی...
و برای همین میترسم
وقتی میگی منم دوست داری...
«ویلیام شکسپیر»️
2.0
غمگین تیکه دار حقیقت
دَر‌پِی‌ ِ لَحظه‌ی‌ ِ دیدار‌ِتو‌مَن‌مُنتَظِرَم؛
مُنتَظِر‌مِثله‌ی‌‌ِدیوانه‌ی‌ِبیحالم‌،مَن
مُنتَظِر‌مِثله‌ی‌ِمادَر،به‌هِنگام‌ِجَنگ؛
هی‌دُعا‌گوی‌توی‌باشَم‌ک‌‌ِببینی‌فَردا
مُنتَظِر‌مِثله‌همان‌آدَمی‌که..
موئمِن‌است‌ُوچِشم‌‌ب‌راه‌ِحَضرَتی...
هِی‌‌ب‌ِمِیخانه‌رَوَم‌مَست‌کُنَم‌
تا‌ک‌ِاَز‌حال‌رَوَم‌،یاد‌رَوَداین‌حال‌را؛
نون‌غاف؛️
1.5
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی دوستت دارم
موقعه رانندگی
حواسش نبود و از کوچه رد شد
حواسش نبود و تصادف کرد
حواسش نبود و تلفنو جواب نداد
حواسش نبود و دستشو برید
حواسش نبود و حرفمو نشنید
حواسش نبود و عکسا رو پاک کرد
حواسش نبود و اون حرفو زد
حواسش نبود و رفت
حواسش نبود و داد زد
حواسش نبود و ظرف شکوند
قلب شکوند
یه روزی هم حواسش نبود و گفت
دوست دارم .. / 🙂

پایانِ پایان ../️
1.4
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی دوستت دارم
آدما مثل سم میمونن
وقتی دردشون وارد وجودت شه
هیچ راهکاری نیست که حالت مثل اول خوب شه
خودشون میرن ولی درداشون باقی میمونن
و انقدر نفوذ میکنن توی قلبت تا اخر که از پا دربیای.️
2.5
غمگین حقیقت
آقا آرمان داداش قشنگم....
چهار سال از شهادتت گذشت و
متهمین قتل تو تبرئه شدند....
۷۰ متهم و دریغی از قاتل تو...
عیبی نداره...
هنوز خدایی هست...
معلومه که هست...
و دنیای دیگه ای وجود داره...
قاتلین تو به مجازات خود خواهند رسید...
1.5
غمگین مذهبی عدالت الهی بی عدالتی در دادگاه شهید آرمان تبرئه متهمین قتل
تحقیقات روانشناسی نشان می‌دهد که باور به عدالت نها...

شهید آرمان و تبرئه متهمین: امید به عدالت الهی:

تحقیقات روانشناسی نشان می‌دهد که باور به عدالت نهایی (حتی در جهان دیگر) باعث کاهش سطح کورتیزول (هورمون استرس) و افزایش تاب‌آوری روانی در برابر بی‌عدالتی‌های فاحش می‌شود. این مکانیسم دفاعی مغز برای حفظ امید در شرایط تلخ است. آیا این باور می‌تواند جایگزین کنش اجتماعی برای عدالت باشد؟

راهکار:

این پیام یادآور است که در نبود عدالت زمینی، امید به عدالت آسمانی می‌تواند نیروبخش باشد. اما فراموش نکنیم که حفظ یاد و پیگیری حقوقی، ابزارهای ملموس‌تری برای التیام جمعی هستند.

یه دیالوگ تو سریال خاتون بود که میگفت:
«زن ها تا لحظه ی آخر میجنگن ولی وقتی یه چیزی براشون تموم میشه،دیگه تموم شده!»
چقدر درسته این جمله؛
همه ی ما فقط یک بار از یکی با تموم قلب و غرورمون میخوایم بمونه، همه ی ما یکبار با تموم قلبمون برای یه چیزی و یا خواسته مون میجنگیم ولی وقتی ارزششو برامون از دست میده حتی
وقتی هم دو دستی بهمون بدنش
دیگه نمیخوایمش:)️
2.1
غمگین دختر
ز تو چه پنهان عاشقت بودم… از دل نه! از سلول سلولم
با تو جهانم تازه تر میشد از روزهای طبق معمولم
تو زنده تر بودی و کوچکسال، با دامن گلدار کوتاهت
گفتم بمانم با تو گفتی نه، گفتم خدا گفتی به همراهت
دِلتنگی تنها دَردی بود که درمان نداشت...️
1.7
غمگین عاشقانه عشق نافرجام دلتنگی بعد از جدایی خاطرات عشق قدیمی شعر عاشقانه غمگین
تحقیقات عصب‌شناختی نشون میده که طرد عاطفی دقیقاً ه...

شعر عشق نافرجام و دلتنگی بی‌درمان:

تحقیقات عصب‌شناختی نشون میده که طرد عاطفی دقیقاً همون مسیرهای مغزی رو فعال می‌کنه که درد فیزیکی ایجاد می‌کنه. جالبه که شاعر می‌گه «از سلول سلولم»، چون سلول‌های ما واقعاً خاطرات هیجانی رو ذخیره می‌کنند؟ به نظر شما دلتنگی واقعاً درمانی داره؟

راهکار:

این شعر به‌خوبی نشون می‌ده که عشق یک‌طرفه چقدر می‌تونه عمیق و دردناک باشه. شاید جالب باشه به‌جای تمرکز روی فقدان، به این فکر کنی که این تجربه چطور به تو قدرت درک احساسات عمیق‌تر رو داده. نوشتن یک ادامه برای این شعر از دید امروزت می‌تونه درمانی باشه.

دریافته‌ام که وقتی کسی تو را دوست دارد، غم و اندوهت باید برایش مهم باشد. اما گاهی این دردها را به تنهایی تحمل می‌کنم. در سکوت، فریاد می‌زنم، ولی کسی نیست که بشنود. این تلخی ماندگار است، مانند سایه‌ای که هرگز از من جدا نمی‌شود.️
2.0
غمگین تنهایی حقیقت خسته
تا حالا براتون پیش اومده تو مغزتون داد بزنید.
همه‌ی ظرفا رو بشکونید.
میزا رو برگردونین.
همه‌چیو بهم بریزین و برین..
در حالی‌ ک آروم نشستین و به یه نقطه خیره شدید ؛)️
2.4
غمگین حقیقت




هوای شهر دلگیر بود، مثل دل من. باران بی‌امان می‌بارید و من مانده بودم و خاطراتی که مثل خوره به جانم افتاده بودند. دستم را روی دیوار سرد اتاق کشیدم و چشم‌هایم را بستم. صدای خنده‌هایش هنوز در گوشم بود، اما دیگر نبود. رفته بود، انگار هیچ‌وقت نبود. دلِ من شکسته بود، اما اشک‌هایم سکوت️
1.8
غمگین عاشقانه شکست عشقی دل شکسته تنها دلتنگی در باران خاطرات عشق قدیمی
...

دلتنگی عاشقانه در باران و خاطره های تلخ:

ـבلم گر؋ـت از این قـ؋ـس تو حسرت یـہ هم نـ؋ـس من בیگـہ رو نمیزنم این בیگـہ آخرین ב؋ـعـہ اسمن یکے בلم گر؋ـتـہ از خوבم از این خیال بے کسے از اینکـہ جوט בاבم ولے پیـבا نشـב ؋ـریاבرسیآخر خطم و בیگـہ چشم من آب نمیخورـہ این چاقو عمرا בستـہ ے خوבشو باز نمیبرهمن בیگـہ آخر جاבـہ ے בلم جاבـہ ے بے عبوریـہ برنمیگرבم کـہ تـہ این جاבـہ اشک و کوریهیـہ راهے وا کن جلو پام בارم باز از پا בر میام בارم بازم کم میارم من چشماے تر نمیخوامهو️
1.6
غمگین تنهایی دلتنگی و تنهایی بی کسی احساس قفس حسرت هم نفس
تحقیقات علوم اعصاب نشان می‌دهد که حس تنهایی عمیق، ...

دلتنگی در قفس حسرت و بی‌کسی:

تحقیقات علوم اعصاب نشان می‌دهد که حس تنهایی عمیق، همان نواحی از مغز را فعال می‌کند که در پاسخ به درد فیزیکی روشن می‌شوند. یعنی «دلم گرفت» فقط یک استعاره نیست؛ مغزت واقعاً دارد زخم را پردازش می‌کند. جالب است که این مکانیسم احتمالاً برای بقای اجتماعی تکامل یافته است. آیا این رنج ناخواسته می‌تواند محرکی برای جستجوی ارتباطی اصیل‌تر باشد؟

راهکار:

این متن حس عمیقِ به دام افتادن در حسرت را منتقل می‌کند. شاید بتوانی این احساس را به یک اثر هنری تبدیل کنی: شعری از تنهایی که در آن «قفس» به یک استعاره بصری تبدیل می‌شود. یا یک نقاشی از پرنده‌ای که بال‌هایش را باز کرده اما دیواری شیشه‌ای جلویش هست. خلاقیت می‌تواند این وزن سنگین را به چیزی ماندگار بدل کند.

از هیتلر پرسیدند:
_ چرا بین عشق و جنگ،جنگ را انتخاب کردی؟
جواب داد:
_ چون در جنگ یا میمیری یا زنده میمونی
ولی در عشق هر روز هزار بار میمیری و زنده میشی :)🗡🌹️
1.7
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دوستت دارم
فک کن منی که فک میکنم درد باید احساس بشه از درد بترسم...
من واقعا از اینکه قبول کنم همه چی تموم شد.. تو رفتی.. به همین راحتی.. میترسم
حتی نمیتونم درد نبودنت رو حس کنم...
آخه میدونی... اگه بزارم حسش کنم دیگه چیزی ازم نمیمونه... جدی میگم..
نمیدونم چطور و از کجا... ولی واقعا با همه وجودم حس میکنم اگه یه روزی قفل هایی که دور صندوقچه ی دردم بستم باز بشه.... دیگه منی وجود نداره =)
2.4
غمگین جدایی نپذیرفتن جدایی درد عاطفی قفل کردن احساسات ترس از احساس درد
در روانشناسی به این پدیده 'اجتناب تجربی' می‌گویند:...

ترس از احساس درد جدایی و قفل‌های صندوقچه عاطفی:

در روانشناسی به این پدیده 'اجتناب تجربی' می‌گویند: فرار از احساسات ناخوشایند باعث می‌شود مغز هرگز یاد نگیرد با آن‌ها کنار بیاید. جالب است که حتی حیوانات هم پس از شوک الکتریکی، اگر فرصت فرار نداشته باشند، یاد می‌گیرند بی‌حرکت بمانند – دقیقاً مثل قفل‌هایی که تو زدی. سوال اینجاست: آیا صندوقچه‌ای که هرگز باز نشود، تو را زنده نگه می‌دارد یا فقط تبدیل به زندانی می‌شود که خودت ساخته‌ای؟

راهکار:

این حس که با باز کردن قفل درد نابود می‌شوی، paradoxically نشان‌دهنده عمق پیوند توست. روان‌شناسان می‌گویند احساسات سرکوب‌شده مانند بخاری در دیگ دربسته قدرت تخریب بیشتری دارند – اجازه بده آرام‌آرام تخلیه شوند تا واقعاً از نو ساخته شوی.

سخته‌ ادایِ‌ محکم‌ بودن‌ رو در بیاری‌ وقتی تو خودت فرویختی ، سخته به اجبـار لبخند بزنی وقتی تو قلبت گریھ‌میکنی سختہ تظاهرکنـے به خوب بودن وقتی دلتنگی دارھ خفت میکنہ :)))️
2.3
غمگین نامردی خسته دلتنگی
میدونی درد کجاست؟؟؟

درد اینه که هرچی بگی هرچی بنویسی
باز هم نتونی بزرگی غم تو دلت رو
نشون بدی
درد اونکه شب به شب یه جایی
از قلبت که قبلا پر بود از احساس
تیر بکشه و نتونی آرومش کنی
آره داشتم میگفتم درد داره رفتن
و گذشتن از بعضی چیزا
از بعضی خاطره ها ، از بعضی آدمها...️
2.6
غمگین تنهایی فراموش کردن خاطرات آرام کردن دل شکسته دردهای پنهان قلب غم بزرگ درون
...

دردهای پنهان قلب و خاطرات فراموش نشدنی:

🖤 Farhad🖤

چدربرم هست ، ولی در بر من نیست فقط
چه کنم ؟ دلبر مـن ، دلبر مـن نیست فقـط
هر دو در جبهه ی عشقیم! اگر او زخمی ست
مشکل اینجاسـت که در سنـگر من نیسـت فقط
بـالـش مشـترکـی هـسـت! ولـی او خـواب و
من در اندیشه که او همسر من نیست فقط
کشـتی پیـرم و در سـعیِ به دریا نزدن ...
تاب امواج تو در لنگرمن نیست فقط
هرچـه باشد،سـرِ یک چیزتـفاهم داریـم:
اختلافِ من وتو
😔🖤تقدیم به عشقم که ۱۵سال پیش سرطان دنیارفت🌹🖤🌹️
1.7
عاشقانه غمگین درد جدایی عشقی غم مرگ همسر شعر برای عشق از دست رفته سرطان و فقدان
در روانشناسی، «داغدیدگی پیچیده» یک وضعیت طولانی‌مد...

درد فراق عشق: تقدیم به فرهاد، ۱۵ سال پس از سرطان:

در روانشناسی، «داغدیدگی پیچیده» یک وضعیت طولانی‌مدت است که پس از فقدان یک عزیز، خصوصاً در شرایط ناگهانی یا تروماتیک مانند سرطان، رخ می‌دهد. مغز در یک حلقه‌ی دردناک گیر می‌کند و نمی‌تواند واقعیت فقدان را بپذیرد، دقیقاً مانند احساس حضور و غیاب همزمان فرد در این شعر. آیا جامعه‌ی ما فضای کافی برای صحبت از این نوع غمِ بی‌پایان را فراهم می‌کند؟

راهکار:

این متن یک مرثیه‌ی شخصی و قوی است. یک گام خلاقانه می‌تواند تبدیل آن به یک «یادگاری دیجیتال» باشد؛ مثلاً جمع‌آوری صداها، تصاویر یا خاطرات کوتاه دیگران از «فرهاد» در یک صفحه‌ی خصوصی، تا تصویری پررنگ‌تر از او فراتر از این غم، حفظ شود.

گفتم: تو ش‍‍‍‍یرین منی، گفتی: تو فرهادی مگر؟
گفتم: خرابت می شوم، گفتی: تو آبادی مگر؟
گفتم: ندادی دل به من، گفتی: تو جان دادی مگر؟
گفتم: ز کویت می روم، گفتی:تو آزادی مگر؟
گفتم: فراموشم مکن. گفتی: تو در یادی مگر؟️
2.0
غمگین حقیقت
تو حق نداری راجع به کسی قضاوت کنی که کل زندگیشو ندیدی،
روزای سختشو حس نکردی،
از نزدیک شاهد هیچی نبودی؛
تو فقط یه قسمت کوچیک از عمرشو تماشا کردی،
تو فقط دیدی چیکار کرده، ولی ندیدی بهش چی گذشته،
شاید این بهترین تصمیمی بوده که اون آدم گرفته،
ولی "قضاوت" بدترین تصمیمیه که تو گرفتی!
‌‌‎‌‌‎️
2.3
شاخ غمگین حقیقت
”چــــــــــوب”

همیشه سوختنی نیست✋

”خـــــــوردنی”هم هست👌

”مــــــــــا”

گاهی اوقات

”چوب””ســــــــادگی”مان را

”میخـــــــــوریم”...️
2.3
شاخ غمگین کارما حقیقت
یارب تو چنٖان کن که پریشان نشوم
              محتاج برادران و خـویشان نشوم

بـی منت خلق خــود مـرا روزی ده
               تا از در تــو بـر درِ ایـشان نــشوم️
1.8
غمگین خدا
آه ماریا، ماریای فراموش‌کار، هیچ‌کس هرگز تو را این‌طور که من دوست دارم دوست نخواهد داشت. شاید هر وقت توانستی مقایسه کنی، بفهمی و بیندیشی، تا پایان عمر به خودت بگویی: هیچ‌کس، هیچ‌کس هرگز مرا این‌چنین دوست نداشته است.

✽ آلبرکامو️
1.8
عاشقانه غمگین عشق یک‌طرفه فراموشی در عشق حسرت عاشقانه نامه عاشقانه آلبرکامو
...

نامه عاشقانه آلبرکامو به ماریای فراموشکار:

بدن ما خاطراتی را در خود نگه می‌دارد که فراتر از ذهن هستند.
زخم‌ها و ترومای‌های ناتمام که در حافظه سلولی ذخیره شده‌اند. این زخم‌های پنهان باعث گرفتگی، درد و انسداد انرژی می‌شه.)️
1.8
غمگین فلسفی حقیقت خسته سکوت