جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های طولانی غمگین به ترتیب هوش مصنوعی [پیشنهادی 1405]

10841 پست
متن های غمگین طولانی به ترتیب هوش مصنوعی به تعداد 10841 مناسب کپشن و استوری با موضوعات غم دلتنگی و غمگین تیکه دار
شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین مرگ غمگین زندگی دخترانه غمگین غمگین غمگین - جدیدها غمگین عربی غمگین انگلیسی غمگین ترکی کوتاه غمگین کوتاه غمگین - جدیدها
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
شده دردی به دلت ریشه کند آب شوی؟
همه شب با غم دلتنگی خود خواب شوی؟
شده آیا که غمی ریشه به جانت بزند؟
گره در روح و روانت به جهانت بزند؟
شده دلتنگ شوی غم به جهانت برسد؟
گره ات کور شود غم به روانت برسد؟

*شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟*
*من به این چاره بیچاره دچارم هر شب :))*️
1.0
عاشقانه غمگین حقیقت بی تفاوت
من قاتل نیستم ، فقط خودمو کشتم .
من زندگیمو کشتم تمام افراد زندگیمو کشتم اون مدرسه ای که توش بودمم کشتم
خونه مون بالکن پر از گل و گیاهمون رو کشتم تمام فرصتای زندگیمو کشتم بخاطر کی؟!
بخاطر تو کشتم.
ولی تو حتی بخاطر من یه نفرم زخمی نکردی چه برسه بکشی تموم شد یه زندگی تازه شروع کردم تو این زندگی رفیق جدید پیدا کردم ، خونه جدید ، حتی مدرسه جدید ولی تو این زندگیم یه فرقی با زندگی قبلی داره تو توش نیستی و قرارم نیس باشی!️
3.0
شاخ غمگین زندگی مغرور نامردی
نصب برنامه اندروید تاوبیو
چنگیزخان نتوانست بخارا را تسخیر کند.
نامه ای نوشت که ؛
〔هرکس با ما باشد در امان است..〕
اهل بخارا دو گروه شدند ،
یک گروه مقاومت کردند
و گروه دیگر با او همراه شدند.
چنگیزخان به آن ها نوشت :
با همشهریان مخالف بجنگید
و هر چه غنیمت به‌دست آوردید ،
از آن شما باشد و حاکمیت شهر را نیز.
آنها پذیرفتند و آتش جنگ
بین این دو گروه مسلمان شعله‌ور شد..
و در نهایت ، گروه مزدوران چنگیز خان
پیروز شدند.️
3.0
اما شکست بزرگ آن بود که او دستور داد
گروه پیروز خلع سلاح و سربریده شوند..
چنگیز گفته‌ی مشهورش را گفت:
〔 اگر اینان وفا می‌داشتند، به خاطر ما بیگانگان به برادرانشان خیانت نمی‌کردند. این عاقبت خود فروشان است 〕. . .
غمگین تاریخی حقیقت
روانشناسی میگه:

بی نظمی ضربان قلب:
_:عشق و عاشقی

بی خوابی شب:
_: نگرانی

اشک بی اختیار:
_: دلتنگی

روز بی شوق:
_: ناامیدی

اه بی جا:
_: حسرت

دلت بی دلیل بگیره:
_:تنهایی:)️
3.0
غمگین تنهایی خسته دلتنگی زندگی
مشابه ها
-
سحرگاه ۱۱ رمضان ۱۴۴۷ را به خاطر داشته باشید
علی به مولایش‌ پیوست و به آرزویش رسید

به خبر های سوگواری در ساعات اولیه صبح و آخر شب عادت داریم . . . . ولی این خبر 🙂💔️
3.0
غمگین مذهبی حقیقت
ســـیـــد علـــی کجـــ💔ـــایی برامون ســـخنرانی کـــنی؟
ما نــــــیـــاز داریـــم با حرفـــات آروممون کـــنی بـــابـــا❤️‍🩹
شهادت لیاقت میخواهد که اقای ما لیاقت شهید شدن را داشت ❤️
3.0
غمگین خسته

سلام وعرض ادب خدمت دخترای عزیزم طاعات تون مقبول درگاه حق عزیزای دلم خداباماست ازهیچ چیزی نترسید درقرآن خودش وعده داده بهمون کمک میکنه لطفاشمابه عنوان یک عضوخانواده ایرانی وهموطن دعاهای بالارو برای  حفظ هموطنانمان ازشردشمن بخونید تاسپری بشه دربرابرحملات دشمن وحفظشون کنه تنهاکاری که ازدستمون برمیادهمینه خواهش میکنم بعدهرنمازتون هرروز بخونید همون طورکه من برای سلامتی شماهادعامیکنم شماهم دعاکنید ️
-
غمگین مذهبی سرباز
وقتی پدرِ یه خانواده، خانواده رو ترک میکنه ،
اعضای خانواده،
بیشتر نسبت به هم مسئولیت دارن .
بیشتر باید هوای همو داشته باشن .
بیشتر از همیشه باید محکم باشن .
پدرِ مارو ازمون گرفتین قبول ؛
ولی ما محکم تر از همیشه ایستاده ایم !
بیشتر از همیشه هوای همو داریم !
بیشتر از همیشه انقلابی هستیم !
بیشتر از همیشه عاشق وطن مون هستیم !

ما هستیم، تا تهش :)
تا آخرین قطره خون :)
تا نابودی اسرائیل :)
تا ظهور امام زمان (عج)
3.0
عاشقانه غمگین خانواده دلتنگی
ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
قسمت پنجم :
افسوس که در تو تمایلی به سفر دیرینه ای داشته ام اما تو چنان با من مظلم بوده ای که ان را هم بر من روا نکردی ، که مرگ با حضورش ان را بر من مستجاب می کند .
اری روزگار گیتی تو زندگانی مرا بر تاریکی تبدیل کردی و مرگ با امدنش روشنی بر خوابگاه ابدی ام میبخشد .
و این تنها نهایت من نخواهد بود :)
ادامه دارد .............. :):️
1.0
غمگین تنهایی شب سکوت خسته
ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
قسمت چهارم:
اری که من در زندگان تمنای ابتهاج اندوهناک میکردم ، اما افسوس .
افسوس که من از حضور تو غایب میشوم ؛ من از حضور مهر سوزناک تو که در هر دوره اش غبطه هایی را داشتم که انان را با تک تک نفس هایم شمارش میکنم ، ولی ، خواسته ام روا شدنی نبود ، اما افسوس :)
ادامه دارد ...... :):️
1.0
غمگین تنهایی شب سکوت خسته
ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
قسمت سوم :
هی روزگار دیدی ، دیدی که بالاخره با مرگم توانستم خود را به ارزوی محال خود برسانم من در زمان زیستن در پیشگاه تو خواسته هایی را داشته ام اما تو انان را بر من مضر خوانده ای ؛ اما مرگ ان زیان تورا کوچک میشمارد و با قدم هیبی به سراغ من خواهد امد.
ادامه دارد .......... :):️
1.0
غمگین تنهایی شب سکوت خسته
ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
قسمت دوم :
مرگ اری ارزویی بوده که انسان را از این بی برنامگی روزگار فارغ میکند و بر ان ازادی میبخشد .
من مرگ را بر خود ارزویی کردم چون میدانستم بالاخره به سرانجام روزگارم رسم ، بالاخره بعد از چندین هدف نرسیدنی به ان میرسم و انگاه میتوانم به خود افتخار کنم :)
ادامه داره......... :):️
1.0
غمگین تنهایی شب سکوت خسته
چه کسی‌ ترسو است؟

آنکس که با وجودِ تهدید‌هایِ آشکارِ بی‌هتایِ دشمن دور‌تا‌دورِ ایران، در دفترِ کارِ خود (همانندِ روالِ همیشگی‌) حضور داشت،
و یا آنکس که در قلبِ اروپا، میانِ هوادرانِ خود، پشتِ شیشه‌ای ضدِ گلوله می‌ایستد؟

به‌راستی‌ چه‌کسی‌ ترسو است؟

1.0
غمگین حقیقت
گرگها خوب بدانند ، در این ایل غریب
گر پدر رفت ، تفنگِ پدری هست هنوز
گر چه مردانِ قبیله همگی کشته شدند
توی گهواره‌ی چوبی پسری هست هنوز
آب گر نیست نترسید ، که در قافله‌مان
دل دریایی و چشمان تری هست هنوز️
1.0
غمگین دلتنگی سکوت
دیگه بزرگ شدی؛ نمی‌شه فرار کنی، باید از پس غم‌ها، دلتنگی‌ها، تصمیم‌های سخت و طوفان احساسات متناقض تنهایی بربیای. اگر شانس بیاری، بتونی دو کلام در موردشون با کسی حرف بزنی، اما بارش رو در نهایت خودت به دوش می‌کشی، تنهای تنها.️
1.0
غمگین حقیقت
حضرت ایت الله خامنه ای جلوه ای از صبر و استقامت بود
اما رژیم خون خوار و کودک ک.ش ایشان را از میان ما برداشت
شهادتت مبارک اقا
#انتقام_سخت
#لبیک_یا_خامنه ای
#تا_پای_جان_برای_ایران
یا مرگ یا شهادت
3.0
غمگین مذهبی خدا انتقام
وقتی کفش‌ت کثیف میشه و با دستت تمیزش می‌کنی،
اون کثیفی و آلودگی رو از بین نبردی،
به دستت منتقلش کردی تا رو کفشت نبینیش. حکایت دل‌شکستن و عذرخواهی کردنم همینه، وقتی دلی رو آلوده کردی ،

عذرخواهیت یا بهونه اوردنت شاید دل و آروم کنه، اما آلودگی رو از بین نبرده،
هیچ وقتم از بین نمی‌بره،
فقط دلخوری رو از قلب به یه جای دور توو ذهن طرف مقابلت منتقل کرده..!️
3.0
غمگین خسته
‏هیچکس رو اونقدر دوس نداشته باشين كه وقتى باهاتون سرد رفتار ميكنه چشماتون پر از اشك بشه :)! بزارین برین حتی اگ سخت باشه این بهترین کاره چون یروز بلخره اینکارو انجام میدین که خیلی دیره..️
-
غمگین حقیقت
فقط خودت میدونی اقا که دلم چقدر برات تنگ شده💔':(
بطلب،بطلب تا که زنده ام....
نذار حسرت یه بار دیگه گریه کردن توی بین الحرمین رو دلم بمونه...
بطلب که واقعا حالم بده...️
3.0
غمگین مذهبی عاشقانه دلتنگی بین‌الحرمین زیارت طلب
این متن، فراتر از یک ابراز دلتنگی ساده، نشان‌دهنده...

دلتنگی و طلب در بین‌الحرمین:

این متن، فراتر از یک ابراز دلتنگی ساده، نشان‌دهنده عمق ارتباط معنوی با مکان‌های مقدس شیعه، به‌ویژه بین‌الحرمین است. این مکان، نمادی از نزدیکی به معبود و آرامش روح برای بسیاری از شیعیان محسوب می‌شود.

راهکار:

برای کاهش دلتنگی و غم، سعی کنید به یادآوری خاطرات خوش و دعا کردن ادامه دهید. تمرکز بر امید و نیایش می‌تواند آرامش‌بخش باشد.

به فلوت نی که حکایتش را می گوید، ناله جدایی از خانه نی اش. چون مرا از هجوم بردند، ناله من فریاد انسان است. من موجودی زخمی هستم، در آرزوی طبیب، عمیق ترین آرزوی من اجابت ندای شفا دهنده است.️
1.0
Listen to the reed flute as it tells its tale,

Lamenting separation from its reed-bed home.

Since they cut me from the rushes,

My lament is the cry of man.

I am a wounded being, longing for the physician,

My deepest wish is to meet the Healer’s call.
غمگین دخترانه خسته دلتنگی
🗣:زیباترین جمله ای که شنیدی؟
ولی‌،دوست دارم❤️✨️
🗣:دردناک ترین جمله ای که شنیدی؟
دوست دارم؟ولی...🖤🥀️
3.0
غمگین عاشقانه جدایی عشق نافرجام احساسات متناقض درد عشق پیچیدگی روابط
این پرسش و پاسخ کوتاه، به زیبایی تناقضات عمیق عشق ...

دوست دارم... ولی: پیچیدگی عشق:

این پرسش و پاسخ کوتاه، به زیبایی تناقضات عمیق عشق را نشان می‌دهد. جمله «دوست دارم» هم می‌تواند اوج شادی و هم آغازی برای درد باشد. این دوگانگی، هسته بسیاری از آثار ادبی و هنری را تشکیل می‌دهد و نشان‌دهنده پیچیدگی روابط انسانی است.

راهکار:

در مواجهه با احساسات متناقض، سعی کنید آن‌ها را بپذیرید و به خودتان زمان دهید تا پردازش کنید. نوشتن یا صحبت کردن با یک دوست مورد اعتماد می‌تواند کمک‌کننده باشد.

اگه نميتونيد درس بخونيد،
اگه نميتونيد كار كنيد،
اگه تمركز نداريد،
اگه ناى بلند شدن نداريد،
اگه چند روزيه ازهمه چى عقب مونديد،
از “انسان” بودنه!
خودتون رو سرزنش نكنيد️
3.0
شاخ غمگین قهر کارما حقیقت
او که بیند از سرمان ؛همه دادی که پس ما چی آنان از ما بیشتر دارند ماچه آنان پاکند ما چه آنان زلاند ماچه آنان فرق دارند ماچه دگر فردایت نگو ک آنان هم این را گذرانده اند شما چرا هما رنگ آنان نیستی؛انان بیشتر دارند ما نه انان پاکند مانه انان زلاند ما نه انان فرق دارن ما نه انان پدر دارند ما نه:)️
1.0
غمگین تیکه دار خسته زندگی
_میدونی غمگیین ترین کلمه چیه؟

+نه

_غمگین ترین کلمه تقریبا هست

+چرا؟

_من تقریبا کافی بودم، اون تقریبا عاشقم بود، تقریبا زنده موندم، ما تقریبا موفق شده بودیم‌🥺...

+💔️
-
غمگین تنهایی فلسفی ناامیدی احساسات عشق نیمه تمام تقریباً
این گفتگو کوتاه، به زیبایی مفهوم «تقریباً» را به ع...

تقریباً: تلخیِ عشق‌های ناتمام:

این گفتگو کوتاه، به زیبایی مفهوم «تقریباً» را به عنوان منبعی از غم و ناامیدی نشان می‌دهد. این کلمه، حامل وعده‌های تحقق‌نیافته و فرصت‌های از دست‌رفته است. در روانشناسی، این حس با مفهوم «دلبستگی ناایمن» مرتبط است، جایی که فرد در روابط خود به دنبال تایید و امنیت است اما هرگز به طور کامل به آن دست نمی‌یابد.

راهکار:

گاهی اوقات، «تقریباً» به اندازه «نه» دردناک است. به جای تسلیم شدن به این حس، روی چیزهایی تمرکز کنید که کاملاً در اختیار شما هستند و به آن‌ها ارزش می‌دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا کنترل زندگی خود را دوباره به دست آورید.

_میدونی غمگیین ترین کلمه چیه؟

+نه

_غمگین ترین کلمه تقریبا هست

+چرا؟

_من تقریبا کافی بودم، اون تقریبا عاشقم بود، تقریبا زنده موندم، ما تقریبا موفق شده بودیم‌🥺...

+💔️
-
غمگین حقیقت
ازاخرین‌باری‌که‌اومدم‌خیلی‌تغییر‌کرده(:
نمیخواین‌دعوتم‌کنین؟
واقعا‌انقد‌بدم؟(:
بله‌که‌بدم
نبودم‌خواب‌زیارتو‌که‌میدیدم..
من‌لایق‌همینم‌‌نیستم!.


حُـسِینـِ ـَم 🥲❤️‍🩹️
3.0
غمگین مذهبی حقیقت زندگی امام حسین
زمان زیادی گذشت . .
فهميدم هميشه اونى كه ميخواى نميشه . .!
فهميدم هركسى كه باهاته الزاماً 'دوستت' نيست!
فهميدم كسى كه تو نگاه اول ازش بدت مياد يه روزى ميشه صميمى ترين دوستت و بلعكس . !
هركى زبونش نرمه دلش گرم نيست . .
هركى ميخنده، بدون درد و غم نيست ؛
ظاهر دليلى بر باطن نيست ،
فهميدم بحث كردن با خيليا اشتباهه محضه . .
فهميدم گاهى اوقات توو اوج شلوغى تنهاترينى!
-️
3.0
غمگین زندگی


دلبری با دلبری دل از کفم دزدید و رفت
هرچه کردم ناله از دل سنگدل نشنید ورفت
گفتمش ای دلربا دلبر ز دل بردن چه سود؟!
از ته دل بر من دیوانه دل خندید و رفت ••• 👌🏻🖤
1.0
شاخ غمگین حقیقت