جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های طولانی غمگین به ترتیب هوش مصنوعی [پیشنهادی 1405]

10848 پست
متن های غمگین طولانی به ترتیب هوش مصنوعی به تعداد 10848 مناسب کپشن و استوری با موضوعات غم دلتنگی و غمگین تیکه دار
شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین مرگ غمگین زندگی دخترانه غمگین غمگین غمگین - جدیدها غمگین عربی غمگین انگلیسی غمگین ترکی کوتاه غمگین کوتاه غمگین - جدیدها
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
زندگی تا زمانی قشنگ بود که خونه مامان بزرگ بازی میکردیم😄❤️‍🩹
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
1.0
شاخ غمگین حقیقت دلتنگی مغرور
-امسال سال مار هست، به آستین بنده هم تبریک بگید😉🤚🏼.
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🖤
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
1.0
شاخ غمگین حقیقت دلتنگی مغرور
نصب برنامه اندروید تاوبیو
میکنم‌ من‌ هر شب‌ چشاتو‌ ستایش.. `🍻
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🖤
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
1.0
شاخ غمگین حقیقت دلتنگی مغرور
-اِینآنيْستَن‌ـهيْچڪدومِشون‌موندِگآࢪ`🚷🖐🏿
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🖤
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
-
شاخ غمگین حقیقت دلتنگی مغرور
مشابه ها
-یِک شَب‌دَرخَلوَتهِ‌خُود‌جانَم‌میرَوَد🖤♻️
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🖤
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
1.0
شاخ غمگین حقیقت دلتنگی مغرور
له‌شدیم‌زیرآواربغض🖤؛
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
1.0
شاخ غمگین حقیقت دلتنگی مغرور
ܩآ بآغبـان بَدی نَبــَوבیم گُل مآ فصلـے بود🫀💤
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
1.0
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی مغرور
‏بعضی شبا زیادی شبن :)
اونقدر که دلشوره و دلهره و دلتنگیِ همه‌ی دنیا
یهو میریزه توی دل آدم..
و نه میشه، بخوابی
و نه میشه، بیدار بمونی ،
فقط میشه، زل بزنی به شب و منتظر بشی تا بگذره..️
-
غمگین حقیقت
مخترع دوربین عکاسی ، اگر می‌دانست ساعتها حرف زدن با یک عکس بی‌جان ، چه بر سر آدم می‌آورد ؛ هیچ‌گاه دست به این چنین اختراعی نمیزد!
البته که عکس‌های تو جان دارند ، این را حال پریشان من می‌گوید وگرنه هیچ دیوانه‌ای صفحه‌ی موبایل را نمی‌بوسد و در آغوش نمیکشد !
3.0
عاشقانه غمگین دلتنگی
یه آدم از اول بد نیست
شاید اینقدر بدی دیده
اینقدر همه از پشت بهش خنجر زدن
اینقدر قلبشو به آدما داده ولی اونا خوردش کرده
که
که
مجبور شده عوض شه
مجبور شده بد شه
قضاوت نکنیم️
1.0
غمگین حقیقت زندگی
𝕷𝖔𝖘𝖙 𝖎𝖓 𝖙𝖍𝖊 𝖊𝖈𝖍𝖔𝖊𝖘 𝖔𝖋 𝖒𝖞 𝖔𝖜𝖓 𝖙𝖍𝖔𝖚𝖌𝖍𝖙𝖘, 𝖘𝖊𝖆𝖗𝖈𝖍𝖎𝖓𝖌 🙂𝖋𝖔𝖗 𝖆 𝖑𝖎𝖌𝖍𝖙 𝖙𝖍𝖆𝖙 𝖓𝖊𝖛𝖊𝖗 𝖘𝖊𝖊𝖒𝖘 𝖙𝖔 𝖘𝖍𝖎𝖓𝖊

گم‌شده در پژواک‌های افکار خودم، در جستجوی نوری که هرگز به نظر نمی‌رسد بتابد🙂️
1.0
غمگین حقیقت خسته سکوت
قشنگ ترین دیالوگی که شنیدم این بود که نصحیت یه پیرمرد بود که می‌گفت :
'یه زندگی خصوصی همیشه برنده‌ست ،
مخفی نگهش دار تا زمانی که برنده بشی'
چقدر این جمله عمیقه!🤌🏼️
1.0
غمگین حقیقت
ٰدِل‍‌َم م‍‌ی‍‌خ‍‌اٰٰد ب‍‌ِه‍‌ت‌پ‍‌ی‍‌اٰٰم‌ب‍‌ِدم ام‍‌اٰٰم‍‌ی‍‌ت‍‌رس‍‌َم دوب‍‌اٰر‌ ث‍‌اٰب‍‌ت‌ک‍‌ن‍‌ی‌ب‍‌راٰت م‍‌ُه‍‌م ن‍‌ی‍‌س‍‌تم.💔️
-
غمگین دلتنگی
گاهی دلم مثل آسمون ابری می‌شه؛
نه بارون میاد که سبک شم، نه آفتابی هست که گرمم کنه.
می‌خندم، حرف می‌زنم، عادی‌ام…
اما توی دلم یه سکوت سنگینه
که فقط خودم صداشو می‌شنوم.️
3.0
غمگین دخترانه دختر
شازده كوچولو پرسيد:
با غم از دست دادنش چطور كنار بيام؟
روباه جواب داد:
اول مطمئن شو كه بدست آورده بوديش
بعد غمگين شو!
بخش عمده ى زندگى ما در توهم ميگذرد
توهم مالك بودن !🚶💔️
1.0
عاشقانه غمگین حقیقت
سکوت آدمارو جدی بگیرین،
اون دوستی که دیگه ازت ناراحت نمیشه،
آدمی که دیگه نگرانت نمیشه،
آدمی که با ذوق راجبت حرف نمیزنه، آدمی که با ذوق نگاهت نمیکنه،
مراقب باشین
اینا دارن شمارو ترک میکنن...️
3.0
غمگین متفرقه
ای آشنای غریب
در بازار ها میگردم و هر چه میبینم برای توست.
گرچه ندارمت
اما میخرم .
به امید اینکه بیایی
و منتظرم .
منتظرم که در را باز کنی و بگویی هر چه در دلم هست تا باز کنم سفره دلم را .
و بشینیم تا سحر من از تو بگویم و تو از خودت .
و در نگاه عاشقانه تو خوابم ببرد .️
-
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه دلتنگی
آدما می‌تونن بهت بگن طاقت دیدن ناراحتیت رو ندارم ولی قلبت رو بشکنن، می‌تونن بگن بدون تو نمی‌تونن و درنهایت خودشون ترکت کنن، آدما می‌تونن قول موندن بدن ولی در یک چشم به هم زدن یه جوری‌ تنهات بزارن و برن که انگار هیچ‌وقت نبودن.🙂💔️
1.0
غمگین دخترانه خسته دختر
اونجا که فاضل نظری میگه :
ای زندگی! بردار دست از امتحانم

چیزی نه میدانم، نه میخواهم بدانم
‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎️
3.0
غمگین زندگی
_
میان‌تهی، تو چیزی به اسم حال خوب یا بد را نمی‌شناسی نه؟ چون هر بار حال تو را پرسیدم جوابم را ندادی؛ می‌خواهم بگویم دیگر در نامه‌هایت نپرس خوبی یا حالت چطور است، چون اگر بگویم وضعیت بغرنجی دارم تو نمی‌فهمی و من باید بغرنج را توضیح دهم که توضیح دادنش برای منِ بی طاقت درد دارد.
_️
1.0
غمگین متفرقه
اما گاهی...
من آنقدر قوی نبودم که نشان دادم...
حتی گاهی آزرده تر از دیگران بودم...
اما؛
چون میدانستم کسی نیست که به او تکیه کنم،
وانمود کردم همه چیز خوب است!
شاید من قوی نبودم...بلکه مجبور بودم...!️
-
غمگین متفرقه
ᎽϴႮ ᏴᎬᏟϴᎷᎬ ᏟϴᎷᏢᎬͲᏆͲᏆϴΝ⫸

همه دوستت دارن،ولی فقط تا
وقتی که رقيبشون نباشی
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ִֶָ ️
1.0
شاخ غمگین حقیقت خسته زندگی
ᵗʰᵉ ᵐᵃⁱⁿ ᵇᵉᵃᵘᵗʸ ᵒᶠ ᵖᵉᵒᵖˡᵉ ⁱˢ
ⁱⁿ ᵗʰᵉⁱʳ ʰᵉᵃʳᵗˢ ⁿᵒᵗ ᵗʰᵉⁱʳ ᶠᵃᶜᵉˢ
زیبایی اصلی آدما
تو دلشونه نه صورتشون‌‌… 🙂
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
-
غمگین مهربانی حقیقت زندگی
زندگی زندان عشق است🗽
ما بدان دل🖤 باختیم
خوبی هایش را ندیدیم با بدی هایش ساختیم
در قمار زندگی تا توان بود تاختیم
این قمار پست را هر چه تاختیم باختیم
💤🥀️
1.0
غمگین حقیقت
معلوم نیست انسان چرا همیشه عاشق کسی می‌شود که شایستگی عشقش را ندارد.
شاید این تنها راه برای باز یافتن تعادل از دست رفته‌ی دنیایی است که در آن زندگی می‌کنیم
این قدیمی ترین نوع خود آزاری است. عشق ورزی به کسی که قادر به عشق ورزی نیست!
و البته احمقانه ترین نوع آن ...

✍اوريانا_فالاچی
📕 پنه‌ لوپه به جنگ ميرود️
3.0
عاشقانه غمگین حقیقت
درختی که داره رشد میکنه بی صدا ست،
های و هویی نداره
اما اون درختی که دارن میزننش و کَنده میشه پر سر و صدا ست، جلب توجه میکنه
.
.
.
زمان خودش میتونه تو رو به بقیه ثابت کنه...!️
1.0
شاخ غمگین حقیقت زندگی سکوت
دلتنگی، ترانه‌ای بی‌صداست که در عمق سکوت می‌خواند،
قطره‌های باران اشک‌اند که از آسمان چشم‌ها می‌ریزند،
گذرگاهی‌ست که هر قدمش، یادِ نبودنِ تو را فریاد می‌زند،
و قلبی‌ست که در قفسی از خاطره، بی‌تابِ لمس دست‌های توست.️
1.0
غمگین دلتنگی
با تکه های پیکرمان با گیسوان دخترمان
میخواستید چکار کنید؟ ما زنده ایم مثل امید
این چند روزه را بروید بر کشتن افتخار کنید
ابلیس زادگان پلید ای بدترینِ اهل زمین
با ما رسیدگان به یقین پس مایلید قمار کنید ؟
چاوشی
1.0
غمگین تیکه دار حقیقت خسته زندگی