جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های طولانی غمگین به ترتیب هوش مصنوعی [پیشنهادی 1405]

10854 پست
متن های غمگین طولانی به ترتیب هوش مصنوعی به تعداد 10854 مناسب کپشن و استوری با موضوعات غم دلتنگی و غمگین تیکه دار
شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین مرگ غمگین زندگی دخترانه غمگین غمگین غمگین - جدیدها غمگین عربی غمگین انگلیسی غمگین ترکی کوتاه غمگین کوتاه غمگین - جدیدها
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
ولی در نهایت
میفهمی که
برای کسی مهم نیستی
ناراحتیت برای آدما جز اینکه بخوان بگن اخی بهتر باشی دیگه هیچ اهمیتی نداره
و همیشه تو بی اهمیت ترین مسئله ذهنشونی️
-
غمگین دخترانه حقیقت نامردی دلتنگی
نصب برنامه اندروید تاوبیو

بعضی وقت‌ها یکی یه طوری میسوزونتت که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن بعضی وقت‌ها یکی طوری خاموشت میکنه که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن زمانه ایست که خیلی چیزها آنطوری که بود یا باید باشد نیست؛
یه چیزایی ...
یه حسایی ...
یه وقتایی ...
یه ادمایی ...
و یه لحظه‌هایی رو تو زندگیمون گم میکنیم که دیگه هیچ وقت پیداشون نمیکنیم هیچ وقت.️
-
غمگین تنهایی از دست دادن آدم‌ها خاموش شدن احساسات لحظه‌های از دست رفته سوختن از کسی
...

لحظه‌هایی که هرگز برنمی‌گردند:

مشابه ها
باشد که بماند در سمت چپ تن به یادگار
یادگاری به تمیزی نقش و نگار پر های طاووس هندوستان
به ظرافت مویرگ های پخش شده در بدن
و به زیبایی عاشقانه های دو جوان
از ترس زخم در وجودت نهراس
که زخم ها تو را شکل می‌دهند و اشتباهات به تو درس
درس هایی که نه در فلسفه و نه در تاریخ نامی از آنها برده نشده است
و تنها راه کسب آن تجربه ها چیزی جز جنگیدن و زخمی شدن نیست
1.0
غمگین موفقیت حقیقت زندگی انگیزشی
یه دیالوگی بود میگفت:

'اگه پیش کسی گریه کردی و باز هم تورو آدم قوی دونست، اگه پیش کسی لحظه ‌خشمگین شدی و باز هم تورو آدم مهربونی دونست، رهاش نکن..'
به همین قشنگی.️
3.0
غمگین دلتنگی
آره اومدی
بودی



ولی ،
وسط هر بار اومدن و بودنت ی رفتن خاصی بود که به زور خودتو پیشم نگه میداشتی براش ..


آره با تمام جونم میگم دیگ هیچ وقت نیا ..
چون
دیگه نمیتونم ببینم
بعد هر اومدنت رفتن بود ..
قبل هر اومدنت ، بودن ... ولی نه با من ... ❤️‍🩹🌱️
3.0
جدایی غمگین دوست داشتن یک طرفه بودن با دیگری دلتنگی و جدایی رفتن بعد از اومدن
...

دیگه هیچ وقت نیا - متن احساسی جدایی:

میگن کوتاه ترین صبر خدا چهل ساله
.
.
.
.
.
.
وقتی خدا یبار برات میچینه و نمیبینی...
وقتی مث آب خوردن چیدنشو ارج نمیذاری و میریزیش به هم ،
حالا حالا ها باید منتظر بشینی تا دوباره نویتت بشه ..
به نظر من که خودتو خسته نکن ..
همون مسیری رو برو که خودت چیدی و واسه خراب نشدنش آدمای واقعی زندگیتو راحت ریختی به هم ..


حتما که ارزشش رو داشته برات ..



❤️‍🩹🌱

-
مذهبی غمگین از دست دادن فرصت قدردانی نکردن نوبت خدا صبر خدا
...

کوتاه‌ترین صبر خدا چهل ساله:


ﻧـﺎﺑﯿﻨﺎ ﻏﺼـﻪ ﻧﺨـﻮﺭ ...
ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﭼﯿـﺰ ﻗﺸﻨﮕــــــــﯽ ...
ﺑـﺮﺍﯼ ﺩﯾـﺪﻥ ﻭﺟـﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭد !!!
ﻣـﺎ ﻫـﻢ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﯿﻨﯿﻢ خوﺩ ﺭﺍ ...
ﺑﻪ کوﺭﯼ ﺯﺩﻩ ایم ﺑﺎﻭﺭﮐـﻦ.
1.0
غمگین فلسفی نابینایی بی‌اعتقادی به زیبایی باور کردن کوری چیز قشنگ برای دیدن
...

نابینا غصه نخور چون چیزی برای دیدن نیست:

انسان ها
مثل شیطان، گولت میزنن!
مثل اجل، جونت رو میگیرن؛
مثل حیوون، درنده ان...
مثل آتیش، میسوزوننت،
مثل نمک، رو زخمت پاشیده میشن.
ولی یه سریاشون مثل فرشته میمونن
اگه پیداش کردی قدرش رو بدون، چون کمیاب و گرانبهاست️
-
فلسفی غمگین انسان مثل شیطان انسان‌های فریبکار قدر انسان‌های خوب را بدان کمیاب بودن انسان خوب
...

قدر انسان‌های خوب را بدان:

.....

تــو رویـایـ ، یــهـ ، دریــا تــو سـرتــ بــود

دلــم دریــا بـــود ، تــو رفــتـی نــدیــدیــ

تـــو رفــتــی کــهـ ، بــارون و بــگـیــریــ

تــو رفــتــی و بــهـ ، دریــا نــرســیــدیــ

⁦⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩)️
1.0
عاشقانه غمگین دلم دریا بود حسرت دریا شعر بارانی غمگین تو رفتی و به دریا نرسیدی
...

تو رفتی و به دریا نرسیدی؛ دلم دریا بود:

هیچ وقت حسرت زندگی آدمایی
رو که از درونشون خبر نداری نخور.!!
حسادت نوعی اعتراف به حقیر بودن خویش است ...؛
هر قلبی دردی دارد ...؛
فقط نحوه ابراز آن فرق دارد ...؛
بعضی ها؛ آن را در چشمانشان پنهان
می کنند...؛ بعضی هادرلبخندشان..!!!
خنده را معنی به سر مستی مکن؛
آنکه می خندد غمش بی انتهاست...️
1.0
غمگین روانشناسی حسادت نشانه حقارت است حسرت زندگی دیگران را نخور خنده تلخ و غم بی‌انتها پنهان کردن درد درون
...

زندگی دیگران را حسرت نخور؛ هر قلبی دردی دارد:

میدونی کارما چیه؟
کارما یعنی کار؛ما
در اصل یعنی هر کار خوب یا بدی انجام بدی به خودت برمیگرده مثل تو که دل منو شکستی یکی پیدا میشه دو سال باهات میمونه بهت توجه میکنه بعد که فهمید بدون اون نمیتونی زندگی کنی یروز مثل همون روزی که رفتی و من داغون شدم میره و توهم مثل من میشی تو میمونی و یه دل شکسته و کلی خاطره میفهمی که چقدر من اون روز اذیت شدم'😅🦦️
1.0
عاشقانه غمگین عاقبت خیانت در عشق دل شکستگی و انتقام عشقی کارما در رابطه عاطفی معنی کارما در عشق
...

معنی کارما و رابطه‌های عاشقانه:

همیشه نبودن نیست که درد دارد ..
گاهی ،
بودن درد بزرگتریست ..
وقتی در بودن هاشان تنها حس نبودنی عمیق به تو تعلق دارد و بس .
.
.
آری ..
تنهاتر میشوی و غریبه تر ،
وقتی که بودنشان هر بار طعم و بوی یک نا آشنا میدهد ..
و
دردی از این بزرگتر نیست .
وقتی تمام تو دربند چشمانی باشد که آن سوی تو را تماشا میکنند ..

فرق بسیاریست بین ،
با تو بودن و با تو هم بودن ..
1.0
غمگین تنهایی احساس تنهایی در رابطه درد حضور فیزیکی بدون عاطفه رابطه سرد و بیاحساس تنهایی در کنار دیگران
...

درد تنها بودن در کنار دیگران:

عزیز ِ من می‌دونی چیه ؟ 🦢🩶 ⤹'

این جماعت را ك می‌بینی بسی بازیگرند،
وقت غم با هم غریبه، وقت شادی یاورند،

چون ك پای سودشان آید، به روزی در میان
از فروش آدمی، از تاجران تاجرترند . .🙂🤌!(:️
-
غمگین رفاقتی دوستی دروغین منفعت طلبی در روابط فروش آدم برای سود تظاهر در دوستی
...

نکته‌ای درباره دوستان دروغین و منفعت‌طلبی:

یکی می‌گفت چیزی که ارزششو داره براش بمیری رو پیدا کن و بعدش براش زندگی کن
اما من میگم تو بعضی مواقع وقتی چیزی که برات ارزش مردن دارع رو پیدا کردی نیازه که رهاش کنی تا بتونی زندگی کنی و بعد هم براش بمیری تا شاید در زندگی بعدی همه چی درست شد 🖤🌞️
-
عاشقانه غمگین زندگی بعد از جدایی عشق ارزش مردن عشق در زندگی بعدی رها کردن عشق واقعی
...

رها کردن برای زندگی کردن و مردن برای عشق:

بعد مرگم سنگٔ قَبًر قِیمَتیٔ خوا،هَم چیکار

دَسته گُلهآیِ قَشنْگٔ وُ زینَتی خوا،هَم چیکار

خَندًه هایَت را هَمیْن امٌروًز میخٓواهم بِخَند

بَعدِ مَرگَم گِریٓه و بْی طاقَتٕیٖ خواهَم چیکار️
3.0
غمگین شعر شب آرامش خسته
چه کسی می داند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی

چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی

پیله ات را بگشا

تو به اندازه پروانه شدن زیبایی

#سهراب_سپهری️
-
غمگین شعر خسته دلتنگی زندگی
اسمَمو گذاشتم *دلقـک دیـوانه سـاقی* تا بدونید بقیه رو میخندوندم توی اوج خندیدنم اشک از روی چشمام سُر میخورد!ساقی هم برا اینه که آدم توی عآن مستی هم میخنده و گریه میکنه برا همین *دلقـک دیـوانه سـاقی* برازنده ی منه!🤣🖤🚬💔️
3.0
غمگین فلسفی دلقک غمگین اشک در اوج خنده دلقک دیوانه ساقی خنده و گریه همزمان
...

دلقک دیوانه ساقی: خنده پشت اشک:

من پناهنده چشمانی هستم که دیدنشان این روز ها
دیر به دیر و کوتاه شده است...
چشمانی که امیدبخش زندگی کوچک من است
چشمانی که تا ماه های آینده دیگر نمی‌توانم ببینمشان...️
1.0
غمگین جدایی دلتنگی برای عزیز ندیدن کسی که دوستش داری چشمان امیدبخش فراق و دوری
...

دلتنگی برای چشمانی که دیگر نمی‌بینمشان:

گاهی شنیدن یه کلمه...
باعث میشه تموم بشی!
یه حرفایی مثل سیلی میخوره
به صورتت به قلبت...
بدجور دردت میگیره
حرفایی که بعد از اون فقط
اشک میشن تو چشات!
همون حرفایی که با خودت فکر میکردی
قرار نیست هیچوقت بشنوی!
حس میکنی نمیتونی هضمشون کنی...
حتی نمیتونی فراموششون کنی!
یه حرفایی همیشه مثل آتیش
تو یه گوشه‌ از ذهن و قلبت روشن میمونه
میسوزونتت و خاموشم نمیشه:)

-️
3.0
غمگین عاشقانه دلشکستگی زخم زبان درد حرفها کلمات تلخ
...

دلشکستگی از حرف های دردناک:

انسان از ان چیزی که بسیار دوست میدارد خود را جدا می سازد🏃‍♀️️️💔 در اوج خواستن نمیخواهد🥺😭 در اوج تمنا نمیخواد 😫👎 دوست میداد اما در عین حال میخواد که متنفر باشد🫀❌ ️
-
عاشقانه غمگین تناقض احساسی دوری از عشق نفرت از کسی که دوست داری رابطه عشقی سرد
...

درد دوری از عشق و تناقض در احساسات:

Kᴇᴇᴘ sᴀᴅɴᴇss ғᴏʀ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ

غمو غصه هاتو نگهدار واسه شَب🙂🖤
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ִֶָ 𓏺 ๋࣭️
1.0
غمگین حقیقت
قدیما وقتی چیزی رو جا می‌ذاشتم،
بهم می‌گفتن: "مواظب باش خودتو
جا نذاری!" اون موقع‌ها می‌خندیدم،
فکر می‌کردم شوخیه...
ولی بعدها فهمیدم آدم خودش رو
هم می‌تونه یه جایی جا بذاره.
یه سالن انتظار، یه کافه نیمه‌تاریک،
یه خیابون بارونی، یا حتی توی آغوش
یه خاطره‌ای که دیگه برنمی‌گرده.💔️
3.0
غمگین تنهایی از دست دادن خود در گذشته حس تنهایی در کافه جا گذاشتن خودت در خاطرات خاطراتی که برنمی‌گردند
...

جا گذاشتن خودت در خاطرات گذشته:

کسی خونشو نمیفروشه که تو هتل بخوابه ...
.
.
.
.
هتل رفتنات که تموم بشه ، یادت می افته خونه ای نداری ،
اونوقت بقیه ی عمرت دنبال جای خواب میگردی ..



🫦💅🏻🏖️🍹🏍️🎁🎂📱🧸🩱👙🕐♀️🕳️🕳️🕳️🕳️🕳️

1.0
غمگین روانشناسی عواقب هتل رفتن بی خانمانی بعد از هتل فراموش کردن خانه جای خواب در زندگی
...

هتل رفتن و فراموشی خانه واقعی:

اومديم يكم آروم شيم در نبودِ دلبر،
يه سيگار و اندازهء قدِ دلتنگيامون يه پُك عميق زديم "
از اونا كه ته گلوت بدجوري ميسوزه"،
خاستيم خودمونو در نبودِش سرگرم كنيم كمتر به فكرش بيوفتيم،
ديديم هر چي كشيديم فايده نداشت
يادش تو مغزمون بود خودش تو قلبمون فكرش تو ذره ذره‌ي وجودمون،اصلاً نفميديم كي أنگ معتادِ سيگاري بهمون چسبوندن، حالا اينو بيخيال.
دلبر،آروم كه نشديم هيچ با جاي خاليت عينهو همون سيگار آتيش گرفتيم خاكستر شدیم.️
-
غمگین عاشقانه دلتنگی بعد از جدایی احساس خاکستر شدن فراموش نکردن معشوق سیگار کشیدن از روی غم
...

سیگار و دلتنگی در نبود معشوق: