جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های طولانی غمگین به ترتیب هوش مصنوعی [پیشنهادی 1405]

10854 پست
متن های غمگین طولانی به ترتیب هوش مصنوعی به تعداد 10854 مناسب کپشن و استوری با موضوعات غم دلتنگی و غمگین تیکه دار
شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین مرگ غمگین زندگی دخترانه غمگین غمگین غمگین - جدیدها غمگین عربی غمگین انگلیسی غمگین ترکی کوتاه غمگین کوتاه غمگین - جدیدها
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
ترس از دست دادن اینجوریه که از تو مث خوره میوفته به جونت
بعد وقتی ینفرو داری کم کم از دست میدی
تظاهر میکنی حالت خوبه و برات مهم نیس
اما از درون داری پودر میشی(:️
-
روانشناسی غمگین تظاهر به بی‌تفاوتی علائم ترس از دست دادن درد درونی عاشقانه پنهان کردن احساسات در رابطه
...

ترس از دست دادن و پنهان کردن احساسات واقعی:

انقدر دوست داشتم جز تو چشمم چیزیو نمیدید،
سرمو پایین گرفتم و فقط زمینو نگاه کردم ،
اونقدری که زمین فکر کرد عاشق اونم و منو بغل کرد .
فقط ..
نفهمیدم عشقت منو زمین زد
یا ....
زمین خوردم چون نگاهمو به جز تو حتی به زمین دادم .
3.0
عاشقانه غمگین شکست عشقی عشق یک طرفه نگاه نکردن به دیگران زمین خوردن عاطفی
...

عشق یک طرفه و زمین خوردن از نگاه عاشق:

نصب برنامه اندروید تاوبیو
ولی یکی از غم انگیزترین و مضخرف ترین حس های دنیا
اینه که بفهمی تو با بقیه خیلی ساده
و صادقانه رفتار کردی .
ولی اونا با سیاست و حیله گری !
عجله نکنید بدتر هم میشه،
بدترش اونجاست که
بعد از فهمیدن ،
بازم بلد نیستی با سیاست
و حیله گری رفتار کنی((:
1.0
غمگین روانشناسی غم انگیزترین احساس دنیا حس بد خیانت اعتماد ناتوانی در حیله‌گری صداقت در برابر سیاست
...

غم انگیزترین حس دنیا: صداقت در برابر حیله‌گری:

س‍‌ع‍‌دی‍‌ا گ‍‌ف‍‌ت‍‌ی‍‌ ک‍‌ه‍‌ م‍‌ه‍‌رش‍‌ م‍‌ی‍‌رور از دل‍‌
ول‍‌ی‍‌ م‍‌ه‍‌ر رف‍‌ت‍‌ و م‍‌اه‍‌ آب‍‌ان‍‌ ن‍‌ی‍‌ز آرام‍‌م‍‌ ن‍‌ک‍‌رد:)️
-
غمگین حقیقت
مشابه ها
فشار دستانش بر گلویم، راه نفسم را می‌بندد.
التماس می‌کنم، تنها برای یک‌بار دیگر…
اما هر بار، با خشمی افزون‌تر، این گلوی نحیف را در چنگال خود می‌فشارد.
می‌خواهم فریاد برآورم، تمام عالم را از این رنج آگاه کنم،
اما هر لحظه که می‌گذرد، درد بدتر در تار و پودم رخنه می‌کند.
می‌فشارد، محکم‌تر از پیش…
اینبار من هم اورا همراهی میکنم تا این سکوت تمام حیاتم را پایان دهد

نیواد 🪶️
1.0
غمگین فلسفی حقیقت سکوت ادبی
دیگه نمیخوام آرزو کنم که کاش زندگی برای من طوری رقم میخورد که انتظارشو داشتم طوری که دوست داشتم چون به قول اون زندگی آهنگ انتخابی ما نیست زندگی سخت تر از اونیه که چیزایی که میخوایو راحت بهت بده یا میرسی یا تا ابد تماشاچی دوست داشته هات میمونی:)
3.0
غمگین موفقیت حقیقت
ای‌آنکه‌مرا‌برده‌ایی‌از‌یاد
کجایی؟
بیگانه‌شدی؟
دست‌مریزاد
کجایی؟
دردام‌توام‌نیست‌مرا‌راه‌گریزی
من‌عاشق‌این‌دام‌و‌تو‌صیاد‌کجایی؟
محبوس‌شدم‌گوشه‌ی‌ویرانه‌ی‌عشقت
آوار‌غمت‌بر‌سرم‌افتاد
کجایی؟️
1.0
عاشقانه غمگین حقیقت سکوت نامردی
2 ادامه بخشی از صحبت های کوک در لایو ۱/۲ روز اخیر:

_چون این روزا کیفیت دوربین های تلفن ها خیلی خوبه.

دوروز تا کنسرت مونده،چطور شما میتونید ویدیو هارو منتشر کنید؟

_من این اهنگ رو خیلی دوست دارم، واقعا نمیدونم چیکار‌کنم.

به خاطر این آهنگ《ساییرپانک》_انیمه شماره یک در قلب من شده.

پایانش هم کاملا شاد نیست،حس سنگینی روی دل آدم میزاره و دیوونه ام میکنه.من این آهنگ رو دوست دارم.

من استریم زنده رو شروع کردم چون فقط....️
1.0
غمگین هنری لایو اینستاگرامی آهنگ ساییرپانک انیمه ساییرپانک حس سنگین آهنگ
...

صحبت درباره آهنگ ساییرپانک و حس سنگین آن:

من خود دلم از مهر تو لرزید وگرنه
تیرم به خطا می‌رود اما به هدر، نه

دل خون شده وصلم و لب‌های تو سرخ است
سرخ است ولی سرخ‌تر از خون جگر، نه

با هرکه توانسته کنار آمده دنیا
با اهل هنر؟ آری! با اهل نظر؟ نه!

بدخلقم و بدعهد، زبان‌بازم و مغرور
پشت سر من حرف زیاد است مگر نه؟

یک بار به من قرعه عاشق شدن افتاد
یک بار دگر، بار دگر، بار دگر… نه!️
1.0
غمگین شعر شعر عاشقانه غمگین دل شکستگی پشیمانی عشقی عشق یک بار
...

شعر عاشقانه یک بار عاشق شدن:

تیک و تاک ساعت لحظه‌ای هیاهوی ذهنم را می‌شکافد،
من به این شلوغی خو گرفته‌ام، به گمان دیگر بخش عظیمی از من را تشکیل می‌دهد.
زخمی که خیال می‌کردم مانع حیات من می‌شود؛
اکنون خودم در آن چنگ می‌زنم برای کاویدن آن و حال به نظر می‌رسد لزومت وجودیت من گره خورده به جوهرهٔ آن.

نیواد 🪶️
1.0
غمگین فلسفی حقیقت خسته زندگی
گاهی دلم برای باور های گدشته ام تنگ میشود
گاهی دلم برای پاکی های کودکانه قلبم میگیرد

گاهی دلم از آن هایی که در این مسیر بی اتنها آمدند و رفتند خسته میشود

گاهی دلم از کسانی که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد

گاهی آرزو میکنم ای کاش...

ای کاش دلی نبود تا تنگ شود

خسته شود

بشکند️
3.0
غمگین تنهایی دلتنگی برای گذشته شکستن دل آرزوی نبودن دل خستگی از آدم‌ها
...

دلتنگی برای گذشته و خستگی از آدم‌ها:

او دور بود، خیلی دور؛ مثلاً آن‌سوی خیابان.
هرچه تلاش می‌کردم نزدیک‌تر شوم، گویی فاصله میانمان بیشتر می‌شد.
تا جایی که دیگر ایستادم و از تلاش دست کشیدم.
انگار سهمم از او همین تماشای خاموش از این فاصله بود.
و من، چه خوشنود که دست‌کم، می‌توانستم او را در سکوت نظاره کنم.

نیواد🪶
3.0
عاشقانه غمگین دوری و نزدیکی فاصله عاطفی عشق از دور تماشای خاموش
...

دوری عاشقانه و تماشای خاموش:

چون ماه به پشتِ ابر رخ نهان کردی و از آن پس، هرچند در انتظار نشستم ، دیگر از پسِ ابرها نمایان نشدی. شب را به امید گذراندم، لیک هرگز نیامدی. در چشم‌بر هم‌زدن، ابرها تو را از من ربودند و من، همچون ستاره‌ای دور افتاده، هرلحظه از تو دورتر گشتم.
نیواد ️
3.0
غمگین جدایی انتظار بی‌نتیجه دوری از معشوق پنهان شدن ماه پشت ابر رفتن و نیامدن
...

ماه پشت ابر و انتظار بی‌نتیجه:

بعضی قولا واقعی نیستن...
مثل:قول میدم درست شم
قول میدم تا ابد بمونم
قول میدم فلان کارو انجام بدم...
از نظر من اصلاً قول دادن وجود نداره چون ما فقط اسمشو شنیدیم و هیچوقت به حقیقت نپیوستن️
3.0
غمگین فلسفی اعتماد به قول قول بی وفایی قول دروغین قول و قرار بی معنی
...

چرا قول‌ها واقعی نیستند؟:

من به تک‌تک رفتارها فکر می‌کنم،به نگاه‌ها،به لحن حرف زدن‌ها دقت می‌کنم، به حسِ پشت کلمه‌ها،به خصوصیات آدم‌ها فکر می‌کنم.من همیشه حواسم هست و غم‌انگیز ترین قسمت زندگی‌ام همین جاست؛ من خیلی فکر می‌کنم...:(️
1.0
غمگین روانشناسی فکر کردن زیاد بیش از حد فکر کردن غمگینی از تحلیل رفتار حساس بودن
...

غم انگیزترین قسمت زندگی: فکر کردن زیاد:

احتیاج دارم که مدتی دور باشم.
از اتاقم
از کتابام
از گوشیم
از تختم
از شهرم
و نهایتا از خودم و دنیای خودم..
احتیاج دارم که مدتی به آغوشی پناه ببرم.
به آغوش خاطراتم
به آغوش گذشته
به آغوش ساحل
به آغوش اشک‌ها‌ و لبخندهایی که یک روزی حالم رو بدتر و بهتر کردن، به آغوش طبیعت، و درنهایت به آغوش هر چیزی که تونسته خوش‌حالم کنه..
دوست دارم که مدتی جدا باشم.
از جنجال
از نفرت
از دروغ
از خشم
و از حال بد..❤️‍🩹️
3.0
غمگین تنهایی آغوش طبیعت احتیاج به تنهایی دوری از همه چیز پناه بردن به خاطرات
...

احتیاج به دوری از همه چیز و پناه به خاطرات:

دلم از این همهمه‌ی بی‌پایان خسته شده‌ست.

از صدای گام‌هایی که به جایی نمی‌رسند، از این جاده‌ی سرد،

جهان برایم مثل یک خواب سنگین و آشوب‌زده‌ست،

که هر صبح بیدار می‌شوم و باز همان درد کهنه در سینه‌ام بیدار است...

کاش کمکی پیدا میشد️
-
غمگین تنهایی خستگی از زندگی درد کهنه کمک خواستن احساس تنهایی و درماندگی
...

خستگی از همهمه بی‌پایان زندگی:

متن آهنگ (نبودی در حدم)
دورو ورت خلوت ک شد
بازم میوفتی یاد من
میبینم اون روز که میای
میگی برس به داد من
این بار دیگه ن
تو ک هرکاری کنم همینی
منو ازین جا ب بد
مگه اینکه توی خاب ببینی
قیدتو دیگه واقعن زدم
با همه دنیا بدم
شدی با من طرف اما
هر دفه کوتاه اومدم
نمیدم خیلی کشش
حالا ک دیگ رسیدی بهش
رک میگم خاهشا
از من یکی دیگ بیرون بکش
نبودی در حدم
دردم بودی ن که همدردم
بی معرف بگو مگ من با تو بد کردم؟
رگ خابم تو دستت بود
-
عاشقانه غمگین متفرقه
خاطرات را نمیخواهم حتی اگر به قیمت از دست دادن موهایم تمام شود..
موهایی که هیچ وقت بلند نبودن و بلند نخواهند شد...
موهایی که دستی برای نوازش ندارند..
موهای که دیگر سنگینی میکند بر روی قلبم روحم و جسم بی توانم!

نوشته های off
-
غمگین تنهایی احساس سنگینی از دست دادن خاطرات دلتنگی و مو خاطرات بد
...

دلتنگی برای خاطرات و سنگینی موها:

دقت کردین جملات وارونه چگونه است ؟
(گنج)(جنگ)می شود .(درمان)(نامرد)و(قهقهه)(هق هق )!!!ولی (دزد)همان( دزد)است و (گرگ) همان (گرگ)است و (درد)همان (درد) است...آری نمیدانم چرا (من)(نم)زده است و(یار)(رای)عوض کرده است و (راه )گویی(هار)شده و(روز)به(زور)میگذرد.(اشنا)را جز در (انشا)نمی بینیم و چه (سرد)است این (درس)زندگی.اینجاست که (مرگ )برایم (گرم )میشود چرا که (درد)همان (درد)است.️
-
غمگین خاطره
اگر جای دانه هایت را کـه روزی

کاشته اي فراموش کردی

باران روزی بـه تو خواهد گفت کجا

کاشته اي …

“پس نیکی را به کار،

بالای هر زمینی…

و زیر هر آسمانی….

برای هر شخصی… “

تو نمی‌دانی کی و کجا ان را

خواهی یافت!!

کـه کار نیک هر جا کـه کاشته شود

بـه بار مینشیند …

اثر زیبا باقی میماند،

حتی اگر روزی صاحب اثر دیگر

حضور نداشته باشد.️
-
غمگین حقیقت
بعضی وقتا میرسه که احساس میکنی یه چیزی رو تو

زندگیت کم داری؛ یه چیز که نه، حس میکنی که یه کسی رو

تو زندگیت کم داری. کسی که کم داشتنش تو زندگیت

خیلی چیز کمی نیست. اگه اون نباشه، حس میکنی که

خودتم نیستی، خودتم نفس نمیکشی و خودتم انگار اصلا
وجود نداری.

-
غمگین روانشناسی احساس تنهایی شدید وابستگی عاطفی بی‌هویتی بدون فرد خاص کمبود عشق در زندگی
...

احساس کمبود کسی در زندگی و تأثیر آن بر وجود:

نــَــــــــــﺦ ﺩﺍﺩﻥ ﻫَﻤﯿﺸـــــــﻪ ﻫــــــﻢ”ﺑـَــــﺪ “ﻧﯿﺴـــــﺖ
ﺑــــﻪ ﺑَﻌﻀﯿـــــــــﺎ ﺑﺎﯾـــــــﺪ ﻧـَـــــــﺦ ﺩﺍﺩ تا
“ﺩَﻫﻨﺸــُــــــﻮنو” “ﺑــــــــﺪﻭﺯَﻥ”️
-
شاخ غمگین حقیقت
جریان زندگی در خانه پدری ...

خونه همیشه گرم بود
غذا رو که می‌پخت، می‌ذاشت رو بخاری تا گرم بمونه ...
چایی همیشه تازه‌دم بود
تمام مسیر مدرسه رو تو روزهای سرد زمستون می‌دوییدم که برسم به این لحظه، لحظه‌ای که اسمش رو می‌شه گذاشت:
وقتی مامان خونه بود ...

پر نقش‌تر از فرش دلم بافته‌ای نیست
از بس که گره زد به گره حوصله ها را

-
غمگین مهربانی دویدن در زمستان برای خانه گرمای خانه قدیمی حضور مادر در خانه خاطرات خانه پدری
...

خاطرات گرم خانه پدری و حضور مادر: