*◄থৣ بعضیا رو نبایـב تحویل مے گر؋ـتیم ولے گر؋ـتیم…بـہ بعضیا نبایـב رو میـבاבیم..ولے בاבیم …با بعضیا نبایـב حر؋ـ مے زבیم…کـہ زבیم این از سخاوت ماست نـہ حماقت واسـہ هرکسے بایـב بـہ انـבازـہ لیاقات اش مرام خرج کرב… ولے حیـ؋ ما خیلے ولخرجیمღ 💖থৣ►️
1.0
شاخ غمگین حقیقت زندگی
یه قانونی هست که میگه:
گاهی هر چقدر برای چیزی بیشتر پافشاری کنید و بیشتر سمتش برید و درگیریش بشید اون بیشتر ازتون دور میشه.
پس رها کن بره شاید رسیدن در رها کردن باشه؛ به قول جمله ی تو کتاب کیمیاگر که نوشته بود: "آنچه قسمتِ توست، از کنارت نخواهد گذشت."️
1.0
غمگین دخترانه حقیقت
𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚒𝚗𝚜𝚎𝚗𝚜𝚒𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛
بی احساس بودن رو کسایی بهت یاد میدن که یه روز بهترین حس رو بهشون داشتی🌝❤️🩹️
1.0
غمگین روانشناسی تغییر رفتار عزیزان درد دل عاشقانه بی احساس شدن در رابطه ناراحتی از دوست قدیمی ...
کسایی که بیاحساسی یاد میدن، بهترین حس رو بهشون داشتی:
میدانی؛
من آنقدر جذبت شده بودم، که حتی نفهمیدم کی عاشقت شدم.
اما تا چشمانم را باز کردم، دیدم که مدت هاست مرا رها کرده ای و من حتی نمیدانم چگونه این اتفاق افتاده است...️
-
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی خاطره
من هرکسی رو که به زندگیم راه میدم:
تا میتونم بهش محبت میکنم، به حرفاش گوش میدم و درکش میکنم، دلشو نمیشکنم، بهش بی توجهی نمیکنم و تو اولویت و در جای خودش نگهش میدارم و حتی اولویت هامو جابه جا نمیکنم، حرفایی که خودم آرزوی شنیدنش رو دارم بهش میزنم
ولی اگه همون آدم از خوب بودنم پشیمونم کنه، از زندگی پشیمونش میکنم و میشم بی رحم ترین آدم! ️
3.0
عاشقانه غمگین عقب نشینی از مهربانی واکنش به بی وفایی پشیمانی از خوب بودن تلافی بعد از خیانت ...
واکنش شدید به پشیمانی از مهربانی:
عزیزم تو که به کارما اعتقاد نداشتی، فکر میکردی کارما تقاص نیست و عدالته
چیشد پس؟
الان کارمای دلی که شکستی اومده سراغت و داری تقاص تک تک کاراتو پس میدی، اصلا عدالت یعنی تو تقاص کاراتو پس بدی دیگه👌🏻️
-
عاشقانه غمگین عدالت در رابطه عاطفی کارمای دل شکسته پس دادن تقاص اعمال تقاص کارما در عشق ...
کارمای دل شکسته و تقاص اعمال:
همچین زن هایی شدند متمدن!
اگر برهنگی تمدن می آورد
حیوانات متمدن ترین بودند😏
هیچ چیز با ارزش تر از نگاه محبت آمیز خدا و ائمه و شهدا نیست!
پس من حجاب و مسیری رو انتخاب میکنم که در نهایت به رضایت و لبخند و نگاه محبت آمیز اون ها بشه🌱
والسلام
🌱اللهم عجل لولیک الفرج به حق بی بی زینب🌱
نشرحداکثری
⿻↫ #تلنگر ➜
اللّهم عجّل لولیک الـ؋ـرج️
3.0
عاشقانه غمگین خدا
از غم پرسیدم
از چیم خوشت میاد که دست از سرم برنمیداری؟!
گفت...
از زیبایی چشمات وقتی گریه میکنی:)..
️
1.0
غمگین کارما
ای کاش تو رو باز
ببوسم
بشی باز شب و روزم
دلم شده یه سر سوزن
بزنی با صرف در گوشم
نکن دعوا
نده دنده
بذا خنده بیاد باز
صدات نغمه ی آهنگه
چشات بند نمیاد باز
فریاد زدم
نرسید صدام هر چی داد زدم
فریاد زدم
ای وای
تو دلت پیش منه یا نه؟
بگو یا نه؟
بگو نرفتی تو از یادم
بگو نامرد
من روحمو قلبمو دادم به تو
ولی باز رفتی
نامردی
من روزمو و شبمو شد خواستن تو
تا که برگردی
برگرد
دلم تنگ شد
️
3.0
عاشقانه غمگین دلتنگ برای معشوق درخواست بازگشت عشق ناله عاشق دلشکسته شکایت از نامردی ...
دعوت به بازگشت عشق با صدای دلتنگی:
بعضی آدما طوری حرف میزنن که انگار نمیخوان از دستت بدن اما طوری رفتار میکنن که انگار نمیخوان نگهت دارن.
بدترین حس همینه:)
نمیدونی طرف واقعا دوست داره یا ی سرگرمی و بازیچه ای براش..❤️🩹
️
1.0
عاشقانه غمگین دلتنگی
احساس میکنم بیش از حد بودم، بیش از حد نوشتم،
بیش از حد حرف زدم، بیش از حد دوست داشتم،
بیش از حد احساس خرج کردم، بیش از حد انرژی
گذاشتم، بیش از حد تلاش کردم، بیش از حد خواستم،
بیش از حد اعتماد کردم، بیش از حد بغض کردم و غصه
خوردم، بیش از حد تقلا کردم، بیش از حد نگران بودم،
والانبیشازحدخستم;""️
1.0
عاشقانه غمگین حقیقت خسته
نزار قبانی یک جایی میگه «چه فایده ای دارد نگران من باشی ولی از من دفاع نکنی؟
خیلی دوستم داشته باشی، اما من را نفهمی؟
جای خالی ام را حس کنی، اما سراغم را نگیری؟
چه فایده ای دارد در میان دارایی های تو باشم اما مهمترین آنها نباشم؟؟️
1.0
عاشقانه غمگین حقیقت
کسی که تغییر کنه مثل ماشین سالمی میمونه که بخواد تعمیر شه... ولی آدما توی تعمیر یه فرقی دارن... وقتی بخوای یه آدم و تعمیر کنی... همیشه یه قطعه اضافه میاد و اون قلبه... کسی که تغییر کنه دیگه نمیتونه خودش و دوست داشته باشه... پس عشقی که به تو بده هم قطعا یه روزی نیاز به تعمیر پیدا میکنه اونوقت اون قطعه ای که این دفعه اضافه میاد تویی...💔🙂️
-
غمگین عاشقانه قلب اضافه در عشق تعمیر رابطه شکسته تغییر در رابطه عاشقانه ...
تغییر انسان و قطعات اضافه قلب در روابط عاطفی:
من گم شده ام..
در خودم..
در افکارم..
در این من آسیب دیده گم شده ام..
کسی اگر مرا پیدا کرد..
به خودم بازگرداند..
برای مژدهگونی..
قلبم را هدیه اش میکنم..️
-
غمگین خسته
روبه رو ام بنی ادمی بود خسته و پیر خسته و ویرانه صد جنگ و طوفان روحی بیزار از به اجبار ماندن در تن،پدر چراغ را روشن کرد گفت بخواب ای انسان احمق احساسی ساده لوح او که باهاش حرف میزنی ایینه است!️
1.0
غمگین شعر خسته زندگی ادبی
وقتی به بهونه های مختلف جوابتو نمیده، وقتی مناسبت های خاص مثل تولدت رو فراموش کنه، وقتی به تعهدش با تو بی توجهی کنه و با سی نفر باشه، وقتی هربار دلتو بشکنه و بخواد با یه عذر خواهی ساده حلش کنه، وقتی بهت بی توجهی میکنه و بهت احساس بی ارزش بودن بده
اون آدم رسما با رفتارش داره بهت میگه دوست نداره، میگه برو
وگرنه همه ما کار داریم، ما مراقبیم دل طرف مقابلو نشکنیم، به طرف مقابل حس با ارزش بودن میدیم.بحث خواستنه بخواد یاد ️
3.0
عاشقانه غمگین علائم بیعلاقگی شریک عاطفی نشانههای دوست نداشتن در رابطه رفتارهای بیتوجهی در عشق زمان قطع رابطه عاشقانه ...
نشانههای بیعلاقگی در رابطه و زمان رفتن:
دلم یه ارتفاع بلند میخاد
خیلـــــے بلند
جوری که جلوی خودش وقتی پریدم از بالا
با صدای بلند به همه اتفاقای گذشته ام بخندم
و بعدش با خنده رو لبم بمیرم:)️
1.0
غمگین فلسفی خندیدن به اتفاقات گذشته خواستن ارتفاع بلند مرگ با لبخند پرش از ارتفاع ...
ارتفاع بلند برای خندیدن به گذشته و مردن با لبخند:
یکروزمیائیکهمندیگردچارتنیستم
ازصبرلبریزمولی، چشمانتظارتنیستم
یکروزمیائیکهمن، نهعقلدارمنهجنون
نهشکبهچیزینهیقین،
مستوخمارتنیستم...:)))️
-
غمگین عاشقانه قطع امید از عشق عاشق بیصبر بیحوصلگی در رابطه پایان انتظار عاشقانه ...
روزی میآیی که دیگر چشمانتظارت نیستم:
دیدم به خواب دوش که ماهی برآمدی
کز عکس روی او شب هجران سر آمدی
تعبیر رفت «یار سفرکرده میرسد»
ای کاج هر چه زودتر از در درآمدی
ذکرش به خیر ساقی فرخندهفال من
کز در مدام با قدح و ساغر آمدی
🙂🤍️
3.0
عاشقانه غمگین شعر عاشقانه قدیمی انتظار بازگشت یار اشتیاق دیدار دوست تعبیر خواب دیدار معشوق ...
تعبیر خواب دیدار یار و انتظار بازگشت:
بیش از آن که خودت بدونی دخترم دوست دارم ..
اینو بدون ۹۹ درصد گرمای خونه از آدمای زندگیته بعد مرگشون خونه سرد میشه و حتا بعضی حا از نا کاملی میمیرن اما آدما دنبال هم هستن حتا اگه نقض داشته باشن می خوان گرما رو با هم به اشتراک بزارن .. و امیدوارم تو هم تنها نمونی .️
-
¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º° “More than you even realize, my girl, I love you.
Remember this: 99% of a home’s warmth comes from the people in it. After they die, the house grows cold, and some places even die from incompleteness. But people still seek each other — even with their flaws — because they want to share that warmth.
And I hope you won’t be alone, either.” °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
غمگین عاشقانه ترس از تنها ماندن عشق پدر به دختر گرمای خانواده تنهایی بعد از مرگ عزیزان ...
گرمای روابط خانوادگی و ترس از تنهایی:
•𝐁𝐞 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞•
𝐇𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐫𝐞𝐞 𝐢𝐬 𝐚 𝐥𝐨𝐧𝐞𝐥𝐲 𝐭𝐫𝐞𝐞
ᵐʸ ᵐᵃⁿ ᵃˡᵒⁿᵉ ⁱˢ ᵐᵒʳᵉ ʰᵘᵐᵃⁿ!
•تنها باش•
چون درخت تو تنهایی درخت تره
آدمم تو تنهایی آدم تره. !
️
-
غمگین تنهایی دلتنگی زندگی حاضر جوابی
از همان روزی که دستِ حضرتِ قابیل
گشت آلوده به خونِ حضرتِ هابیل
از همان روزی که فرزندانِ آدم
زهرِ تلخِ دشمنی در خونِشان جوشید
آدمیت مرد!
گرچه آدم زنده بود.
از همان روزی که یوسف را برادرها به چاه انداختند
از همان روزی که با شلاق و خون دیوار چین را ساختند
آدمیت مرده بود
بعد دنیا هی پر از آدم شد و این آسیاب
گشت و گشت
قرنها از مرگِ آدم هم گذشت
ای دریغ
آدمیت برنگشت .......️
1.0
غمگین شعر زندگی ادبی طبیعت
آدما ذاتشون کثیفه .......⚠️
هیچ وقت کاری نون که خوب بشناسیشون چون💬
تو به اونا کمک میکنی ولی به وقتش که شد اونا نمیکنن 🚫
پس برای همینه که تنهایی رو ترجیح میدم🚷
️
3.0
غمگین روانشناسی خیانت در دوستی دروغگویی آدمها کمک نکردن دیگران تنهایی بهتر از دوستی بد ...
چرا تنهایی را به آدمهای دورو ترجیح میدهم:
𝐼 𝑁𝑒𝑒𝑑 𝑇𝒉𝑒 𝐻𝑎𝑝𝑝𝑖𝑛𝑒𝑠𝑠 𝐹𝑟𝑜𝑚 𝑇𝒉𝑒 𝐷𝑒𝑒𝑝
𝑂𝑓 𝑀𝑦 𝐻𝑒𝑎𝑟𝑡 …
احتیاج دارم به یه خوشحالیه از ته دل . . .
️
3.0
غمگین حقیقت خسته زندگی
اونجایی که داری میخندی یه هووو گریه ی خیلی عمیقی میاد تو وجودت اشک تو چشات جمع میشه و نمیدونی گریه کنی یا بخندی 🥺
اون وقته که دیگه هیچ وقت اون آدم سابق نمیشی .️
-
غمگین روانشناسی گریه ناگهانی احساسات درهم تبدیل خنده به گریه تغییر شخصیت بعد از غم ...
لحظهای که خنده تبدیل به گریه میشود:
ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ 110
.
.
.
.
ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﻟﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ ﭘﻠﻴﺲ !!!
ﮔﻔﺖ : ﺑﻠﻪ ﺑﻔﺮﻣﺎﺋﻴﺪ ؟؟؟
ﮔﻔﺘﻢ : ﮐﻤﮏ ! ﻳﻪ ﻋﺎﻟﻤﻪ ﻣُﺮﺩﻩ ﺍﻳﻨﺠﺎﺳﺖ !!!
ﮔﻔﺖ : ﻳﺎ ﺍﺑﻮﺍالفضل کجايي؟. گفتم:قبرستون.
هيچي ديگه الان به قيد وثيقه آزادم.
من بد شانسيمو از همون دوران بچگي وقتي که تخم مرغ رو کاشتم بهش آب دادم ولي مرغ نشد فهميدم....... ️
1.0
طنز غمگین بدشانسی در زندگی خاطرات کودکی بامزه شوخی با اورژانس تماس با پلیس 110 ...
تماس با پلیس و خاطره بامزه از کودکی:
متاسفم که این رو میگم ولی راه دیگهای نیست، تنها راه مقابله با یک خودشیفته فقط و فقط قطع ارتباط باهاشه، به غیر از این هر کار دیگهای انجام بدی فقط وقت، سلامت روان و جسمت رو تقدیمش کردی... 🦦✨️
1.0
غمگین روانشناسی سلامت روان در روابط خودشیفته و قطع رابطه قطع ارتباط با خودشیفته راه مقابله با خودشیفته ...
تنها راه مقابله با خودشیفته: قطع ارتباط کامل:
اگه بدن در معرض اضطراب شدید و طولانی و تروما و استرس مزمن قرار بگیره دچار Anhedonia میشه، یعنی قطع ارتباط با احساسات به عنوان مکانیسم دفاعی، اگه این روزها به هیچ چیزی حسی ندارید بدونید که واکنش طبیعی مغز برای حفاظت از شماست... 🚶♂️✨️
1.0
غمگین روانشناسی بیحسی احساسی استرس مزمن آنهدونیا چیست واکنش مغز به اضطراب ...
بیحسی احساسی؛ واکنش طبیعی مغز به استرس مزمن: