ما دختر ها یه چیزی میبینیم...
ازش خوشمون میاد...
اما به جای اینکه بخوایمش...
هزارتا سوال و باید و نباید میاریم...
آخر هم نمیدونیم باید چیکار کنیم...
شاید حتی ولش کنیم و بریم و پشت سرمون هم نگاه نکنیم...
با اینکه دوسش داریم و میخوایمش💔️
4.4
غمگین دخترانه حقیقت
احساس میکنم
هیچکس توان اینو نداره به اندازه ای که من
'منو' میفهمه و درک میکنه
و همینطور عشق میورزه،
اینکارا رو انجام بده
واسه همین ازم نپرس چرا من همیشه تنهام .
خب من تنهایی رو ترجیح میدم به بودن یسری آدم تو زندگیم که باید براشون توضیح بدم خودمو ...
حقیقتا حوصله شرح دادن خودمو ندارم چون معتقدم تو درون و روحم چیزی برای بیان کردن وجود نداره ؛
باید درک و احساس بشه.️
3.2
غمگین روانشناسی حقیقت خسته
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
رفتنی میره تو حالا هی به پاش بسوز و بساز…
دل که نداره تو حالا هی براش از دلت مایه بذار!
آخه کیه که قدر بدونه قول بده پاشم بمونه!
بشه یه آدم دیوونه توی قلبت…
️
4.9
غمگین بهترین ها تنهایی متفرقه خسته زندگی سکوت
من بمیرم
من بمیرم که تو را رنجِ مضاعف دادم
عذرِ تقصیر، عزیزم! به خطا افتادم!
من بمیرم که کمی اشک به چشمت آمد
از همان روز، غمینم، به خدا ناشادم!
گفته بودم که گُلم محرم و نامحرم هست
«زُلف بر باد مَده تا ندهی بر بادم»!
گفته بودم که بسی ناز، فزونتر داری
«ناز بنیاد مَکُن تا نَکنی بنیادم»!
من نگفتم که تو حوّایِ منی، حسّاسم
غیرتم ارثِ عزیزیست زِ جدّم آدم؟!
آمدی تا که اسیرم بُکنی با غمزه
من از آنروز که عاشق شدهام، ️
4.9
عاشقانه غمگین دوستت دارم ادبی عشق یک طرفه
من خسته از این کالبد
خسته از این روح
خسته از این روزگار
همانند اشکی که از پرتگاه چشم به آرامی سقوط میکند با این خستگی ها از لبه تنهایی به چاله سکوت و بالعکس جابه جا می شوم 🌙🥃️
4.7
غمگین تنهایی بی تفاوت خسته زندگی
بعضی وقتها رویا پردازی خیلی چیز خوبی است!
ولی نه، شاید هم چیز خوبی نباشد! مخصوصا وقتی آدم خیلی فکرهای دیگر دارد که باید بکند.
📖 خاطرات خانه مردگان _ داستایوفسکی️
4.8
غمگین ادبی
روزهایی که قلبت اسیر نگاه هاش شده بود
روزهایی که با هم بودن تنها آرزوت بود و لحظه شماری میکردی که هر آن اون رو ببینی، لبخندش رو با جان و دل بچسبونی وسط سینه ات و از خوشحالی بچرخونی
آغازش را به یاد بیار
دستهایی که امروز نمیخوای لمسش کنی!
روزی گرفتنش آرزوی دست نیافتنی ات بود
️
5.0
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
"این ساکت صبور که چون شمع
سر کرده درکنار غم خویش
با این شب دراز و درنگش
جانش همه ی فغان و دریغ است
فریادهاست در دل تنگش
در خلوت غم آور مرجان
پی هاي هاي گریه شبی نیست
اما خروش وحشی دریا
گم میکند دراین ظب طوفان
فریادهای خسته وی را
بس در حصار این شب دلگیر
ماندم نگاه بسته به روزن
هم چون گیاه رسته بن چاه
یک یک ستاره ها به سر من
چون اشک پر شدند و چکیدند
نایی نرست آخر از این چاه
تا ناله هاي من بتواند"️
4.8
غمگین بهترین ها خسته ادبی
روزی
مرا فراموش خواهی کرد
یک روز
مرا رها کرده و خواهی رفت
بیهوده مرا از غارم بیرون مکش
عادتهایم را
بیهوده مگیر از من
خاصه عادتی ک ب تنهایی دارم را
مرا آشفته مکن...💔🕊🌓!
#اوغوز آتای...! ️
5.0
غمگین بهترین ها بی تفاوت سکوت خودکشی
کاش یک نفر بود
که دوستم داشت
که دوستش داشتم
و همین را برای همیشه میگفت
و همین را برای همیشه میگفتم
همین دوستت دارم را
به همین سادگی…
❤️🩹❤️🔥🖤️
3.6
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی دوستت دارم
میدانی من دلتنگم من بدون اون نتونستم
اما نتونستم بگم فقط یه قاب بیخیالی زدم
من پشت این قاب مثل دختر بچه ای شدم
مامانشو میخواد ولی نمیتونه حرف بزنه
فریاد بزنه بگه مامانم کجاس فقط گریه میکنه
من از دوری و دلتنگی تو لال شدم الان کجایی
یار بی وفا:) 🙂🖤
️
4.7
عاشقانه غمگین دلتنگی عشق یک طرفه بی تفاوت
در حوالیِ من خیلی وقت است که خورشید،
در پس ِتاریکیِ شب ها نتابیده!
از آن زمان که طنین ِصدای تو
جایش را به سکوتِ خانه داد،
شب شد، و تا ابد تاریک ماند…
️
5.0
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه دلتنگی خسته
گاهی باید رفت گاهی باید از خود بگذری
گاهی باید نادیده گرفت ،احساساتی که تورا به این حال در اورده اند
دیگر توانی برای نادیده گرفتن و جنگیدن با درد ها نیست میرم شاید
به خود بیای شاید بلاخره اون غرور را کنار بگذارید :))))️
4.9
غمگین خیانت خاطره بی تفاوت خسته
عجیبنیست؟
یککتاببعدازچندینبارخواندهشدنچاقترمیشود
انگارچیزیلابهلایصفحاتجامیماند؛
چیزهاییمثلِاحساسات،
افکار،
صداها..
️
4.3
غمگین حقیقت
بوسه هایت کاری بود..
و بوسه ی روی گردنم...
از همه کاری تر...
زخمی عمیق..
روی شاهرگِ دوستت دارم...
من با هر نبض عاشقانه ای..
می میرم و نمی میرم...
جان کَندن خاصیت عشق است...!️
5.0
عاشقانه غمگین دوستت دارم عشق یک طرفه دلتنگی
-فقط اونجا که بهرام حمیدیان میگه:
"تنهايی دوست داشتنى نيست اما،
خواستنىتر از تمامِ دوستت دارمهاى مسموم است!
مگر تا كجا میتوانى به دلت بگویی:
ببخشيد كه باورم شد..؟!"
️
3.8
عاشقانه غمگین حقیقت بی تفاوت خسته
مرد بودم مرد رفتم
سرباز خدا بودم
نوکر پدر و عشق به مادر
زیر بار کس نرفتم
کودکی نکردم ز جوانی بزرگ بودم
سگ دیدم اما نگشتم
یک نفس راحت نبودم
انگه ز مردان مرد بودم
رنج ها برده ام زگیتی
سلطان رفاقت
مرد روزگارم....... ️
5.0
غمگین زندگی
واسه این تیکه شازده کوچولو میشه مُرد که میگه: -ﺭﻭﺑﺎه:ﻣﻦ ﺩﻳﮕﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻡ +ﺷﺎﺯﺩه ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ:ﻣﮕﻪ ميشه؟ -ﺭﻭﺑﺎه:ﺁﺭه ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺎﻣﻮ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻪ یکی ﻭلی ﺍﻭﻥ ﮔﻤﺸﻮﻥ ﻛﺮﺩ! ﺣﺎﻻ ﻫﻢ ﻫﺮﺟﺎ ﺩﻧﺒﺎﻟﺸﻮﻥ ﻣﻴﮕﺮﺩﻡ ﭘﻴﺪﺍﺷﻮﻥ ﻧﻤﻲ كنم... :)️
3.9
غمگین بهترین ها عشق یک طرفه
دوست عزیز اگر. حسود نمیشه سرت دوستت نداره... اگر غیرتی نمیشه دوستت نداره.. اگر رفت آمدت واسش مهم نیست ارزشی نداری واسش. کلماتی مث دوستت دارم اسوونه ولی اونی که واقعا دوستت داشته باشه رو بشناس :))) هرکی گفت عاشقتم دلتو بهش نده چون اون قلب نه ماه طول کشید تا رشد کرد و درست شد تو 9 ثانیه از بین نبرش.. ️
4.2
غمگین حقیقت
انتظار واژـہ عجیبے است
نه؟
یعنے ارزشے کـہ تو براے هرکس قائلی؟
نـہ
یعنے کارهایے کـہ هر کس از تو مے خواـב؟
نـہ
انتظار بستگے بـہ آـבمش בاره، زمانش، موقعیتش،
ولے اے کاش همچنین واژـہ اے نبوـב چون انتظار بخشے از احساسات است اون یک واژـہ نیست
اما کاش آـבما ؋ـرق بین انتظار פּ احساس مسئولیت פּ بـ؋ـهمن ༻️
4.8
غمگین بهترین ها حقیقت زندگی
**- آهای مردم شهر یکی شده تنها !
بهش بگید بیاد همین الان هرجاست ، الان من موندم و قرص
و تب و سردرد شدم انگشت نمایِ شهر فقط برگرد
آهای مردم شهر یکی دلش خونه یکی شبارو تا صبح نمیره
خونه ، یکی موهاش سفید شده . .
تو این مدت آخه اینجا همش برفه زمستونه :)!
±اشوان | آهایمردم .
️
4.7
غمگین جدایی خسته عشق یک طرفه دلتنگی
❉᭄͜͡∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ ا؋ـسو๛ کـہ رسیـבט بـہ تو سراب است
رسیـבט بـہ تو حقـہ ے ماـہ است
بوسیـבنت بوییـבنت همـہ عذاب است
گلے کـہ בاבے بـہ من خارבار است
قول و قراراے تو مال خزاט است
رسیـבט بـہ تو ؋ـکر و خیال است
#المیرا پناهے בرین کبوב ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙❉᭄͜͡️
4.3
عاشقانه غمگین دلتنگی ادبی دوستت دارم
من، شبانه روز تک تک نفس هایم را به سختی برای بهای این جدایی خرج میکنم...
تو، دورتر از همیشه به آرامی نفس میکشی...
و چه زیباست این تضاد وقتی حال تو بدون من خوب است :)️
3.3
𝐼, 𝒹𝒶𝓎 𝒶𝓃𝒹 𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉, 𝓈𝓅𝑒𝓃𝒹 𝑒𝓋𝑒𝓇𝓎 𝒷𝓇𝑒𝒶𝓉𝒽 𝐼 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒹𝒾𝒻𝒻𝒾𝒸𝓊𝓁𝓉𝓎 𝒻𝑜𝓇 𝓉𝒽𝑒 𝓅𝓇𝒾𝒸𝑒 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓈𝑒𝓅𝒶𝓇𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃
𝒴𝑜𝓊, 𝓂𝑜𝓇𝑒 𝒹𝒾𝓈𝓉𝒶𝓃𝓉 𝓉𝒽𝒶𝓃 𝑒𝓋𝑒𝓇, 𝒷𝓇𝑒𝒶𝓉𝒽𝑒 𝒸𝒶𝓁𝓂𝓁𝓎..
𝒜𝓃𝒹 𝒽𝑜𝓌 𝒷𝑒𝒶𝓊𝓉𝒾𝒻𝓊𝓁 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝒸𝑜𝓃𝓉𝓇𝒶𝓈𝓉 𝒾𝓈 𝓌𝒽𝑒𝓃 𝓎𝑜𝓊 𝒶𝓇𝑒 𝒻𝒾𝓃𝑒 𝓌𝒾𝓉𝒽𝑜𝓊𝓉 𝓂𝑒 :)
غمگین جدایی جدایی پذیرش تلخ رنج پنهان ناهمگونی عاطفی تضاد در این متن، نمونهای عمیق از «ناهمگونی عاطفی»...
تضاد جدایی و آرامش دیگری: ناهمگونی عاطفی:
تضاد در این متن، نمونهای عمیق از «ناهمگونی عاطفی» پس از جدایی است؛ پدیدهای که در آن حال روحی دو فرد پس از یک واقعه مشترک، به شدت متفاوت است. استفاده از واژه «زیبا» برای توصیف این شکاف، نه یک تحسین واقعی، بلکه بیانی کنایهآمیز از پذیرش تلخ واقعیت و مشاهده آرامش دیگری در اوج رنج خود است.
راهکار:
احساسات پیچیده پس از جدایی، از جمله درک تضاد حال خود و دیگری، بخشی طبیعی از فرآیند سوگ است. به خودتان اجازه دهید این احساسات را تجربه کنید، زیرا پذیرش اولین گام برای التیام است.
شنیدی که میگن:
اونی که گریه میکنه یه درد داره.
اما اونی که میخنده هزارتا
من میگم:
اونی که میخنده هزارتا درد داره
ولی اونی که گریه میکنه
به هزارتا از دردهاش خندیده اما جلوی یکیشون بدجوری کم آورده...
️
5.0
غمگین حقیقت
بدترین جنبه ی تنهایی این است
که مجبوری تحملش کنی یا تحمل میکنی،
یا غرق میشوی باید سخت تلاش کنی
تا ذهن گرسنهات را از نگاه
به گذشته باز داری تا نابود نشوی…!
️
4.8
غمگین دخترانه حقیقت خسته دلتنگی
درد فقط اونجاکه شادمهر میگه :
«گیر کردم تو شبی که گفتی باید جدا شیم
چشامو وا میکنم میبندم پیشم شاید تو باشی
قرار بود این موقع باشیم کجا ببین حالا کجاشیم»
...زینب صادقی...
.
️
4.6
غمگین جدایی دلتنگی خاطره
.
جالبہوقٺےپیشکسےهسٺیم
کہدوسٺمونداره
دائمحواسمونهسٺکاری
نکنیمکہناراحٺبشہ
وبرعکسکارےکنیم
کہدوسٺداشٺہباشہتابیشٺر
عاشقمونبشہ...
پسچرامایےکہمےخوایم
خداعاشقمونبشہ
بااینکہمےدونیممےبینہ
بازمگناهمےکنیم؟!💔
#تݪنگࢪانھ
️
4.8
غمگین تیکه دار خدا
_خیلی وقته عقده ی دیده شدن ندارم!
عکسای پروفم رو یا فیک میزارم یا تنظیماتشو تغییر میدم همه نتونن ببینن!
_خیلی وقته نمیخام به چشم بیام!
اخلاقم سگیه! رو هیچ کسیم کراش نمیزنم دیگه قلب قرمز نمیفرستم... 🖤🚶♂️️
4.9
غمگین خیانت خسته سکوت بی تفاوت