جانم فدا به کسی که سلطان دوجهان است🥺🥹
جانم فدای کسی که شب ها با گرسنگی میخوابید🥹
جانم فدای کسی که وقت وفاتش عزارئیل پشت در ایستاده بود از او اجازه گرفت که جانت رابگیرم یانه🥺
جانم فدای رسول الله........
اللهم صل وسلم علی نبینا محمد 🥰💔🥹🥺️
3.5
عاشقانه غمگین حقیقت
استاد رائفی پور میگفت:
تو کربلا یه تربت دادن به من
دعای تربت رو خوندم بار اولم بود
به یک جمله رسیدم نابود شدم .
این بود :
قسم به این خاک که
معصومی در آن حل شده است .:)️
4.9
عاشقانه غمگین دوستت دارم دلتنگی عشق یک طرفه
لــبــخــنــد بـــزن…!
عـــکــاس مـــدام ایــن جــمـــلــه را تــکـــرار مـــی کــنـــد…
اصـــلا بــرایـــش مـــهـــم نــیـــســـت،کـــه در وجـــودتــ…
حــتـــی یـــک بــهــانــه بــرای لــبــخــنـــد نــیـــســـتــــ…️
5.0
شاخ غمگین متفرقه چینی کارما
نمیدانم چه میشود
توقع داشتم بعد از تو دنیایم سیاه شود و شب هایم تار
اما....
بی تو نه شب ها طولانی تر شد
نه آسمان به زمین آمد و بی ستاره شد
نه ضربان قلبم کاسته شد
نه ریتم نفس کشیدنم سخت شد
...
فقط کمی سخت گذشت
کمی با دلتنگی
کمی عشق
و در نهایت پذیرفتن دنیای بی تو
️
5.0
عاشقانه غمگین حقیقت خسته
*•.♥️🪫.•*
~- خسته و #غم زده ام، نآی سخن نیست مرآ~
*- زنده هستم چه بسآ #روح به تن نیست مرآ🖖🏼❤️🩹!*
~°•◍⃟◍⃟◍⃟◍⃟◍⃟◍⃟◍⃟ ~
*~🌏𝑨𝒎𝒊𝒓♥️⃟~●═══❂*
*➤༄*️
5.0
غمگین دخترانه متفرقه خواهر
𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕡𝕖𝕠𝕡𝕝𝕖 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕝𝕖𝕒𝕣𝕟 𝕙𝕠𝕨 𝕥𝕠 𝕒𝕡𝕡𝕣𝕖𝕔𝕚𝕒𝕥𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕓𝕪 𝕝𝕠𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦 .
بعضیا با از دست دادن تو یاد میگیرن قدرتو بدونن🤙🏽
️
4.4
شاخ غمگین حقیقت خسته لاتی
تو دنیای ما عشق فقط یه لفظه
وگرنه ن شیرینی وجود داشت ن فرهاد
فقط داستان بود!
در کل عشقی وجود نداره
اما از تنهایی پناه میبرن به کسه دیگه
و اسمشو میزارن عشق
آدم اگر عاشق بشه نمیتونه نگاهه کسه دیگه ای بکنه
پس دنبال محبت فیک کسی نباشید که یه روزی پشیمان میشوید
خودتون حال خودتونو خوب کنید🌑️
4.4
عاشقانه غمگین حقیقت خسته عشق یک طرفه
تعدادی از
اهل کــُوفه ، در روز عاشـُورا
بر تپهای ایستاده و
دعا میکردند ؛
-
[ اللھم انزل علیه نصرک ]
-
و خـُود شاهد ِ
غـُربت و تنھایی امامشان
بودند .
-️
5.0
غمگین مذهبی امام حسین
دلَت جای دِگَر بود و غَمَت کُنج دِل ما 💔
️
4.1
غمگین خسته دلتنگی
بعضی اوقات به رابطه های الان خندم میگیره شب میخوابه یه چی میگه صب پا میشه یه چی میگه....خودش قول نرفتن میده خودشم میزنه زیر قولش ...نه قولا قوله نه عشقا عشق عشق براشون بد تعریف شده....️
3.4
غمگین تیکه دار تعهد ثبات رابطه ناپایدار اعتبار در دنیای روابط مدرن، ثبات و تعهد به مثابه گوهری کم...
تعهد و ثبات: کلید یک رابطه پایدار:
در دنیای روابط مدرن، ثبات و تعهد به مثابه گوهری کمیاب شدهاند. فقدان این عناصر، نه تنها به بیاعتباری روابط منجر میشود، بلکه اعتماد به نفس افراد را نیز متزلزل میسازد.
راهکار:
برای داشتن یک رابطه سالم، داشتن تعهد و ثبات قدم حیاتی است. قبل از هر قولی، خوب فکر کنید و ببینید آیا میتوانید به آن عمل کنید یا خیر. به یاد داشته باشید: عمل به قول، نشانه احترام به خود و طرف مقابل است.
🎧رونيك خسته نگاه🎧
باز غروب و دلم تنگ
باز اشك و دل سرد
خستم از آدماى دور و ور
خستم از مردم اين شهر
روزى هم ميرسه ميشه دل تنگ
همونى كه منو كرد خسته نگاه
همون بى معرفت حرضه
مامانم تو نشو دل تنگ اين دختر
دخترت شبارو ميكرد سپرى
با كلى قطره هاى اشكش
الانم اگه نباشم
نشين دل تنگ اين آدم
رونيكم خسته نگاه
..........𓆩💜𓆪..........️
4.9
يه دل نوشته اى از خودم ساعت ٢٣:٠٠🙃💜
شاخ غمگین حقیقت خسته لاتی
پرندهایام که نمیپرد
پلنگیام که نمیدرد
تفنگیام که نمیزند
نهنگیام که آشیانهی امن ماهیها شده.
حالم چگونه است؟
خسته
غمگین
اما امیدوار🍂🍂
️
4.9
غمگین تنهایی خسته
دختری در کنج دیوار نشسته بود و اشک در چشمانش جمع شده بود دکمه لباسی از مادرش را بر روی سینه اش میفشرد و با خود زیر لب میگفت کاش بودی تا مرا نوازش ام میکردی و برایم همان لالایی همیشگی ات را میخواندی گلویش را بغض گرفته بود و زیر چشمانش پف کرده بود که ناگهان .......️
3.4
غمگین تنهایی روانشناسی پیوند مادری اندوه فراق تاوموزیک نوازش عاطفی این توصیف، یادآور اهمیت عمیق پیوند مادر و کودک است...
اندوه دختری در انتظار نوازش مادر:
این توصیف، یادآور اهمیت عمیق پیوند مادر و کودک است. تحقیقات نشان میدهد نوازش و لالایی مادر، نه تنها آرامشبخش است، بلکه در رشد مغز و شکلگیری احساس امنیت در کودک نقش حیاتی دارد. این نیاز عاطفی، تا بزرگسالی نیز ادامه مییابد.
راهکار:
برای کاهش اندوه ناشی از فقدان، سعی کنید خاطرات خوش را با جزئیات به یاد آورید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. این کار به تقویت پیوند عاطفی با فرد از دست رفته کمک میکند.
متن موزیک <تقصیره توعه>
گیجم ، گمم ...
به پای خودم میپیچم خودم :(
یکی دیگه همه میگن شدم !
میدونم خودم ، دیوونه شدم خودم ...!
میدونم که بد شدم ؛
میفهمم چقد دورم ، خالی شده که طرد شدم ....
اینا همش تقصیره توعه
اینا همش تقصیره توعه ...،
تقصیره توعه ، قلبم اگه مرد
هرشب با خودم ، حرفم اگه شد
تقصیره توعه ، اگه باهمه بدم :)💔
اگه قیدتو نشد راحت بزنم
اینا همش تقصیره توعه !
اینا همش تقصیره توعه ...
تقصیره توعه️
3.4
غمگین جدایی فرافکنی رنج عاطفی مکانیزم دفاعی دلشکستگی این متن به زیبایی یکی از واکنشهای رایج در مواجهه ...
تقصیر توعه: حکایت تلخ دلشکستگی و فرافکنی:
این متن به زیبایی یکی از واکنشهای رایج در مواجهه با رنج عاطفی را به تصویر میکشد: مکانیسم دفاعی فرافکنی تقصیر. در حالی که این شیوه میتواند به طور موقت از شدت بار روانی بکاهد، گاهی مانع از پردازش عمیقتر احساسات و گام برداشتن به سوی پذیرش و التیام میشود. درک این الگو، اولین قدم برای مدیریت هیجانات است.
راهکار:
در مواجهه با احساسات دشوار، به جای فرافکنی، لحظهای برای دروننگری و پرسیدن «چگونه میتوانم این احساس را بهتر مدیریت کنم؟» وقت بگذارید. این کار به شما کمک میکند تا کنترل بیشتری بر هیجانات خود پیدا کنید و به سمت بهبودی گام بردارید. حتی گفتگو با یک دوست قابل اعتماد یا مشاور میتواند راهگشا باشد.
من بی تفاوت نیسم؛ به احساسم
به روزامون کنار هم!
من بی تفاوت نیسم... به حالی که بعد از تو گرفتارم!
من زیر بارونا هنوز عاشقت میشم، از همون کوچه ولی بی تو رد میشم:)
میدونی پاییزو به عشقت گرفتارم...
عیبی نداره عاشقت میمونم امسالم!:
نمیدونم کجایی چه جورایی بدون من~
نمیدونم خوبه حالت یا مثل من شدی بد...
بخشی از تکست موزیک بی تفاوت از پانیذ کرمی:
داره حال منو توصیف میکنه ولی...️
4.8
غمگین شعر موسیقی دلتنگی
_چه شد که ویران شدی؟
آدمک از آینه میپرسد...
_چشمهایت کو؟دستانت را کجا دفن کردی؟روحت را در کدام پیچ جا گذاشتی؟
آینه مَسکوت است...
_احساست کو؟با قلبت چه کردی؟حرارت صدایت کجا خاموش شد؟
آینه چون طفلی بیگناه فقط گوش میدهد...
_آن شورِ شیرینِ برخواسته از سودایت کجاست؟تمام عمرت را مگر چندساله طی کردی که حالا بجز ته مانده هایت چیزی از تو باقی نیست؟تمام عمرت را صرف چه کردی که حالا اینگونه تمام شدی؟فقط بگو کجا ماندی؟
️
4.5
:آینه لبخند میزند،مُهر سکوت میشکند
...من هر تکه ام را، در هربار که دیدم و سوختم و کاری از دستم برنیامد،جا گذاشتم
!این بار،آدمک مسکوت میماند
غمگین فلسفی حقیقت زندگی ادبی
عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
امـروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست…
و غمـت سـهم ِ مــن!️
3.5
عاشقانه غمگین حافظه بویایی خاطرات عاطفی حس بویایی جدایی این متن به زیبایی نشان میدهد که چگونه رایحه میتو...
عطر خاطرهها: پیراهنی که بوی جدایی میدهد:
این متن به زیبایی نشان میدهد که چگونه رایحه میتواند خاطرات و احساسات شدیدی را بیدار کند. این پدیده روانشناختی به عنوان «حافظه بویایی» یا «لحظه پروستی» شناخته میشود؛ جایی که یک بوی خاص میتواند ما را بلافاصله به زمان یا مکانی مشخص برگرداند و احساسات عمیقی را برانگیزد. شگفتانگیز است که چگونه یک ورودی حسی ساده میتواند چنین وزن عاطفی عمیقی داشته باشد.
راهکار:
در مواجهه با خاطراتی که با حواس پنجگانه (مانند بویایی) گره خوردهاند، به خود زمان دهید تا احساسات را پردازش کنید. گاهی اوقات ایجاد روتینهای جدید یا تغییر محیط میتواند به بازسازی ذهنی و ساخت خاطرات مثبت کمک کند.
- و آدم میتوانست بخندد و مُرده باشد .
راه برود و مُرده باشد .
غذا بخورد و مُرده باشد .
آدم میتوانست سالها از خود علائمِ حیاتی
نشان بدهد ، اما مُرده باشد :))!🖤'🕯'
️
4.8
غمگین بهترین ها حقیقت به سلامتی خسته
بیمارصتانپرازصدایجیغشبود . .
_کی؟
یهدختره. .
_چرا؟
صرطانداشتمیخواصتنموهاشوبزنن
نمیزاشتچونعشقشعاشقموهاشبود!
️
5.0
غمگین دخترانه خسته دختر
+میدونی؛ آدما همیشه مثل یک خدا باهام رفتار میکنن.
-یعنی چجوری؟
+منو نادیده میگیرن مگه اینکه چیزی ازم بخوان :)
️
4.1
غمگین تیکه دار حقیقت خسته زندگی
تا حالا براتون پیش اومده
تو مغزتون داد ،بزنید همه ظرفا رو بشکونید میزا رو برگردونین، همه چیو بهم بریزین و برین، در حالیکه آروم نشستین و به یه نقطه خیره شدید؟!:)
️
3.2
غمگین دخترانه پرسپولیس
يوسف گمگشته بازآيد به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
ای دل غمديده حالت به شود دل بد مکن
وين سر شوريده بازآيد به سامان غم مخور
گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن
چتر گل در سر کشی ای مرغ خوشخوان غم مخور
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت
دايما يک سان نباشد حال دوران غم مخور
هان مشو نوميد چون واقف نهای از سر غيب
باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور
...حافظ شیرازی...️
4.5
Lost Yusuf returns to the sorrowful Canaan
May the hut be filled with grief
O sad heart, don't be sad
Wayne came back to Saman in a sad mood
If it is the spring of life, it will be on the grass bed
A flower umbrella in a chicken's head
غمگین شعر متفرقه زندگی دلتنگی
عشق چیه، میدونی دخترم؟، عشق یه مشکل بینایه، ازدواج هم درمان اونه، وقتی که عاشق میشی چیزی که خیال میکنی رو میبینی، و وقتی هم که ازدواج میکنی، چیزی که خیال میکنی رو نه بلکه واقعیت رو میبینی، خلاصه اش اینه که عشق، اون مدت زمانیه که، فرق بین خیال و واقعیت رو میفهمی :)
/ آذرخش اصلان
- شربت زغال اخته️
4.6
غمگین فلسفی دلتنگی زندگی عشق یک طرفه
《 هیچ میدانید کار من به کجا کشیده بود ؟
من مجبورم سالگرد رویا های خود را جشن بگیرم .
سالگرد آنچه زمانی برایم دلچسب بود .
اما در واقع هرگز وجود نداشتـ....》
فئودور داستایوسکی ◡̈⃝ㅤ️
4.9
غمگین فلسفی خسته ادبی
پرسید:چرا ب خودت آسیب میزنی؟
جواب دادم:اولین بار بعد مدت ها،چیزی رو جس میکردم.درد.نه درد روحم.نه خاطرات.نه کابوس های شبانه....فقط درد فیزیکی.
شاید...برای اینکه مغذم از جیغ کشیدن دست بر داره...️
4.7
غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه
عالم ز برایت آفریدم گله کردی
از روح خودم در تو دمیدم، گله کردی
گفتم که ملائک همه سرباز تو باشند
صد ناز بکردی و خریدم، گله کردی
جان و دل و فطرتی فراتر ز تصور
از هرچه که نعمت به تو دادم، گله کردی
گفتم که سپاس من بگو تا به تو بخشم
بر بخشش بی منت من هم گله کردی
با این که گنه کاری و فسق تو عیان است
خواهان توأم، تویی که از من گله کردی
هر روز گنه کردی و نادیده گرفتم
با اینکه خطای تو ندیدم، گله کردی️
4.7
صد بار تو را مونس جانم طلبیدم
از صحبت با مونس جانت، گله کردی
رغبت به سخن گفتن با یار نکردی
با این که نماز تو خریدم، گله کردی
بس نیست دگر بندگی و طاعت شیطان؟؟
بس نیست دگر هرچه که از ما گله کردی؟؟!
از عالم و آدم گله کردی و شکایت
خود باز خریدم گله ات را، گله کردی..
غمگین شعر حقیقت ادبی خدا
وقتی به بابام نیازداشتم سر کار بود
وقتی به مامانم نیاز داشتم خرید بود
وقتی به داداشم نیاز داشتم با دوستاش بود
وقتی به خواهرم نیاز داشتم آرایشگاه بود
وقتی همه رو نیاز داشتم نبودند پس منم وقتی نیازم دارند نیستم️
4.9
عاشقانه غمگین خسته
لایستارههاگمکردمماهمُ✨ 🌙
میدونم قلبت شکسته و پر از صداس...
اشک رو گونت دنبال مقصراس.
نفهمیدیم اینجا اول بن بست ماست
بهت میبازم حتا بزنم دو از سه باز
گفتم میتونم خیره بمونم بهت ساعتا خالی
انقد بغلت کنم نتونی یه ساعت بخوابی
ولی دوستات پیشت میخوندن تکسام حتی گاهی
همین روزای خوبمونو این حسادتا.....️
4.9
عاشقانه غمگین دوستت دارم دلتنگی شب