انگار بزنی تو گوش یه بچه سه چهار ساله و بعد بگی..
خاله بازیات دروغه....کسی خونه تو مهمون نمیاد.. تو اصن خونه نداری...
عروسکت اصن جون ندارم که تورو دوست داشته باشه
...پلاستیکه...نگا این پاشه،کنده میشه این دستشه ,اینم کنده میشه....چشاش نقاشیه
تو اصن چجوری با اینا حرف میزنی؟!
و اون فقط زُل بزنه به چشاتو با صورت سرخ از سیلی هیچی نگه...
فقط اشک بریزه....
فقط اشک....:)️
4.3
غمگین سکوت لاشی دروغ
محمود درویش گفته: «دوستت داشتم با وجود اینکه تو را به آغوش نکشیدم و تو را همیشه نمی بینم! دوستت داشتم چون برایت نوشتم و برایت خواندم وبخاطرت خندیدم و بخاطر تو تغییر کردم! تو را دوست داشتم در حالی که دور بودی ولی نزدیکترین به قلبم..!»️
4.2
غمگین بهترین ها ادبی عشق یک طرفه دلتنگی
🇬🇧 𝕿𝖍𝖊𝖞 𝖍𝖆𝖙𝖊 𝖒𝖊 𝖇𝖊𝖈𝖆𝖚𝖘𝖊: 𝕴𝖙'𝖘 𝖊𝖆𝖘𝖎𝖊𝖗 𝖙𝖔 𝖍𝖆𝖙𝖊 𝖙𝖍𝖆𝖓 𝖙𝖔 𝖈𝖔𝖒𝖕𝖊𝖙𝖊 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖒𝖊
از من متنفرن چون متنفر بودن از من راحت تر از رقابت با منه👌🏻️
5.0
شاخ غمگین یلدا طبیعت
◗آقای قاضی ꔷ͜ꔷ▾
◗آسمون هم گریه میکنه ꔷ͜ꔷ▾
◗منم گریه میکنم ꔷ͜ꔷ▾
◗به اون میگن بارون ꔷ͜ꔷ▾
◗به من میگن داغون ꔷ͜ꔷ▾
️
5.0
غمگین قاضی
ﻧﮔﺭﺎن꙰ ﺘﻮﺎﻣ ﺗﻭ ﻋﺯﻳﺯ ﻣﻧے...آﺧھ ﻋﺍﺷﻗﺗﻣ ﻫﻣﻬ ﭼﻳﺯ ﻣﻧے..
ﻧﮔﺭﺍن꙰ ﺗﻭﺍﻣ ﻳﻬ ﻴﺩﻓﻫ ﮔﻟﻫ ﻛن꙰
ﺩﻳﮔﻫ ﮔﺭﻳﻬ ﻨﻜن꙰
ﻳﻛﻣ ﺣﻭﺻﻟﻫ ﻜن꙰
ﺗﻭ ﺎﻓﺳﺍﻧﻫ ﻋﺷﻗے ﺗﻭ ﻗﺻﻫ ﻬﺎیے✨️
4.9
Senin için endişeleniyorum canım, çünkü seni seviyorum.…
Birdenbire senin için endişeleniyorum, artık ağlama, sıkıl!
Sen hikayelerdeki aşkın efsanesisin.
عاشقانه غمگین دوستت دارم حقیقت موسیقی
رزق شعرم را نگاه دل نوازت می دهد
رنگ شب را گیسوی پر رمز و رازت می دهد
خون من را با سپاه چشم های خود بریز
خون بهای صد چو من را چشم نازت می دهد
بر سر سجاده دستم سوی تو باشد دراز
حاجتم را یک نخ از چادر نمازت می دهد
چون دل مهتاب می گیرد شبیه قلب من
عاشقانه گوش بر راز و نیازت می دهد
عقل میگوید نرو در کوچه ی بن بست او
عشق هر دم مژده ی آغوش بازت می دهد
️
4.7
غمگین بهترین ها مذهبی حقیقت زندگی
دلبرم من میتوانم ساعت ها بدون پلک زدن بنشینم و از زیبایی هایت بنویسم البته اگر دست و قلم مرا یاری کند یا اگر زبان و قلبم از زیبایت کم نگوید یا اگر چشمانم زیباییت را ببیند ️
3.2
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه
مغز ما، زۅدتر از اینکہ بقیه حرفے رو بزنن پیش خۅدش اون حرف رو پیشبینے میکنہ و هرچۍ بہ یه نفر، بیشتر علاقہ داشتہ باشید این ارتباط و در نتیجہ پیشبینے زۅدتر رخ میده!ⴰ🌳🧠✹️
5.0
فلسفی غمگین بهترین ها متفرقه حقیقت زندگی
من درنهایت فهمیدم آدما لیاقت دوست
داشته شدن رو ندارن، باید بذاری برای رسیدن
بهت تلاش کنن و هیچوقت نرسن، رسیدن
آدمارو هار میکنه ، و آدم هار انقدر بی لیاقته
که چشمش رو روی همه چی میبینده
از من گفتن..
yasi.️
3.7
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دلتنگی
_ وقتی یک ساعت میایسته، درواقع زمان مرگش رو به نمایش میذاره. ترسناکه نه ؟! یک سال و سه ماه و دو روزه که همه چیز ساعت یک و بیست و چهار دقیقهست. روزها، شبها، ماهها .. ساعتیه که با رفتنت روحم رو به مرگ فروختی ! تو خیلی بیرحمی جونگکوک. بیرحم بودن چیزی نبود که یادت داده باشم .️
4.5
عاشقانه غمگین نامردی
قول بده همین امشب
الان که داری میری تو از این شهر
دوباره باز همو ببینیم
باز همو ببینیم
قول بده همین امشب
الان که داری میری تو از این شهر
دوباره باز همو ببینیم
باز همو ببینیم
چشت سیاه بود
مثِ روزگارِ من، مثِ این چاقو
مثِ آخرش که همه میریم تو تابوت
رابطمونم مثِ عمرمون کوتاه بود
مگه نمیبینی شکستم
فقط تو رو دارم، بری میرم از دست
حتی دوستامم بدشون میاد از من
تو بیا نکن خستم
️
3.3
غمگین عاشقانه جدایی فناپذیری رابطه عاطفی تنهایی شکست عشقی این شعر، با تشبیهات تند و تلخ (چاقو، تابوت) به گذر...
فناپذیری عشق: شعری از جدایی:
این شعر، با تشبیهات تند و تلخ (چاقو، تابوت) به گذرا بودن زندگی و روابط اشاره دارد. مفهوم فناپذیری و کوتاه بودن عمر، در کنار حس تنهایی و وابستگی شدید، عمق غم و اندوه را به تصویر میکشد. این مضامین در ادبیات کلاسیک فارسی نیز ریشه دارند.
راهکار:
برای مدیریت احساسات بعد از جدایی، سعی کنید روی خودتان تمرکز کنید و فعالیتهایی را انجام دهید که به شما انرژی میدهند. به یاد داشته باشید که پذیرش پایان یک رابطه، قدم اول برای شروع دوباره است.
زمینماهِخودشو-دارهولیدورِخورشیدمیچرخه!️
3.6
غمگین تیکه دار بهترین ها خسته حقیقت زندگی عشق یک طرفه
نوشته بود
نه اونی شدم که مامان و بابام میخواستن
نه اونا گذاشتن اونی که میخوام بشم
و من فکر میکنم
زندگی برای کسی که
پدر رو مادرش زندگی بلد نبودن
چقدر سخته؟..️
4.9
غمگین موفقیت خانواده حقیقت خسته
دمِ غروب های پاییز عجیب بی رحمند!
یکهو تمامِ نداشته هایت را روی قلبت آوار میکنند…
نداشتنِ چیزی که میخواهی ازش درد دارد،
مخصوصاً اگر آن، نداشتنِ “تـو” باشد🙂
️
5.0
عاشقانه غمگین تنهایی جدایی پاییز عشق یک طرفه دلتنگی
یارب اگر نگذری از جرم و گناهم چه کنم ؟
ندهی گر به در خویش پناهم چه کنم ؟
گر برانی و نخوانی و کنی نومیدم
به که روی آورم و حاجت ز که خواهم ؛ چه کنم ؟
شب قدر رو ب همگی تسلیت میگم💔️
4.9
غمگین مذهبی پدر
لئو تولستوی یجا میگه:
«زمانی که به تو خیانت می کنند
انگار بازو هایت را قطع کرده اند.
می توانی آن ها را ببخشی اما
نمی توانی در آغوششان بگیری...»
️
3.8
غمگین خیانت نامردی حقیقت
درسته که دیگه نمیتونم ببینمت، صداتو بشنوم، باهم به آهنگایی که میزاشتم گوش بدیم، نگران هم بشیم، به هم لبخند بزنیم ،بهم دیگه خیره بشیم ، بهم اعتراف کنی و من از روی خجالت جلوی خودمو بگیرم و همون مکالمه کوتاهی که داشتیم و دیگه نداشته باشیم ، اما همیشه در خاطرم خواهی ماند زیبای من...!!!️
3.5
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دوستت دارم
همه چی تا 27 - 28 سالگی باحاله
بعدش میفهمی عه کمر درد و پا دردم هست
بعدش کم ظرفیت میشی
از کسی خوشت بیاد نگاش میکنی رد میشی
مغزهِ خسته میشه، صحبت نمیکنی که بحث نکنی
بدتر از همه، میفهمی کی داره دروغ میگه
که این همه چیو سخت میکنه (:❤️🩹️
3.9
غمگین حقیقت
هرروزبهبهانهایجدیددلتنگِتومیشوم،
لازمنیستبزرگباشد،
همینکهمربوطبهتوباشدکافیست...
همینکهبدانمتوذرهایدرآنبهانههستی،
کافیست...
مگرمیشودتودرچیزینهانباشی،
وکافینباشدآن...؟!🤍
✍🏼
️
4.3
غمگین دلتنگی
لــبــخــنــد بـــزن…!
عـــکــاس مـــدام ایــن جــمـــلــه را تــکـــرار مـــی کــنـــد…
اصـــلا بــرایـــش مـــهـــم نــیـــســـت،کـــه در وجـــودتــ…
حــتـــی یـــک بــهــانــه بــرای لــبــخــنـــد نــیـــســـتــــ…️
4.9
شاخ غمگین متفرقه چینی کارما
خسته از آدما غریب و تنها منم 💔
رد نامردیا مونده تو روح و تنم 🖤
همه غم های دنیا ریخته روی سرم ❤️🩹
من و تنهایی و شب های پر دردسر 💔
من و تنهایی و بالی شکسته قفس 🖤
بشکنی روزگار برام نزاشتی نفس ❤️🩹
️
4.3
غمگین تنهایی خسته نامردی
از چی بگم؟!
از کجاش بگم اصن؟!
از شبایی که از دلتنگی؛
مثل مار می پیچیدم به خودم...
از روزایی که به امید دیدن تو؛
پرده رو کنار میزدم...
از آهنگایی که سیوشون میکردم؛
تا با تو گوش کنم...
از لوکیشن هایی که نگه شون میداشتم؛
تا باهم بریم اونجا...
از اون پالتوی آبی که خریدمش؛
تا برای تو بپوشم...
از اون فیلمایی که لیست کردم؛
تا باهم ببینیمشون...
از اون خوراکی هایی که قایمشون کردم؛
تا باهم بخوریمشون...
از اون کش موهای دخترونه️
3.6
غمگین دخترانه خسته دلتنگی عشق یک طرفه
ܥܟܿܥܝࡅ࡙ ܭܣ ࡃߊܢܚ݅ܧ ިࡅ߭ܭَ ࡎࡐܝࡅ߳ࡅ࡙ ܢ̣ࡐܥ ؛ ߊܠߊࡅ߭ ܥߊܝܫ ࡅ߳ࡐ ܢܚࡅ࡙ߊܣࡅ࡙ ࡃ߭ܝܧ ܩࡅ࡙ܢܚ݅ܣ :))
️
4.9
غمگین دخترانه خسته دختر
😔😔:
تنهایی یعنی ...
اگههزار بارهم از اولتا آخرِ
لیست شماره های
موبایلت رو نگاه کنی ، ...
نتونی یک نفر رو پیدا کنی
که باهاش درد دل کنی . . .
💔😔😔😔😔💔
خودم تنهایی از همه بهترم 👌
️
4.5
غمگین تنهایی زندگی خسته
من سعی کردم شما رو بیرون بکشم
ولی انگار فقط خودم دارم غرق میشم توو لجن
خواستم تنهاییتونو دور کنم ازتون
ولی خودم نقابشو میکشیدم رو صورتم
NAGHSH️
4.5
غمگین شعر زندگی موسیقی
بدون اینکه مامان باباهامون چیزی بفهمن چه ضربههای روحی و چه شبایی رو پشت سر گذاشتیم، ولی اونا فکر میکنن ما بیخیال و بیمسئولیتیم.🙂🦋🖤
"فندوق خانوم "
️
3.9
غمگین تیکه دار حقیقت خسته زندگی
#مـتـن👀'🫀 ۫ ּ ⭑𖦆
- نمیدانم دلم برای چه چیزی تنگ میشود؟!
اما دلتنگم . .
همیشه دلتنگم با این ك به یاد نمیآورم
این دلتنگی برای چیست .
باور میکنی :))
‹ کُنجِدل🫀›️
4.2
غمگین دلتنگی
واقعا خودم از این صداها ترسیدم و برای شهید ها و خرابی ها از صمیم قلب ناراحتم🖤😔
ولی بیاید انرژی مثبت بدیم تا همه چی خوب پیش بره چون این تنها کاریه که میتونیم ما مردم بکنیم🖤🥲️
4.6
غمگین متفرقه