جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

جملات بی خیالی بعد از شکست

1 پست
متن های جملات بی خیالی بعد از شکست / بهترین متن جملات بی خیالی بعد از شکست [پیشنهادی]
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
فقط اونجا که لِنا میگه:
آدما چرتن،
سیاه و چرکن
یه طلسمو رو همه نوشتن
تو هم ول کن،
هرکی تو رو ول کرد
بزن لِه کن،
هرکی تو رو لِه کرد
شکست قلبت،
بزن بشکن
هرکی رفتش،
بزار بره بهتر
میکنن بد بهت،
به خونت تشنن
نمیان سمتت،
یه روز میشن دلتنگ... 💔❤️‍🔥❤️‍🩹️
3.5
جدایی غمگین جملات بی خیالی بعد از شکست متن لنای سیاه و چرکن ول کردن کسی که ولت کرده شعر خشم و دلتنگی
جالب اینجاست که مغز انسان درد طرد شدن عاطفی رو دقی...

متن لنای دلشکسته: هرکی رفتش بزار بره بهتر:

جالب اینجاست که مغز انسان درد طرد شدن عاطفی رو دقیقاً توی همون ناحیه‌ای پردازش می‌کنه که سوختگی فیزیکی رو حس می‌کنه (قشر سینگولیت قدامی). واسه همینه دلشکستگی واقعاً مثل شکستن استخونه دردناکه. یه تحقیق نشون داد حتی خوردن یه مسکن ساده مثل استامینوفن می‌تونه به طور موقت شدت غم عاطفی رو کم کنه. مغز بین بدن و روح فرقی نمی‌ذاره؛ زخم همونه.

راهکار:

این عصیان آتشین در واقع همون مرحله‌ی خشم توی سوگ جداییه. روان‌شناسا می‌گن خشم یه سپر محافظته تا دردِ ناتوانی رو کمتر حس کنی. می‌تونی این انرژی رو با یه نقاشی انتزاعی از ترکیب سیاهی و قرمزی قلب تخلیه کنی یا یه موسیقی بی‌کلام کوتاه بسازی که ضربانشو تند و تُند قطع می‌شه. هنر از دل همین گدازه‌ها بیرون میاد.

مشابه ها