جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های طولانی غمگین به ترتیب هوش مصنوعی [پیشنهادی 1405]

10831 پست
متن های غمگین طولانی به ترتیب هوش مصنوعی به تعداد 10831 مناسب کپشن و استوری با موضوعات غم دلتنگی و غمگین تیکه دار
شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین مرگ غمگین زندگی دخترانه غمگین غمگین غمگین - جدیدها غمگین عربی غمگین انگلیسی غمگین ترکی کوتاه غمگین کوتاه غمگین - جدیدها
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
اگه نميتونيد درس بخونيد،
اگه نميتونيد كار كنيد،
اگه تمركز نداريد،
اگه ناى بلند شدن نداريد،
اگه چند روزيه ازهمه چى عقب مونديد،
از “انسان” بودنه!
خودتون رو سرزنش نكنيد ️
2.6
غمگین حقیقت خسته دلتنگی
چه ها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم
مگر دشمن کند این ها که من با جان خود کردم
طبیبم گفت:«درمانی ندارد درد من»
جوری غلط می‌گفت که خود کشتم و درمان خود کردم!️
2.6
غمگین خسته
نصب برنامه اندروید تاوبیو
حاجی یه دوره عاشق این بودم آزادی بشه بعد شاد میشیم مثلا این طرز فکرم بود دیگه تحقیق کردم دیدم تو کشور آمریکا اگه به زنا تجاوز کنن برا مرد ها افتخار که قله زن رو فتح کرده ،تو اینگلیس بعضی از زنان به عنوان برنده برای مرد ها کار میکنن و اگه صاحبشان بهشون دست درازی کنه هیچ عیبی نداره مثل خرید و فروش حیوان‌هاس زن ها:)
باعث افتخارمه که تو ایرانم:)️
2.0
غمگین تاریخی حقیقت خسته بی تفاوت
توی برنامه ی جوکر خانوادگی الیکا عبدالرزاقی یه جمله ای گفت به طنز ولی به نظر من خیلی قشنگ و واقعی بود
گفتش که:* ادم هزار تا رگ داره هزار تا هم دوست ولی ادم یه دونه شاه رگ داره یه دونه رفیق *
کاشکی همه ی رفاقتا مثل این جمله بودن🥲🙂🥀😔💔🥺️
2.4
غمگین حقیقت
مشابه ها
.

𝑻𝑨𝑳𝑲𝑯𝑰𝑬 𝑨𝑹𝑨𝑮𝑯 𝑨𝒁 𝑫𝑶𝑹𝑶𝑮𝑯 𝑯𝑨𝒀𝑬 𝑻𝑶 𝑺𝑯𝑰𝑹𝑰𝑵 𝑻𝑨𝑹𝑬 🥃🖤؛

-تَلخی عَرق از دروغ هایِ تو شیرین تَره🖤🥃؛






2.3
شاخ غمگین حقیقت نامردی دختر
و من نمی‌دونم؛ چقدر باید تورو گریه کنم، چقدر تورو وسط جمع ساکت بشم و برم تو خودم، چقدر تورو بنویسم، چقدر تورو شبا بیدار بمونم، چقدر تورو فکر کنم، یعنی باید بمیرم که بالاخره یک روز تموم بشی؟️
2.1
غمگین روانشناسی نشخوار فکری غم عمیق یاس و ناامیدی اشتغال ذهنی
این متن به زیبایی چرخه بی‌پایان نشخوار فکری و عاطف...

درماندگی در غم: پایان نشخوار فکری کجاست؟:

این متن به زیبایی چرخه بی‌پایان نشخوار فکری و عاطفی را به تصویر می‌کشد، جایی که ذهن درگیر "تو" می‌شود و حتی فعالیت‌های روزمره را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. این حالت، که "خود‌درگیری شناختی" نیز نامیده می‌شود، می‌تواند به جای کمک به حل مسئله، بار روانی را تشدید کند و فرد را در یک لوپ احساسی گرفتار سازد.

راهکار:

برای گسستن از چرخه نشخوار فکری، تکنیک "حضور ذهن" (mindfulness) را تمرین کنید. تمرکز بر لحظه حال، مثلاً با توجه به تنفس، به شما کمک می‌کند تا از افکار مزاحم فاصله بگیرید و کم‌کم کنترل ذهن خود را بازپس گیرید. این کار به معنای نادیده گرفتن درد نیست، بلکه راهی برای پردازش سالم‌تر آن است.

"چه جالب است؛ ناز را می کشیم، آه را ، فریاد را می کشیم، و درد را می کشیم! ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم دست بکشیم از هر آنچه که آزارمان می دهد ...!


شاملو️
2.3
غمگین فلسفی درد عاطفی نقاشی احساسات شعر شاملو نتوانستن رها کردن
آیا می‌دانید مغز ما وقتی احساسات را سرکوب می‌کند، ...

دست کشیدن از آزار: شعری از شاملو درباره رها کردن درد:

آیا می‌دانید مغز ما وقتی احساسات را سرکوب می‌کند، دقیقاً برعکس عمل می‌کند؟ پدیدهٔ «بازگشت سفید» نشان می‌دهد هرچه بیشتر سعی کنیم به چیزی فکر نکنیم، بیشتر در ذهن می‌ماند. سرکوب فریاد و آه، آن‌ها را قوی‌تر برمی‌گرداند. شاید نقاش واقعی کسی است که به جای پاک کردن، به خطوط زشت هم نگاه می‌کند. آیا راهی برای نقاشی کردن بدون حذف کردن وجود دارد؟

راهکار:

این متن اشاره به ناتوانی در رها کردن دارد. یک رویکرد خلاقانه: به جای تلاش برای کشیدن خط بطلان بر درد، می‌توان از همان رنگ‌های تند برای کشیدن یک تابلو جدید استفاده کرد – درد را به ماده اولیهٔ آفرینش تبدیل کن.

خسته‌ام از این روزای بی‌صدا،
که بغضام پشت لب‌ها جا خشک می‌کنه،
کسی نمی‌فهمه این دنیای سردو،
که فقط دستام می‌لرزه از تنهایی،
شاید مرگ تنها راه آرامشه...️
2.4
غمگین تنهایی انزوای عاطفی سلامت روان بیان احساسات همدلی
این متن تصویری عمیق از تجربه انزوای عاطفی و ناتوان...

انزوای عاطفی و تنهایی: یافتن صدای پنهان:

این متن تصویری عمیق از تجربه انزوای عاطفی و ناتوانی در بیان احساسات را ترسیم می‌کند. زمانی که «بغض‌ها پشت لب‌ها جا خشک می‌کنند» و احساس عدم درک شدن وجود دارد، بار روانی بسیار سنگین می‌شود. یادمان باشد که یافتن راهی برای ابراز وجود و ارتباط، حتی در کوچکترین شکل، می‌تواند در عبور از این لحظات نقش حیاتی داشته باشد.

راهکار:

برای رهایی از سنگینی تنهایی و بغض‌های فروخورده، گام‌های کوچک بردارید: با یک دوست مورد اعتماد صحبت کنید، احساساتتان را بنویسید، یا اگر لازم است، از یک متخصص کمک بگیرید. ابراز کردن، دریچه‌ای به سوی آرامش است.

سلام.
من‌ادم‌خوبی‌نیستم‌بهم‌اعتمادنکن‌باهام‌حرف‌نزن‌دنیای‌من‌قشنگ‌نیست‌نزدیکم‌نشوسعی‌نکن‌باهام‌دوست‌شی‌من‌دوستی‌خوبی‌نیستم‌من‌همونیم‌که‌تونمیتونی‌تحملش‌کنی
حالابروترکم‌کن‌تنهام‌بزاروبزارازتنهاییم‌لذت‌ببرم!
خداحافظ.️
2.6
غمگین حقیقت
درکوچه ای وارد میشدم

پیری ازکوچه درآمد
پیرگفت: نرو
بن بست است
گوش نکردم رفتم
بن بست بود،برگشتم
سرکوچه که رسیدم
پیرشده بودم !
قدر تجربه های بزرگترهارو بدونید...✌️🫠️
2.7
غمگین خاطره حقیقت زندگی
توے این اتاق، گرـב פּ غبارهایے کـہ توے نورِ بی‌رمقِ پنجرـہ می‌رقصن، تنها هم‌صحبت‌هاے واقعیِ منن؛ انگار خوـבِ زمان هم خستـہ شـבـہ کـہ بخواـב تکون بخورـہ و اینجا، توے این چهارـבیواریِ ساکت، ثانیه‌ها ؋ـقط روے تپش‌هایِ سنگینِ قلبم آوار میشن️
2.3
غمگین تنهایی سکوت و تنهایی احساس تنهایی در اتاق رقص غبار در نور ثانیه‌های سنگین
واقعیت این است که وقتی انسان در سکوت مطلق قرار می‌...

رقص غبار و تنهایی در اتاق ساکت:

واقعیت این است که وقتی انسان در سکوت مطلق قرار می‌گیرد، مغز شروع به تولید امواج آلفا می‌کند – همان فرکانسی که در مدیتیشن و خلاقیت عمیق دیده می‌شود. غبارها در نور بی‌رمق فقط ذرات معلق نیستند؛ آنها ساعتی برای کند شدن زمان‌اند: مغز ما در غیاب محرک‌های بیرونی، شروع به پردازش خاطرات و احساسات سرکوب‌شده می‌کند. آیا این تنهایی را فرصتی برای شنیدن صدای درونی‌ات می‌دانی؟

راهکار:

این فضا برای درون‌نگری عالی است. می‌توانی بنشینی و دقیقاً حس هر ثانیه را روی کاغذ بیاوری – انگار داری نقشهٔ ذهنی‌ات را از دل سکوت بیرون می‌کشی.

ارزوی محال خود را با روشنی اما تا بدست ار .
قسمت اول :
چقدر پر از لذت است که سر انجام به ارزوی محال خود رسی ، که سالیان جزیلی ارمارنی بر ان را داشته ای ؛ که دیگران حسرت ان را میخورده اند .
اما این انتظار گویی که تنها ارزوی محال تو نبوده هی حانان من ، بلکه چشمداشت دیگران هم بوده است و دگران هم بر ان ارزومند بوده اند : مرگ :)
اری که مرگ همانطور چشمداشت تو بوده چشمداشت انان هم بوده است :):
ادامه دارد...... :):️
2.3
غمگین تنهایی خسته سکوت شب
‌‌‌با هدف تسکین، تبیین مینویسم:

رهبر توی موقعیت سیاسی به شهادت رسیدن، که باعث شد یکسری افراد متوجه شبهاتشون نسبت به پناه گرفتن رهبر بشن، ناراحت کننده بود اما اگر ایشون زنده بودن شاید یکسرا هنوز افکار اشتباهی داشتن و خب عمر انسان کوتاهه چه بهتر با شهادت
2.2
غمگین فلسفی حقیقت زندگی
حقیقتاً من خوابو دوست دارم، اصلاً عاشق خوابیدنم؛
ولی نه از اون خواباکه چشات خودبه‌خود بسته میشه.
من وقتی میخوابم که دیگه حوصله‌ی دنیارو ندارم.
وقتی میدونم قراره همون اتفاقای تکراری،
همون آدما، همون حرفا دوباره تکرار شن.
اون موقع خواب میشه پناهگاهم.
یه دکمه‌ی pause برای زندگی.
یعنی یجورایی خواب برام یه توقف کوتاهه از زندگی.
جایی که نمیخواد قوی باشم.
میخوابم تا چند ساعت از همه‌چی دور باشم؛
نه برای استراحت، برای فرار.️
2.7
غمگین تنهایی شب آرامش
این دیوونه وجدان داش!
این دیوونه عشق داشت!
این دیوونه حس داشت!
اما شده شیطان!
این دیوونه ای کاش!
این دیوونه ای جان!
این دیوونه پیک باز!
بریز بکن عشق باش!
💔💔☄☄
2.6
عاشقانه غمگین عشق از دست رفته دیوانه عاشق تبدیل عشق به نفرت پشیمانی از عشق
واقعیت شگفت‌انگیز: مغز انسان در عشق شدید، دوپامین ...

از عشق تا شیطان - داستان یک دیوانه:

واقعیت شگفت‌انگیز: مغز انسان در عشق شدید، دوپامین و اکسیتوسین ترشح می‌کند که مشابه اثر مواد مخدر است. وقتی این عشق از دست می‌رود یا به خیانت می‌رسد، سیستم پاداش مغز دچار 'ترک' می‌شود و فرد ممکن است رفتارهای مخرب و حتی شیطانی از خود نشان دهد. این پدیده 'اعتیاد عاطفی' نام دارد. آیا شما هم این چرخه را تجربه کرده‌اید؟

راهکار:

شاید 'پیک باز' بودن یعنی شراب عشق را تا سر حد مستی نوشیدن، و 'شیطان' شدن نتیجه‌ی تلخ همان مستی است. این متن یادآور این نکته است که مرز باریکی میان عشق و تباهی وجود دارد.

خداروشکر من نفس میکشم🫁
خداروشکر میتونم دستمو بزارم رو شینمو ضربان قلبمو احساس کنم🫀
خداروشکر میتونم راه برم🚶🏻‍♀️
خداروشکر نور افتابو میبینم☀️
خداروشکر درختمو میبینم🌳
خداروشکر هنوز گرمی افتابو رو صورتم حس میکنم🌇
خداروشکر که ماه رو دارم و شبا بجای رفیق نداشتم باهاش درد و دل میکنم🌃
خداروشکر سایه مامان و بابام بالا سرمه با اینکه شاید بعضی موقعها هم نظر نیستیم...🏠
خداروشکر که میتونم صدای آهنگام و پرنده هارو
"n-d"️
2.4
عاشقانه غمگین حقیقت دوستت دارم زندگی
آیدل های کیپاپ که زیر ۳۰ سال فوت شدن✨⭐
Sulli
Jonghyun✨🍓
Eunb and Rise✨Ladies's code✨🍓
Yohan✨🍓
Min woo✨🍓
Goo ha ra ✨Cha in ha✨🍓

هر کدوم از این ایدلا به دلایل مختلفی از بین ما رفتن اما چیزی که خیلی دردناکه اینه که ما هنوز جای خالیشونو توی قلبمون حس میکنیم🌙⭐️
1.7
غمگین تنهایی فلسفی فشار شهرت تاوموزیک سلامت روان هنرمندان تأثیرات اجتماعی کیپاپ
این متن یادآور این واقعیت تلخ است که پشت پرده‌ی در...

یادبود ستاره‌های کیپاپ: غم از دست دادن:

این متن یادآور این واقعیت تلخ است که پشت پرده‌ی درخشش و شهرت، هنرمندان نیز انسان‌هایی آسیب‌پذیر هستند. فشار روانی ناشی از شهرت و انتظارات جامعه می‌تواند بسیار سنگین باشد و متاسفانه گاهی اوقات به قیمت جان آن‌ها تمام شود. این مسئله اهمیت توجه به سلامت روان هنرمندان را برجسته می‌کند.

راهکار:

اگر احساس می‌کنید تحت فشار هستید یا به کمک نیاز دارید، حتماً با یک متخصص یا خط تلفن مشاوره صحبت کنید. به یاد داشته باشید، درخواست کمک نشانه ضعف نیست، بلکه نشانه قدرت است.

چهل روز نیستی :)
چهل روزه هیچی نیس
چهل روزه الکی میخندم
چهل روز که الکی میخندم
چهل روز مامان موهاش سفید شده
چهل روزه میبینم محمد چشاش قرمزه مهدیار می‌ره سرخاکت چهل روزه مهران لباسات بغل می‌کنه چهل روزه میثم که همیشه سخت ترین دادشم بود گریه می‌کنه برات
چهل روز کسی نیس دیگه بگه مامان برام پلو عدس بزار

چهلمت داداش آسمونی من

مبارکمون باشه قلب آبجی 💔️
2.2
غمگین تنهایی فلسفی چهل روز سوگ خانواده از دست دادن
این متن، فراتر از یک ابراز غم و اندوه، تصویری عمیق...

چهل روز سوگ: قلب آبجی💔:

این متن، فراتر از یک ابراز غم و اندوه، تصویری عمیق از تاثیر از دست دادن یک عزیز بر کل خانواده ارائه می‌دهد. مفهوم 'چهل روز' در فرهنگ ما، نمادی از پایان یک دوره سوگ و آغاز پذیرش واقعیت است. این متن، به زیبایی نشان می‌دهد که غم، تنها یک احساس فردی نیست، بلکه زنجیره‌ای از تاثیرات عاطفی را در بر می‌گیرد.

راهکار:

در سوگ، به خودتان اجازه دهید احساسات را تجربه کنید. صحبت با خانواده و دوستان، یا نوشتن افکار و احساساتتان می‌تواند به فرآیند التیام کمک کند. به یاد داشته باشید که غم یک فرآیند طبیعی است و زمان لازم دارد.

ما دوام آوردیم، عجیب دوام آوردیم.
اما فرق بود میان دوام آوردن ما و دوام آوردن آدم‌های دیگر.
فرق بود میان رسیدن ما و رسیدن آدم‌های دیگر.
که جایی که آنان راه می رفتند، ما می‌دویدیم، جایی که آن ها می‌دویدند، ما سینه خیز می‌رفتیم.
آنان برای رشد و رفاه می‌جنگیدند و ما برای بقا، تمام مردم جهان زندگی می‌کردند و ما، فقط داشتیم زنده می‌ماندیم...

👤عباس معروفی️
2.3
غمگین فلسفی عباس معروفی بقا در سختی تفاوت دوام و زندگی زنده ماندن در برابر زندگی کردن
در روانشناسی، «حالت بقا» (survival mode) سیستم عصب...

تفاوت دوام آوردن و زندگی کردن | عباس معروفی:

در روانشناسی، «حالت بقا» (survival mode) سیستم عصبی را در تنش مزمن نگه می‌دارد و مانع رشد شناختی می‌شود. پژوهش‌ها نشان می‌دهد کودکانی که در فقر و ناامنی بزرگ می‌شوند، حتی پس از رفع خطر، هنوز الگوهای «دویدن» را در مغز حفظ می‌کنند. این تفاوت بین «زندگی کردن» و «زنده ماندن» ریشه در زیست‌شناسی ما دارد. آیا شما تجربه‌ای از خروج از حالت بقا دارید؟

راهکار:

این متن نگاه تلخی به تفاوت 'زنده ماندن' و 'زندگی کردن' دارد. شاید بتوان آن را از زاویه‌ای دیگر دید: دوام آوردن در شرایط سخت، خود نوعی شاهکار است که بسیاری از آدم‌ها از درک آن عاجزند.

"پارت٣٥_رمان درپناه تو"
اون لحظه… باور کردنی نبود. 
انگار یه سیلی خوردم.
انگار بابا دیگه اون پسری که دوستش داشت رو ندید. 
انگار یه آدم دیگه رو تو وجود سهیل دیده بود.
بابا دیگه کاملاً از کوره در رفته بود. 
بدون هیچ حرفی، یه سیلی محکم خوابوند تو صورت سهیل. 
سهیل پرت شد زمین. 
بعد شروع کرد به کتک زدنش. 
همون‌طور که روی زمین افتاده بود، بابا می‌زدش و سهیل فقط یک کلمه رو تکرار می‌کرد: «احد… احد… احد… الله… الله…️
2.6
غمگین عصبانی داستان در پناه تو خشونت خانوادگی کتک زدن پدر به پسر سیلی زدن پدر
تکرار نام «احد» (به معنای یگانه) در لحظه کتک خوردن...

سیلی پدر به سهیل؛ لحظه‌ای از رمان درپناه تو:

تکرار نام «احد» (به معنای یگانه) در لحظه کتک خوردن، یک پدیده روانشناختی جالب است: در شرایط بحرانی، مغز به دنبال یک نقطه ثابت می‌گردد. ذکر اسماء الهی، به‌ویژه «احد» که نماد وحدت و آرامش است، می‌تواند نوعی خودتنظیمی هیجانی ناخودآگاه باشد. تحقیقات نشان داده تکرار یک کلمه ساده مثل «الله» در هنگام درد، تحمل را افزایش می‌دهد. آیا این واکنش سهیل، نشان‌دهنده پیوند عمیق او با معنویت در برابر خشونت است؟

راهکار:

این صحنه از زاویه روانشناختی قابل تحلیل است: واکنش شدید پدر احتمالاً ریشه در ترس از دست دادن کنترل یا تصویر ایده‌آلش از پسر دارد. می‌توانید داستان را با یک فلش‌بک به رابطه قبلی پدر و سهیل عمق ببخشید تا انگیزه‌هایش روشن‌تر شود.

در شانزده سالگی فکر می‌کنی که می‌توان جهان را تغییر داد، در هجده سالگی افکارت به صخره‌ها می‌خورند، در بیست سالگی متوجه می‌شوی که نمی‌‌توان چیزی را عوض کرد و در بیست‌ و‌ پنج سالگی درک می‌کنی که جهان تو را تغییر داده.
-آندری تارکوفسکی‌.️
2.1
غمگین دخترانه حقیقت خسته
ش‍‌ان‍‌ه‍‌‌ات‍‌ را دی‍‌ر آوردی‍‌ س‍‌رم‍‌ را ب‍‌اد ب‍‌رد؛
خ‍‌ش‍‌ت‍‌ خ‍‌ش‍‌ت‍‌ و آج‍‌ر آج‍‌ر پ‍‌ی‍‌ک‍‌رم‍‌ را ب‍‌اد ب‍‌رد.
م‍‌ن‍‌ ب‍‌ل‍‌وط‍‌ی‍‌ پ‍‌ی‍‌ر ب‍‌ودم‍‌ پ‍‌ای‍‌ ی‍‌ک‍‌ ک‍‌وه‍‌ ب‍‌ل‍‌ن‍‌د؛
ن‍‌ی‍‌م‍‌م‍‌ آت‍‌ش‍‌ س‍‌وخ‍‌ت‍‌؛ن‍‌ی‍‌م‍‌ه‍‌ دی‍‌گ‍‌رم‍‌ را ب‍‌اد ب‍‌رد...
از غ‍‌زل‍‌‌ه‍‌ای‍‌م‍‌ ف‍‌ق‍‌ط‍‌ خ‍‌اک‍‌س‍‌ت‍‌ری‍‌ م‍‌ان‍‌ده‍‌ ب‍‌ه‍‌ ج‍‌ا؛
ب‍‌ی‍‌ت‍‌‌ه‍‌ای‍‌ روش‍‌ن‍‌ و ش‍‌ع‍‌ل‍‌ه‍‌ ورم‍‌ را ب‍‌اد ب‍‌رد...❤️‍🩹️
2.2
غمگین فلسفی حقیقت نامردی
ادامه داستان..
نوشتم که سلام حالت چطوره و اینا امروز چچرا حوصله نداشتی اون گفت مرسی خوبم بعد دوباره گفتم چرا حوصله نداشتی گفت من حوصله دارم از نطر تو اینطوریه ناراحت شدم و گفتم خدایا توروخدا خسته شدم تا اینکه اون روی سگ من بالا اومد میخواستم بگم چرا اینطوری میکنی و اینا...ولی ننوشتم پیامش رو سین زدم و جواب ندادم نمیدونستم چی بگم تا اینکه گفتم....داستان ادامه دارد..️
1.7
عاشقانه غمگین بی تفاوت سکوت
شب افتاد… من هم.
دل‌خسته‌ام؛ حتی از دل‌خستگی.
بارون… گریه‌ی آسمونه، من چی؟
بی‌صدا شکستم.
تو رفتی، نفس‌هام سرد شد.
درد… تنها یادگار تو.
خاموشم؛ مثل بعدِ تو.
نیمه‌ام رفت… من موندم.
دلم خاکستره.
نبودنت، طولانی‌ترین شعره️
1.6
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دلتنگی
میان فروردین بوران آمده بود، به شهر که نه به
خانه ی آنها
زن دوباره فریاد کشید
●جواب منو بده؟ کجا رفتی؟
صدای گریه بیشتر از قبل اوج گرفت.
اشک های مظلومانه ی شان که دل سنگ را هم آب
می کرد!
داغ عمیقی روی دل این جماعت نشسته بود که هیچ
گونه التیام پیدا نمی کرد.
بزرگ کوچک زن و مرد، هر کسی که حضور داشت
رد غم را می شد از صورتش خواند.


2.3
غمگین جدایی داغ عزیزان فقدان ناگهانی بوران بهاری
تحقیقات عصب‌شناسی نشان می‌دهد که مغز در سوگ، همان ...

داغ عزیزان در میان بوران بهاری:

تحقیقات عصب‌شناسی نشان می‌دهد که مغز در سوگ، همان مدارهای درد فیزیکی را فعال می‌کند؛ یعنی داغ عمیق واقعاً مثل زخم جسمی می‌سوزد. آیا تا به حال حس کرده‌اید که غم می‌تواند مثل یک طوفان ناگهانی همه چیز را در خود غرق کند؟

راهکار:

در چنین لحظه‌هایی، سکوت بلندترین فریاد است. شاید نیاز نیست دنبال جواب بگردی، گاهی غم خودش پاسخ تمام سوال‌هاست.

خیلی سخته ادای محکم بودن ودربیاری ؛ وقتی توخودت فروریختی...
خیلی سخته به اجبارلبخندبزنی ؛ وقتی توقلبت گریه میکنی...
خیلی سخته وانمود کنی پشتت لاقل به یکی گرمه ؛ وقتی هیچ کیو نداری...
خیلی سخته بگی حالم خوبه ؛ وقتی شبا رو تا خود صب با گریه و اشک میگذرونی...
خیلی سخته همه به خوشبختیت حسرت بخورن ؛ وقتی خودت میدونی کم آوردی...🖤🌙️
2.3
غمگین حقیقت
به قول جناب خان:
یک سری چیز ها هستن که خیلی صدای بلندی دارن اما کسی آن ها را نمیشنوه،مثل شکستن قلب....
جناب خان خیلی عمیق به این نکته اشاره کرد و به طور غیر مستقیم به ما فهموند که مراقب رفتار و حرف هامون باشیم.
چون دلی که بشکنه هر چقدر هم که صداش بلند باشه،کسی توانایی شنیدنش را نداره:)️
2.0
عاشقانه غمگین خسته عشق یک طرفه زندگی