تو میآیی و من هنوز درگیرِ همان دوستداشتنِ ویرانگرم.
میدانی در عمقِ نگاهم چه طوفانیست،
اما به بهانهی مراقبت، دور میشوی؛
کاش میدانستی با رفتنت، نه فقط که دور شدی،
که قلبم را هم بردی؛
و من اینجا، در قحطیِ ضربان،
با جایِ خالیِ سینهام چه کنم؟
_Taeh_️
میدانی در عمقِ نگاهم چه طوفانیست،
اما به بهانهی مراقبت، دور میشوی؛
کاش میدانستی با رفتنت، نه فقط که دور شدی،
که قلبم را هم بردی؛
و من اینجا، در قحطیِ ضربان،
با جایِ خالیِ سینهام چه کنم؟
_Taeh_️
1.0
غمگین عاشقانه دوری از عشق دوست داشتن ویرانگر قحطی ضربان قلبم را بردی حقیقت جالب: در روانشناسی، «دلبستگی اضطرابی» باعث م...