جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های طولانی غمگین به ترتیب هوش مصنوعی [پیشنهادی 1405]

10840 پست
متن های غمگین طولانی به ترتیب هوش مصنوعی به تعداد 10840 مناسب کپشن و استوری با موضوعات غم دلتنگی و غمگین تیکه دار
شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین مرگ غمگین زندگی دخترانه غمگین غمگین غمگین - جدیدها غمگین عربی غمگین انگلیسی غمگین ترکی کوتاه غمگین کوتاه غمگین - جدیدها
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
وابستگی آدمو ضعیف میکنه جوری که با یک حرف از طرف مقابلت میتونی بشکنی(:
‍‎‌‌‍‎‍‎‌‌‍‌‌‎‌‎‍‎‌‌‍‎‍‌‌‎‌‌‎‌‍‎‌‌‍‎‍‎‌‌‍‌‌‎‌‎‍‎‌‌‍‎‍‎‌‍‎‌‌‍‎‍‎‌‌‍‌‌‎‌‎‍‎‌‌‍‎‍‌‌‎‌‌‎‌‍💔😅🤦🏻‍♀️️
2.4
غمگین روانشناسی وابستگی عاطفی آسیب پذیری رابطه عاطفی اعتماد
وابستگی، نوعی شرطی‌سازی عاطفی است که در آن فرد برا...

وابستگی عاطفی: چگونه آسیب پذیر نباشیم؟:

وابستگی، نوعی شرطی‌سازی عاطفی است که در آن فرد برای احساس امنیت و خوشحالی به دیگری وابسته می‌شود. این وابستگی می‌تواند فرد را در برابر آسیب‌های روحی و روانی آسیب‌پذیرتر کند.

راهکار:

برای حفظ استقلال عاطفی، یاد بگیرید که نیازهای خود را بشناسید و برای رفع آنها به خودتان متکی باشید. این باعث افزایش عزت نفس و کاهش وابستگی شما می‌شود.

" زندگی من یه مردگی عجیب رو شروع کرده بود و تو فکر میکردی، میتونی این مردگی رو شکست بدی... من اون شب فهمیدم دستهای تو لازمه ی زندگی منن اما یا اون دستها برای پوشوندن غم من زیادی کوچیکن یا غم من بزرگتر از قلب پاک توعه .

کیم تهیونگ، ²⁹ فوریه ¹⁹⁹¹ "️
2.5
عاشقانه فلسفی غمگین عشق نافرجام ناامیدی ارزش وجودی احساس وابستگی
کیم تهیونگ در این نوشته، به شکلی شاعرانه به مفهوم ...

دست‌های تو و غم من - کیم تهیونگ:

کیم تهیونگ در این نوشته، به شکلی شاعرانه به مفهوم وابستگی عاطفی و در عین حال، ناتوانی در پر کردن خلاء درونی اشاره می‌کند. این متن، یادآور نظریه 'عشق به عنوان دلبستگی' است که بر نیاز اساسی انسان به ارتباط و امنیت تاکید دارد.

راهکار:

اگر درگیر احساسات عمیق و ناامیدی هستید، با یک دوست صمیمی یا مشاور صحبت کنید. بیان کردن احساسات، گامی مهم در جهت پذیرش و التیام است.

نصب برنامه اندروید تاوبیو
هنوزم این قلبم بـہ ـבلت گیرـہ هنوزم نگاهان نـ؋ـس گیرهیکم با این عاشق مـבارا کن آرـہ یکم با این عاشق مـבارا کنعجیبـہ تا حالا نخونـבے از تو نگام یا وقتے تو هستے یـہ بنـב میلرزـہ صـבام️
2.2
عاشقانه غمگین دلتنگی عاشقانه لرزش دست از عشق احساس تنهایی در عشق شعر دلتنگی
تحقیقات نشون میده لرزش دست در عشق ناشی از ترشح آدر...

لرزش دست از نگاه تو – شعر دلتنگی عاشقانه:

تحقیقات نشون میده لرزش دست در عشق ناشی از ترشح آدرنالین و دوپامین هم‌زمانه – دقیقاً همون مواد شیمیایی که در ترس و هیجان آزاد می‌شن. بدن ما تفاوت بین عشق و ترس رو تشخیص نمی‌ده! شما این لرزش رو تجربه کردین؟

راهکار:

این لرزش دست نشانه‌ی زنده بودن احساساته، نه ضعف. شاید عشق واقعی در همین لحظات شک و تردید شکل می‌گیره. اگر این حس رو داری، یعنی قلبت هنوز می‌تپه.

.
موجود عجیب و مضحکی شده‌ام؛ شعورم درست کار می‌کند ولی احساساتم... چطور بگویم؟ کند شده!
نه آرزویی دارم و نه به چیزی دلبسته‌ام و نه به کسی علاقه‌مندم.
- آنتوان چخوف

2.6
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی ادبی
مشابه ها
روزها، در حسرت دیدار، شب‌ها، در تب تب یاد،
گرمی آغوش تو را، آرزو دارد این یاد.

تا به کی این انتظار تلخ، تا به کی این دوری،

کاش، یارا، بازگردی، ای تمامیّ صبوری️
2.3
عاشقانه غمگین انتظار عشق دلتنگی برای عشق حسرت دیدار دوری از یار
آیا می‌دانستید مغز انسان در دوری از عشق، همان مسیر...

دلتنگی و انتظار برای بازگشت یار:

آیا می‌دانستید مغز انسان در دوری از عشق، همان مسیرهای عصبیِ درد فیزیکی را فعال می‌کند؟ پژوهش‌های عصب‌شناسی نشان داده که «سندرم دلشکستگی» واقعی است و هورمون کورتیزول در این وضعیت بالا می‌رود. شاید شاعر این بیت‌ها ناخودآگاه از یک مکانیزم زیستی خبر می‌دهد: انتظارِ طولانی، مغز را به حالت «پاداش معوق» می‌برد و دوپامین را کاهش می‌دهد. سوال برای شما: آیا تا به حال شده که دوری، یک رابطه را قوی‌تر کرده باشد؟

راهکار:

این حس انتظار رو میشه تبدیل کرد به یه دفترچهٔ خاطرات از لحظه‌هایی که با اون نفر داشتید؛ بعداً خودتون با خوندنش غافلگیر می‌شید.

یه حس هایی هست که هیچ وقت یه پسر نمیفهمه
یه حس هایی هست که هیچ وقت یه پدر نمیفهمه
یه حس هایی هست که هیچ وقت یه شوهر نمیفهمه

ولی این حسا چین : ما دخترا در ۹۰ درصد مواقع حس میکنیم هیچ کس دوسمون دنداره البته هممون نه

و این خیلی حس بدیه 🥺️
2.7
غمگین حقیقت
گشوـבم בر را ز چهرـہ ے پر غم او....
اے ـבوستان بے وـ؋ـا،از غم بیاموزیـב وـ؋ـا
غم با همـہ بیگانے سر میزنـב هر شب بـہ من
اگر בر خسوـ؋ بوـב،ـבیـבار ماـہ و خورشیـב
پس من چگونـہ بینم او را؟...
.
.
روزے خورشیـב بـہ ماـہ گـ؋ـت:«مے خواهے جاهایمان را باهم عوض کنیم¿» ماـہ جواب בاـב:«طاقت בیـבن غم פּ انـבوـہ مرـבم را בر شب בاری¿»
(دیگه ادامش جا نشد🙄)️
2.8
غمگین شعر غم تنهایی شعر نو احساسی درد دل شبانه گفتگوی ماه و خورشید
در اساطیر، ماه اغلب نماد ضمیر ناخودآگاه، احساسات و...

گفتگوی غم‌انگیز ماه و خورشید در شعر:

در اساطیر، ماه اغلب نماد ضمیر ناخودآگاه، احساسات و چرخه‌هاست، در حالی که خورشید نماد آگاهی و فردیت است. گفتگوی آن‌ها در شعر تو، بازتابی از پارادوکس «حسرت جایگزینی» است؛ همان میل به زندگی دیگری که در نهایت با ترس از ناتوانی در تحمل بار آن زندگی همراه می‌شود. آیا این ترس، ریشه در شناخت خودمان دارد یا ناشناخته‌ها؟

راهکار:

می‌توانی این گفتگوی نمادین ماه و خورشید را به یک داستان کوتاه یا انیمیشن استاپ موشن تبدیل کنی. تصور کن اگر این مبادله واقعاً اتفاق می‌افتاد، جهان چگونه به نظر می‌رسید؟

بعد از رفتنت .
قلب؟ سیاه
پروف؟ سیاه
زندگی؟ سیاه
اتاقم؟ سیاه
لباسام؟ سیاه
گوشیم؟ سیاه
چنلام؟ سیاه
گروهام؟ سیاه
تم شادم؟ سیاه
گودی چشام؟ سیاه
گالریم؟ سیاهش کردم: )!
کل کشور؟ سیاهپوش .
به راستی رفتنت چه کرد باما بامرام 🖤"
یه ایران یتیم شد:)
2.3
عاشقانه غمگین دلتنگی
کسی چه می داند
من امروز چندبار فرو ریختم ،
چندبار دلتنگ شدم!
از دیدن کسی که از اعماق قلبم دوستش داشتم
گاهی اوقات حسرت تکرار یک لحظه ؛
دیوانه کننده ترین حس دنیاست...️
2.7
عاشقانه غمگین دلتنگی
کاش میتونستم بهت بگم تموم شده کاش میتونستم از این درد دور شم زندگیم مثل یک ترن هوایی شکسته ست ولی شاید فقط خودم مقصرم نمیتونم از این چرخ و فلک پیاده شم همه وانمود میکنن که حالشون خوبه و فقط لبخند میزنن توی این چرخه ای که نمیشه متوقفش کرد بچگیم داره فریاد میزنه به اندازه کافی سوار این چرخ و فلک شدم لطفا منو از اینجا ببر بیرون مامان ...
دارم توی یک رقص بی پایان گیر میکنم فکر پشت فکر پشت فکرحتی فکر میکنم که(فکر نکنم ) ️
2.7
Merry Go Round
Arirang BTS
غمگین زندگی
امروز دبیر ریاضی گفت:دو خط موازی هیچ وقت به هم نمیرسن مگر اینکه یکی از اونها خودش رو بشکنه.
گفتم:من که خودمو شکستم پس چرا بهش نرسیدم؟
لبخند تلخی زد و گفت:شاید اونم به طرف خط دیگه ای شکسته باشه...!️
2.6
غمگین تیکه دار دلتنگی
درموردم نظره نده

چون این روزا حالم بده

خشن بشم بد می‌بينی

بهتره نزدیک نشيني

سنگینه هضم من برات

بکش کنار مرسی فدات

اولویت غرورمه

چون همه وجودمه

من این بالام تو اون پایین

بکش کنار فقط همين



1.8
غمگین تنهایی غرور و تنهایی حال بد روحی احساس برتری کاذب دوری کردن از دیگران
آیا می‌دانستی در روانشناسی، «غرور سمی» اغلب ریشه د...

غرور و تنهایی؛ چرا دور شدن را انتخاب می‌کنیم؟:

آیا می‌دانستی در روانشناسی، «غرور سمی» اغلب ریشه در ترس از وابستگی دارد؟ مطالعات نشان می‌دهد افرادی که بیش از حد به استقلال خود پافشاری می‌کنند، در واقع بیشترین آسیب‌پذیری عاطفی را تجربه می‌کنند. این نوع غرور مثل زره‌ای است که از درون خالی است. آیا واقعاً برتری در انزواست، یا در توانایی آسیب‌پذیر بودن؟

راهکار:

این متن از غرور به‌عنوان سپری در برابر آسیب استفاده می‌کند. دیدگاهی روانشناختی: غرور افراطی اغلب پوششی برای ترس از طردشدن است. شاید بتوانی در پست بعدی به این تضاد بپردازی: چرا وقتی بیشترین نیاز را به ارتباط داریم، دورترین فاصله را انتخاب می‌کنیم؟

جدیدا دنبال یه اتفاق یه حرف کوچیک و هرچیزی ام که رابطه ام رو با ادما قطع کنم هر کسی هم میخواد باشه برام دیگه مهم نیست به درجه ای از خستگی رسیدم که همرو رها کنم حتی خودم...!️
2.9
غمگین تنهایی خسته سکوت بی تفاوت
عزیزان با اینکه مطمئنم آقای خامنه ای الان سالن و سلامت هستن ولی با توجه به اخبار منتشر شده
تنها کاری که از دست ما برمیاد اینه که دعا کنیم اقا سالم بمونه
شاید مسخرم کنید که دارم اینو میگم ولی سالم موندن اقا الان از همه چیز مهم‌تره
تنها کسی که از پس فرماندهی این جنگ بر میاد ایشونه خواهش میکنم اگر ذره ای اقا براتون مهمه دعا کنید سالم بمونن🥺♥️️
2.4
غمگین مذهبی خدا امام حسین انتقام
گاهی ناراحتی اصلی از این نیست که کسی رفته است؛
از این است که زمانی فکر می‌کردی هیچ‌وقت نخواهد رفت.
شکستن یک باور،
گاهی دردناک‌تر از تمام شدن یک رابطه است.🕊️️
2.9
غمگین فلسفی شکستن باور درد از دست دادن اعتماد شکسته ناراحتی از رفتن
تعارض شناختی وقتی باورهای بنیادین نقض می‌شن، استرس...

درد شکستن باور از رفتن کسی بیشتر است:

تعارض شناختی وقتی باورهای بنیادین نقض می‌شن، استرس شدیدتری نسبت به خود فقدان ایجاد می‌کنه. مغز ما الگوهای ذهنی رو مثل واقعیت پردازش می‌کنه و شکستن اونها معادل درد فیزیکی عمل می‌کنه. آیا تا حالا پیش اومده باوری اشتباه از یه رابطه واقعی بیشتر آزارتون بده؟

راهکار:

این حس نشون‌دهندهٔ عمق ارتباط تو با اون شخص بوده، نه ضعف تو. باورهای درست مثل لنگر می‌مونن؛ شکستنشون یادآوری می‌کنه که همیشه باید روی خودت حساب کنی، نه روی موندن دیگران.

داستان عشقمانع ی شهر میدانع بیا دیوانه...!
نزار حسرت داشتنت به دلم بمانه.؛
بیا دردت به قلبم شدی واسم تپش قلبم:)
درمان بودی برای دردام•
الان خودت شدی باعث دردم:(

ریمیکس سرگردان:)✓
1.3
غمگین موسیقی
دوری سخته چاره نیست
نفس من ٬ فَفس تو
تبَرِ مَن ٬ نَفَس تو
نَسَخِ من ٬ تَبَر تو
تو مشروبی و منم محطات
محتات ام و محتاج
سنگینم و نَسَخ طلوع
کجایی که مرصاد نَسَخ توئه
دِل من تو قَفَسِ توئه
گیرِ نفسِ توئه
ضربانم پیش تو ٬ ضریب ندراه
2.7
عاشقانه غمگین دوری در عشق وابستگی عاطفی دلتنگی احساس تنهایی
تحقیقات عصب‌شناسی نشان می‌دهد عشق شدید دقیقاً همان...

شعر دلتنگی و وابستگی عاطفی:

تحقیقات عصب‌شناسی نشان می‌دهد عشق شدید دقیقاً همان مدارهای دوپامین و اکسی‌توسین را فعال می‌کند که در اعتیاد به مواد مخدر فعال می‌شوند. در دوری از معشوق، مغز علائم ترک اعتیاد را تجربه می‌کند: اضطراب، وسواس و احساس فقدان. ضربان قلب هم نامنظم می‌شود. آیا تا به حال احساس کردید عشق یک اعتیاد بی‌دردسر است؟

راهکار:

این متن به زیبایی پارادوکس عشق را به تصویر می‌کشد: جایی که آزادی و اسارت یکی می‌شوند. شاید بتوان این حس را «حبس رهایی‌بخش» نامید؛ همان‌طور که مولانا می‌گوید «بندهٔ آنم که آزادم کند».

روزی که قرار شد ازش جدا بشم
به خودم گفتم یه روز میرسه که
دلم واسش تنگ‌ نمیشه
چند سالی هست از اون روزا گذشته
هنوز منتظر اون روزم که
دلم واسش تنگ نباشه...️
2.8
غمگین جدایی کنار آمدن با جدایی درد دل عاشقانه فراموش نکردن عشق زمان بهبودی بعد از جدایی
مغز ما خاطرات عاطفی قوی را در شبکه‌ای از نورون‌ها ...

منتظر روزی که دلم تنگ نباشد:

مغز ما خاطرات عاطفی قوی را در شبکه‌ای از نورون‌ها ذخیره می‌کند که با محرک‌های روزمره فعال می‌شوند. این یک مکانیسم بقا است، نه ضعف. انتظار برای «پاک شدن» این مدار، مانند انتظار برای فراموش کردن زبان مادری است. شاید سوال بهتر این باشد: چطور می‌توان این خاطره را از یک زخم فعال به یک موزه شخصی تبدیل کرد؟

راهکار:

تحقیقات روانشناسی نشان می‌ده که «فراموش کردن» یک هدف غیرعملی است. به جای انتظار برای روزی که احساس تنگ نمی‌کنی، می‌توانی روی «یکپارچه‌سازی خاطره» کار کنی: پذیرفتن این که آن شخص بخشی از تاریخچه توست، بدون این که بر حال و آینده‌ات مسلط باشد.

«گاهی با فکر کردن به او غمگین می شوم.ولی ماریلا ،آدم در دنیایی به این جالبی نمی تواند زیاد غمگین بماند.نه؟»



-لوسی.م.گومری️
2.6
غمگین روانشناسی دنیای جالب و زیبایی غمگین شدن با فکر کردن به دیگران نقل قول لوسی مود مونتگمری رهایی از غم با دیدن شگفتی
پدیده‌ای به نام «ناپایداری هدونیک» می‌گوید احساسات...

نقل قول لوسی مونتگمری: غم و شگفتی‌های دنیا:

پدیده‌ای به نام «ناپایداری هدونیک» می‌گوید احساسات منفی ما نیز مانند شادی، موقتی هستند. اما نکته جالب‌تر اینجاست: حس «شگفتی» (Awe) باعث کوچک شدن درک ما از «خود» و مشکلاتش می‌شود. پژوهش‌ها نشان می‌دهند بودن در طبیعت یا تأمل در عظمت دنیا، نشخوار ذهنی را تا ۴۰٪ کاهش می‌دهد. در واقع مغز ما طوری سیم‌کشی شده که با کشف «جالبی» دنیا، تهدید بقا را کمتر حس کند. آیا تا به حال تجربه کرده‌اید که یک غروب آفتاب ناگهان بغضتان را بشکند؟

راهکار:

غم مانند عدسی تاریکی است که باعث می‌شود زیبایی‌های دنیا حتی درخشان‌تر به چشم بیایند. درست مانند شب که ستاره‌ها را نمایان می‌کند، اندوهِ گذرا می‌تواند شگفتی‌های کوچک را بزرگنمایی کند؛ پس شاید غمگین شدن، پیش‌درآمدی برای یک شگفت‌زدگی عمیق‌تر است.

پشت دیوار همین کوچه به دارم بزنید
من که رفتم بنشینید و هوارم بزنید

باد هم آگهی مرگ مرا خواهد برد
بنویسید که: «بد بودم» و جارم بزنید

من از آیین شما سیر شدم، سیر شدم
پنجه در هرچه که من واهمه دارم بزنید

دست‌هایم چقدر بود و به دریا نرسید؟
خبر مرگ مرا طعنه به یارم بزنید

آی...! آن‌ها که به بی‌برگی من می‌خندید
مرد باشید و بیایید و کنارم بزنید
💔🥀️
2.6
غمگین شعر ناامیدی اعتراض اجتماعی شعر معاصر خودباختگی
این شعر با بیانی کوبنده و سرشار از استعاره، نمادی ...

فریاد ناامیدی: شعری با طعم اعتراض و رهایی:

این شعر با بیانی کوبنده و سرشار از استعاره، نمادی از فرسایش روحی و تسلیم در برابر قضاوت‌های بیرونی است. در ادبیات فارسی، گاهی این شیوه اغراق‌آمیز در ابراز ناامیدی، نه فقط بازتاب دردی شخصی، بلکه اعتراضی عمیق به ساختارهای اجتماعی یا فشارهای محیطی است که فرد را به مرز نفی خود می‌کشاند.

راهکار:

در لحظات ناامیدی، نوشتن و بیان احساسات به شیوه هنری می‌تواند راهی برای پردازش درونی و حتی یافتن ریشه‌های نارضایتی باشد؛ زیرا هنر دریچه‌ای برای خودشناسی و رهایی است.

در شانزده سالگی فکر می‌کنی که می‌توان جهان را تغییر داد، در هجده سالگی افکارت به صخره‌ها می‌خورند، در بیست سالگی متوجه می‌شوی که نمی‌‌توان چیزی را عوض کرد و در بیست‌ و‌ پنج سالگی درک می‌کنی که جهان تو را تغییر داده.
-آندری تارکوفسکی‌.️
2.5
غمگین دخترانه حقیقت خسته
مشتی دیدی:
چه زود نبودنتو یاد گرفتم
چه زود فراموش کردم همه چیزو
شدم همون دختر کوچولویی که میخواستی🫠💔
ای کاش...
بودی و میدیدی که اون دختر کوچولو چجوری بزرگ شده🙂️
2.4
عاشقانه غمگین دلتنگی
چاووشی میگه: سیگارتم مگه هی ترک میکنی؟!
«خواستم بگم چقدر تو زندگیمون سیگار بقیه بودیم...
هر وقت بقیه اذیتشون میکردن، هر وقت حالشون بد بود، میومدن آروم میشدن، میسوختیم به پاشون و بعد از اینکه آروم میشدن لهمون میکردن️
2.7
غمگین حقیقت
او تنه‌ زخمی ام را دید گفت خوب میشود ....
دست و پای شکسته ام را دید و گفت جوش میخورد.....
اما فقط بخاطر زخمی کوچک که برای محافظت ازش به وجود آوردم ..... ترکم کرد :)
تو به این وفا میگویی؟️
2.5
غمگین جدایی وفاداری رابطه انتظار اعتماد
این متن به زیبایی پارادوکس وفاداری را نشان می‌دهد؛...

زخم‌های رابطه: وفاداری کجاست؟:

این متن به زیبایی پارادوکس وفاداری را نشان می‌دهد؛ جایی که فرد به خاطر محافظت از رابطه، زخمی برمی‌دارد اما همان زخم، دلیل جدایی می‌شود. این یادآور اهمیت درک متقابل در روابط انسانی است.

راهکار:

به یاد داشته باشید که در روابط، صداقت و درک متقابل از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از هر تصمیمی، با طرف مقابل صحبت کنید و احساسات خود را به اشتراک بگذارید.

از خوشحالی عده ای نمک نشناس دلگیر نشوید...

روز عاشورا هم وقتی امام حسین علیه السلام شهید شدند، دشمنان خدا و حرامزادگان هلهله کردند، خوشحالی کردند، پایکوبی کردند، بزم شراب راه انداختند و...

خوشحالیم که در طرف حق بودیم و ان شاالله بمانیم...️
2.0
غمگین مذهبی متفرقه
پدرمــــان رفت
یتیم شدیم
اما...

بغضمان را تبدیل به خشمی آتشین می‌کنیم؛ به آتش میکشیم یزیدیان زمان و به خاک می‌مالیم پوزه‌های کثیفی که دم از تسلیم و مذاکره و آتش‌بس بزنند.

🚩 گر پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز
راه پدر مانده هنوز...️
2.8
غمگین تیکه دار انتقام
✨✨خدا می‌داند همین جمعیت با همه کمی مان اگر تصمیم جدی بگیریم که پشت سر حضرت بقیة الله حرکت کنیم کلی به ظهور حضرت کمک می‌کند و ظهور امام زمان را نزدیک می‌کند.🙏🏻❤️‍🩹

🍃استاد آیت الله سید حسن ابطحی🍃️
2.3
غمگین مذهبی حقیقت آرامش خدا