◗آقای قاضی ꔷ͜ꔷ▾
◗آسمون هم گریه میکنه ꔷ͜ꔷ▾
◗منم گریه میکنم ꔷ͜ꔷ▾
◗به اون میگن بارون ꔷ͜ꔷ▾
◗به من میگن داغون ꔷ͜ꔷ▾ 💔🤕🙃
من در خیالم با تو خنده بر لب میزنم
من در خیالم با تو در زیر باران قدم میزنم
امان، امان از تو که حتا یک ثانیه هم مرا تصور در خیالت نمیکنی 🖐🏼🥹️
همانقدر دور و محال!
مهمان آغوش گرم تو شدن مانند آدم برفیست که می خواهد خورشید را در آغوش کشد...
همانقدر دلخراش و دست نیافتنی!
🖤️
نگاه میکردم وگله میکردم از خداوند که
ازاین همه آدم چرا تورا از من گرفت چنان
بغضی دلمو گرفته بود که با صدای بلند
شروع به گریه کردن کردم خلاصه بگم که
زندگی من بدون تو هیچ معناومفهومی نداره
واز خدا میخوام که منو پیش تو بیاره تا در
اون دنیا با آرامش درکنار هم باشیم️
گرگ یاد گرفتم برای بقیه کوه باشم و به کسی اعتماد نداشته باشم
شیر یاد گرفتم قوی باشم و حق ضعیف هارو نخورم
از کفتار یاد گرفتم دسته جمعی قوی ترم
از مار یاد گرفتم سمی باشم و داوی درد باشم
اما حیوونا از انسان ها یاد گرفتن:
قوی باش، آدما دستِ قانون{ بکش تا کشته نشی}ه طبیعتُ از پشت بستن️
مرده ام، دارم خوراک جانورها می شوم
بی خیال از رنج فریادم تردّد می کنند
باعث لبخند تلخ رهگذرها می شوم
با زبان لال خود حس میکنم این روزها
هم نشین و هم کلام کور و کرها می شوم
هیچ کس دیگر کنارم نیست، می ترسم از این
این که دارم مثل مفقود الاثرها می شوم
عاقبت یک روز با طرز عجیب و تازه ای
می کشم خود را و سر فصل خبرها می شوم!
𓍯 ִֶָ ࣪𝓼𝓱𝓲𝓻𝓲𝓷️
——–— ⋅ 𑁍 ⋅ ————
- سفیدوآبي .🍜💗.
- سفیدوبنفش .🔥🌚.
- سفیدوپـٰاستیلے .🌸✂️.
- سفیدوقرمز .🥤🍓.
- مشکےوزرد .🐤🍕.
- نـٰارنجےومشکے .🗞🧡.
⇆ #استایل 🦋
▹ ·—————— ·𖧷· ——————· ◃️
🗯 یغما گلرویی
دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ ِقشنگ از کف ِدنیا برود
هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد
دل ِ تنها به چه شوقی پی ِیلدا برود؟
مردها عاشق میشن..
بله عاشق میشن..
خیلی وقتها زبون گفتنش رو هم ندارن..
زمان گفتنش رو هم ندارن..
و خیلی عمیق آسیب میبینن…
اما خب کسی تحویلشون نمیگیره و تنهان.️
و عاشقانه دویدن
ز روی جوی گذشتن
غمِ زمانه ندیدن
دلم برای رهایی
چونان نسیم، وزیدن
چو کودک از همه دنیا؛
به کامِ خویش رسیدن
دلم گرفته که قدری
به حال خویش بمانم
و هیچ چیز نفهمم
و هیچ چیز ندانم...🖤️
و روح و روانت را בر کنج اتاقت בر انزوا همراه خاطراتت بـہ בار می آویزد➶➶➶➶➶
#المیرا -پناهی -درین کبود️
دلی مره خانه بچه مازندرانه
اگه تنهایی به اندازه ی یک جهانه
دلی مره خانه بچه مازندرانه
این ریکا#کیجا می جانه نیمه ی پنهانه دا بمیر
این کیجا نفسه
مه همه کسه
دا بمیرم
دا بمیرم ️
از ته دل منو میخواد اونم بچه ی مازندارن هست
اگه تنهاییم به اندازه یک جهانه
از ته دل منو میخواد و بچه ی مازندرانه
این پسر#دختر جان منه نیمه ی پنهون منه واسش بمیرم
این دختر نفسه
همه کس منه
واسش بمیرم
واسش بمیرم
از اون به بعد به تعداد دفعاتی که مجبور باشه ببخشتش همونقدر محبتش به اون آدم کم میشه
چون بخشیدن به معنی فراموش کردن نیست.…..️
آیا تـــرس به زمیــــــن افتــادن را نــداری؟
عقـــــــاب لبخنــــد زد و گفت :
من انســــــــان نیستم
كه با كمی به بلنــــدی رفتن
تكبـــــــر كنم!
من در اوج بلنـــــــدی
نگاهــم همیـــــشه به زمیــــــن است...️
فقط نمیدونم چرا هر چی میگزره
بیشتر دوس دارم به این تنهایی پایان بدمو
خودمو خلاص کنم برم اون دنیا به خدا بگم که من
خودمو خلاص کردم ولی نزار یکی دیگه مثل من خودشو
خلاص کنه️
️
پره دلهره پر از بی کسی شبام
قشنگ نبود هیچ حسی برام
ولی کاری کردی من از بی کسی درام
پره فحش پره قرص پره درد
پره حرص خوده فِس خوده ول دوره گر
️
شوق دیدار تو را دارم نمی آیی چرا؟ مثل باران ، تند میبارم نمی آیی چرا؟ خسته ام از درد ، از آهنگ های بیکلام خسته از آهنگ گیتارم نمی آیی چرا غرق در کابوس میمانم مجال خواب نیست..
️بَِاَِ هَِمَِیَِنَِ چَِشَِاَِیَِےَِ ڪَِ بَِخَِاَِطَِرَِتَِ شَِبَِاَِ رَِوَِتَِاَِ صَِبَِ بَِاَِ گَِرَِیَِعَِ سَِرَِ کَِرَِـَِבزَِنَِـَِבگَِیَِتَِوَِ بَِ اَِتَِیَِشَِ مَِیَِکَِشَِمَِ!َََِِ
️می خواهم برایت تنهایی را معنی کنم
در ساحل کنار دریا ایستاده ای و هوای سرد و صدای موج
به خودت می آیی یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند
نه دستی که شانه هایت را بگیرد و
نه صدایی که قشنگ تر از صدای دریا باشد
فقط چند قطره اشک و تصویر لعنتی...
با اینکه دیگر دستانم نای نوشتن ندارد؛ مینویسم!
اما چه فایده که تو اینها را نمیخوانی!
مرا نمیبینی ...
عشقم به تو را نمیفهمی !...
در چشمانم زل میزنی ولی چیزی نمیگویی!
با دیگری میگردی و دستانش را میگیری! ... 💔
نویسنده: خودم ...(:🤍✨️
در این روزهای تاریک و پر از درد، وقتی صدای انفجار، آسمان شهرهای ایران را میلرزاند و دلهای بیگناه در آتش جنگ میسوزد، قلب ما در افغانستان نیز همراه با شما میتپد؛ با درد، با اندوه، با اشک.
من، به عنوان یک افغان، که خود زخمهای جنگ را از نزدیک دیدهام، خوب میدانم آوارگی یعنی چه، بیکسی یعنی چه، و داغ عزیزان بر دل نشاندن یعنی چه...!🇮🇷🥹🇦🇫️
جهان ای برادر نماند به کس
دل اندر جهانآفرین بند و بس
مکن تکیه بر ملک دنیا و پشت
که بسیار کس چون تو پرورد و کشت
چو آهنگ رفتن کند جان پاک
چه بر تخت مردن چه بر روی خاک
️
وقتی بلد نیستی قلبیو که عاشق خودت کردی مراقبت کنی پس هیچ وقت سمت قلبش نرو ادعای عاشقی نکن چون اون قلب شکسته تاوان داره که تو نمیتونی تاوانشو بدی خیلی حرفاتون مفت تموم شد ❤️😔
"گاهی غم
چنان در وجودت ریشه میدواند
که میپنداری بخشی از وجودت شدهاست
و آنگاه درمییابی
که تو خود
تبدیل به غم شدهای "🌑😞
#غم_اشک_اطلس
هنوزم یواشکی دوست دار️
گاهی دلت تنگ می شود...
تنگِ
تنگ
آنقدر تنگ که دیگر اسمش دل نیست!
شاید، نقطه ای جا مانده
از خاطراتی دود شده باشد
در اعماق وجودت،
که روزی نامش دل بود و تنگ می شد