جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های طولانی غمگین به ترتیب هوش مصنوعی [پیشنهادی 1405]

10854 پست
متن های غمگین طولانی به ترتیب هوش مصنوعی به تعداد 10854 مناسب کپشن و استوری با موضوعات غم دلتنگی و غمگین تیکه دار
شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین مرگ غمگین زندگی دخترانه غمگین غمگین غمگین - جدیدها غمگین عربی غمگین انگلیسی غمگین ترکی کوتاه غمگین کوتاه غمگین - جدیدها
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
یه عالمه روزای قشنگ هست که هنوز ندیدیشون، یه عالمه حس قشنگ که تجربه نکردی؛ فقط خواستم بگم روزای خوبِ تو هم میاد خیلی زود! درست مثل درختا که الان سبز شدن رو‌میبینی! غصه هیچیو نخور بزار حال دلت همیشه خوب باشه رفیق♥️
4.5
غمگین موفقیت انگیزشی
تلخ ترین کلمه ای که میشناسم
کلمه ای برای ترجمه ی تمام حسرت های دنیا...!
          ..."بود"...
"بود" یعنی ، دیگر نیست
یعنی من ماندمو حجم سنگینی از "تنهایی"
یعنی "صدایی" که دیگر نخواهی شنید
"چهره ای" که دیگر نخواهی دید
"بود" یعنی هست هایی که نیست شد
یعنی: یک جای خالی...
بود یعنی:: دیگر نیست..
‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️
5.0
غمگین خسته
نصب برنامه اندروید تاوبیو
یه تئوری هست که میگه :

غم و شادی تو دنیا به عدالت تقسیم شده؛ یعنی اگه من حالم خوب باشه
به مساوات خوبی حالم یکی یه گوشه دنیا حالش بده !
دیگه خودتون مطلبو بگیرید .🥲🖤🖇️
3.1
غمگین فلسفی عدالت توزیعی دنیای به هم پیوسته نظریه غم و شادی تاثیر متقابل احساسات
این متن به نظریه جالبی اشاره می‌کند که غم و شادی د...

نظریه جالب عدالت توزیعی غم و شادی:

این متن به نظریه جالبی اشاره می‌کند که غم و شادی در جهان به طور مساوی توزیع شده‌اند. این ایده ریشه در فلسفه دارد و به مفهوم «وحدت وجود» نزدیک است؛ اینکه همه چیز در هستی به هم مرتبط است و احساسات ما بر دیگران تاثیر می‌گذارد.

راهکار:

به یاد داشته باشید که احساسات شما بخشی از یک شبکه بزرگتر است. با قدردانی از شادی خود و همدردی با غم دیگران، می‌توانید به ایجاد تعادل در جهان کمک کنید.

تن رنجورش را از تخت جدا کرد.
تکه های روح خسته‌اش را از گوشه گوشه اتاق جمع کرد و مقابل ایینه ایستاد.
چند وقتی بود دخترک بی روح در آیینه را دیگر نمی‌شناخت..
مداد را در دست گرفت و تمام تلاشش را کرد تا لبخندی که بر لب های دخترک می‌نشاند طبیعی به نظر بیاید!
به سمت تلفن همراهش رفت،
البوم عکس هایت را باز کرد،
لبخند تلخی زد و دوستت دارمی گفت و بوسه ای حواله عکست کرد..️
3.3
غمگین عاشقانه احساسات متناقض یادآوری خاطرات اندوه لبخند مصنوعی
در این متن کوتاه، نویسنده به زیبایی تضاد بین ظاهر ...

لبخند تلخ: روایتی از اندوه و عشق:

در این متن کوتاه، نویسنده به زیبایی تضاد بین ظاهر و باطن را به تصویر کشیده است. این تضاد، یادآور مفهوم "نقاب" در روانشناسی است؛ رفتاری که افراد برای پنهان کردن احساسات واقعی خود به کار می‌برند.

راهکار:

به خودت یادآوری کن که احساساتت معتبر هستند. تلاش برای پنهان کردن درد با لبخند مصنوعی، فقط به طور موقت کمک می‌کند. به جای آن، به دنبال راه‌هایی برای پردازش و پذیرش احساساتت باش.

مشابه ها
نمیتوانم بگویم چگونه برایم عزاداری کنی
نمیتوانم تورا قانع کنم که
اگر سالگرد مرگم را فراموش کردی
یا حتی روزها و هفته ها گذشت
و یادی از من نکردی
عذاب وجدان نداشته باشی
اما دلم میخواهد تو زندگی کنی... :)
4.5
_Book
غمگین دلتنگی زندگی
سفید عین کف بهشت
اما هنوز بغز تو گلو منه چه زشت
آخه این روانی تو قصرم که باشه
غربت تازیانه رو میزنه بهش
لش مثل مرحوم توپاک هه
بیرونم یخ توم کولاک من شدم یه آدم آهنی منظوی مظلوم توپاک!! ️
3.3
غمگین شعر درون‌گرایی تضاد وجودی شعر معاصر همذات‌پنداری هنری
ارجاع به «مرحوم توپاک» در این شعر فراتر از یک نام ...

توپاک مظلوم: تضاد درون و بیرون در شعر معاصر:

ارجاع به «مرحوم توپاک» در این شعر فراتر از یک نام بردن ساده است؛ این تشابه در واقع استعاره‌ای عمیق از همذات‌پنداری با شخصیتی نمادین است که نماد مبارزه، آسیب‌پذیری و شورش بود. این انتخاب نشان‌دهنده تلاشی برای بیان درگیری‌های درونی، احساس انزوا و تضاد بین ظاهر و باطن است که خود را در قالب یک «آدم آهنی» مظلوم می‌بیند، تضادی که در آثار هنری بسیاری به چشم می‌خورد.

راهکار:

این شعر تضادهای درونی را به زیبایی به تصویر می‌کشد. برای درک عمیق‌تر این احساسات، می‌توانید با پرداختن به ریشه‌های این تضاد و بیان هنری آن‌ها، به خودشناسی و آرامش بیشتری دست یابید. این کاوش هنری می‌تواند راهی برای اتصال با دیگران نیز باشد.

مثل شاپرک نباش عمرش کوتاه با این حال دور شمع میچرخه و میسوزه

مثل موش نباش وقتی بچش بیرون بره بوی انسانی رو بگیره زمانی که به خونه برگرده مادرش، میکشتش

مثل شتر مرغ نباش وقتی بترسه سرش رو زیر خاک میبره چون هیچکی رو نمیبینه فکر می‌کنه کسی اون نمیبینه


4.5
غمگین حقیقت زندگی طبیعت
‏سنم که بالا رفت فهمیدم دیگه فقط از آدم‌هایی که یاد گرفتن در لحظه زندگی کنن خوشم میاد. افرادی که برای آینده تلاشگر هستن اما حال رو له نمی‌کنن. دیگه پذیرفتم هر ارتباطی پایانی داره، باید عشق بگیرم و عشق بدم، فقط یه‌بار بجنگم، بعد بگذرم.️
4.8
غمگین اموات
حق هست که میگویند هر بازیی بازنده و بَرنده ای دارد!.
چـــه زیبا از ما دل «بُردی »
چـــه ساده ما به تو دل « باختیم »
جایزه ات جانِ من بود
اگر می ماندی
جانِ من به فدای تو
چرا دل را از همه کس راندی ؟
وقتی می دانستی قرارست تنهایم بگذاری
من بی تو در این خیابان ها
فقط در نقش یک سایه ام
چرا رفتی وقتی می دانستی
همه ی مردم قاضی اند.....

3.5
عاشقانه غمگین روابط عاطفی خودشناسی قضاوت اجتماعی رشد فردی
این متن به زیبایی مفهوم «برد و باخت» را در روابط ع...

عشق و بازی برد و باخت: رهایی از قضاوت دیگران:

این متن به زیبایی مفهوم «برد و باخت» را در روابط عاطفی ترسیم می‌کند، جایی که دل دادن و دل بردن، بهای سنگینی دارد. اما جالب است بدانید در روانشناسی، روابط سالم بر پایه «برد-برد» شکل می‌گیرند، نه بازی‌ای با یک بازنده حتمی. این نگاه می‌تواند به ما کمک کند تا از دام قضاوت‌های بیرونی که در انتهای متن به آن اشاره شده، رها شویم و به جای آن، به رشد فردی و درس‌هایی که از هر تجربه‌ای می‌گیریم، تمرکز کنیم.

راهکار:

در مواجهه با حس تنهایی و قضاوت دیگران پس از جدایی، به جای سرزنش خود یا دیگری، روی بازیابی توان روحی و کشف نقاط قوت درونی‌تان تمرکز کنید. این دوران فرصتی برای خودسازی و تعریف مجدد از خوشبختی مستقل از روابط گذشته است.

یک نفر باید باشد،
که دلتنگی هایت را از چشم هایت بخواند،
یک نفر باید باشد که قطره اول نیامده در آغوشت بگیرد،
یک نفر باید باشد که سه نقطه پایان جمله هایت را بداند،
یک نفر باید باشد که بلدت باشد حتی بیشتر از خودت،
یک نفر باید باشد که با بودنش،
تمام نبودن ها را جبران کند…️
4.8
غمگین خسته پدر
جشن‌غدیرومیریم‌شلوغش‌میکنیم !
عزاداریم‌درسته ، ولی‌این‌قوم‌ازاون‌اول‌میخواستن‌غدیررو ازبین‌ببرن .
مظلومیت‌حضرت‌علی‌یکباردیگه‌تکرارنمیشه .
نمیذاریم‌به‌هدفشون‌برسن .
غدیرروبه‌حماسه‌تبدیل‌میکنیم ، رجزخیبرشکنی‌میخونیم ..️
4.7
عاشقانه غمگین حقیقت
‌مسئولین چی خوردن که اینجوری شدن؟!
چرا هیچکس موضع نمیگیره؟!

در مورد ولی فقیه داره اینجوری صحبت میکنه و همه مسئولین هم لال مونی گرفتن
دارن عادی سازی میکنن که اگر آقا رو زدید هم اتفاقی نمیفته!

الان باید فضای مجازی منفجر شه ازواکنش به صحبتای عراقچی

باید بفهمن رهبر خط قرمز ماست️
3.2
غمگین تیکه دار نامردی
پسر ها میتوانند گریه کنند !
پسر ها میتوانند برابری بخواهند !
پسر ها میتوانند صورتی بپوشند!
پسر ها متوانند برقصند ، بترسند !
به پسر ها هم تـ...ـجاوز میشه پسر ها هم نیاز به توجه دارند پسر ها هم سختی زیادی رو به دوش میکشن !
بیاید همدیگه رو درک کنیم :)❤️‍🩹️
3.9
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دلتنگی
monica: قبلنا واسه همه چی ذوق میکردم واسه غروب خورشید،بارون اومدن،حیوونای تو طبیعت،واسه رمان های عاشقانه و بهم رسیدنا ولی... الان حتی واسم مهم نیست شبه یا روز، پاییزه یا بهار،هوا ابریه یا بارونی،فقط یه حس پوچ همرامه و یه قلب شکسته که دیگه برای من اون قلب سابق نمیشه.️
3.1
غمگین روانشناسی آنِدوَنیا افسردگی سلامت روان از دست دادن شور زندگی
مونیکا عزیز، این تغییر در حس و حال شما، یعنی از دس...

از دست دادن شور زندگی؛ آیا دچار آنِدونیا هستید؟:

مونیکا عزیز، این تغییر در حس و حال شما، یعنی از دست دادن لذت و شوق نسبت به چیزهایی که قبلاً برایتان جذاب بودند، در روانشناسی به عنوان «آنِدوَنیا» (Anhedonia) شناخته می‌شود. آنِدونیا اغلب نشانه‌ای از یک وضعیت عمیق‌تر است که بر سیستم پاداش مغز تأثیر می‌گذارد. درک این موضوع قدم اول برای بازیابی حس‌های زیبای گذشته است.

راهکار:

اگر این حس پوچی پایدار است، صحبت با یک متخصص سلامت روان می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. شناخت «آنِدونیا» اولین قدم برای یافتن راه‌های بازیابی شور زندگی است. فراموش نکنید که کمک خواستن نشانه قدرت است، نه ضعف.

ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
اری که من در زندگان تمنای ابتهاج اندوهناک میکردم ، اما افسوس .
افسوس که من از حضور تو غایب میشوم ؛ من از حضور مهر سوزناک تو که در هر دوره اش غبطه هایی را داشتم که انان را با تک تک نفس هایم شمارش میکنم ، ولی ، خواسته ام روا شدنی نبود ، اما افسوس :)
ادامه دارد ...... :):️
3.3
غمگین فلسفی شعر تنهایی امید بیهوده عشق سوزناک ابتهال
این متن، یادآور اشعار کلاسیک فارسی است که در آن‌ها...

افسوس و تمنای ابتهاج:

این متن، یادآور اشعار کلاسیک فارسی است که در آن‌ها حسرت و ناکامی عشقی به زیبایی بیان می‌شود. مفهوم 'تمنای ابتهاج' در کنار حسرتِ غیاب، نشان‌دهنده‌ی آرزویی دست‌نیافتنی و در عین حال، ارزشمند است. این تضاد، عمق احساسی متن را افزایش می‌دهد.

راهکار:

برای مدیریت احساسات غم و اندوه، نوشتن افکار و احساسات در قالب شعر یا خاطره‌نویسی می‌تواند راهی موثر برای تخلیه روانی و درک عمیق‌تر خود باشد. این کار به شما کمک می‌کند تا با درد خود روبرو شوید و به تدریج با آن کنار بیایید.

من همون قهوه تلختم، چای سردتم، غروب جمعه‌تم، کلاس دینی‌تم، بوی جورابتم، گره‌ی هندزفریتم، استوری واتساپتم، درصد منفی تستای درسی‌تم، غروب سیزده به درتم، سردردتم، میس‌کال ناشناستم، پنج درصد آخر شارژ گوشی‌تم، عجله وسط ترافیکتم، صبح شنبه‌تم، سرعت پایین اینترنتتم، گلوی بغض‌دارتم، تَرَکای روی قلبتم، موجودی‌ کم حسابتم، استرس قبل از کنکورتم، دروغ شنیدن از رفیقتم،'من همه‌ی اون چیزایی‌‌ ام که هیچوقت قرار نیست دوسشون داشته باشی'️
4.1
عاشقانه غمگین خسته دوستت دارم عشق یک طرفه
اوکے میـבونم عاבما בلیل نـ؋ـس کشیـבنموט نیستن میـבونم ولے اینم بایـב‌بـבونے وقے برـہ یا بمیرـہ تو تنعایی... تو تنعایے توے بغضت و توے گریهات خـ؋ــہ میشی... ینے منظورم اینک شایـב בلیل نـ؋ـس کشیـבنموט نباشـہ ولے בر نبوבش از شـבت گریـہ نـ؋ـسموט بالا نمیاב و ممکنـہ بمیریم پس ینے همموט بخاطر یکے زنـבـہ ایم؛)️
4.7
اوکے میـבونم عاבما בلیل نـ؋ـس کشیـבنموט نیستن میـבونم ولے اینم بایـב‌بـבونے وقے برـہ یا بمیرـہ تو تنعایی... تو تنعایے توے بغضت و توے گریهات خـ؋ــہ میشی... ینے منظورم اینک شایـב בلیل نـ؋ـس کشیـבنموט نباشـہ ولے בر نبوבش از شـבت گریـہ نـ؋ـسموט بالا نمیاב و ممکنـہ بمیریم پس ینے همموט بخاطر یکے زنـבـہ ایم؛)
غمگین حقیقت
خسرو شکیبایی : مردم منو می دیدن میگفتن مخش تکون خورده . ولی من به مامانم می گفتم من دلم تکون خورده نه مخم . مادرم می گفت گور بابا مخ تو دلت قد صدتا مخ می ارزه ، به خدا گفت ، به همین زمین قسم گفت …
اندیشه فولادوند : مادرت نپرسید عاشق کی شدی ؟ نپرسید اسمش چیه ؟
خسرو شکیبایی : مادرا که از آدم چیزی نمی پرسن . همه چیو خودشون می دونن …


مگه نه؟️
4.8
غمگین فلسفی حقیقت ادبی مادر
غرور تا یه جاییش خوبه؛
تا جاییکه به کسی ضربه نزنه؛
تا جایی پیش نری که حتی به خودتم ضربه بزنی!
غرور بیش از حد تنفر میاره ‌و آدما رو از کنارت فراری میده!
اینکه یه وقتایی کوتاه بیای یا یه جاهایی سلام کنی یا به کسی که دوستش داری ابراز علاقه کنی خیلی هم خوبه
خودمونو به نفهمی نزنیم!
آدمی که ‌مغروره؛نفهمه.️
3.8
غمگین تیکه دار حقیقت مغرور
- تو‌دفترِ‌خاطراتش‌نوشته‌بود :
‹ یه‌بار‌ك‌داشتم‌پیراهن‌قدیمی‌تو . .
که‌پیشم‌جا‌گذاشتی !
اتو‌میکردم‌تا‌بوی‌تازگی‌بده‌و‌سیر‌نگاهش‌کنم . .
یاد‌اون‌وقتایی‌افتادم‌ك
میپوشیدمش‌و‌کلی‌مسخره‌بازی‌در‌میاوردیمُ،
میخندیدیمُ‌کیف‌میکردیم!
راست‌میگن‌که‌پیراهن‌مردونه‌بیشتر . .
به‌دخترا‌میاد:)))!🪽'🖤›️
4.9
عاشقانه غمگین اموات سکوت دلتنگی
عشق مانند یک درخت باید ثمر بده،
ولی تا دیدم درختم از ریشه قطع شده
و رفته شده سنگ در قبرستان،🖤🥀
یک روز مرا تنها گذاشت و دگر ندیدمش
این است سختی روزگار😅️
4.4
غمگین تنهایی خاطره خودکشی دختر
من یه متن دیگه در باره ایران گذاشته بودم که متاسفانه حذف شد!
متن من این بود که ،ما پشت کشورمون ایستادیم و هیچ وقت تنهاش نمیزاریم.
برای ایران عزیزمون.
کودک دو ماهه گناهی نداره که بخوای بکشیش.
صداوسیما گناهی جز اینکه مردم ملت خودشو با خبر میکنه نداشت!
ما هنوز هنوزه که دلمون خنک نشده! فقط انتقام سخت،فقط...️
3.6
غمگین حقیقت خسته زندگی
پاییز که می‌رسد؛ برگ‌ها از شانه‌های درختان می‌ریزند، تنهایی‌ها از شاخه‌های آدم‌ها جوانه می‌زنند پاییز خزان برگ‌هاست، پاییز بهار تنهایی‌هاست...🍁🍂️
4.1
غمگین تنهایی پاییز ادبی خسته

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هرچی کمتر بدونی، بیشتر آرومی..! 『😴🖤』

4.7

𝗧𝗛𝗘 𝗟𝗘𝗦𝗦 𝗨 𝗞𝗡𝗢𝗪 ᴛʜᴇ ᴍᴏʀᴇ ᴄᴀʟᴍ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ

غمگین زندگی
دلم واسه خود واقعیم که...
خنده هاش از ته دل بود
بخاطر شیطونی زیاد به پیش فعال بودن معروف بود
اصلا سر از غم در نمیاورد
انقدر شیطون بود که مامانش برای خلاصی از دستش یه سال زود تر فرستادش مدرسه
خیلی تنگ شده🥲😓
3.1
غمگین روانشناسی کودک درون نوستالژی شادی خودشناسی
این دلتنگی برای «خود واقعی» و شیطنت‌های کودکانه، ن...

دلتنگی برای کودک درون: بازگشت به شادی‌های بی‌قید و شرط:

این دلتنگی برای «خود واقعی» و شیطنت‌های کودکانه، نشان‌دهنده اهمیت حفظ ارتباط با «کودک درون» است. این بخش از وجود ما، منبع شادی بی‌قید و شرط، خلاقیت و خودانگیختگی است که اغلب در زندگی بزرگسالی نادیده گرفته می‌شود. حتی با یادآوری آن دوران یا انجام کارهای کوچک بازیگوشانه، می‌توان به آن انرژی پاک دست یافت.

راهکار:

برای بازیابی آن شادی‌های اصیل، لحظاتی را به فعالیت‌های مورد علاقه کودکی‌تان اختصاص دهید؛ نقاشی، بازی یا صرفاً خیال‌پردازی. این کار به تقویت ارتباط شما با «کودک درون» کمک می‌کند و انرژی از دست رفته را برمی‌گرداند.


🗯 فرید صارمی 

دقیقه به دقیقه
قفل گوشی تلفن‌ هایمان را
باز و بسته می‌ کنیم!
ولی به اطرافیانمان 
وانمود ميكنیم 
داریم ساعت چک میکنیم!
منتظریم، می‌ فهمی..!؟

3.8
تنهایی غمگین ادبی عشق یک طرفه دلتنگی
من از دست دیزنی عصبانیم 🙎🏻‍♀️
من آرزوی یک ستاره دنباله دار داشتم💫🧚🏻‍♀️🧜🏻‍♀️
ولی بهش نرسیدم هرگز.....
الان من دیگه آرزو ی یک ستاره دنباله دار ندارم......🥀️
4.6
غمگین دخترانه حقیقت بی تفاوت دختر
ای رهبر ما...من بی حجاب هستم.اما تو گفتی همه ی ما رو دوست داری:)
پس به سربازات دستور بده...این وطن توعه،خاک توعه.
به پیامبرم قسم که این دولت رو سر بلند میکنم...با پیروزی خودم و دختری میشم که پیامبر میخواد.
خدایا؛خودت به داد کودکان ایرانی برس...💔 ️
4.9
Tanin
غمگین موفقیت انگیزشی خدا