️
یه عالمه روزای قشنگ هست که هنوز ندیدیشون، یه عالمه حس قشنگ که تجربه نکردی؛ فقط خواستم بگم روزای خوبِ تو هم میاد خیلی زود! درست مثل درختا که الان سبز شدن رومیبینی! غصه هیچیو نخور بزار حال دلت همیشه خوب باشه رفیق♥️
️
️
4.5
غمگین موفقیت انگیزشی تلخ ترین کلمه ای که میشناسم
کلمه ای برای ترجمه ی تمام حسرت های دنیا...!
..."بود"...
"بود" یعنی ، دیگر نیست
یعنی من ماندمو حجم سنگینی از "تنهایی"
یعنی "صدایی" که دیگر نخواهی شنید
"چهره ای" که دیگر نخواهی دید
"بود" یعنی هست هایی که نیست شد
یعنی: یک جای خالی...
بود یعنی:: دیگر نیست..
️
کلمه ای برای ترجمه ی تمام حسرت های دنیا...!
..."بود"...
"بود" یعنی ، دیگر نیست
یعنی من ماندمو حجم سنگینی از "تنهایی"
یعنی "صدایی" که دیگر نخواهی شنید
"چهره ای" که دیگر نخواهی دید
"بود" یعنی هست هایی که نیست شد
یعنی: یک جای خالی...
بود یعنی:: دیگر نیست..
️
5.0
غمگین خسته یه تئوری هست که میگه :
غم و شادی تو دنیا به عدالت تقسیم شده؛ یعنی اگه من حالم خوب باشه
به مساوات خوبی حالم یکی یه گوشه دنیا حالش بده !
دیگه خودتون مطلبو بگیرید .🥲🖤🖇️
غم و شادی تو دنیا به عدالت تقسیم شده؛ یعنی اگه من حالم خوب باشه
به مساوات خوبی حالم یکی یه گوشه دنیا حالش بده !
دیگه خودتون مطلبو بگیرید .🥲🖤🖇️
3.1
غمگین فلسفی عدالت توزیعی دنیای به هم پیوسته نظریه غم و شادی تاثیر متقابل احساسات این متن به نظریه جالبی اشاره میکند که غم و شادی د...
تن رنجورش را از تخت جدا کرد.
تکه های روح خستهاش را از گوشه گوشه اتاق جمع کرد و مقابل ایینه ایستاد.
چند وقتی بود دخترک بی روح در آیینه را دیگر نمیشناخت..
مداد را در دست گرفت و تمام تلاشش را کرد تا لبخندی که بر لب های دخترک مینشاند طبیعی به نظر بیاید!
به سمت تلفن همراهش رفت،
البوم عکس هایت را باز کرد،
لبخند تلخی زد و دوستت دارمی گفت و بوسه ای حواله عکست کرد..️
تکه های روح خستهاش را از گوشه گوشه اتاق جمع کرد و مقابل ایینه ایستاد.
چند وقتی بود دخترک بی روح در آیینه را دیگر نمیشناخت..
مداد را در دست گرفت و تمام تلاشش را کرد تا لبخندی که بر لب های دخترک مینشاند طبیعی به نظر بیاید!
به سمت تلفن همراهش رفت،
البوم عکس هایت را باز کرد،
لبخند تلخی زد و دوستت دارمی گفت و بوسه ای حواله عکست کرد..️
3.3
غمگین عاشقانه احساسات متناقض یادآوری خاطرات اندوه لبخند مصنوعی در این متن کوتاه، نویسنده به زیبایی تضاد بین ظاهر ...
مشابه ها
نمیتوانم بگویم چگونه برایم عزاداری کنی
نمیتوانم تورا قانع کنم که
اگر سالگرد مرگم را فراموش کردی
یا حتی روزها و هفته ها گذشت
و یادی از من نکردی
عذاب وجدان نداشته باشی
اما دلم میخواهد تو زندگی کنی... :)
️
نمیتوانم تورا قانع کنم که
اگر سالگرد مرگم را فراموش کردی
یا حتی روزها و هفته ها گذشت
و یادی از من نکردی
عذاب وجدان نداشته باشی
اما دلم میخواهد تو زندگی کنی... :)
️
4.5
_Book
سفید عین کف بهشت
اما هنوز بغز تو گلو منه چه زشت
آخه این روانی تو قصرم که باشه
غربت تازیانه رو میزنه بهش
لش مثل مرحوم توپاک هه
بیرونم یخ توم کولاک من شدم یه آدم آهنی منظوی مظلوم توپاک!! ️
اما هنوز بغز تو گلو منه چه زشت
آخه این روانی تو قصرم که باشه
غربت تازیانه رو میزنه بهش
لش مثل مرحوم توپاک هه
بیرونم یخ توم کولاک من شدم یه آدم آهنی منظوی مظلوم توپاک!! ️
3.3
غمگین شعر درونگرایی تضاد وجودی شعر معاصر همذاتپنداری هنری ارجاع به «مرحوم توپاک» در این شعر فراتر از یک نام ...
مثل شاپرک نباش عمرش کوتاه با این حال دور شمع میچرخه و میسوزه
مثل موش نباش وقتی بچش بیرون بره بوی انسانی رو بگیره زمانی که به خونه برگرده مادرش، میکشتش
مثل شتر مرغ نباش وقتی بترسه سرش رو زیر خاک میبره چون هیچکی رو نمیبینه فکر میکنه کسی اون نمیبینه
️
مثل موش نباش وقتی بچش بیرون بره بوی انسانی رو بگیره زمانی که به خونه برگرده مادرش، میکشتش
مثل شتر مرغ نباش وقتی بترسه سرش رو زیر خاک میبره چون هیچکی رو نمیبینه فکر میکنه کسی اون نمیبینه
️
4.5
غمگین حقیقت زندگی طبیعت سنم که بالا رفت فهمیدم دیگه فقط از آدمهایی که یاد گرفتن در لحظه زندگی کنن خوشم میاد. افرادی که برای آینده تلاشگر هستن اما حال رو له نمیکنن. دیگه پذیرفتم هر ارتباطی پایانی داره، باید عشق بگیرم و عشق بدم، فقط یهبار بجنگم، بعد بگذرم.️
4.8
غمگین اموات حق هست که میگویند هر بازیی بازنده و بَرنده ای دارد!.
چـــه زیبا از ما دل «بُردی »
چـــه ساده ما به تو دل « باختیم »
جایزه ات جانِ من بود
اگر می ماندی
جانِ من به فدای تو
چرا دل را از همه کس راندی ؟
وقتی می دانستی قرارست تنهایم بگذاری
من بی تو در این خیابان ها
فقط در نقش یک سایه ام
چرا رفتی وقتی می دانستی
همه ی مردم قاضی اند.....
️
چـــه زیبا از ما دل «بُردی »
چـــه ساده ما به تو دل « باختیم »
جایزه ات جانِ من بود
اگر می ماندی
جانِ من به فدای تو
چرا دل را از همه کس راندی ؟
وقتی می دانستی قرارست تنهایم بگذاری
من بی تو در این خیابان ها
فقط در نقش یک سایه ام
چرا رفتی وقتی می دانستی
همه ی مردم قاضی اند.....
️
3.5
عاشقانه غمگین روابط عاطفی خودشناسی قضاوت اجتماعی رشد فردی این متن به زیبایی مفهوم «برد و باخت» را در روابط ع...
یک نفر باید باشد،
که دلتنگی هایت را از چشم هایت بخواند،
یک نفر باید باشد که قطره اول نیامده در آغوشت بگیرد،
یک نفر باید باشد که سه نقطه پایان جمله هایت را بداند،
یک نفر باید باشد که بلدت باشد حتی بیشتر از خودت،
یک نفر باید باشد که با بودنش،
تمام نبودن ها را جبران کند…️
که دلتنگی هایت را از چشم هایت بخواند،
یک نفر باید باشد که قطره اول نیامده در آغوشت بگیرد،
یک نفر باید باشد که سه نقطه پایان جمله هایت را بداند،
یک نفر باید باشد که بلدت باشد حتی بیشتر از خودت،
یک نفر باید باشد که با بودنش،
تمام نبودن ها را جبران کند…️
4.8
غمگین خسته پدر جشنغدیرومیریمشلوغشمیکنیم !
عزاداریمدرسته ، ولیاینقومازاوناولمیخواستنغدیررو ازبینببرن .
مظلومیتحضرتعلییکباردیگهتکرارنمیشه .
نمیذاریمبههدفشونبرسن .
غدیرروبهحماسهتبدیلمیکنیم ، رجزخیبرشکنیمیخونیم ..️
عزاداریمدرسته ، ولیاینقومازاوناولمیخواستنغدیررو ازبینببرن .
مظلومیتحضرتعلییکباردیگهتکرارنمیشه .
نمیذاریمبههدفشونبرسن .
غدیرروبهحماسهتبدیلمیکنیم ، رجزخیبرشکنیمیخونیم ..️
4.7
عاشقانه غمگین حقیقت مسئولین چی خوردن که اینجوری شدن؟!
چرا هیچکس موضع نمیگیره؟!
در مورد ولی فقیه داره اینجوری صحبت میکنه و همه مسئولین هم لال مونی گرفتن
دارن عادی سازی میکنن که اگر آقا رو زدید هم اتفاقی نمیفته!
الان باید فضای مجازی منفجر شه ازواکنش به صحبتای عراقچی
باید بفهمن رهبر خط قرمز ماست️
چرا هیچکس موضع نمیگیره؟!
در مورد ولی فقیه داره اینجوری صحبت میکنه و همه مسئولین هم لال مونی گرفتن
دارن عادی سازی میکنن که اگر آقا رو زدید هم اتفاقی نمیفته!
الان باید فضای مجازی منفجر شه ازواکنش به صحبتای عراقچی
باید بفهمن رهبر خط قرمز ماست️
3.2
غمگین تیکه دار نامردی پسر ها میتوانند گریه کنند !
پسر ها میتوانند برابری بخواهند !
پسر ها میتوانند صورتی بپوشند!
پسر ها متوانند برقصند ، بترسند !
به پسر ها هم تـ...ـجاوز میشه پسر ها هم نیاز به توجه دارند پسر ها هم سختی زیادی رو به دوش میکشن !
بیاید همدیگه رو درک کنیم :)❤️🩹️
پسر ها میتوانند برابری بخواهند !
پسر ها میتوانند صورتی بپوشند!
پسر ها متوانند برقصند ، بترسند !
به پسر ها هم تـ...ـجاوز میشه پسر ها هم نیاز به توجه دارند پسر ها هم سختی زیادی رو به دوش میکشن !
بیاید همدیگه رو درک کنیم :)❤️🩹️
3.9
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دلتنگی monica: قبلنا واسه همه چی ذوق میکردم واسه غروب خورشید،بارون اومدن،حیوونای تو طبیعت،واسه رمان های عاشقانه و بهم رسیدنا ولی... الان حتی واسم مهم نیست شبه یا روز، پاییزه یا بهار،هوا ابریه یا بارونی،فقط یه حس پوچ همرامه و یه قلب شکسته که دیگه برای من اون قلب سابق نمیشه.️
3.1
غمگین روانشناسی آنِدوَنیا افسردگی سلامت روان از دست دادن شور زندگی مونیکا عزیز، این تغییر در حس و حال شما، یعنی از دس...
ادامه : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
اری که من در زندگان تمنای ابتهاج اندوهناک میکردم ، اما افسوس .
افسوس که من از حضور تو غایب میشوم ؛ من از حضور مهر سوزناک تو که در هر دوره اش غبطه هایی را داشتم که انان را با تک تک نفس هایم شمارش میکنم ، ولی ، خواسته ام روا شدنی نبود ، اما افسوس :)
ادامه دارد ...... :):️
اری که من در زندگان تمنای ابتهاج اندوهناک میکردم ، اما افسوس .
افسوس که من از حضور تو غایب میشوم ؛ من از حضور مهر سوزناک تو که در هر دوره اش غبطه هایی را داشتم که انان را با تک تک نفس هایم شمارش میکنم ، ولی ، خواسته ام روا شدنی نبود ، اما افسوس :)
ادامه دارد ...... :):️
3.3
غمگین فلسفی شعر تنهایی امید بیهوده عشق سوزناک ابتهال این متن، یادآور اشعار کلاسیک فارسی است که در آنها...
من همون قهوه تلختم، چای سردتم، غروب جمعهتم، کلاس دینیتم، بوی جورابتم، گرهی هندزفریتم، استوری واتساپتم، درصد منفی تستای درسیتم، غروب سیزده به درتم، سردردتم، میسکال ناشناستم، پنج درصد آخر شارژ گوشیتم، عجله وسط ترافیکتم، صبح شنبهتم، سرعت پایین اینترنتتم، گلوی بغضدارتم، تَرَکای روی قلبتم، موجودی کم حسابتم، استرس قبل از کنکورتم، دروغ شنیدن از رفیقتم،'من همهی اون چیزایی ام که هیچوقت قرار نیست دوسشون داشته باشی'️
4.1
عاشقانه غمگین خسته دوستت دارم عشق یک طرفه اوکے میـבونم عاבما בلیل نـ؋ـس کشیـבنموט نیستن میـבونم ولے اینم بایـבبـבونے وقے برـہ یا بمیرـہ تو تنعایی... تو تنعایے توے بغضت و توے گریهات خـ؋ــہ میشی... ینے منظورم اینک شایـב בلیل نـ؋ـس کشیـבنموט نباشـہ ولے בر نبوבش از شـבت گریـہ نـ؋ـسموט بالا نمیاב و ممکنـہ بمیریم پس ینے همموט بخاطر یکے زنـבـہ ایم؛)️
4.7
اوکے میـבونم عاבما בلیل نـ؋ـس کشیـבنموט نیستن میـבونم ولے اینم بایـבبـבونے وقے برـہ یا بمیرـہ تو تنعایی... تو تنعایے توے بغضت و توے گریهات خـ؋ــہ میشی... ینے منظورم اینک شایـב בلیل نـ؋ـس کشیـבنموט نباشـہ ولے בر نبوבش از شـבت گریـہ نـ؋ـسموט بالا نمیاב و ممکنـہ بمیریم پس ینے همموט بخاطر یکے زنـבـہ ایم؛)
خسرو شکیبایی : مردم منو می دیدن میگفتن مخش تکون خورده . ولی من به مامانم می گفتم من دلم تکون خورده نه مخم . مادرم می گفت گور بابا مخ تو دلت قد صدتا مخ می ارزه ، به خدا گفت ، به همین زمین قسم گفت …
اندیشه فولادوند : مادرت نپرسید عاشق کی شدی ؟ نپرسید اسمش چیه ؟
خسرو شکیبایی : مادرا که از آدم چیزی نمی پرسن . همه چیو خودشون می دونن …
مگه نه؟️
اندیشه فولادوند : مادرت نپرسید عاشق کی شدی ؟ نپرسید اسمش چیه ؟
خسرو شکیبایی : مادرا که از آدم چیزی نمی پرسن . همه چیو خودشون می دونن …
مگه نه؟️
4.8
غمگین فلسفی حقیقت ادبی مادر غرور تا یه جاییش خوبه؛
تا جاییکه به کسی ضربه نزنه؛
تا جایی پیش نری که حتی به خودتم ضربه بزنی!
غرور بیش از حد تنفر میاره و آدما رو از کنارت فراری میده!
اینکه یه وقتایی کوتاه بیای یا یه جاهایی سلام کنی یا به کسی که دوستش داری ابراز علاقه کنی خیلی هم خوبه
خودمونو به نفهمی نزنیم!
آدمی که مغروره؛نفهمه.️
تا جاییکه به کسی ضربه نزنه؛
تا جایی پیش نری که حتی به خودتم ضربه بزنی!
غرور بیش از حد تنفر میاره و آدما رو از کنارت فراری میده!
اینکه یه وقتایی کوتاه بیای یا یه جاهایی سلام کنی یا به کسی که دوستش داری ابراز علاقه کنی خیلی هم خوبه
خودمونو به نفهمی نزنیم!
آدمی که مغروره؛نفهمه.️
3.8
غمگین تیکه دار حقیقت مغرور - تودفترِخاطراتشنوشتهبود :
‹ یهباركداشتمپیراهنقدیمیتو . .
کهپیشمجاگذاشتی !
اتومیکردمتابویتازگیبدهوسیرنگاهشکنم . .
یاداونوقتاییافتادمك
میپوشیدمشوکلیمسخرهبازیدرمیاوردیمُ،
میخندیدیمُکیفمیکردیم!
راستمیگنکهپیراهنمردونهبیشتر . .
بهدخترامیاد:)))!🪽'🖤›️
‹ یهباركداشتمپیراهنقدیمیتو . .
کهپیشمجاگذاشتی !
اتومیکردمتابویتازگیبدهوسیرنگاهشکنم . .
یاداونوقتاییافتادمك
میپوشیدمشوکلیمسخرهبازیدرمیاوردیمُ،
میخندیدیمُکیفمیکردیم!
راستمیگنکهپیراهنمردونهبیشتر . .
بهدخترامیاد:)))!🪽'🖤›️
4.9
عاشقانه غمگین اموات سکوت دلتنگی عشق مانند یک درخت باید ثمر بده،
ولی تا دیدم درختم از ریشه قطع شده
و رفته شده سنگ در قبرستان،🖤🥀
یک روز مرا تنها گذاشت و دگر ندیدمش
این است سختی روزگار😅️
ولی تا دیدم درختم از ریشه قطع شده
و رفته شده سنگ در قبرستان،🖤🥀
یک روز مرا تنها گذاشت و دگر ندیدمش
این است سختی روزگار😅️
4.4
غمگین تنهایی خاطره خودکشی دختر من یه متن دیگه در باره ایران گذاشته بودم که متاسفانه حذف شد!
متن من این بود که ،ما پشت کشورمون ایستادیم و هیچ وقت تنهاش نمیزاریم.
برای ایران عزیزمون.
کودک دو ماهه گناهی نداره که بخوای بکشیش.
صداوسیما گناهی جز اینکه مردم ملت خودشو با خبر میکنه نداشت!
ما هنوز هنوزه که دلمون خنک نشده! فقط انتقام سخت،فقط...️
متن من این بود که ،ما پشت کشورمون ایستادیم و هیچ وقت تنهاش نمیزاریم.
برای ایران عزیزمون.
کودک دو ماهه گناهی نداره که بخوای بکشیش.
صداوسیما گناهی جز اینکه مردم ملت خودشو با خبر میکنه نداشت!
ما هنوز هنوزه که دلمون خنک نشده! فقط انتقام سخت،فقط...️
3.6
غمگین حقیقت خسته زندگی پاییز که میرسد؛ برگها از شانههای درختان میریزند، تنهاییها از شاخههای آدمها جوانه میزنند پاییز خزان برگهاست، پاییز بهار تنهاییهاست...🍁🍂️
4.1
غمگین تنهایی پاییز ادبی خسته هرچی کمتر بدونی، بیشتر آرومی..! 『😴🖤』
️4.7
𝗧𝗛𝗘 𝗟𝗘𝗦𝗦 𝗨 𝗞𝗡𝗢𝗪 ᴛʜᴇ ᴍᴏʀᴇ ᴄᴀʟᴍ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ
دلم واسه خود واقعیم که...
خنده هاش از ته دل بود
بخاطر شیطونی زیاد به پیش فعال بودن معروف بود
اصلا سر از غم در نمیاورد
انقدر شیطون بود که مامانش برای خلاصی از دستش یه سال زود تر فرستادش مدرسه
خیلی تنگ شده🥲😓
️
خنده هاش از ته دل بود
بخاطر شیطونی زیاد به پیش فعال بودن معروف بود
اصلا سر از غم در نمیاورد
انقدر شیطون بود که مامانش برای خلاصی از دستش یه سال زود تر فرستادش مدرسه
خیلی تنگ شده🥲😓
️
3.1
غمگین روانشناسی کودک درون نوستالژی شادی خودشناسی این دلتنگی برای «خود واقعی» و شیطنتهای کودکانه، ن...
🗯 فرید صارمی
دقیقه به دقیقه
قفل گوشی تلفن هایمان را
باز و بسته می کنیم!
ولی به اطرافیانمان
وانمود ميكنیم
داریم ساعت چک میکنیم!
منتظریم، می فهمی..!؟
3.8
تنهایی غمگین ادبی عشق یک طرفه دلتنگی من از دست دیزنی عصبانیم 🙎🏻♀️
من آرزوی یک ستاره دنباله دار داشتم💫🧚🏻♀️🧜🏻♀️
ولی بهش نرسیدم هرگز.....
الان من دیگه آرزو ی یک ستاره دنباله دار ندارم......🥀️
من آرزوی یک ستاره دنباله دار داشتم💫🧚🏻♀️🧜🏻♀️
ولی بهش نرسیدم هرگز.....
الان من دیگه آرزو ی یک ستاره دنباله دار ندارم......🥀️
4.6
غمگین دخترانه حقیقت بی تفاوت دختر ای رهبر ما...من بی حجاب هستم.اما تو گفتی همه ی ما رو دوست داری:)
پس به سربازات دستور بده...این وطن توعه،خاک توعه.
به پیامبرم قسم که این دولت رو سر بلند میکنم...با پیروزی خودم و دختری میشم که پیامبر میخواد.
خدایا؛خودت به داد کودکان ایرانی برس...💔 ️
پس به سربازات دستور بده...این وطن توعه،خاک توعه.
به پیامبرم قسم که این دولت رو سر بلند میکنم...با پیروزی خودم و دختری میشم که پیامبر میخواد.
خدایا؛خودت به داد کودکان ایرانی برس...💔 ️
4.9
Tanin