نصف وقتایی که دیرسین میکنم یااصلا سین نمیکنم قصدم نادیده گرفتنِ طرف نیست،فقط میخوام منتظر شم مودم خوب شه و تویه شرایطی جواب بدم که بتونم درست باهاش حرف بزنم و دلشو نشکنم،ولی انقد طول میکشه که کلا یادم میره.️
4.9
غمگین حقیقت میترسم که فردا بمیرم و هنوز خودم را نشناخته باشم. زیرا در طی تجربیات زندگی به این مطلب برخوردم که چه ورطهی هولناکی میان من و دیگران وجود دارد. و فهمیدم که تا ممکن است باید خاموش شد، تا ممکن است باید افکار خودم را برای خودم نگه دارم️
3.1
غمگین خسته دلتنگی شًُدِّهِ اَّز دَرّد بًِخَنّدًئ😄💔¿.!
کِّهَ نَّبًارَّد چِّشًمَّتً!🔇👀....
مَّنّ دَرًاِیًن خَّنَدِه ئ پُّرً غًُصِعَ🙂🚬!
مَحًاَّرَّتً دّاًرَمّ⛓💔:)
5.0
غمگین خسته سیگار لاتی دیشب با خدا دعوایم شد ... باهم قهر کردیم فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد رفتم گوشه ای نشستم چند قطره اشک ریختم وخوابم برد صبح که بیدار شدم مادرم گفت . نمیدانی از دیشب تا صبح چه بارانی می امد...
️4.9
غمگین مذهبی خدا باران مشابه ها
بدترین حال ممکن وسط بودنه ،
یه جایی که نه خوبی و نه بد ،
یه چیزی هستی بین این دو که نمیتونی تعریفش کنی ،
نمیتونی توضیحش بدی ،
نمیتونی بفهمونی که چی داره به سرت میاد .
نه سقوط میکنی و نه صعود.
مثل مورچهای که افتاده توی ظرف عسل .
🙃️
یه جایی که نه خوبی و نه بد ،
یه چیزی هستی بین این دو که نمیتونی تعریفش کنی ،
نمیتونی توضیحش بدی ،
نمیتونی بفهمونی که چی داره به سرت میاد .
نه سقوط میکنی و نه صعود.
مثل مورچهای که افتاده توی ظرف عسل .
🙃️
3.3
عاشقانه غمگین حقیقت خسته دوستت دارم #مردن که ترس نداره . .
اینکه زنده باشیُ ولی زندگی نکنی #ترسناکه .!🖤🦋
️
اینکه زنده باشیُ ولی زندگی نکنی #ترسناکه .!🖤🦋
️
3.1
شاخ غمگین حقیقت خسته منم دلم میخواست عکسا باشه دوتایی
تو باشی ی فکر ناب پیپر خودکاری
منم دلم میخواست دلبر من دلبر بود
دلبر ک چه عرض کنم دلبر ی ملت بود
میدونم جات خوبه و همه ام کنارتن
ولی من پیشت کلی مورد دورم به یادتم
حرف همو نفهمیدیم کسیم داور نشد
خاستم من مثل تو شم واسه یکی واقعن نشد
من واسه هیچکی نبودم واسه ت خیلی بودم
نمیگم بیای کنارم نمیگم خیلی خوبم نمیگم بیای کنارم نمیگم خیلی خوبم
کارام به چش نیومد منم اهلش نیستم
خوبیامو بشمرم ️
تو باشی ی فکر ناب پیپر خودکاری
منم دلم میخواست دلبر من دلبر بود
دلبر ک چه عرض کنم دلبر ی ملت بود
میدونم جات خوبه و همه ام کنارتن
ولی من پیشت کلی مورد دورم به یادتم
حرف همو نفهمیدیم کسیم داور نشد
خاستم من مثل تو شم واسه یکی واقعن نشد
من واسه هیچکی نبودم واسه ت خیلی بودم
نمیگم بیای کنارم نمیگم خیلی خوبم نمیگم بیای کنارم نمیگم خیلی خوبم
کارام به چش نیومد منم اهلش نیستم
خوبیامو بشمرم ️
3.5
غمگین عاشقانه سوءتفاهم در روابط عشق یکطرفه انتظارات بیاننشده نیاز به قدردانی این متن به زیبایی پدیده «انتظارات بیاننشده» در رو...
مثل دختریم کہ با برگہ مثبت سرطان مغزش موشک درست کرد .
️4.9
غمگین دخترانه دختر یادمه اول راهنمایی ، سر کلاس علوم داشتم راجعبه طولانی بودن روزای مدرسه غُر میردم به دوستم .
معلممون شنید و از پشت عینکش بهم نگاه کرد و گفت :
« روزا طولانین ، اما سالها نه ! »
من اینجوری بودم که این دیگه چه ک*شعری بود که گفت؟!
چند دقیقه بعد زنگ خورد و من الان ۲۸ سالمه ...️
معلممون شنید و از پشت عینکش بهم نگاه کرد و گفت :
« روزا طولانین ، اما سالها نه ! »
من اینجوری بودم که این دیگه چه ک*شعری بود که گفت؟!
چند دقیقه بعد زنگ خورد و من الان ۲۸ سالمه ...️
3.1
غمگین فلسفی گذر زمان حسرت جوانی دلتنگ مدرسه نصیحت معلم ...
حوالی ظهر بود که به جلوی در خانه رسید ؛ طبق روال سال های گذشته به دو کلمه ی ماندن و رفتن اندیشید، عمیق بودند، آن دو کلمه بسیار عمیق بودند، آنقدر که هرگز نتوانست از آنها بیرون بیاید :) ️
4.8
غمگین فلسفی دلتنگی ادبی هر"سربازی" در جیبهایش
در موهایش و در لا به لای دکمه های یونیفرمش
"زنی" را به میدان "جنگ " میبرد
آمار کشته های جنگ،
همیشه غلط بوده است!
هر گلوله،
دو نفر را از پا در میاورد.
"سرباز"
و "دختری" که در سینه اش میتپد...! ️
در موهایش و در لا به لای دکمه های یونیفرمش
"زنی" را به میدان "جنگ " میبرد
آمار کشته های جنگ،
همیشه غلط بوده است!
هر گلوله،
دو نفر را از پا در میاورد.
"سرباز"
و "دختری" که در سینه اش میتپد...! ️
3.0
غمگین سرباز اگه قهر کرد، نزارید زیاد قهر بمونه. اگه ناراحت شد، نزارید زیاد ناراحت بمونه. اگه یکم دور شد، نزارید زیاد دور بشه. فاصله خسته میکنه،ترد میکنه،عوض میکنه، بی حوصله میکنه و یه آدم جدید میسازه .️
4.6
غمگین دخترانه یلدا صبح بخیر طبیعت میتونم سرمو سمت اسمون بالا بگیرم و بفهمم آسمون هم برای عشقایی که همیشه یک طرفه بودن گرفته،میتونم بزارم بارون روی گونه هام بشینه و بهم یاد بده باید یه جوری سختی کشیدنو واسه خودم شیرین کنم
شاید خیلی هاشون غم انگیز و دردناک باشن
ولی پاییز فصل منه و من کسیم که با اشک زندگی میکنم...
a.h
Part2️
شاید خیلی هاشون غم انگیز و دردناک باشن
ولی پاییز فصل منه و من کسیم که با اشک زندگی میکنم...
a.h
Part2️
5.0
غمگین پاییز عشق یک طرفه باران انقدر بغضمونو #خفہ کردیم ک ہ دیگہ #گری ہ کردن از #یادمون رفتہ !-..͜
️5.0
غمگین جدایی نامردی مثلا بریم بیرون..
که کافی بزنیم تو رگ
از اونور یه بلیط بگیریم بریم جنوب
روبه روی ساحل که خونه بگیریم
یه چن وقتی اونجا باشیم
که دیه برگشتیم اینهمه حرف پشتمون نباشه
میدونم نمیشه ولی رویاشم قشنگه::::)️
که کافی بزنیم تو رگ
از اونور یه بلیط بگیریم بریم جنوب
روبه روی ساحل که خونه بگیریم
یه چن وقتی اونجا باشیم
که دیه برگشتیم اینهمه حرف پشتمون نباشه
میدونم نمیشه ولی رویاشم قشنگه::::)️
5.0
عاشقانه غمگین خانواده دریا دلتنگی «در این فکرم که ای کاش روایت ۷۵ روز
صحیح باشد
به هر حال ۲۰روز درد کمتر هم ۲۰روز است امانه؛
کاش روایت ۹۵روز صحیح باشد
برای علی ۲۰روز هم ۲۰روز است…💔»
#فاطمیه️
صحیح باشد
به هر حال ۲۰روز درد کمتر هم ۲۰روز است امانه؛
کاش روایت ۹۵روز صحیح باشد
برای علی ۲۰روز هم ۲۰روز است…💔»
#فاطمیه️
3.4
غمگین مذهبی فاطمیه صبر امیدواری ایام فاطمیه این متن، با اشاره به ارادت به حضرت علی (ع) در ایام...
همه رفتند، تا زمستان شد
خنده ها مردند، گریه ارزان شد!
کو جوانی؟
آرزو ها کو؟
رفته ایم از یاد
یادی از ما کو؟
شاید این بغض آخرم باشد
آخرین غمم باشد
عاشقانه ای آرام
بین درد و غم باشد...🖤️
خنده ها مردند، گریه ارزان شد!
کو جوانی؟
آرزو ها کو؟
رفته ایم از یاد
یادی از ما کو؟
شاید این بغض آخرم باشد
آخرین غمم باشد
عاشقانه ای آرام
بین درد و غم باشد...🖤️
4.8
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه تو از ظرف بیسکویت همیشه
اون تیکه شکسته را برمیداری
چون فکر میکنی
لیاقت خوبشو نداری
و ما چقدر نرفتیم نخوردیم
نپوشیدیم و آدما رو پس زدیم
چون هیچکس نبود که
بهمون حس کافی بودن بده
هیچ وقت حس نکردیم
لیاقت داریم ️
اون تیکه شکسته را برمیداری
چون فکر میکنی
لیاقت خوبشو نداری
و ما چقدر نرفتیم نخوردیم
نپوشیدیم و آدما رو پس زدیم
چون هیچکس نبود که
بهمون حس کافی بودن بده
هیچ وقت حس نکردیم
لیاقت داریم ️
4.9
غمگین تیکه دار زندگی پسر ملانصرالدین از او پرسید: پدر، فقر چند روز طول میکشد؟
ملا گفت: چهل روز پسرم
پسرش گفت: بعد از چهل روز ثروتمند میشویم؟
ملا جواب داد: نه پسرم، عادت میکنیم!!
️
ملا گفت: چهل روز پسرم
پسرش گفت: بعد از چهل روز ثروتمند میشویم؟
ملا جواب داد: نه پسرم، عادت میکنیم!!
️
4.0
غمگین بهترین ها ادبی حقیقت نامردی عاشق شدن مثل این میمونه که شاعر میگه : به دریای بی انتهای چشمانت خیره ام و در آن گویی غرق گشته ام که دستانت فرسنگ ها از من دورند و راه نجاتی نیست! نگاهم کن و نگاهم کن که من شناگر ماهری نیستم ای اقیانوس بی رحم من((=️
3.9
غمگین شعر ادبی دوستت دارم دریا دُنیاهمین|•🌏•⏱•|
یهروزتوخوشحالی|•❤•🙂•|
هرروزمنغمگینم|•🚶🏻♀️•🖤•|
یهروزتوآروزتمیرسی|•❤•❄•|
منهیچوقتبهآروزمنمیرسم|•🖤•🪐•|
یهروزتوخانواده اتبهتافتخارمیکنن|•👪🏻•❤•|
ولیمنخانوادهایندارمکهبهمافتخارکنن|•🖤•🙂•|
ما باهم فرق داریم:)🖤🚶️
یهروزتوخوشحالی|•❤•🙂•|
هرروزمنغمگینم|•🚶🏻♀️•🖤•|
یهروزتوآروزتمیرسی|•❤•❄•|
منهیچوقتبهآروزمنمیرسم|•🖤•🪐•|
یهروزتوخانواده اتبهتافتخارمیکنن|•👪🏻•❤•|
ولیمنخانوادهایندارمکهبهمافتخارکنن|•🖤•🙂•|
ما باهم فرق داریم:)🖤🚶️
3.4
غمگین تیکه دار خسته تو این خونهی خالی، صدات نمیاد
انگار یه چیزی گم شده، دیگه نمیاد
عکسات رو دیواره، نگات نمیاد
دلم تنگه واسه اون روزا، صدات نمیاد
تو رفتی و من موندم، با یه دنیا درد
تو این شهر شلوغ، کسی حالتو نپرسید
شب و روزم یکی شده، بی تو داداش
دیگه هیچی قشنگ نیست، حتی یه خراش
کاش میشد برگردی، فقط یه لحظه
تا دلم آروم شه، از این همه غصه️
انگار یه چیزی گم شده، دیگه نمیاد
عکسات رو دیواره، نگات نمیاد
دلم تنگه واسه اون روزا، صدات نمیاد
تو رفتی و من موندم، با یه دنیا درد
تو این شهر شلوغ، کسی حالتو نپرسید
شب و روزم یکی شده، بی تو داداش
دیگه هیچی قشنگ نیست، حتی یه خراش
کاش میشد برگردی، فقط یه لحظه
تا دلم آروم شه، از این همه غصه️
3.4
عاشقانه غمگین دلتنگی مهم استراتژیه، نه ابزار. آدمی که استراتژی داره، حتی اگه دست و پاشم قطع کنی، بازم کارشو به سرانجام میرسونه، چون محدود به یه ابزار خاص نیست، بلکه با حداقلترین چیزایی که داره، کاراشو پیش میبره.️
3.8
غمگین حقیقت سکوت تا وقتی او دوباره پیش من برگردد ، باید وانمود کنم حالم خوب است.
وانمود خواهم کرد دارم شنا میکنم درحالی که تنها کاری که انجام میدهم آن است که روی آب شناور بمانم و به زحمت، سرم را بالای آب نگه دارم
‘ما شروعش می کنیم’
️
وانمود خواهم کرد دارم شنا میکنم درحالی که تنها کاری که انجام میدهم آن است که روی آب شناور بمانم و به زحمت، سرم را بالای آب نگه دارم
‘ما شروعش می کنیم’
️
5.0
غمگین بهترین ها عشق یک طرفه ادبی تک خطی Adabi واسه استوریت: 🖤
دل را اگر سر شوقی هم بود تمام شد..
گر شکستی کسی، بشکنی از دیگری..
مگر احساس گنجد در کلامی؟
نوبت شادی این جان غمگین هم برسد..
نیازم فریادِ ولی ترجیحم سکوت..️
دل را اگر سر شوقی هم بود تمام شد..
گر شکستی کسی، بشکنی از دیگری..
مگر احساس گنجد در کلامی؟
نوبت شادی این جان غمگین هم برسد..
نیازم فریادِ ولی ترجیحم سکوت..️
3.1
غمگین شعر شعر نو احساسات سکوت امید شعر، عرصهی بیان احساساتی است که شاید در کلام نگنج...
اگه رویا ها اینقدر کوتاه نبودن ، اونوقت آدمهای کمتری دلتنگ میشدن ، اونوقت لبخندهای واقعی بیشتر میشد ، اونوقت زندگی قشنگتر میشد ....
#دلتنگی #غمگین #رویا️
#دلتنگی #غمگین #رویا️
4.8
غمگین دخترانه دلتنگی خاطره کارما بین همه ی این وارونگی ها،مغزم بود که میگفت باید قوی باشی و کم نیاری؛
کم نیاری تا مبادا پدر بشکنه
مبادا مادر غمگین بشه
مبادا فلانی دلش بگیره
پس من چی؟!
قلبی که زیر آوار موند چی؟
من زندگیم رو به خاطرتون دادم!
و در آخر شما چی؟
کدومتون حاضره زندگیش رو بده؟کدومتون؟
️
کم نیاری تا مبادا پدر بشکنه
مبادا مادر غمگین بشه
مبادا فلانی دلش بگیره
پس من چی؟!
قلبی که زیر آوار موند چی؟
من زندگیم رو به خاطرتون دادم!
و در آخر شما چی؟
کدومتون حاضره زندگیش رو بده؟کدومتون؟
️
3.6
غمگین دخترانه خانواده !••͜هَرچیفِکرشومیکُنَم"‹🌙⃟🕸⃟›″
!••͜آخَرشبِعاینمیرصَمکِع"‹🥀⃟🍂⃟›!
••͜فَقَطبآ #مَرگ میتونَمبِشَم"‹🔞⃟🕯⃟›!
••͜عَزیز #دِل هَمَتون"‹🖇 ⃟🖤
5.0
غمگین خسته