یه مردی بود که هر جمعه میرفت بهشت زهرا و بالای یه قبری مینشست و زار زار گریه میکرد و میگفت:
چرا رفتی و منو بدبخت کردی... .
بهش گفتن اين کیه که هر جمعه سر مزارش گریه میکنی؟!
برادرته؟
پدرته؟
بچته؟
کیته؟
میگه: هیچکدوم!
این شوهره اول زنمه...!! 😂😁
️
3.0
غمگین عصبانی زندگی
تولدم●○●○●○○○○○■□●○•°○ □●□●●●○●○●○○●●مبارک
ولی چرا برا کسی مهم نیستم
چرا عشقم شب تولدم ولم کرد
چرا تنها موندم
چرا؟
چرا؟
چرا؟️
3.8
غمگین تولدم
به چه می اندیشی؟!
به خزانی که گذشت؟
به بهاری که نبود؟
به امیدی که کنون رفته به باد؟
یا به عهدی که دگر رفت زِ یاد؟
به چه می اندیشی؟!
به دوچشمی که تورا هیچ ندید؟
به دودستی که تورا هیچ نخواست؟
به رفیقی که غبار غمت از چهره نرفت؟
یا به قلبی که برایت سخن از عشق نگفت؟
به چه می اندیشی؟!
به بهاری دیگر به امیدی دیگر یا رفیقی دیگر؟!......... ️
3.1
غمگین تنهایی تفکر حسرت امید گذشته اشعار تأثیرگذار، ما را به تأمل در اعماق احساسات دع...
به چه میاندیشی؟ چراییِ افکار گذشته:
اشعار تأثیرگذار، ما را به تأمل در اعماق احساسات دعوت میکنند. این متن با طرح سوالاتی در مورد گذشته و آینده، حسرتها و امیدهای پنهان را آشکار میسازد و مخاطب را به بازنگری در مسیر زندگی و یافتن امیدی نو تشویق میکند.
راهکار:
برای رهایی از اندیشههای گذشته، زمانی را به فعالیتهای لذتبخش و جدید اختصاص دهید. این کار به شما کمک میکند تا تمرکزتان را از حسرتها برداشته و به سمت آیندهای روشنتر هدایت کنید.
هر درد را که مینگری هست چارهای
درد محبت است که درمانپذیر نیست
رفتی و از فراق تو از پا درآمدم
باز آ که جز تو هیچَکسم دستگیر نیست
#وحشی_بافقی️
3.1
غمگین عاشقانه شعر فارسی درد عشق فراق عشق عرفانی وحشی بافقی در این بیت، دردی را وصف میکند که فراتر...
درمان ناپذیری درد عشق در نگاه وحشی بافقی:
وحشی بافقی در این بیت، دردی را وصف میکند که فراتر از هر چارهی زمینی است: درد محبت و فراق. این دیدگاه، نه فقط یک بیان شاعرانه، بلکه ریشههای عمیقی در تفکر عرفانی ایران دارد که عشق را نه یک احساس ساده، بلکه جوهرهای وجودی میداند که رنج آن، به دلیل پیوندش با جان و هستی، از هر دردی عمیقتر و بیدرمانتر است.
راهکار:
شعر، دریچهای برای بیان دردهای عمیق است. برای مواجهه با احساسات پیچیده مثل فراق، نوشتن یا خواندن اشعار مشابه میتواند به درک و آرامش درونی کمک کند، زیرا احساسات شما را بازتاب میدهد و به اشتراک میگذارد.
1️پدربزرگت معتقد بود اولاد وفا نداره، برای همین کاری با بچه هاش کرد که آخرش گذاشتنش خانه سالمندان، تا حرفش اثبات شه.
پدرت معتقد بود نباید به کسی دلبسته بود چون هیچکس وفا نداره انقدر با مادرت سرد برخورد کرد که جدا شدن تا حرفش اثبات شه.
تو به خاطر اضطراب و ترس از ورشکست شدن انقدر خسيس بازی درآوردی تا همسرت ازت جدا شد کل داراییتم تو دادگاه برنده شد حرفت هم اثبات شد ورشکست شدی
دلم میخواست بلند شم، يدونه بکوبم تو صورت ️
4.3
2️⃣يدونه بکوبم تو صورت دکتر و بگم خفه خون بگیر مرتیکه ولی بعدش به خودم گفتم داری کیو گول میزنی؟ فرض که زدی و دلت هم خنک شد ته ماجرا که داره درست میگه، همینجوری هم شد دیگه.
دکتر بیهوا سکوتم رو قطع کرد و گفت اجازه بده بهت بگم ذهن چطور از تروماها تغذیه میکنه.
گفتم بفرمایید........
غمگین رفاقتی خاطره
±دلیل اصلیمون برای شروع نکردنِ
رابطه های جدید دوستی:
حوصله نداشن برای توضیح دادنِ خودمون از صفر.
انگار هممون نیاز به کسی داریم
که هیچی نگیم،ولی اون مارو بشناسه!🤌🏽️
3.6
غمگین تنهایی خسته
یہ چیزایے هست ڪـہ هیچ وقت نمیشہ اونا رو برگردوند
سنگے ڪہ پرت میشہ⇒
حرفے ڪہ زده میشہ⇒
موقعیتے ڪہ از دست میره⇒
زمانے ڪہ میگذره⇒
دݪے ڪہ میشڪنہ⇒
هیچ وقت نمیشه اینا رو برگردوند
پس هواست باشہ...!!!🙂
️
4.9
غمگین تنهایی دلتنگی
باز پاییز شد
باران بارید و من با یادت
همه خیابان ها و پس کوچه های شهر را گشتم
کافه ای را دیدم که خاطراتم را زنده کرد
آن میز ، که جای ما دیگری نشسته بود
درحالی که این میز و صندلی هایش دقیقاً پارسال
متعلق به ما بود.
کجایی که بیایی و دوباره همانجای همیشگی بنشینیم و بوی قهوه به مشاممان بخورد و این تلخلی خستگی را در بدنمان ببرد.
اما من هنوزم به مکان هایی سر میزنم که تو نیستی
و روحت همیشه آنجاست.
نویسنده :آرزو بلوچی️
3.5
غمگین پاییز دلتنگی خاطره
دوستت داشتم اما تو دیگری را میخواستی از دور نگاهت میکردم اما تو چشمانت دیگری را میدید از دوریت بغض میکردم و اشک هایم میریخت اما تو از دوری دیگری بغض میکردی دیوانه ات بودم و میخواستمت اما تو دیوانه ی دیگری بودی و او را از جان میخواستی آری! من تورا میخواستمو ، ط ، فرد دیگری را 🖤🚶🏿♀️
3.2
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه ادبی
گُل چَمَن زارم
دَر طوفان باد سحرگاه
آغوش ها همه قُفل
غوغا ها همه نَغمه خوان
ستارِه ها رنگ سیَه
ماه رنگ شَب
کار زاران هَمه بیکار
صبحها هَمه خَموش
مرگ های ما نیست اوَل
از تَولُدَش خَموش است
M*s
️
3.1
شعر غمگین تنهایی مرگ تولد سکوت این شعر با استعارههایی قدرتمند، حس انزوای عمیق و ...
شعر: زمزمههای سکوت در طوفان زندگی:
این شعر با استعارههایی قدرتمند، حس انزوای عمیق و سکوت فراگیر را به تصویر میکشد. "آغوشها همه قُفل" و "کار زاران هَمه بیکار" نمادی از قطع ارتباط و بیثمری است. نکته جالب، دیدگاه شاعر درباره مرگ است که نه پایان، بلکه همزاد تولد دیده میشود: "مرگ های ما نیست اوَل / از تَولُدَش خَموش است"، که تلویحاً به چرخه ابدی هستی اشاره دارد.
راهکار:
در مواجهه با سکوت و خاموشی، به جای اندوه، به آغازهای پنهان در هر پایانی بیاندیشید. تولد دوباره همیشه در دل مرگ نهفته است.
هیچم نتوان گفتن
پیش رخِ پنهانت
این عشق هیولایی
بلعیده زبانم را
بی حُسن در این زندان
قحطی زده چاهم را
بشنو شه باران ها
اندوهِ کلانم را
از گرگِ برادرها
خون شد دل کنعانم
از مصرِ زلیخا پُرس
تعبیرِ جهانم را
#محسن_چاوشی ️
3.1
شعر غمگین شعر نو ادبیات معاصر استعاره چاوشی محسن چاوشی در این شعر با استفاده از استعارههای غن...
تحلیل شعر غمگین از محسن چاوشی:
محسن چاوشی در این شعر با استفاده از استعارههای غنی (یوسف، زلیخا، مصر) به بیان درونیات و اندوه خود میپردازد. این اشعار ریشه در ادبیات کهن فارسی داشته و بازتابی از احساسات انسانی در قالب هنر است.
راهکار:
برای درک بهتر اشعار، به بررسی نمادها و استعارههای بهکاررفته در آنها بپردازید. تحلیل اشعار مشابه میتواند دیدگاه شما را گسترش دهد.
زََََََََََِِِِِِِِِِخــــــمََََََََََِِِِِِِِِِ هََََََََََِِِِِِِِِِاََََََََََِِِِِِِِِِمََََََََََِِِِِِِِِِ خــــــوََََََََََِِِِِِِِِِبََََََََََِِِِِِِِِِ بََََََََََِِِِِِِِِِشََََََََََِِِِِِِِِِهََََََََََِِِِِِِِِِ خــــــیََََََََََِِِِِِِِِِلََََََََََِِِِِِِِِِیََََََََََِِِِِِِِِِ هََََََََََِِِِِِِِِِاََََََََََِِِِِِِِِِرََََََََََِِِِِِِِِِوََََََََََِِِِِِِِِِ زََََََََََِِِِِِِِِِخــــــمََََََََََِِِِِِِِِِیََََََََََِِِِِِِِِِ مََََََََََِِِِِِِِِِیََََََََََِِِِِِِِِِکَِنم🔫🔪
️
4.9
غمگین لاتی
قربانت شوم که مرا رنجیده ورفتی.
شاهرک احساس مرا بریده ورفـتی.
رفتی و دود شدی دودی تورا باد برد
این شیرکوچولوت دگر تورا از یاد برد..
سه شونغه️
3.2
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی دوستت دارم
میگویند:
تنهاییپوستآدمراکلفتمیکند…!
عشقدلآدمرانازکمیکند…!
میگوینددردآدمراپیرمیکند…!
ومنامروز…
کرگدندلنازکیهستمکهپیرشده…🚶🏾♀
️
3.5
غمگین تنهایی زندگی حقیقت
♚ﺣِــﺲ ﻣﯿــﮑُـﻨَــﻢ ✪★ ﮔُــﻢ✪★ ﺷـُــﺪﻩ ﺍﻡ … ♚ ♚ ﺍﻣّــﺎ ✪★ ﺗَــﻠـــﺦ ﺗَــﺮ ✪★ ﺍﯾﻨــﮑــﮧ ﮐَــﺴــﮯ ✪★ ﺩُﻧﺒـــﺎﻟَــﻢ ✪★ ﻫَــﻢ ﻧِـﻤــﮯ ﮔَــﺮﺩﺩ … ♚. Miss,ansari
️
4.9
تنهایی غمگین
ما معمولیا از یکی #خوشمون بیاد ؛ دیگه #چشمون بقیه رو #نمیبینه .🚶🏿♀
️
3.1
غمگین تیکه دار بهترین ها حقیقت زندگی لاتی حاضر جوابی
صداقت پاره ، بهتر از نجابت دوخته شده است !!
️
3.5
غمگین تیکه دار ادبی
م ن ا ز ه ز ا ر ج ا ش ک س ت م د ی گ ه ا د م ک ش ت ن و ا س م ا ز ا ب خ و ر د ن م ا س و ن ت ر ه(︶︿︶)
️
3.3
غمگین عصبانی انتقام خسته
به خودت این اجازه رو بده که هر روز حالت خوب نباشه. طبیعیه که احساس غم و ناراحتی کنی. طبیعیه که اشتباه کنی. و این طبیعیه که یکم به خودت استراحت بدی که دوباره حالت خوب بشه.!👩🏻🦱🤍🌸^^️
3.6
Give yourself permission to not be okay everyday. It's okay to feel sad. It's okay to make mistakes. And it's okay to take a little rest to feel better again.
غمگین موفقیت انگیزشی خسته
𝓑𝓻𝓸𝔀𝓼𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓮𝓶𝓸𝓲𝓻𝓼, 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓻𝓪𝔃𝓲𝓮𝓼𝓽 𝓬𝓻𝓲𝓶𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓱𝓾𝓶𝓪𝓷 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓼 𝓽𝓸 𝓱𝓲𝓼 𝓻𝓲𝓰𝓱𝓽 مرور خاطرات، احمقانهترین جنایتیه که آدم در حق خودش میکنه...
️
5.0
غمگین فلسفی دلتنگی
کسی چه میداند
من امروز چند بار فرو ریختم!
چند بار دلتنگ شدم!
از دیدن کسی که
فقطپروفايلش شبیه تو بود:)
گاهی اوقات حسرت تکرار یک لحظه
دیوانه ترین حس دنیاست🚬❤️🩹️
3.1
عاشقانه غمگین دلتنگی حسرت خاطرات شباهت این متن کوتاه، نمایانگر قدرت تداعی است. ذهن ما به ...
حسرت و دلتنگی: وقتی یک پروفایل شبیه اوست:
این متن کوتاه، نمایانگر قدرت تداعی است. ذهن ما به طور ناخودآگاه تمایل دارد الگوها را شناسایی کند، حتی اگر سطحی باشند. این مکانیسم، اگرچه میتواند منبع درد باشد، اما در عین حال، نشاندهنده ظرفیت شگفتانگیز مغز در ایجاد ارتباط است.
راهکار:
به جای تمرکز بر شباهتها، سعی کنید جنبههای مثبت زندگی خود را پیدا کنید. یافتن سرگرمیهای جدید و ارتباط با دوستان میتواند به شما کمک کند.
ی سری وقتا وقتی کسی نیست..تنها میرم پیش داداشم..کنارش دراز میکشم..باهاش حرف میزنم..بش میگم چرا نامردی کردی رفتی؟میگم این بود رسم معرفت؟مگه قول مردونه نداده بودی؟مگه نمیگفتی ممد مارو باهم خاک میکنن ؟
متین داداشم احساس تنهایی نکنیا خودم زودی میام پیشت قلبوم😭💔️
3.1
غمگین جدایی سوگ فقدان روانشناسی سوگ ارتباط عمیق احساسات عمیق این متن به زیبایی نشان میدهد که سوگ ...
غم جدایی: گفتگو با برادر رفته و قولهای ناتمام:
احساسات عمیق این متن به زیبایی نشان میدهد که سوگ تنها غم نیست، بلکه ترکیبی پیچیده از احساساتی از جمله حس «شکستن عهد» وقتی عزیزی از دست میرود. این نه سرزنش، بلکه تجلی عمیق روانشناختی میل درونی ما به پیوند و دشواری پذیرش قطعیت است، که غالباً باعث میشود حس کنیم حتی مرگ نیز پیمانی ناگفته را شکسته است. این پدیده، که اغلب «پیوندهای پایدار» نامیده میشود، نشان میدهد عشق فراتر از حضور فیزیکی است.
راهکار:
حفظ پیوند با عزیزان از دست رفته، حتی از طریق گفتگو یا یادآوری قولها، بخش سالمی از فرآیند سوگ است. این کار به شما کمک میکند تا خاطرهشان را زنده نگه دارید و آرامش یابید.
گویند که همه خلق خدا، عاشقان شاعر میشوند
شعر میگویند، تلخلص، تشبیه، مراعات النظیر
در آن موج میزند،
عشقش را با ماه تشبیه میکند
شعر را بر خودت تخلص میکند
احساسات به عشق را مراعات میکند 🙂💔️
3.3
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی دوستت دارم
‹ هرموقع غمگین شدی خودتو بغل کن..! ›
️
5.0
⌜𝗛𝗨𝗚 𝗬𝗢𝗨𝗥𝗦𝗘𝗟𝗙
ᴡʜᴇɴᴇᴠᴇʀ ʏᴏᴜ'ʀᴇ sᴀᴅ 🌏⌝
تنهایی انگلیسی غمگین دلتنگی
نباشی تو یکی کل تهران سرد
درک نمیکنم حاجی ت اشکات فیکه
نمیدونم کجایی اعلا بغل کی؟
یه کاری کرده نمونده راه برگشت
تو کابوست بیدارم چرا خابت نمیاد؟
♫♪♬♪♬🙃💔️
3.1
غمگین عاشقانه تنهایی دلشکستگی عشق یکطرفه احساس تنهایی فقدان این شعر کوتاه، با زبانی صمیمی و عامیانه، عمق یک دل...
تهران سرد، دل شکسته:
این شعر کوتاه، با زبانی صمیمی و عامیانه، عمق یک دلشکستگی را به تصویر میکشد. استفاده از تضاد بین گرمای حضور معشوق و سرمای تهران، حس فقدان را تشدید میکند. این نوع بیان احساسات، ریشه در غزلسرایی سنتی فارسی دارد، اما با زبانی مدرنتر.
راهکار:
برای مدیریت احساسات منفی، سعی کنید با یک دوست صمیمی یا مشاور صحبت کنید. نوشتن احساسات در یک دفتر خاطرات نیز میتواند به تخلیه روانی کمک کند.
فرق من با پارسال اینه که:
تلاش بیهوده برای نگه داشتن آدما تو زندگیم نمیکنم!
کسی که بخواد کنارم میمونه!
کسی هم که نخواد میره!
نیازی به آدمی که قلبش با من نیست ندارم...️
3.1
غمگین بهترین ها زندگی دلتنگی مغرور
میگفت: “هزار نفر را بوسیدهام تا بتوانم یک نفر را فراموش کنم” و من از اندوه پنهان آدمهایی که تن به بوسهی فراموشی او دادند، غمم گرفت …
️
3.5
عاشقانه غمگین خیانت نامردی ادبی
سرگرمی ام شده گرفتنِ فال حافظ و من خسته از جواب های تکراری : “غم تمام می شود” “غصه نخور” “مشکلات حل می شود ” و … دلم می گیرد، چرا حافظ نمی داند بی او هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی؟!️
3.5
عاشقانه غمگین ادبی حافظ