جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های طولانی غمگین به ترتیب هوش مصنوعی [پیشنهادی 1405]

10855 پست
متن های غمگین طولانی به ترتیب هوش مصنوعی به تعداد 10855 مناسب کپشن و استوری با موضوعات غم دلتنگی و غمگین تیکه دار
شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین مرگ غمگین زندگی دخترانه غمگین غمگین غمگین - جدیدها غمگین عربی غمگین انگلیسی غمگین ترکی کوتاه غمگین کوتاه غمگین - جدیدها
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
هدف من توی گهواره مرد
رو ورق جوهری با اشکای خشک
نقاشیام اشکالی گم گاه
افکارم شده خرواری فوش
بحث این نیست که انسان کمه
بحث سره اینه چقد سوگند خره
چون با هرکی نشسته یک ماه بدش
طوری ازش خورده که چشماش تره
اینا تازه نیس عادت کردم
خط به خط توی کاغذ غرقم و
شب به شب توی عالمی پرتم
که جوونی م حروم شد ساعت برگرد
تو ی اتاق تاریک و تار چشام بارید و
نگام یه تاریخ شادی رو به یاد نداره
و سالی یبار منتظره شادیه تو ثانیه ها

4.8
ادامه تو پست بعدی

سوگند_ساعت برگرد
شاخ غمگین عشق یک طرفه
برای تایپ: سلام ۳ ثانیه وقت لازمه، برای نوشتن چطوری ۵ ثانیه
تایپ کردن روز خوبی داشته باشی ۱۰ ثانیه وقت میگیره
صبح بخیر و شب بخیر هر کدوم ۸ ثانیه زمان میبره، همه اینا روی هم یه دقیقه هم نمیشن، یه شبانه روز ۱۴۴۰ دقیقه اس، پس اگه یکی اونقدر مشغوله که یه دقیقه هم برات وقت نداره، بزارش کنار:)️
4.6
غمگین بهترین ها متفرقه حقیقت
نصب برنامه اندروید تاوبیو
اندوه که از حد بگذرد جایش را می‌دهد به یک بی‌اعتنایی مزمن. دیگر مهم نیست بودن یا نبودن، دوست داشتن یا نداشتن. آن‌چه اهمیت دارد یک کشتار رخوتناک حسی است که دیگر تو را به واکنش نمی‌کشاند و در آن لحظه در سکوت فقط نگاه می‌کنی. - پنج‌فوت‌فاصله .️
3.5
غمگین روانشناسی کرختی عاطفی مکانیسم دفاعی روانشناسی رنج بی‌تفاوتی هیجانی
نقل قول از «پنج‌فوت‌فاصله» به پدیده‌ای عمیق در روا...

اندوه و بی‌تفاوتی مزمن: نگاهی به کرختی عاطفی:

نقل قول از «پنج‌فوت‌فاصله» به پدیده‌ای عمیق در روانشناسی اشاره دارد: کرختی عاطفی یا بی‌تفاوتی هیجانی. این حالت نه صرفاً عدم احساس، بلکه یک مکانیسم دفاعی پیچیده است که مغز برای مقابله با رنج طولانی‌مدت یا ضربه‌های روحی شدید به کار می‌گیرد. فرد برای محافظت از خود، ارتباط با احساساتش را قطع می‌کند و این می‌تواند منجر به احساس جدایی از واقعیت شود.

راهکار:

وقتی اندوه به بی‌تفاوتی منجر می‌شود، مشورت با یک متخصص روانشناس می‌تواند به پردازش احساسات و بازیابی ارتباط با آن‌ها کمک کند. این رویکرد مانع از کرختی عاطفی طولانی‌مدت شده و راهی برای التیام ارائه می‌دهد.

به او که پای تو پیر می شود
بگـــــــــــــــــــو من
جوانی ام بی تو گذشت.....
انگـــار کــه کوهـــنوردی،
چند قدم مانده به قلــــــه
قلــــــــــبش بایستد...
تا به حـال قلـبت ایستاده؟

♡:) ️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی دوستت دارم
مشابه ها
شاید تا بیکران ویران و زخم دیده بودی و من هم غرق در غمی مَستور!با وجود توداری و کم حرف بودنم درسته از بَر نبودیم اما درکم میکردی و حسِ قِرابت عمیقی باهات داشتم،گاهی میتونستی حالات نانوشته یِ روحیم رو بخونی و من هم بدون قضاوت کردنت به قصه پر فراز و نشیبِ زندگیت گوش میسپردم تا بتونم یه دوست واقعی برات باشم.زمان کنارت طوری سپری میشد که لبخند و طَنین خنده های تَصَنُعیم کمی رنگ واقعیت به خودش میگرفت!️
5.0
غمگین تیکه دار حقیقت
رفتی شدی لحظه شمارش
دوباره اشکم ماند یادگارت :(
اگ برگشتی دیدی نبودم(:
بدان مرده ام در انتظارت:)
تقدیم به عکسی ک آفتاب قلبش هرگز در دلم غروب نکرد💕🖤
#دلبر.بی.وفای.من️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی
فاصله‌گرفتن از کسی که دوستش دارم، می‌تواند به دلیل آسیبِ صمیمیت و ⁧ اعتماد ⁩ در رابطه با مراقبین اولیه باشد.
‏تلاش می‌کنم تا از کسی که خیلی دوستش دارم دور شوم، زیرا که پایین‌آوردن اضطرابم بر کششی که به دیگری دارم، ارجحیت پیدا می‌کند.

_وحید اکبری️
4.9
غمگین جدایی خسته زندگی
خواب سالهاست که تنهادوست من است...
وقتی آدمهاقلبم رابه دردمی اورندخودم راتنهاییم را عمربربادرفته ام رادراغوش میگیرم وبرایشان عذاداری میکنم
انجاست که بهترین دوستم دستانش رابرایم بازمیکندومن رامحکم دراغوش میگیرد...ارام میشوم همانندکودکی که ازفراق مادرش به هق هق افتاده ومادرش سخت اورادراغوش گرفته است تاارام گیرد....اوست بهترین رفیق لحظه های سختم️
4.9
غمگین تنهایی بهترین ها حقیقت زندگی خانواده
تو با قلب ویرانهٔ من چه کردی؟
ببین عشق دیوانهٔ من چه کردی؟
در ابریشم عادت آسوده بودم
تو با بال پروانهٔ من چه کردی؟
ننوشیده از جام چشم تو مستم
خمار میخانهٔ من چه کردی؟
مگر لایق تکیه دادن نبودم؟
تو با حسرت شانهٔ من چه کردی؟
مرا خسته کردی و خود خسته رفتی
سفر کرده با خانهٔ من چه کردی؟
جهان من از گریه ات خیس باران شد
ت با سقف کاشانه من چه کردی؟️
3.9
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی ادبی
روزی که پیامش برا تو کوتاه تر میشه❤️‍🩹

داره برا یکی دیگه بلند تر و بلند تر میشه❤️‍🩹

هر روز کوتاه تر🫠💔



تا اینکه یه روز دیگه بهت پیام نامیده💔🥺️
3.8
عاشقانه غمگین حقیقت دلتنگی دوستت دارم
میدونین داستان پلنگ زخمی چیه؟
پلنگ هرشب میره نوک بالاترین کوه واسه دیدنِ ماه،میخواد ماهو به دست بیاره،چنگ میزنه به آسمون،اما نمیتونه ماهو بگیره..و در نهایت خودش از کوه پرت میشه پایین.‌.بخاطر ماه.!
داستان منم همین بود..خواستم مال خودم شی..ولی زخمی شدم..🙂❤️‍🩹
پلنگ‌زخمی️
4.6
غمگین خسته
فکر کن قهوه بنوشی و ته فالت باشد
بعد از این دیدنِ فرضِ محالت باشد
از خدا ساده بپرسی که تو اصلا هستی؟!....
گریه ات باعثِ تکرارِ سوالت باشد
چمدان پر بکنی خاطره ها را ببری
عکس هایش همه عمر وبالت باشد
روز و شب قصه ببافی که تو را میخواهد
باز پیچیده ترین شکلِ خیانت باشد
تویِ تنهایی خود فکرِ مُسکن باشی
قرصِ اعصاب فقط چارهْ حالت باشد
ای که از کوچهْ معشوقْ ما میگذری
قسمت ما نشد این عشق حلالت باشد️
4.8
عاشقانه غمگین خسته دلتنگی خاطره
یادت میاد غروب روز جمعه بود که همه چی بین‌مون خراب شد ، ساعت 00:00 اون شب رفتی برای همیشه ، گفتی ما به درد هم نمی‌خوریم ، بهم گفتی فراموشم کن...
اون روز باعث تنفرِ من نسبت به غروب روزهای جمعه شد ، باعث تنفرِ من نسبت به ساعت دوازده شد ، من از اون لحظه از همهٔ آدما متنفر شدم ... ️
4.9
غمگین دخترانه دلتنگی خودکشی قهر
#کارما اینجوری عمل میکنه:
که تو یه روز قراره دنباله کسی بیوفتی و دلت بخاطرش بشکنه که دوست نداره ولی تو دوسش داری چون یه روز توام همین کارو با کسی که دوست داشت ولی ارزشی براش قائل نشدی کردی.🚶🏿‍♀️️
4.2
عاشقانه غمگین حقیقت
دلم میسوزد ،برای مادرانی که در اوج بدبختی نقاب خوشبختی دارند ..
برای مادرانی که در حسرت آغوش گرم ،در حسرت توجه و حسرت مسافرت هستند ، ..
او یک مادر است میخندد تا کام فرزندانش شیرین باشد
بار سنگین زندگی را به دوش حمل می کند کمرش خم می شود
ودر اخر چهارپایه ای برای آرزو و به اوج رسیدن فرزندانش می شود ..
بغضش را پشت لبخندی پنهان می کند
و با دلی پر از حسرت ب آغوش خاک پناه میبرد …


نویسنده #المیرا پناهی درین کبود️
4.3
عاشقانه غمگین خسته زندگی دلتنگی
گاهی لازمه‌ی زندگی خوب و آرامش بیشتر اینه که وقتی چیزی آزارت میده در مورد اون با کسی صحبت نکنی. بهتر اینه خودت بهش فکر کنی، به نتیجه برسی و عمل کنی. اما این به منزله این نیست که آدم باید تنها باشه. فقط یک گوشزد خیلی کوچیکه تا فراموش نکنه در آخر باید خودش، خودش رو نجات بده
به قول فروغ که میگه:
از آینه بپرس نام نجات دهنده را️
4.1
غمگین حقیقت زندگی
🗓ࢪوزشمـٰا‍ࢪ..↶

‹‹۵ࢪوزتــاشھادت‌جوادالائمه"ع"››
‹‹۱۳ࢪوزتــاشھادت‌باقرالعلوم"ع"››
‹‹۲٠ࢪوزتــامیلادامام‌هادے"ع"››
‹‹۲۳ࢪوزتـــاع‌ـیدغ‌ـدیرخُم››
‹‹۳۶ࢪوزتــامح‍ࢪم‌الح‍ࢪام‌۱۴۴۷››

#روزشمار_رفاقت
4.4
غمگین مذهبی حقیقت دلتنگی زندگی
لب پرتگاه بودم:)..‌‌‌چندین بار خودمو با جیغ خالی کردم، بعدش نگاهی به پشت سرم کردم، داشت باترس نگام میکرد... گفتم. منی نمانده. من اون دختر قبلی که شاد بود، دل داشت دیگه نیستم. بعد با لبخند تلخی گفتم. من عاشقت چه در این دنیا و دنیای دیگر خواهم ماند:)))) و تنها چیزی که یادم ماند، داد و هوارهایش بود و گریه هایش🙃💔


#ضحا ️
3.8
بعضی وقتا خیلی زود دیر میشه🚶🏻‍♀️🙃
عاشقانه غمگین بحران هویت عشق پایدار تحول درونی پرتگاه عاطفی
تصویر «لب پرتگاه» به زیبایی وضعیت روحی شخصیت را نش...

لب پرتگاه عشق؛ روایتی از هویت گمشده و دلبستگی ابدی:

تصویر «لب پرتگاه» به زیبایی وضعیت روحی شخصیت را نشان می‌دهد، جایی که مرز بین هویت پیشین و جدید محو شده است. این بیانگر این واقعیت روان‌شناختی است که حتی در مواجهه با دگرگونی‌های عمیق و از دست دادن بخش‌هایی از خود، جوهره‌ی عشق می‌تواند فراتر از تغییرات فردی بماند و گویی در سطحی دیگر از هستی ریشه دارد. این تناقض میان "منی نمانده" و "عشق ابدی" بسیار تامل‌برانگیز است.

·.¸¸.·♩♪♫ بچـہ کـہ باشی..🧒
از نقاشی‌هات مے ؋ـهمن تو בلت چے میگذره...
بزرگ کـہ میشے حتے با ؋ـریاבات🔊
هم نمیتونے ، بـہ بقیـہ بـ؋ـهمونے בرב בلت چیه...
بـבـہ 6♫♪♩·.¸¸.·️
4.3
غمگین بهترین ها حقیقت مغرور لاتی
تکیه بر دیوار کردم خاک بر پشتم نشست ، پشت هرکه قایم گشتم تیر بر کتفم نشست ، دوستی با هر که کردم آخرت زهرش بر تنم نشست ، همنشینی بر حالم در بدترین حالت فرو نشست ، عاشقی با هر عاشقی کردم پایانش قلبم شکست 🌱:"). [ شیوام ] . . .️
4.5
غمگین شعر رفاقتی نامردی لاشی
ز جان خویش سیر شدم
چه سود از این همه امیدم؟
دلم را بستم و خموش شدم
قلبم را بستم و تاریک شدم
شیری بودم که آهویی ربوده
دریایی بودم که ساحلی غرق کرده
زین پس باید تو را نکشیده ببندم
آرامش چشمانت را ندیده بخوانم
در قاب قرمز شده‌ی قلبم
سیاهی چشمانت را کشیدم
در دل شکسته‌ی زمستانی ام
گرمای نگاهت را کشیدم
اه زین دوری با دل خود چه کنم؟
شاهد هستی بودم و تو را ندیدم
فقط خود را دیدم و تو را ندیدم️
3.7
Kendi canımdan usandım

Bakışımı senden çok çaldığım için

Kalpbimi kapattım ve sustum

Kalbim kapandı ve karardı

Avlanmış bir geyik olan bir aslan idim

Bir sahili boğmuş bir deniz idim

Bundan sonra seni çizmeden bağlamalıyım

Gözlerinin huzurunu görmeden okumalıyım

Kırmızıya boyanmış kalbimin çerçevesinde

Gözlerinin karanlığını çizdim

Kırık kış kalbimde

Bakışının sıcaklığını çizdim

Ah, bu ayrılıkla kalbimle
غمگین جدایی غم عمیق استعاره وارونه هجران و جدایی هویت از دست رفته
این شعر با وارونه‌سازی‌های قدرتمند خود، به جای توص...

وارونگی دل: بازتاب هجران و اندوه عمیق در شعر:

این شعر با وارونه‌سازی‌های قدرتمند خود، به جای توصیف مستقیم درد، عمق رنج و از دست دادن هویت را برجسته می‌کند. مثلاً، تشبیه «شیری که آهویی ربوده» یا «دریایی که ساحلی را غرق کرده»، حس یک شکست بنیادی و غیرطبیعی را القا می‌کند. این رویکرد، نمادی از غرق شدن قدرت در برابر ضعف ظاهری است که بسیار تأمل‌برانگیز است و خواننده را به درک لایه‌های عمیق‌تر اندوه دعوت می‌کند.

راهکار:

در مواجهه با دوری و اندوه، به خود اجازه دهید که این احساسات را تجربه کنید. کمک گرفتن از یک دوست دلسوز یا مشاور، و یا حتی نوشتن افکارتان، می‌تواند به پردازش این رنج کمک کرده و راهی برای بازسازی آرامش درونی‌تان باشد. احساسات واقعی شما ارزشمندند.

ارغوانم....
پاییز شد🍂
آسمان شروع به باریدن کرد🌧
آسمان به رنگ نارنجی در امد🌚
شهر پر از بوی نم خاک شد☔️
اما باز هم قرار است این پاییز بدون تو بگذرد🫀😅️
5.0
غمگین عاشقانه شعر دلتنگی
تاحالا شعر نیما یوشیج رو شنیدی ؟
من به راه خود باید بروم
کسی نه تیمار مرا خواهد داشت
در پر از کشمکش این زندگی حادثه بار
گرچه گویند نه
اما
هرکس تنهاست
ان که می دارد تیمار مرا ،کار من است
من نمی خواهم در مانم اسیر
صبح وقتی هوا شد روشن
هر کس خواهد دانست و بجا خواهد اورد مرا
که در این پهنور اب،
به چه ره رفتم و از بهر چه ام بود عذاب
شعر مانلی از نیما یوشیج :)))))️
4.4
عاشقانه غمگین شعر خسته
پسری با اخلاقِ مودی و عصبی گوشه ی اتاقش کنج کرده بود،
دودِ سیگار او را گرم کرده بود.
او را حبس کرده بودند حبسِ زنجیر غرورش؛
او ته سیگارهایش را روی دستش خاموش میکرد تا وقتی دخترک آمد
یادش باشد که هشت ماه او رفته بود،
یادش باشد که دستِ او را نگیرد.
زیرا چون پسر بود،
درد میکشید،از اینکه نمیتواند اشک بریزد
زیرا او پسر بود؛️
5.0
غمگین سیگار پسرانه
دلم خونه مو میخواد
اما خونه ای ندارم
آرامش میخوام
اما آرامشی ندارم
صلح میخوام
اما صلحی نیست
.....................
جنگ نمی‌خواهم
اما جنگ هست
ترس نمی‌خواهم
اما ترس هست️
4.8
غمگین حقیقت
- یه شاعر عرب اینجوری گفته که :
‏‹ صراع الإنسان مع قلبه مؤلم جدًا › یعنی :
‹ جنگ انسان با قلب ِ خودش خیلی دردناکه ›
اون‌وقت دردِ آدمی رو تصور کنید . .
که همیشه مجبور بوده ؛
با خواسته‌هایِ قلبش بجنگه :)!🌻'📖️
4.1
غمگین متفرقه حقیقت