کمک!
من دوباره خودمو گُم کردم
ولی هنوز تورو یادمه...
!𝑯𝒆𝒍𝒑
𝑰 𝒍𝒐𝒔𝒕
𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇
𝑨𝒈𝒂𝒊𝒏
....𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖
•𝑩𝒊𝒍𝒍𝒆 𝑨𝒚𝒍𝒔𝒉𝒂𝒎
کمک!
من دوباره خودمو گُم کردم
ولی هنوز تورو یادمه...
!𝑯𝒆𝒍𝒑
𝑰 𝒍𝒐𝒔𝒕
𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇
𝑨𝒈𝒂𝒊𝒏
....𝒃𝒖𝒕 𝑰 𝒓𝒆𝒎𝒆𝒎𝒃𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖
•𝑩𝒊𝒍𝒍𝒆 𝑨𝒚𝒍𝒔𝒉𝒂𝒎
می رسه آدم به آدم...
ای کاش فرشته نبودی!
من همونیم که واکنشم وقتای ناراحتی
فقط کم حرف شدنه !
تو دل آدما، هوا پسته رفیق:)
️یک شب بیصدا تر از همیشه
همه را ترک خواهم کرد....!
حرامش باد انکه به ارزوی من میرسد...
️مث برف باش!
زیبا،
ولی سرد....
چشمات کاری که میکرد با من هیچ ساغی نمیکرد ..!🙂
️بـِیگاْنـِه اٰیـِیًْ دَـرٔ کٌـرِهٖـ اٰـیٍ خٔـاکّـیـٍ
️ای دل که بي گدار به آب نمیزدی
بي قایق میان دریا چه میکنی ؟!(:
من سفر کردم از ترانه شدن
کوچ کردم به سرزمینِ سکوت...!
صدبار پشیمانی و صد مرتبه توبه
هربار پشیمان ز پشیمانی خویشم...!
شب، هلاکم میکند اندیشهٔ غمهای روز...
️با جمله ی :
این نیز بگذرد
از کل زندگیمون گذشتیم!:)
دلم آرامش وارونه می خواهد!
یعنی
"ش م ا ر ا "
گویی همه خوابند
کسی را به کسی نیست..!
زندگی
چون قفسی است....
قفسی تنگ،
پر از تنهایی...
اگ ب آخرش رسیدی ...
بدون هنوزم خدایی هست(:
تو فراموش شده ترین اتفاقی هستی که به یاد می یارم.....
️آنقدر تنهام....!
که انگار درد ها در درونم حکومت می کنند
زِ چِشمانت مَسیح میبارد...
_بیمار