خبرت هست که از خویش خبر نیست مرا
گذری کن که ز غم راهگذر نیست مرا
ماه پشت ابر نمیمونه ولی غصه پشت خنده چرا..
️خودمونو غرق خاطرات کسی کردیم که حتی یادش نیست با ما خاطره داره..
️که دیگر هرگز به آن بازنخواهم گشت.️
حالم خوبه !" باور کن خوبم :))
𝑰𝑴 𝑭𝑰𝑵𝑬 𝑻𝑹𝑼𝑺𝑻 𝑴𝑬 𝑰𝑴 𝑶𝑲 "!
زندگی عین دریایی بی آب
که من همش راه میرم بی تو درخواب...
بی تو هوا بدجور میشه ابری دوباره...!
️خواب شونههاتو دیدم...️
این منم
زنی تنها
در آستانه فصلی سرد...
-فروغ فرخزاد
️شده دلتنگ شوی غم به جهانت برسد؟
گره ات کور شود، غم به روانت برسد؟
و آن شب که نمیدانست
برای کدامین غمش گریه کند
قهقهه زد..
اینجا هیچکس خودش نیست، همه دیگریند:)
️قضاوت شدن از طرف خانوادهی خودت بدترین نوع از درده :)
️Being judged by your own family is the worst kind of pain.
باز خداروشکر که شب بیدار موندن پولي نیس ! 🌠🌌
️ای فلک با بخت خواب آلود من لالا چرا
️منو بر اساس گذشتم قضاوت نكن؛
من ديگه اونجا زندگى نمیكنم..
‹🦋💎›
𝘿𝙤𝙣'𝙩 𝙟𝙪𝙙𝙜𝙚 𝙢𝙚 𝙗𝙮 𝙢𝙮 𝙥𝙖𝙨𝙩;
𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙡𝙞𝙫𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙖𝙣𝙮𝙢𝙤𝙧𝙚...
زندگی یک دروغ شیرین ،مرگ یک حقیقت تلخ
️ای کاش
نبودنت راهم با خودت برده بودی!
گاهی وقت ها
تمام وجودت گریه میکند...
جز چشمانت!
جنگل سوخته را وعده ی باران ندهید...!
️دلتنگ که باشی...
شب برایت می شود درد بیدرمان!
دیشب دِلَم
روی دست هایم جان داد!
•سوسن_ درفش
من رها ، در تنهایی خویشم
مرا از چه می ترسانی؟
امان از آدم هایی که نرفته هم جایشان خالیست !
️و دِلَت بگیرد؛
از هرآنچه که هست!