جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های جدید خرداد 1405 / بیو های کوتاه (پیشنهادی)

جدیدترین متن های کوتاه خرداد 1405 از گلچین هزاران متن کوتاه جدید در خرداد 1405مناسب بیو . را در بزرگترین سایت بیو و متن کوتاه ایران تاوبیو بخوانید و در بیوگرافی و استوری خود استفاده کنید
دیگه واس تولدم نزدیکه:))واس همتون ارزوی خوشبختی میکنم سال دیگرو هم باهتون رقم زدم اگه ازم بدی خوبی دیدین حلال کنین دا:)تک تک تونو دوس دارم مرسی ک تا الانم پیشم بودین و هستین و هیج وقت ترکم نکردین🌱♥️
و ایشاالله خودتونم تولدتون بشه بیام بترکونیم قلبا ۱۰۰ سال همتون عمر کنین خوشبخت شین🕊
و اینم میگم به بهترین زندگیم ک قهره هنو دوست دارم:))
اوناییم ک تبریک میگن لطفا ایدیشونم بزارن تکشون کنم🌱❤️‍🩹
بوص ب تک ب تکتون🌙🫀️
1.8
عاشقانه مهربانی عشق و دوستی قدردانی از دوستان حلال کردن تولد نزدیک
نصب برنامه اندروید تاوبیو
مایی که با کشورای عربی جنگیدیم شدیم عرب پرست🤦🏻‍♀️

اونوقت کسایی که از کشورای عربی دفاع میکنن
بخاطر حمله ایران به اونا
شدن وطن پرست😐

کوروش بزنه به کمرتون 🫴🏻👀🗿
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷️
3.7
طنز تیکه دار جنگ ایران و عراق عرب پرست کنایه سیاسی تناقض وطن پرستی
"پارت٢٨_رمان در پناه تو"
....اون لحظه خیلی کنجکاو شدم درباره‌ی اسلام. اینکه چه چیزی این‌قدر سهیل رو دگرگون کرده بود.  من فقط ۱۴ سال داشتم اون موقع و تازه یک ماه دیگه تولد ۱۵ سالگی ام بود.
همین‌طور که غرق در افکارم بودم، چشم‌هایم سنگین شد و نفهمیدم کی خوابم برد…️
3.3
مذهبی فلسفی رمان در پناه تو دگرگونی روحی با دین کنجکاوی مذهبی نوجوانان تغییر مذهب در نوجوانی
اَز هَمه ی رفیقآیی که نِگَرآنَم شُدَن،اَحوآلَمو پُرسیدَن،بـه فِکرَم بودن،تو سَختیآ کِنآرَم بودَن،تو شآدیآ و تو غَم تَنهآم نَذآشتَن،دَرکَم کَردَن...
وَ دَر آخر،فَقَط بـه خآطرهـ اینکـه بودَنـ...
مَمنونم:)️
1.9
رفاقتی مهربانی قدردانی از دوستان رفیق واقعی حمایت عاطفی دوستی پایدار
ساعتی از شب گذشته بود و باران آرام آرام شیشه را نقاشی میکرد. چراغ خیابان نورِ نارنجیاش را پهن کرده بود رویِ سنگفرش خیس، و من فکر میکردم گاهی آدم برای رسیدن، باید از ایستگاهِ دلتنگی هم پیاده شود. هوای اتاق بوی چایِ مانده و کاغذِ خیسِ خاطرات داشت.️
3.9
فلسفی تنهایی دلتنگی در شب بارانی گذشتن از خاطرات ایستگاه دلتنگی نماد باران و تنهایی
چیزی که میبینم خیلی وحشناکه(اوضاع الان)
خیلی گرافیکیه؛
ولی این برا من خوبه هر چی ادم بیشتری تو باتلاق فرو برن احتیاج به کمک دارن.
درسته این یه فکره ولی زمین تا اسمون جمله اول با دوم فرق داره نیمه روشنم نیمه تاریکم،بعضی موقعه ها حس میکنم نیمه تاریکم خیلی ترسناکه باید جداگونه واسش کاراکتر بسازم🖤-:)️
2.5
روانشناسی فلسفی دوگانگی درونی کمک به دیگران در بحران نیمه تاریک وجود ترس از تاریکی درون
دلبرم دوستت دارم
چون تنهاترین ستاره زندگی منی
دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی
دوستت دارم چون
زیباترین لحظات زندگی منی
دوستت دارم چون
زیباترین رویای خواب منی
دوستت دارم چون
زیباترین خاطرات منی
دوستت دارم تا آخرین لحظه‌ي بودنم.تو رو از دور دست ها دوستت دارم
بدون اینکه بتونم عطرتو حس کنم،
بدون اینکه بتونم تنت رو بغل بگیرم،
بدون اینکه بتونم صورتت رو لمس کنم،
فقط دوست دارم.
بدون اینکه دستت رو بگیرم
بدون اینکه ق️
3.3
𝐦𝐚𝐦𝐚𝐝𝐚𝐦𝐢𝐧🥲💞🫂🦋
عاشقانه تنهایی عشق نافرجام دلتنگی و عشق احساس تنهایی در عشق دوستت دارم از راه دور
اگه نمیتونی مث مادرش دوسش داشته باشی نزدیکش نرو.
اگه نمی‌تونی مثل آرامشِ خونه باشی، وارد زندگیش نشو.
اگه نمی‌تونی مراقب قلبش باشی، به تپش انداختنش هنر نیست.
اگه نمی‌تونی مرهم باشی، زخم تازه نزن.
اگه نمی‌تونی کنار سختی‌هاش بمونی، به روزای خوبش نزدیک نشو.
اگه نمی‌تونی دوستش داشته باشی، امیدوارش نکن.
اگه نمی‌تونی پناهش باشی، طوفان زندگیش نشو.
اگه نمی‌تونی براش امنیت باشی، به احساسش دست نزن.
اگه نمی‌تونی مثل مادرش نگرانش️
3.8
عاشقانه روانشناسی تعهد در رابطه عاطفی آسیب عاطفی در رابطه مسئولیت پذیری در عشق نشانه های مرد نامناسب

بازم هست :) صفحه های بعدی رو ببین:

1 قبلی (567) 568 بعدی (569) 736