¸„.-•~¹°”ˆ˜¨ تو هنو نر؋ـتے مـہ בلم تنگت شـב هروقت حر؋ـم شـב میگـ؋ـتم لعنت بـہ او کـہ باعث شـב جـבاییے بیو؋ـتـہ بینماט پشت کنے بـہ عشقماט مگـہ تو احسا๛ نـבارے آسماט براے چـہ گنـב زבے بـہ عشقماט تو برے قول میـבم تا ابـב غمگینم بـہ همـہ بـב بینم جاט خالے میزارم تا ابـב کـ؋ سینـہ ام ¨˜ˆ”°¹~•-.„¸️
2.0
عاشقانه غمگین دلتنگی شدید حسرت عشق از دست رفته بیوفایی در رابطه تلخی جدایی تحقیقات نشون داده که مغز در طول جدایی عاطفی، دقیقا...
هیچکس تو زندگیت موندگار نیست
ادما میان که برن
ادما اول خوبن بعد بد میشن
ادما اول دل میبرن بعد دل میزنن
ادما توشون کلی متضاد پیدا میشه
اول و اخرشون با هم فرق داره
گاهی وقت یک تلنگر کوچیک یک تغییر بزرگ توت به وجود میاره
گاهی وقتا انسان ها با رفتار هاشون تغییرت مید
کاری میکنن دیگه نخندی دیگه اون ادم قبل نباشی ️
ادما میان که برن
ادما اول خوبن بعد بد میشن
ادما اول دل میبرن بعد دل میزنن
ادما توشون کلی متضاد پیدا میشه
اول و اخرشون با هم فرق داره
گاهی وقت یک تلنگر کوچیک یک تغییر بزرگ توت به وجود میاره
گاهی وقتا انسان ها با رفتار هاشون تغییرت مید
کاری میکنن دیگه نخندی دیگه اون ادم قبل نباشی ️
2.7
غمگین تنهایی ادما میرن دل بستن به آدمها موندگار نبودن آدمها تغییر انسان ها ...
رویای بچگانه
دنیای کودکانه با شعر و کتاب و مشق های شبانه
چه قشنگ بود چه دنیای تمیزی و دور از پلیدی بوید
-آدم ها قد کشیدن و پست شدن و سنگ شدن و
-ما قد کشیدیم -درد کشیدیم -سنگ شد قلبمون -جونی نداریم
توی دنیای یک مشت بیمار - چجوری بیمار نشیم ؟؟️
دنیای کودکانه با شعر و کتاب و مشق های شبانه
چه قشنگ بود چه دنیای تمیزی و دور از پلیدی بوید
-آدم ها قد کشیدن و پست شدن و سنگ شدن و
-ما قد کشیدیم -درد کشیدیم -سنگ شد قلبمون -جونی نداریم
توی دنیای یک مشت بیمار - چجوری بیمار نشیم ؟؟️
2.3
غمگین تنهایی از دست دادن رویا دوران کودکی بزرگ شدن و سنگ دل شدن دنیای بیمار ...
《کمک کردن به بقیه هدیه ایی که به خودت میدی.وقتی بقیه رو خوشحال کنی شادی خودت هم چند برابر میشه.اگه جایگاه آدمای اطرافت رو بالا ببری،جایگاه خودت هم بالاتر میره.موفقیت خوبه؛》
️
️
2.2
غمگین موفقیت روانشناسی فانتزی و تخیلی کارما حقیقت زندگی انگیزشی مشابه ها
نه کسی منتظر است 😟
نه کسی چشم به راه 🥹
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه 🌙⭐️
بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی هست 😷🤕
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه 😮💨😟️
نه کسی چشم به راه 🥹
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه 🌙⭐️
بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی هست 😷🤕
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه 😮💨😟️
1.8
عاشقانه تنهایی غمگین فلسفی تنهایی عمیق فلسفه عشق ناامیدی عاشقانه احساسات وجودی این شعر کوتاه، یادآور اشعار نیما یوشیج در بیان غم ...
هزار ابر سیاه به من روانه شدند ، و ابر های سیاه چه سوگ وار ترند
هوای من بی تو همیشه بارانیست
و قطره قطره ی اشک
همیشه بی اثرند ...
تو آروزی منی ، و روبه روی منی
دو چشم من از تو
اگر چه بی خبرند...
Yعزیزم خبر داری که تو روبه روی منی ولی دو چشم من از تو بیخبرند؟:)💔️
هوای من بی تو همیشه بارانیست
و قطره قطره ی اشک
همیشه بی اثرند ...
تو آروزی منی ، و روبه روی منی
دو چشم من از تو
اگر چه بی خبرند...
Yعزیزم خبر داری که تو روبه روی منی ولی دو چشم من از تو بیخبرند؟:)💔️
2.5
عاشقانه غمگین دلتنگی برای عشق اشک و باران بیخبری از عشق سوگ و جدایی آیا میدانستی مغز انسان وقتی در غم عمیق فرو میرود...
تو برزخم...
نه شبيهِ اون قهرمان بچگیام شدم، نه فرزندٍ رويايي خونواده.عاشقى نكردم، نرسيدم، هميشه يه قدم عقبتر...
هرجقدر دويدم، باز آخر خطم.
نه شادى واقعى دارم، نه دنيام با من راه مياد.يه جوونى نيمه جون، داره له ميشه زير بار خودخواهى ها.
بچگی مو مى خوام...
اون پاييزايى كه تنها دغدغهم مشق بود، نه اين كرماى خفه كننده، نه اين همه خستگی.
كى شد بيست سالم؟
اصلاً نفهميدم چجورى گذشت...
جز اين كه همیشه با غم گذشت، با تنهایی:)️
نه شبيهِ اون قهرمان بچگیام شدم، نه فرزندٍ رويايي خونواده.عاشقى نكردم، نرسيدم، هميشه يه قدم عقبتر...
هرجقدر دويدم، باز آخر خطم.
نه شادى واقعى دارم، نه دنيام با من راه مياد.يه جوونى نيمه جون، داره له ميشه زير بار خودخواهى ها.
بچگی مو مى خوام...
اون پاييزايى كه تنها دغدغهم مشق بود، نه اين كرماى خفه كننده، نه اين همه خستگی.
كى شد بيست سالم؟
اصلاً نفهميدم چجورى گذشت...
جز اين كه همیشه با غم گذشت، با تنهایی:)️
2.4
غمگین تنهایی دلتنگی برای کودکی احساس عقب ماندن از زندگی بحران بیست سالگی حس برزخ در زندگی در روانشناسی، پدیدهٔ «بحران ربع زندگی» دقیقاً بین ...
♦️رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در محل کارشان در بیت رهبری به شهادت رسیدند
🔹ایشان در لحظۀ شهادت در حال انجام وظایف محوله و حضور در محل کار خود (دفتر کارشان) بودند و این حملۀ ناجوانمردانه در ساعات اولیه صبح شنبه رخ داده است.
🔹رسانههای وابسته به رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه بارها مدعی شده بودند که بهدلیل ترس از ترور، رهبر انقلاب در یک مکان امن و مخفیگاه زندگی میکنند.
🔹شهادت ایشان در محل کارشان، بار دیگر غیرو️
🔹ایشان در لحظۀ شهادت در حال انجام وظایف محوله و حضور در محل کار خود (دفتر کارشان) بودند و این حملۀ ناجوانمردانه در ساعات اولیه صبح شنبه رخ داده است.
🔹رسانههای وابسته به رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه بارها مدعی شده بودند که بهدلیل ترس از ترور، رهبر انقلاب در یک مکان امن و مخفیگاه زندگی میکنند.
🔹شهادت ایشان در محل کارشان، بار دیگر غیرو️
2.1
غمگین حقیقت خسته زندگی شاعر میگه
میگه من که باشم یا نباشم 🥺🥀
کار دنیا لنگ نیست 🫠💔
من که بمیرم یا بمانم🙂⚰️
هیچ کس دلتنگ نیست😞🖤
روزگار مثل ما هم نگاری داشتیم🥲🌷
این چنین ها نبودیم 🙃💔
ماهم اعتباری داشتیم 😔💔
ای که ده فصل تابستان 🥺🍂
اینگونه میبینی ما را😔🔥
این تابستان را نبین 🙃🖐️
ماهم زمستانی داشتیم 🙂❤️🩹
💔💔💔💔🥲️
2.6
غمگین دلتنگی گم شدی پیدات میکنم
انقده صدات میکنم
گوش آسمون کر شه... 🥲
تو که میشنوی صدامو؟ میبینی شم گریه هامو ؟!
بزار این دیوونه از این که هست دیوونه تر شه ...
کاش میشد پیدات کنمY️
انقده صدات میکنم
گوش آسمون کر شه... 🥲
تو که میشنوی صدامو؟ میبینی شم گریه هامو ؟!
بزار این دیوونه از این که هست دیوونه تر شه ...
کاش میشد پیدات کنمY️
2.7
غمگین عاشقانه دلتنگی شدید گریه برای کسی پیدا کردن عشق گمشده صدازدن در تنهایی مغز وقتی کسی رو عمیقاً از دست میده، گاهی توهم شنوا...
زندگی ذره كاهیست كه كوهش كردیم
زندگی نام نکویی ست كه خارش كردیم
زندگی نیست بجز نم نم باران بهار
زندگی نیست بجز دیدن یار
زندگی نیست بجز عشق
بجز حرف محبت به كسی
ورنه هر خار و خَسی زندگی كرده بسی
زندگی تجربه تلخ فراوان دارد
دو سه تا كوچه و پس كوچه و اندازه یک عمر بیابان دارد
ما چه کردیم و چه خواهیم کرد در این فرصت کم ...؟!️
زندگی نام نکویی ست كه خارش كردیم
زندگی نیست بجز نم نم باران بهار
زندگی نیست بجز دیدن یار
زندگی نیست بجز عشق
بجز حرف محبت به كسی
ورنه هر خار و خَسی زندگی كرده بسی
زندگی تجربه تلخ فراوان دارد
دو سه تا كوچه و پس كوچه و اندازه یک عمر بیابان دارد
ما چه کردیم و چه خواهیم کرد در این فرصت کم ...؟!️
2.0
غمگین روانشناسی متفرقه حقیقت زندگی منو تا دم در بهشت بردن
یکهویی گفتن ظرفیت پره جا نداریم
بهم گفتن بفرمایید جهنم)))
نخندیدد شانسم همینقدر شخ.میه💔
بد میگن چرا انقد ادم بدی ای
حقم خوردن️
یکهویی گفتن ظرفیت پره جا نداریم
بهم گفتن بفرمایید جهنم)))
نخندیدد شانسم همینقدر شخ.میه💔
بد میگن چرا انقد ادم بدی ای
حقم خوردن️
1.3
شاخ غمگین حقیقت خسته زندگی ٹوࢪا دࢪ خیالم بوسیدم
دࢪ خیالم موهایٹ را نوازش ڪردم
دࢪخیالم هࢪشب اغوشٹ ࢪا ٹن ڪردم
دࢪ خیالم موهایم ࢪا هࢪشب نوازش ڪࢪدے
دࢪ خیالم هنوز نامهربان و بےوفا نشدهاے
دࢪ خیالم همان مࢪد عاشقِ سابقے
پناهے نہ پرٹگاه!
از عشق ٹو ٹنها یڪ خیال برایم ماند
نہ منے ماندم نہ ٹوے ماندے
من با رفٹن ٹو از بین ࢪفت
دࢪ خیال بودنٹ عاقبٹ عقل از سࢪم مےپࢪد-🖤️
دࢪ خیالم موهایٹ را نوازش ڪردم
دࢪخیالم هࢪشب اغوشٹ ࢪا ٹن ڪردم
دࢪ خیالم موهایم ࢪا هࢪشب نوازش ڪࢪدے
دࢪ خیالم هنوز نامهربان و بےوفا نشدهاے
دࢪ خیالم همان مࢪد عاشقِ سابقے
پناهے نہ پرٹگاه!
از عشق ٹو ٹنها یڪ خیال برایم ماند
نہ منے ماندم نہ ٹوے ماندے
من با رفٹن ٹو از بین ࢪفت
دࢪ خیال بودنٹ عاقبٹ عقل از سࢪم مےپࢪد-🖤️
2.5
غمگین عاشقانه خیال عشق از دست دادن عشق تنهایی بعد از جدایی دلتنگی مغز انسان بین خیال و واقعیت تمایز قاطعی نمیگذارد:...
من قوی باشم ؟
من با حالِ بد مهمونی رفتم
رقصیدم ،
شوخی کردم ،
خندیدم و وانمود کردم خوبم .
من تو حالِ بدم هر کاری که فکرشو کنی انجام دادم ،
چی میدونی از من که میگی قوی باش !!
کی میدونه تا این مرحله از زندگی ،
چند بار مردم و زنده شدم ؛
ولی بقیه از من فقط لبخند دیدن
از قوی بودن با من حرف نزن :)
️
من با حالِ بد مهمونی رفتم
رقصیدم ،
شوخی کردم ،
خندیدم و وانمود کردم خوبم .
من تو حالِ بدم هر کاری که فکرشو کنی انجام دادم ،
چی میدونی از من که میگی قوی باش !!
کی میدونه تا این مرحله از زندگی ،
چند بار مردم و زنده شدم ؛
ولی بقیه از من فقط لبخند دیدن
از قوی بودن با من حرف نزن :)
️
2.8
غمگین روانشناسی وانمود کردن خوشحالی تنهایی با لبخند فشار روانی قوی بودن نقاب زدن در جمع واقعیت عصبی: وقتی مدام لبخند میزنیم در حالی که غم...
او امن بود و دنج.
اگر آدم نبود و مکان بود، احتمالا پناهگاهی میشد روی کوهها، یا گرمخانهای برای بیخانمانها، شاید هم کتابخانهای برای از واقعیت فرار کردهها.
او امن بود و من در امان............️
اگر آدم نبود و مکان بود، احتمالا پناهگاهی میشد روی کوهها، یا گرمخانهای برای بیخانمانها، شاید هم کتابخانهای برای از واقعیت فرار کردهها.
او امن بود و من در امان............️
2.3
عاشقانه غمگین پناهگاه عاطفی فرار از واقعیت آدم های امن حس امنیت در رابطه در روانشناسی دلبستگی، فردی که حس «امن و دنج» میده...
غمی در استخوانم نرم نرمک
ریشه میبندد خدا را من
چه گویم ، درد بیپایان نویسم ؟
ز هر دیواری از دل ،
نقش یک انسان فرو ریخت
شبیه شعری از یک شاعرِ بینام در پایان .
#هلن_اط ️
ریشه میبندد خدا را من
چه گویم ، درد بیپایان نویسم ؟
ز هر دیواری از دل ،
نقش یک انسان فرو ریخت
شبیه شعری از یک شاعرِ بینام در پایان .
#هلن_اط ️
2.5
غمگین شعر درد بیپایان فرو ریختن قالبهای انسانی ریشه غم در استخوان شعر غمگین و عمیق آیا میدانستی مغز انسان در هنگام غم عمیق، همان نوا...
فراموش میشویم هنگامی که زنده ایم🖤
و به یاد ها میفتیم هنگامی که مرده ایم🥀
و به یاد ها میفتیم هنگامی که مرده ایم🥀
2.4
شاخ غمگین خسته زندگی سرطانِ عزیز…
او را یافتم،
و حال
تو را بیشتر دوست میدارم
او
دست در دستِ مردی دیگر،
خندان بود
خوشحال خواهد زیست.
من و تو هم
همینطور
من درد میکشم،
و تو لذت میبری.
خوشحالکننده است،
نه؟
نه
نیست.
مانند امیدی در دل،
که آن هم
دیگر وجود ندارد.
پزشکان گفتهاند
رو به بهبودیام
نکند
تو هم مرا ترک کنی؟
از من خستهای؟
جانی بوده
که از تو دریغ کرده باشم؟
پس مشکل از چیست
حال که اینقدر
تو را دوست میدارم،
مرا نکند رها کن️
او را یافتم،
و حال
تو را بیشتر دوست میدارم
او
دست در دستِ مردی دیگر،
خندان بود
خوشحال خواهد زیست.
من و تو هم
همینطور
من درد میکشم،
و تو لذت میبری.
خوشحالکننده است،
نه؟
نه
نیست.
مانند امیدی در دل،
که آن هم
دیگر وجود ندارد.
پزشکان گفتهاند
رو به بهبودیام
نکند
تو هم مرا ترک کنی؟
از من خستهای؟
جانی بوده
که از تو دریغ کرده باشم؟
پس مشکل از چیست
حال که اینقدر
تو را دوست میدارم،
مرا نکند رها کن️
2.4
غمگین شعر عشق متناقض احساس تنهایی در سرطان وابستگی به سرطان ترس از بهبودی تحقیقات روانشناسی پزشکی نشان دادهاند که برخی بیم...
همون اسکویید گیم سالی ۴۵۵ نفر آدم میکشت و ما میگفتم وای چقدر زیاد!!!!!!
اگه اسکویید گیم واقعی بود و حدودا صد سال ادامه پیدا میکرد میشد تعداد افرادی که تو ای ۵ ۶ ماه به نا حق مردن:(((((
به یادشون🖤🖤 ️
اگه اسکویید گیم واقعی بود و حدودا صد سال ادامه پیدا میکرد میشد تعداد افرادی که تو ای ۵ ۶ ماه به نا حق مردن:(((((
به یادشون🖤🖤 ️
2.3
غمگین تیکه دار آمار کشتهشدگان بیگناه خشونت در جهان مقایسه اسکویید گیم با واقعیت مرگهای ناحق واقعی آمار جالبیه: در جهان واقعی، سالانه بیش از ۵۰۰ هزار...
غم نرفت ، یکبار با قلمی بازگشت و کتاب شد؛
باری دگر، بومی شد و نقاشان را فرا خواند.
باری، در سکوتِ نت ها آواز شد. در خستگیِ ورزشکار و مشتهایش، انگیزه شد و گاه بر صحنه تاخت و در نقشآفرینیِ بازیگران جان گرفت.
او استادِ تغییر چهره است...!!️
باری دگر، بومی شد و نقاشان را فرا خواند.
باری، در سکوتِ نت ها آواز شد. در خستگیِ ورزشکار و مشتهایش، انگیزه شد و گاه بر صحنه تاخت و در نقشآفرینیِ بازیگران جان گرفت.
او استادِ تغییر چهره است...!!️
2.2
غمگین حقیقت شده گاهی ز خودت سیر شوی؟
شده آهی بکشی، بغض کنی، پیر شوی؟
شده بنویسی دو خط نامه و بسپاری به آب
نامه را پس بزند آب ، دلگیر شوی؟
شده با طعنه به این و آن نشانت بدهند؟
یا که از جانب قلبت شده تحقیر شوی؟:)️
2.5
غمگین حقیقت خسته زندگی ما به نقصهای بیمارانمان بیش از حد توجه نشان میدهیم ، و به آنچه سالم مانده و حفظ شده است چندان توجه نمیکنیم .
- صفحهٔ ۲۵۰ -
از: "کتابِ مردی که زنش را با کلاه اشتباه میگرفت"
به قلمِ: ' الیو ساکس '️
- صفحهٔ ۲۵۰ -
از: "کتابِ مردی که زنش را با کلاه اشتباه میگرفت"
به قلمِ: ' الیو ساکس '️
2.0
غمگین فلسفی حقیقت زندگی ادبی با این وجود، او را گناهکار نمیدانم. اگر مرا آنگونه رها نمیکرد، احتمالاً زندگی خودش را از دست میداد. در برابر انتخابی دوگانه قرار گرفته بود: فرزندش یا بقای خودش. و او، نه در مقام یک والد، بلکه در مقام یک انسان، بقای خویش را در اولویت قرار داد. بهعنوان مادر شکست خورد؛ تنها عنوان «مادر» را حمل میکرد و شایستهی این نام مقدس نبود.
سالها بعد شنیدم که نتوانسته با عذاب وجدانِ رها کردن فرزندش کنار بیاید³️
سالها بعد شنیدم که نتوانسته با عذاب وجدانِ رها کردن فرزندش کنار بیاید³️
2.6
غمگین فلسفی عذاب وجدان مادر انتخاب بین خود و فرزند بقای خود در اولویت بخشش مادر بعد از رها کردن آیا میدانستید که در علوم اعصاب، 'درد وجدان' ناشی ...
چیزیکهازچشممیوفتهاشکنیستتویی🚫🖤
🖤
️
🖤
️
2.5
شاخ غمگین حقیقت دلتنگی مغرور 'سنگ قبرمو دوصت دارم چون قرارع بشع پاتوق مامانم' 🙃
'مردنمو دوصت دارم چون دیدنم قرارع بشع آرزوی عشقم' 😅
'تابوتمو دوصت دارم چون قرارع واسع اولین بار از همه بالاتر باشم' 😉
'سردیع بدنمو دوصت دارم چون اولین باریع ک کسی گرمایع بدنمو حص نمیکنع' 🖐
'پارچع ی سیاه تنوتونو دوصت دارم چون اولین باریع ک میبینم ب خاطر من تیپ زدین اونم رنگی ک من میخام' 🖤
'اشکاتونو دوصت دارم چون اولینو اخرین باریع ک میبینم واسه من اشک میریزین'😭️
'مردنمو دوصت دارم چون دیدنم قرارع بشع آرزوی عشقم' 😅
'تابوتمو دوصت دارم چون قرارع واسع اولین بار از همه بالاتر باشم' 😉
'سردیع بدنمو دوصت دارم چون اولین باریع ک کسی گرمایع بدنمو حص نمیکنع' 🖐
'پارچع ی سیاه تنوتونو دوصت دارم چون اولین باریع ک میبینم ب خاطر من تیپ زدین اونم رنگی ک من میخام' 🖤
'اشکاتونو دوصت دارم چون اولینو اخرین باریع ک میبینم واسه من اشک میریزین'😭️
2.4
غمگین عاشقانه اشک برای عشق دوست داشتن مرگ سنگ قبر پاتوق تنهایی در مرگ ...
بزن بارون ولے آروم کـہ من امشب בلم تنگه 🙃
بزن بارون کـہ اشکامون چقـבر امشب هماهنگه🥲
ازم בور شـב یـہ جورے شایـב چنـב سال نوری
ببین توے سرم جنگه،مگـہ اون قلبش از سنگه؟🥲😔💔️
بزن بارون کـہ اشکامون چقـבر امشب هماهنگه🥲
ازم בور شـב یـہ جورے شایـב چنـב سال نوری
ببین توے سرم جنگه،مگـہ اون قلبش از سنگه؟🥲😔💔️
2.5
غمگین عاشقانه بارون و دلتنگی دل شکسته اشک و بارون تحقیقات نشون داده صدای بارون باعث ترشح دوپامین تو ...
هیچکس برای طوری که با من رفتار کرد معذرت خواهی نکرد،همه فقط برای کسی که شدم من رو سرزنش کردن
اوبیتو اوچیها
️
اوبیتو اوچیها
️
2.5
غمگین فلسفی سرزنش قربانی عذرخواهی نکردن از رفتار بد اوبیتو اوچیها تغییر شخصیت در اثر ظلم تحقیقات روانشناسی نشان میدهد که وقتی کسی از عذرخو...
روز بیست و دومم
می خواستم تو را بگویم
دلتنگات بودم
ولیکن می دانستم
این هیچ چیز را
تغییر نخواهد داد
پس به وانمود کردن ادامه دادم
که چشم انتظار دیدنت نبودم.️
می خواستم تو را بگویم
دلتنگات بودم
ولیکن می دانستم
این هیچ چیز را
تغییر نخواهد داد
پس به وانمود کردن ادامه دادم
که چشم انتظار دیدنت نبودم.️
2.7
𝒊 𝒘𝒂𝒏𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖
𝒊 𝒎𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖
𝒃𝒖𝒕 𝒊 𝒌𝒏𝒆𝒘
𝒊𝒕 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕
𝒄𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈
𝒔𝒐 𝒊 𝒌𝒆𝒑𝒕
𝒑𝒓𝒆𝒕𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈
𝒊 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕
𝒊 𝒎𝒊𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖
𝒃𝒖𝒕 𝒊 𝒌𝒏𝒆𝒘
𝒊𝒕 𝒘𝒐𝒖𝒍𝒅𝒏'𝒕
𝒄𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈
𝒔𝒐 𝒊 𝒌𝒆𝒑𝒕
𝒑𝒓𝒆𝒕𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈
𝒊 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕
...