آدما مال رفتنن بیا ما آدم نباشیم :)
️people alwayѕ go,
leтѕ we donт вe people any мore...
آدما مال رفتنن بیا ما آدم نباشیم :)
️people alwayѕ go,
leтѕ we donт вe people any мore...
خنده های عصبی بین گریه خوده مرگه..:)
از زندگی یاد گرفتم فقط عشقای یه طرفه واقعین:)💔
️-دلمونخشحبعچی!¿﹝💊﹞
Ⳋ̈́̈́𓊑࿆ᴅ꯭ᴏ꯭꯭ᴋʜ꯭ɪ⟮꯭🅑꯭🅘꯭⟯̶꯭͞🧨̶͞⃤̶꯭͞ʜᴇ꯭Ꮥ꯭𓊿࿆̤Ⳓ̈́̈́
از نبودنات خستم بودنو ياد بگير :)
️•کُجآ میرے اِے شِبـ فَردآ هیچـ خَبَرے نیصـ ♛...•
️می گویند مرگ حق است...! پس چرا خوشبختی حق نیست..؟💔🥀
️هر موقع غمگین شدی خودمو بغل کن:)
️سهـم مـا غـرق شـدن در دریـا نبـود..!
️بود و نبودت دگر فایده ای نیست حال مرا...
️ حقیقت ترسناک ترین چیز این دنیاست!シ︎🖤
️دیشب شنیدم صدام زدی پریدم
قاطی میکنم این صداها رو جدیدا...
آقای قاضی این همه استخون داشتم چرا قلبم رو شکست
️گـࢪیـہ نڪن واسه ڪسے ڪ بلد نیست آرومت کنـــہ 💔:)..!!!!!
️تو به مردم ياد ميدی چجوری باهات رفتار كنن
️➖⃟♥️••❰ 𝔲 𝔱𝔢𝔞𝔠𝔥 𝔭𝔢𝔬𝔭𝔩𝔢 𝔥𝔬𝔴 𝔱𝔬 𝔱𝔯𝔢𝔞𝔱 𝔲 ❱
وآنچههرگزنتوانشرحکرد! یعنیحالِمن...🌱
️اندوه، هیچ آدمیزادی را نکشت، ولی ما را از همهچیز تهی ساخت.
️لم يقتل الحزن أحدًا، و لكنه جعلنا فارغين من كل شيء
من بی ستارگیمو به آسمون نمیگم!
️چرآ اینهمه قضاوت مگه خداییم؟!
️
يه جور نگران فردا هستيم انگار قولِ ديدنش رو بهمون دادن
We worry about tomorrow like it's promised
گاه بايد خنديد بر غمى بى پايان
🇫🇷 Parfois il faut sourire à une tristesse éternelle
و من فرو رفتم به قعر دریاها که قعر دریاها پر از
مزار شود...
آه از آن رفتگان بیبرگشت...!
-هوشنگ ابتهاج
️لنگر آرامشی،
گر دارد این دریا
دل است …
داغ ما نیست به دلسوزی یاران محتاج
•| صائب تبریزی
نه حوصله آدم جدید هست نه تحمل آدمای قدیمی...
️ما به آنهایی که قصد ماندن نداشتند
عجیب دل بستیم...