.
انداﺧﺖ ﺧﯿﺎﻟﺖ
ﺯِ ﮐﺠﺎﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺠﺎﻫﺎ !....
️
.
انداﺧﺖ ﺧﯿﺎﻟﺖ
ﺯِ ﮐﺠﺎﯾﻢ ﺑﻪ ﮐﺠﺎﻫﺎ !....
️
برا کسی که همیشه مشکی میپوشه!❤
از قشنگی رنگای دیگه حرفی نزن!:)
تا زندگی خواست جالب شه. برقــ💡ــ رفت؛]
️مگر ما چقدر مبهم بودیم...؟ که کسی ما را نفهمید...!
️خدایا در شب فقرم بسوزان ولی محتاج نامردان مگردان :)
️دود میشن آرزو هام نَخ به نَخ :)
️𝑀𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚𝑠 𝑔𝑒𝑡 𝑓𝑢𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑜𝑛𝑒 𝑏𝑦 𝑜𝑛𝑒
عجیبه، ولی گاهی یه موزیک، حالت رو بهتر از آدمها میفهمه …
️« اونغروبِسَهمگینِنَبودَنِتپیرَمکَرد!. »
️میروم انجا کع دلی بهرع دلی تب دارد
عشق زیباست و حرمت دارد.!
غرق شدم در اشک های
چیکده از چشمهایم...
شاید هیچ وقت قرار نیست بارون قلبم بند بیاد :)
ب خود از بالا می نگرم چقدر من افتاده ام!
️دنیا رو باید با قلبت ببینی فقط در اینصورت میتونی با ارامش زندگی کنی:)
️و چقدر زیبا و دردناک است دوست داشتن و نداشتنش !:)
️پیر کَردمَ دلی را که تازه هوای جوانی به سَرش زده بود..♻️
️عجیب خرابم بیخیال درد من گفتن نداشت..!!
️میفهمیدم، خودمو میزدم به اون راه .
️ودرد به مویرگ هایمان رسید و هنوز لبخند میزنیم:))
️بجز من کی میتونه ، قدرمو بدونه ؟!:)
️من به این بودَن و نَبودَن ها عادَت دیرینه دارَم..💬
️خود خزانیم و دم از شوق بهاران میزنیم..!✨🤞🏿
️مَن انفجار ناگهانی سکوتم، در میان انبوهی از خَنده...
️