عیب نداره تجربه شد :)
️بهترین ها زودتر ميميرند...
️چند دقیقه دخترانتان را نکشید
شاید با صحبت حل شد...
توی«خب ک چی»ترین حالت ممکنم :)
💫🤍🙂
بزار اشکات فدای خنده هات شن نه فدای گریه هات...
️شــرحی ز حال و حالــــی ز شـــرح نیــست:]
️خُو اَلانٌ کِ چیٌ بِ یِ وَرَمٌ ⌫√-_π_||||
️ای کـاشــ امـشــب شــب آخـرمـ بــــود 💔😅
️جان به جانم بكنند !
دل من پيش همانيست كه نيست ...
🖤🧸
یـ؏ روـز؏ خوبـ؏ مـیاد؏؟
️
🖇- گویا که جهان بعد تو زیبا شدنی نیست 🖤✋
️
﮼بهم میومدیم مث بارون و سیگار.
️یڪـمـمـ مـݩـۅ ݩَـۅازݜ ڪُـݩ🖤
️اِیکاشماهیِکوچیکیبودمتوآبیِرگدستات . . !
️بهار نزدیک است
و اما دل من
بی طُ خزان است 🍂
یِ حِصِعٌ ᵗⁿᶠᵒʳنِصبَتٌ بِ ʰᵃᵐʰ
️من دیگ واقن واسه مشکلاتم راه حلی جز اهنگ گوش کردن ندارم!
️تیر رفته بر نمیگردد به آغوش کمان
️چون قلب استخون نداره
فک کردی نمیشکنه!؟:))))
فقد بخند و بگو خوب هستم
چون هیچکس درست درکت نمیکنه.
🌾⃤Gül ve iyi olduğunu söyle çünkü
kimse seni doğru anlamıyor
شهر بوی دیگر میدهد
نکند تو آمده ایی ...؟!
عزیزحسینی
آدمهای غمگین حرفهای قشنگتری میزنند..
مرا در کودکی شوق دگر بود
خیالم زین حوادث بی خبر بود ..
احمق تر از تویی که رفتی!
منم که منتظرم برگردی:)
تعطیل است مثل جمعه ها تمام حوصله من....!
️لعنت به تنهایی که کوه را !
رود می کند….
خــنجر از پشــت مــیزنــند عــجب دوســتان خــجالتی دارم من….!
️