تو سختیام فقط سایم پشتم بود:)
️دو دقیقه بدردشون نخور
ببین چطور پرتت
میکنن دور...!
⛱هنگامی که سکوت جایگزین حقیقت شود،
آن سکوت یک دروغ است.
فقد بخند و بگو خوب هستم
چون هیچکس درست درکت نمیکنه.
🌾⃤Gül ve iyi olduğunu söyle çünkü
kimse seni doğru anlamıyor
راز زندگی عشق بود که در این کره ی خاکی هیچ گاه تجربه نشد....
️ظاهر چه اهمیتی داره!
وقتی باطن پر از
خط و خشه!
رفتیم تو قرنی که قراره توش بمیریم . . .
️من سقوط کردم همه سکوت کردن...!
️قوی بودنم رو باید ممنون...
کارای شما باشم که زجرم داد:)!
اگه چشماتم فدای آدما کنی آخرش میگن از اول کور بود!
[☹🖤]
خیلی زمان برد تا آدما بفهمند که خیلی زمان ندارند:)
️وآسه تَغذیهِ ی مَغزِ مَریضِشون🧠
هَمِه قَلبَمو جُوییدَن🖤
عاقبت نیز عکس ماهم در شهر پخش خواهد شد (حلالم کنید)😅💔
️هیع بارآن... ببآر من سفر کردھ ای دآرم کھ پشت پآیش آب نریخته ام...❤
️داداش باد واسه ما موتور سوار ها بهونه ست اشک تو چشامون داستان داره!
️☆꧁༒پر حرفیم ولی.... بزنیم که چی....♡༒꧂☆
️شرمندتم جوانی تورا چه تلخ میگذرانم🎭🖤
️
I am ashamed of how bitterly I spend your youth
"مثلا سرتو بزاری رو قلبم صداش میاد!(:
️For example, if you put your head down, my heart will hear it
عیب نداره تجربه شد :)
️بهترین ها زودتر ميميرند...
️چند دقیقه دخترانتان را نکشید
شاید با صحبت حل شد...
توی«خب ک چی»ترین حالت ممکنم :)
💫🤍🙂
بزار اشکات فدای خنده هات شن نه فدای گریه هات...
️شــرحی ز حال و حالــــی ز شـــرح نیــست:]
️خُو اَلانٌ کِ چیٌ بِ یِ وَرَمٌ ⌫√-_π_||||
️ای کـاشــ امـشــب شــب آخـرمـ بــــود 💔😅
️