خسته از فردایی که خودشو تو دیروز گمکرده!
️خواب من است.!
خسته ام خسته از این خواب بلند…️
بزرگترين حسرت ما آدمها،
فرصت هاى از دست رفتمونه.
️
ای آنکه دوست دارمت اما ندارمت جایت در دلم درد میکند،،!!!
️اقای قاضی عصبیم از قلبی که هروقت اسمش میاد بندری میرقصه!!!!
️سلامتی دلی که
تنگ میشه اما
چاره ای جز تحمل نداره🙂💔
مگر جنس اشک ها از چیست که با ریختنش دلم سوزان تر میشود؟
️آسمان پادیسن اورییم پادییر ...💔! :)
️ترجیح میدم به جای درد و دل حرفام تبدیل به بغض بشه تا اسکرین شات:)
️- تو کآغذ سࢪنوشتموטּ غم ࢪو سنجآق کࢪدטּ😹➰️
گفتی تا آخر عمرت پیشمی :)چقدر عمرت کوتاه بود !
️امروز حڪم میڪنی!!
فردا التماس
️
تازه یادمیگیری زندگی کنی.....️
What do you mean .... You are just learning to live
میگه:
گر قیامت قصه باشد من کجا بینم تورا؟
من آه شدم ابر شدم باریدم
تو ولی باخبر از حال بدم، خندیدی...
عاشقان همه نام و نشانی دارند
آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم!
دلیل حالِ بد آدما نباشید . .
️
don'т вe a вad reaѕon ғor people..
زندگی یک دروغ تلخه!️
🔮 ʟⁱᶠᵉ ᴡᵃˢ ᵃ ʙⁱᵗᵗᵉʳ ʟⁱᵉ!
╰━─━─━─━•◈•━─━─━─━╯
میگم قلب استخون نداره پس اینا چیه توش میشکنه؟!
️فقط اسمش اتاق خوابه تا صب توش بیداریم .
️بقول علی اردوان: بایدمی،شایدتم :)
️تو بیخیالی ولی من...
عاشقتم هنوز شدیدا (=
دلمان روشن است
به اتفاق های خوب در راه مانده...'🤍🌸'
اگه خاطره ها بزارن مام دوست داریم خوشحال باشیم (:
️با سیگارم سوزندم نوکِ این زبونمو به هیشکی جز تو نگم دوست دارم !!✋🏻
️