جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های کوتاه غمگین / بهترین بیو های غمگین [پیشنهادی]

68516 پست
متن های غمگین گلچین بصورت کوتاه , تعداد 68,516 متن غمگین به ترتیب بهترین ها برای بیو و تکست های یک خطی متن های کوتاه غمگین / بهترین بیو های غمگین [پیشنهادی]
شعر غمگین غمگین عاشقانه غمگین جدایی تنهایی غمگین غمگین شاخ غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین غمگین مرگ غمگین زندگی دخترانه غمگین غمگین غمگین - جدیدها غمگین عربی غمگین انگلیسی غمگین ترکی کوتاه غمگین - جدیدها بلند غمگین
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
نصب برنامه اندروید تاوبیو
میخوای از چشآم بیوفتی؛ دیر سین بزن و وقتی سین زدی جواب نده؛ 💔✨️
2.1
غمگین دلتنگی
مشابه ها
الو بهشت ؟
گوشیو میدین با آقام حرف بزنم، دلم تنگ شده براش:)))😭💔️
2.0
غمگین دلتنگی
گویی من در این جسم غم را میآزارم و پیرش کرده ام🖤️
2.0
غمگین فلسفی غم و پیری زودرس غم در جسم پیر شدن از غم تاثیر غم بر جسم
جالب است بدانید که استرس مزمن و غم طولانی می‌تواند...

غم را در جسم خود می‌آزارم: تاثیر اندوه بر پیری بدن:

جالب است بدانید که استرس مزمن و غم طولانی می‌تواند تلومرهای سلولی را کوتاه کند و به طور بیولوژیکی سرعت پیری سلول‌ها را افزایش دهد. در واقع، «پیر شدن از غم» استعاره نیست، یک واقعیت زیست‌شناختی است. تحقیقات نشان داده که افسردگی اساسی با کاهش فعالیت آنزیم تلومراز همراه است. آیا می‌دانید که برخی فرهنگ‌های باستان، غم را نه یک هیجان، بلکه یک ماده سمی در بدن می‌دانستند که باید دفع می‌شد؟

راهکار:

غم مانند باد بر صخره‌هاست؛ گرچه جسم را می‌فرساید، اما در آن نقش‌هایی حک می‌کند که به داستان تبدیل می‌شود. آنچه پیر می‌شود، شاید تنها قفسی است که روح را آزادتر می‌کند.

⤸دردی‌ست به جانم ولی نیست طبیبی ،
پنهان شده در خنده من بغض عجیبی🖤️
2.2
غمگین دلتنگی
ما بد نبودیم ، بلد بودیم دنیا ما رو نمیخورد❤️‍🩹💔️
2.3
غمگین فلسفی حس تنهایی در جمع دنیای بی رحم شکست عاطفی زخم دل
در روانشناسی اجتماعی، «نظریه اسناد» می‌گوید ما شکس...

ما بد نبودیم، فقط دنیا گاهی آدم‌خوار است:

در روانشناسی اجتماعی، «نظریه اسناد» می‌گوید ما شکست‌های جمعی را به عوامل بیرونی (دنیای بی‌رحم) نسبت می‌دهیم، اما شکست‌های فردی را به خود (بد بودن). این متن، اسناد بیرونیِ یک درد جمعی است. آیا این یک مکانیسم دفاعی هوشمندانه است یا پذیرش یک واقعیت تلخ؟

راهکار:

این حس که دنیا آدم را می‌خورد، در روانشناسی «پیش‌بینی درماندگی آموخته‌شده» نام دارد؛ یعنی باور به اینکه تلاش‌هایت بی‌فایده است. شاید مفید باشد که این حس را نه به عنوان یک واقعیت مطلق، بلکه به عنوان یک علامت خستگی ذهنی از یک دوره سخت ببینی.