رفتارت همانند زمانی است که لیوانی را که سرشار از گرمی چای است را خالی کرده ای و به یک باره به زیر آبشاری از سرما فرو میبری، دقیقا همانقدر درد آور تغییر رفتار گرم و صمیمانه ات به رفتاری سرد و بی حس، مرا مانند لیوان میشکند:)️
میدانی رفتارت به چه مانند است؟
رفتارت همانند زمانی است که لیوانی را که سرشار از گرمی چای است را خالی کرده ای و به یک باره به زیر آبشاری از سرما فرو میبری، دقیقا همانقدر درد آور تغییر رفتار گرم و صمیمانه ات به رفتاری سرد و بی حس، مرا مانند لیوان میشکند:)️
رفتارت همانند زمانی است که لیوانی را که سرشار از گرمی چای است را خالی کرده ای و به یک باره به زیر آبشاری از سرما فرو میبری، دقیقا همانقدر درد آور تغییر رفتار گرم و صمیمانه ات به رفتاری سرد و بی حس، مرا مانند لیوان میشکند:)️
2.9
غمگین روانشناسی شوک عاطفی تغییر رفتار روابط انسانی آسیب روانی این تشبیه زیبا، نه تنها عمق درد را نشان میدهد، بل...
دوستان پیشاپیش عیدتون مبارک
ایشالا همیشه سالم و تندرست باشید و در کنار خانواده هاتون خوش باشید..
سعی کنید امنیت خودتون رو حفظ کنید
جاهای امن بمونید و هر جایی نرید
امیدوارم که امسال حداقل بهتر از سال قبل باشه
خیلی از جوونامون رو از دست دادیم:)
میخواستم بگم اگه با کسی قهرید دوستاتون.خاله.عمو و بقیه باهاشون اشتی کنید شاید دیگه فرصت این رو نداشته باشید که باهاشون اشتی کنید
میدونم دیر گفتم اینارو ولی بازم گفتم که بگم.
️
ایشالا همیشه سالم و تندرست باشید و در کنار خانواده هاتون خوش باشید..
سعی کنید امنیت خودتون رو حفظ کنید
جاهای امن بمونید و هر جایی نرید
امیدوارم که امسال حداقل بهتر از سال قبل باشه
خیلی از جوونامون رو از دست دادیم:)
میخواستم بگم اگه با کسی قهرید دوستاتون.خاله.عمو و بقیه باهاشون اشتی کنید شاید دیگه فرصت این رو نداشته باشید که باهاشون اشتی کنید
میدونم دیر گفتم اینارو ولی بازم گفتم که بگم.
️
2.9
غمگین مناسبتی عید نوروز مبارک آشتی با خانواده از دست دادن جوانان توصیه های ایمنی نوروز ...
احساس میکردم مثل بقیه نیستی برا:))
ولی تو ۱۶ روز گولم زدی با همه احساساتم بازی کردی با هم وارد رابطه شدیم تا الان ولی......فکرش نمیکردم بخاطر یه عصبی شدنم رفتارت عوض شه:)😅
#مخاطب_دارH️
ولی تو ۱۶ روز گولم زدی با همه احساساتم بازی کردی با هم وارد رابطه شدیم تا الان ولی......فکرش نمیکردم بخاطر یه عصبی شدنم رفتارت عوض شه:)😅
#مخاطب_دارH️
2.9
غمگین تنهایی خسته از دردام ک نوشتم #کاغذ اشک ریخت . 😫😭️
2.8
غمگین خسته دلتنگی عشق یک طرفه مشابه ها
و من از وقتی سکوت کردم
از وقتی در خودم فرو رفتم و
هیچ از حال خودم نگفتم
که تورا از دست دادم و
هیچ دلیلی برای خوشی حال خودم نداشتم
و بعد از تو
روز ها و شب هایم همه حرام شد و نفس کشیدنم اجبار️
از وقتی در خودم فرو رفتم و
هیچ از حال خودم نگفتم
که تورا از دست دادم و
هیچ دلیلی برای خوشی حال خودم نداشتم
و بعد از تو
روز ها و شب هایم همه حرام شد و نفس کشیدنم اجبار️
2.9
غمگین تنهایی فلسفی سکوت فروپاشی درونی از دست دادن تنهایی وجودی این شعر، یادآور مفهوم 'مالیخولیا' در ادبیات کلاسیک...
از من آنقدر دور هستی که نمیتوانم حتی بخواهمت ! آنقدر دوری که نه صدایت به گوشم ، نه نگاهت به چشمانم ، نه عشقت به قلبم و نه دستانت به دستم نمیرسد ؛ چاره ای کن نداشتن تو درد کمی نیست=)♬"🌱️
2.6
عاشقانه غمگین دلتنگی در نگاهش می توانستم ان اشفتگی را حس کنم انقدر خسته بود که انگار صد ها سال زندگی کرده
در نگاهش یک شوق به مرگ داشت که انگار نا امیدیرا پناه خود کرده و به او دل بسته بود
یادم است موقع خنده چنان قرغه افکارش میشد که انگار ادمی، دیگر نیست!
همان جا بود که فهمیدم او جامانده ای بیش نیست!:/
((کپی نشه لطفا)) ️
در نگاهش یک شوق به مرگ داشت که انگار نا امیدیرا پناه خود کرده و به او دل بسته بود
یادم است موقع خنده چنان قرغه افکارش میشد که انگار ادمی، دیگر نیست!
همان جا بود که فهمیدم او جامانده ای بیش نیست!:/
((کپی نشه لطفا)) ️
2.9
غمگین تنهایی انزوا خستگی روحی ناامیدی احساسات این متن تصویری از خستگی روحی و ناامیدی ارائه میده...
«تو سه بار دروغ گفتی؛ اولی این بود که دوستم داری. دومی وقتی بود که گفتی برای همیشه میمانی. اما آخری؛ آخری از همه بیشتر درد داشت. گفتی واقعا میروی؛ اما من تو را همه جا میبینم.»️
2.9
غمگین جدایی جدایی خاطرات درد فراق حضور پنهان این متن به زیبایی پارادوکس حضور و غیاب را در روان ...
بماند که ندارمت؛
بماندکهبیتوقلبمرادفنکردم،بماندنیستی،تاآراممکنی!
بماندکهدیگرسرمرانمیتوانمرویشانهاتبگذارم..
بماندکههنوز،وقتیبارانمیبارد،صدایتدرگوشممیپیچد..
بماندکهنمیتوانمازذهنمبیرونتکنم..
همهیاینهابماند،دردلم؛
ولیکنکاشروزییادممیدادی،کهزندگیبیتو،بیدستانت
وبدونچَشمهایتچگونهقادربهادامهپیداکردناست!:)️
بماندکهبیتوقلبمرادفنکردم،بماندنیستی،تاآراممکنی!
بماندکهدیگرسرمرانمیتوانمرویشانهاتبگذارم..
بماندکههنوز،وقتیبارانمیبارد،صدایتدرگوشممیپیچد..
بماندکهنمیتوانمازذهنمبیرونتکنم..
همهیاینهابماند،دردلم؛
ولیکنکاشروزییادممیدادی،کهزندگیبیتو،بیدستانت
وبدونچَشمهایتچگونهقادربهادامهپیداکردناست!:)️
2.7
عاشقانه غمگین دلتنگی شبا دلم میگیره ، ضعیفتر میشم ، منطقی نیستم ، قلبم حرف آخرو میزنه ، احساسات میرسن به اوج خودشون ، حالم بدتر میشه ، حواسم پرت میشه ، توهم میزنم ، فکرم درگیر گذشته میشه ، شب آدم نیستم ، نمیرسم ، نمیتونم ، نمیخندم ، نقاب ندارم ، بغض میکنم ؛ لطفا اگه بعد مدت زیادی خواستی با من ارتباط برقرار کنی ، روز رو انتخاب کن.
️
️
2.9
غمگین حقیقت خسته زندگی حوالی زندگی من، اگر پیدایت شد، بهتر است کمی مراعات حال مرا بکنی.
من از یک نبرد خیلی سخت و با دستهای خالی پیروز به خانهام برگشتهام.
اما چیزی از زندگی برایم باقی نمانده است.
شاید هم اکنون همان فرمانده هستم اما تنها ، که سربازهایم همگیشان به من شلیک کردند.
️
من از یک نبرد خیلی سخت و با دستهای خالی پیروز به خانهام برگشتهام.
اما چیزی از زندگی برایم باقی نمانده است.
شاید هم اکنون همان فرمانده هستم اما تنها ، که سربازهایم همگیشان به من شلیک کردند.
️
2.9
غمگین تنهایی خیانت تنهایی عمیق رنج درونی پیروزی تلخ این متن به زیبایی تضاد تلخ پیروزی در نبردی سخت را ...
باشهمنباختم..
ولیتوشباییروندیدیکهمنداشتمپیامامونوچکمیکردموتوداشتیاونومیبوسیدی،توروزاموندیدیکهچتکردهبودمغذانمیخوردم،تواونروزاموندیدیکهبرامطعمشبمیداد..
اماتوداشتیاونومیبوسیدی؛
⁴آبان ¹⁸:³⁷یکشنبه️
ولیتوشباییروندیدیکهمنداشتمپیامامونوچکمیکردموتوداشتیاونومیبوسیدی،توروزاموندیدیکهچتکردهبودمغذانمیخوردم،تواونروزاموندیدیکهبرامطعمشبمیداد..
اماتوداشتیاونومیبوسیدی؛
⁴آبان ¹⁸:³⁷یکشنبه️
2.9
غمگین روانشناسی نشخوار فکری رنج عاطفی خیانت عاطفی درمان جدایی این متن به زیبایی عمق رنج ناشی از یک جدایی ناعادلا...
گفت بعضی شبا، واسه ما دیوونهها هم دیگه خیلی شبه، که نه میگذره و نه میشه ازش گذشت، فقط میشینه و با چشمای خالیش زل میزنه توی چشم آدم و عقربههای ساعت رو با دستش نگه میداره️
2.3
تنهایی غمگین زندگی شب -
آرزو میکنم یکی بیاد تو زندگیتون که
براتون گل بخره، تک تک جزئیات شما رو
یادش بمونه، بدون میکاپ که میبینتتون
کلی ذوق کنه و بگه چقدر قشنگترین، پا به
پاتون بچگی کنه، وقتی حالتون بده در هر
شرایطی که هست خودشو برسونه.️
آرزو میکنم یکی بیاد تو زندگیتون که
براتون گل بخره، تک تک جزئیات شما رو
یادش بمونه، بدون میکاپ که میبینتتون
کلی ذوق کنه و بگه چقدر قشنگترین، پا به
پاتون بچگی کنه، وقتی حالتون بده در هر
شرایطی که هست خودشو برسونه.️
2.8
غمگین بهترین ها حقیقت خسته زندگی آیآبشارنوحهگرازبهرچیستی
چینبرجَبینفکندهزِاندوهکیستی
دردتچهدردبودکهچونمنتمآمشب
سررا بهسنگمیزدیومیگریستی.️
چینبرجَبینفکندهزِاندوهکیستی
دردتچهدردبودکهچونمنتمآمشب
سررا بهسنگمیزدیومیگریستی.️
2.9
غمگین شعر حقیقت زندگی ادبی گفت بنظرت عشق يطرفه
چجوریه..؟
بهش گفتم ببین :
اینجوریه که اون نمیدونه ولی تو باهاش مسافرت میری
اینجوریه که اون نمیدونه ولی تو هر شب با بچهای نداشتتون بازی میکنی
اینجوریه که اون نمیدونه ولی تو هر شب براش میمیری و انقدر عکساشو نگاه میکنی تا خوابت ببره.
ولی حقيقا عشق يطرفه اینجوریه که اون هیچی نمیدونه از اینکه تو چقدر آواره ای چقدر خرابی :)
اصن صادقانه بهت بگم ؛ عشق یطرفه کاری میکنه که اون اصن نفهمه تو چقدر دلتنگشی..️
چجوریه..؟
بهش گفتم ببین :
اینجوریه که اون نمیدونه ولی تو باهاش مسافرت میری
اینجوریه که اون نمیدونه ولی تو هر شب با بچهای نداشتتون بازی میکنی
اینجوریه که اون نمیدونه ولی تو هر شب براش میمیری و انقدر عکساشو نگاه میکنی تا خوابت ببره.
ولی حقيقا عشق يطرفه اینجوریه که اون هیچی نمیدونه از اینکه تو چقدر آواره ای چقدر خرابی :)
اصن صادقانه بهت بگم ؛ عشق یطرفه کاری میکنه که اون اصن نفهمه تو چقدر دلتنگشی..️
2.9
عاشقانه غمگین دلتنگی دوستت دارم عشق یک طرفه بچگی نکردم،
با اشک بزرگ شدم.
خونهمون جای استراحت نبود،
جای فرار بود.
فرار از دعوا،
فرار از سکوتای سرد،
فرار از نگاهی که توش هیچ محبتی نبود.
بابام هیچوقت نفهمید
اون موتور لعنتی که عاشقشم،
تنها جاییه که حس "زنده بودن" بهم میده.
نه پول میخوام، نه احترام،
فقط یه نفر که بگه:
"من کنارت میمونم"
ولی خب...
همیشه خودم موندم،
و گاز دادم سمت جادهی بعدی.️
با اشک بزرگ شدم.
خونهمون جای استراحت نبود،
جای فرار بود.
فرار از دعوا،
فرار از سکوتای سرد،
فرار از نگاهی که توش هیچ محبتی نبود.
بابام هیچوقت نفهمید
اون موتور لعنتی که عاشقشم،
تنها جاییه که حس "زنده بودن" بهم میده.
نه پول میخوام، نه احترام،
فقط یه نفر که بگه:
"من کنارت میمونم"
ولی خب...
همیشه خودم موندم،
و گاز دادم سمت جادهی بعدی.️
2.6
شاخ غمگین خانواده حقیقت شَب بود و مَن بودم و مَن بودم و مَن...🤍 آنچنان مهو شدم هوا ریخت بهم🖤 دل سنگ را نرم میکند پیش رخش دلبر گیسو کمند را بیش نیس در خیال خود تصویر میزدم وی را دم حیف او در جهان نرگس است و من کُمی️
2.6
غمگین شعر ادبی #تیکه_کتاب
اگر ندانیم که میمیریم
طعم زنده بودن را
نمیتوانیم بچشیم
و بدون دریافت شگفتیِ شگرف زندگی
تصور مرگ نیز ناممکن است!
روزی که پزشک به مادربزرگش خبر داد
که بیماری اش لاعلاج است
چیزی بدین مضمون بر زبان آورد...
تا این لحظه نفهمیده بودم، زندگی چه زیباست!
تاثر آور نیست که آدم باید بیمار شود
تا بفهمد زنده بودن چه نعمتی است...؟!
📗 دنیای سوفی️
اگر ندانیم که میمیریم
طعم زنده بودن را
نمیتوانیم بچشیم
و بدون دریافت شگفتیِ شگرف زندگی
تصور مرگ نیز ناممکن است!
روزی که پزشک به مادربزرگش خبر داد
که بیماری اش لاعلاج است
چیزی بدین مضمون بر زبان آورد...
تا این لحظه نفهمیده بودم، زندگی چه زیباست!
تاثر آور نیست که آدم باید بیمار شود
تا بفهمد زنده بودن چه نعمتی است...؟!
📗 دنیای سوفی️
2.9
غمگین دخترانه شب بخیر دلم گرفته
حقیقتش از لحظه ای که تو اخبار دیم دختر بچه داره به بابای شهیدش میگه خیلی دلم برات تنگ شده و بعد بغضش گرفت منم بغضم گرفت
تو این شرایط و غمی که این بچه و خانواده های شهدامون دارن تجربه میکنن خواستم بگم ما هم ناراحتیم که شاخ شمشاداتون،عزیزاتون،بچه سه ساله و هشت سالتون رو به خاطر یه مشت وحشی بی ارزش از دست دادین
انشاالله همین روزا فرماندمون از راه میرسه و انتقام تک تک دسته گلامون رو ازشون میگیریم
💚🇮🇷✊🏻❤️
حقیقتش از لحظه ای که تو اخبار دیم دختر بچه داره به بابای شهیدش میگه خیلی دلم برات تنگ شده و بعد بغضش گرفت منم بغضم گرفت
تو این شرایط و غمی که این بچه و خانواده های شهدامون دارن تجربه میکنن خواستم بگم ما هم ناراحتیم که شاخ شمشاداتون،عزیزاتون،بچه سه ساله و هشت سالتون رو به خاطر یه مشت وحشی بی ارزش از دست دادین
انشاالله همین روزا فرماندمون از راه میرسه و انتقام تک تک دسته گلامون رو ازشون میگیریم
💚🇮🇷✊🏻❤️
2.8
غمگین مذهبی فلسفی انتقام شهادت اندوه اجتماعی همدلی این متن، فراتر از یک ابراز غم شخصی، بازتابی از اند...
از منی الات
از منی اوینات بسدی سن الله
یالان گولوشون سویوخ باخشین بوشدا سن الله
سنه وردیم اورک حارامن اولسون
قلبینی وردن اونا گوزلرین ایدن اولسون
سنه وردیم اورک حارامن اولسون
ادنی دیش گولوم ادین وفاسز اولسون
من دولاندم باشنا باشم بلاسز اولسون...
اهنگ مورد علاقه من به زبان اذری وای چه صدای داره .... ️
از منی اوینات بسدی سن الله
یالان گولوشون سویوخ باخشین بوشدا سن الله
سنه وردیم اورک حارامن اولسون
قلبینی وردن اونا گوزلرین ایدن اولسون
سنه وردیم اورک حارامن اولسون
ادنی دیش گولوم ادین وفاسز اولسون
من دولاندم باشنا باشم بلاسز اولسون...
اهنگ مورد علاقه من به زبان اذری وای چه صدای داره .... ️
2.9
غمگین شعر بیان احساسات قدرت موسیقی کاتارسیس موسیقی آذری این ترانه آذری، ورای کلمات، گویای قدرت بیمانند مو...
هیچ وق معنیه دوس داشتن واقعی رو نفهمیده بودم ک فهمیدم این ک یادت بباد اخرین چهارشنبه ای بود ک باهاش حرف زدی.
اخربن چهارشنبه ای بود ک تو چشاش نگا کردی.
اخرین چهارشنبه ای بود ک کنار خودت داش میخندید:)
دیگ همچین چهارشنبه هایی نیس. شاید کنار کسای دیگ بخنده با بکی دیگ حرف بزنه و یکی دیگ رو بغل کنه. ️
اخربن چهارشنبه ای بود ک تو چشاش نگا کردی.
اخرین چهارشنبه ای بود ک کنار خودت داش میخندید:)
دیگ همچین چهارشنبه هایی نیس. شاید کنار کسای دیگ بخنده با بکی دیگ حرف بزنه و یکی دیگ رو بغل کنه. ️
2.8
غمگین جدایی حافظه فقدان روانشناسی خاطره متن شما به زیبایی نشان میدهد چگونه ذهن ما لحظات ع...
زمان کند میگذره وقتی منتظری.
زمان تند میگذره وقتی دیرت شده.
زمان کشنده ست وقتی غمگینی.
زمان کوتاهه وقتی خیلی شادی.
زمان بی پایانه وقتی دردی داری.
زمان طولانی میگذره وقتی بیحوصلهای.
توجه کن
زمان با توجه به اتفاقات درون تو میگذره
نه عقربه ساعت️
زمان تند میگذره وقتی دیرت شده.
زمان کشنده ست وقتی غمگینی.
زمان کوتاهه وقتی خیلی شادی.
زمان بی پایانه وقتی دردی داری.
زمان طولانی میگذره وقتی بیحوصلهای.
توجه کن
زمان با توجه به اتفاقات درون تو میگذره
نه عقربه ساعت️
2.8
غمگین بهترین ها بی تفاوت خسته روزِبیستـویکمـ:
⁰⁰:¹⁵
خیلیوقتـپیشمیخواستمبهتـبگم
دلمبراتـتنگشده؛ولیچهفرقیبهحالمانـمیکرد؟
بهخاطرهمین؛
وانمود،کردمدلمـبراتـتنگنشده...!
Y.Z
️
⁰⁰:¹⁵
خیلیوقتـپیشمیخواستمبهتـبگم
دلمبراتـتنگشده؛ولیچهفرقیبهحالمانـمیکرد؟
بهخاطرهمین؛
وانمود،کردمدلمـبراتـتنگنشده...!
Y.Z
️
2.8
عاشقانه غمگین خاطره عشق یک طرفه دلتنگی حداقل نصف ما، تو کل زندگیمون،
نه یه اکیپ پایه داریم، نه یه مسافرت
خفن میریم، نه قراره دونفری تو کویر
دراز بکشیم و به آسمون خیره بشیم؛
فقط میریم سرکار و با خانواده
میجنگیم و آدم هایی که دوسشون
داریم کیلومتر ها ازمون دورن🙂️
نه یه اکیپ پایه داریم، نه یه مسافرت
خفن میریم، نه قراره دونفری تو کویر
دراز بکشیم و به آسمون خیره بشیم؛
فقط میریم سرکار و با خانواده
میجنگیم و آدم هایی که دوسشون
داریم کیلومتر ها ازمون دورن🙂️
2.4
غمگین تنهایی معنای زندگی ارتباطات_انسانی رضایت از زندگی اهداف شخصی متن به تنهایی و دوری از تجربههای خاص اشاره دارد. ...
☆سلام
☆تا حالا بــہ صدای درون خودت گوش دادی؟ 🤔
☆توی ڪانال «ذهـن آوا»، قراره با هم ڪشف ڪنیم
☆چطور میتونیم آرامش بیشتری پیدا
☆ڪنیم و تمرڪزمون رو بالا ببریم. بیا تا این تجربه رو با هم داشته باشیم! 🧘♀️”
« @zeanavaAM »
ღڪانال تازه تاسیس شده ڪمـڪمون ڪنید بریم بالا... ♡️
☆تا حالا بــہ صدای درون خودت گوش دادی؟ 🤔
☆توی ڪانال «ذهـن آوا»، قراره با هم ڪشف ڪنیم
☆چطور میتونیم آرامش بیشتری پیدا
☆ڪنیم و تمرڪزمون رو بالا ببریم. بیا تا این تجربه رو با هم داشته باشیم! 🧘♀️”
« @zeanavaAM »
ღڪانال تازه تاسیس شده ڪمـڪمون ڪنید بریم بالا... ♡️
2.9
غمگین موفقیت حقیقت مِهر ماهـے ڪِه باشـے... مُبهَمـے... خاصّـے...قَلبِتـ پُرِه دَردِه... وَلـے لَباتـ میخَندِه...هَر ڪَسـے دَرڪِتـ نِمیـڪُنِـہ... بِـہ هَر ڪَسـے اَم روےِ خوشـ نِشونـ نِمیدے... تِعدادِ ڪَمـے لیاقَتِتو دارَن 🖤🙃
#مهر ماهی️
#مهر ماهی️
2.6
غمگین موسیقی تبریک تولد میگم:بزرگ شدم
زود تر به ناچار؛
دست به اچار
تو محلمون خنده قاچاق!
هررو دست یکیمون
دستبند آژان
ماشین مینداختم
روکله چار.........
(شایع)️
زود تر به ناچار؛
دست به اچار
تو محلمون خنده قاچاق!
هررو دست یکیمون
دستبند آژان
ماشین مینداختم
روکله چار.........
(شایع)️
2.9
شعر غمگین رپ فارسی استعاره ادبی واقعگرایی اجتماعی سختی زندگی این بخش از شایع، رپر سرشناس، به خوبی تصویرگر دشوار...