اما اگه یه روزی نبودم قول بده با دیدن ابرای اسمون و ستارهها یاد من بیفتی. وقتی که رنگ آبی رو دیدی یاد من بیفتی. با دیدن گربهها و جوجه اردکا یاد من بیفتی. با هوای بارونی و برفی یاد من بیفتی. هروقت که اهنگ مورد علاقمو گوش دادی یاد من بیفتی.️
3.0
غمگین عاشقانه یاد من بیفتی یادآوری بعد از مرگ دیدن ابرها و ستارهها قول بده یادم بیفتی ...
+آرهاصلاازاولدوستنداشتمالآنخوبشدی؟
_بهنآماَفشآریتوییکیازفیلمهآشیهدیآلوگداشت،گفت؛
واسهخیآنتهزارتآراههستولیهیچکدوم
لجنترازاونینیستکهبخوایادایدوستداشتن
دربیاری.
دوستنداشتیبهدرک
ولیخیلیلجنیکهادایِدوستداشتنودرآوردی💔:))️
_بهنآماَفشآریتوییکیازفیلمهآشیهدیآلوگداشت،گفت؛
واسهخیآنتهزارتآراههستولیهیچکدوم
لجنترازاونینیستکهبخوایادایدوستداشتن
دربیاری.
دوستنداشتیبهدرک
ولیخیلیلجنیکهادایِدوستداشتنودرآوردی💔:))️
3.8
غمگین نامردی دیروز توی مترو دردناک ترین صحنه ی زندگیم رو دیدم
من پسری رو دیدم که تنها تکیه گاهش خودش بود و حنجره ی طلاییش و دستایه هنرمندی که سیم های گیتار رو نوازش میکردن
زیبایی و شکوه صدایه اون پسر وقتی که "عید امسال"تتلو رو میخوند و توی چشم هایه من نگاه میکرد باعث شد که من اشک بریزم و افسوس بخورم برایه خودم که به عنوان یک انسان کوچیک ترین توانی رو برایه حمایت از اون صدایه ناب ندارم ️
من پسری رو دیدم که تنها تکیه گاهش خودش بود و حنجره ی طلاییش و دستایه هنرمندی که سیم های گیتار رو نوازش میکردن
زیبایی و شکوه صدایه اون پسر وقتی که "عید امسال"تتلو رو میخوند و توی چشم هایه من نگاه میکرد باعث شد که من اشک بریزم و افسوس بخورم برایه خودم که به عنوان یک انسان کوچیک ترین توانی رو برایه حمایت از اون صدایه ناب ندارم ️
4.8
امیدوارم یک روزی این صدا شنیده بشه
کاش می شد همه بُهتان باشد
همه شب هایی که
بی هوا اولِ شب ؛ شب بخیر میگفتی
و سرت گرم به چشمانِ رقیبی می شد
که زبانم به لالی برسد ؛ تو جانش بودی
من چقدر پرتکرار ؛ غصه ها می خوردم
که شبت را بی درد با دعایِ دلِ من صبح کنی
خبر مرگ همین است چه می دانستم ؟!
که شبت را که سرت را ؛ به بازویِ رقیبی برسانی
و من اینجا
الهی که بمیرم که بمیرم که بمیرم️
همه شب هایی که
بی هوا اولِ شب ؛ شب بخیر میگفتی
و سرت گرم به چشمانِ رقیبی می شد
که زبانم به لالی برسد ؛ تو جانش بودی
من چقدر پرتکرار ؛ غصه ها می خوردم
که شبت را بی درد با دعایِ دلِ من صبح کنی
خبر مرگ همین است چه می دانستم ؟!
که شبت را که سرت را ؛ به بازویِ رقیبی برسانی
و من اینجا
الهی که بمیرم که بمیرم که بمیرم️
3.7
غمگین جدایی خیانت عاطفی درد و رنج شعر نو عشق نافرجام این شعر به شکلی بیپرده، دردناکترین حالتهای خیان...
مشابه ها
سخن عاشقانه گفتن دلیل عشق نیست
عاشق کم است
سخن عاشقانه فراوان
عشق عادت نیست
عادت همه چیز را ویران می کند
ازجمله عظمت دوست داشتن را
از شباهت به تکرار می رسیم
از تکرار به عادت
ازعادت به بیهودگی از بیهودگی به خستگی و نفرت️
عاشق کم است
سخن عاشقانه فراوان
عشق عادت نیست
عادت همه چیز را ویران می کند
ازجمله عظمت دوست داشتن را
از شباهت به تکرار می رسیم
از تکرار به عادت
ازعادت به بیهودگی از بیهودگی به خستگی و نفرت️
4.9
عاشقانه غمگین دوستت دارم عشق یک طرفه چرا همیشه اونایی که برات یه دنیا ارزش دارن بیشتر ناراحتت میکنن:)؟!
️
️
4.7
غمگین بهترین ها حقیقت حاضر جوابی نامردی شب های مافیا
با استفاده از لینک زیر بازی را نصب کنید
https://trc.metrix.ir/zziplq
سپس از طریق لینک زیر بازی را اجرا کنید و جایزه بگیرید
https://mw.mafia.medrick.info/api/dl/?mafianights://game?invite_friend?id!MEDG-F0VP9K️
با استفاده از لینک زیر بازی را نصب کنید
https://trc.metrix.ir/zziplq
سپس از طریق لینک زیر بازی را اجرا کنید و جایزه بگیرید
https://mw.mafia.medrick.info/api/dl/?mafianights://game?invite_friend?id!MEDG-F0VP9K️
3.1
شاخ غمگین دلتنگی زندگی معنای زنده بودن من. با تو بودن است .
نزدیک ، دور
سیر ، گرسنه
رها ، اسیر
دلتنگ ، شاد
در راه سر افرازی تو ، درکنار تو
آن لحظه ای که بی تو سر آید مرا ، مباد!
مفهوم زندگی ست .
️
نزدیک ، دور
سیر ، گرسنه
رها ، اسیر
دلتنگ ، شاد
در راه سر افرازی تو ، درکنار تو
آن لحظه ای که بی تو سر آید مرا ، مباد!
مفهوم زندگی ست .
️
3.9
غمگین خسته باز دلتنگ و بیقرارم
و باز دلم به وسعت
سیاهی جادهی احساس گرفت
با چشمانی بارانی
قلم به دست میگیرم
و مینویسم
پدر یلدای بیتو صفا ندارد…️
و باز دلم به وسعت
سیاهی جادهی احساس گرفت
با چشمانی بارانی
قلم به دست میگیرم
و مینویسم
پدر یلدای بیتو صفا ندارد…️
4.9
I'm sad and unhappy again.
And then I feel great.
The black road of feeling
With rainy eyes.
I'll take a pen in my hand.
And I write.
Your father's unhappy yelda...
And then I feel great.
The black road of feeling
With rainy eyes.
I'll take a pen in my hand.
And I write.
Your father's unhappy yelda...
یـجـا خـونـدمـ:
خـودشـونـ نـمـیـرنـ ولـیـ یـکـاریـ مـیـکـنـن خـودتـ بـریـ
و ایـنـ از تـنـهـا گـذاشـتـهـ شـدنـ دردنـاکـ تـرهـ "🤍🙂"
4.1
غمگین تیکه دار نامردی عشق یک طرفه لاشی داستان 🍁🌸
شب بود . ماه در آسمان بود و ستاره ها می درخشیدند . در حیاط نشسته بودم . مادرم هم در کنارم نشسته بود . به ماه نگاه کردم و سپس به مادرم گفتم :《 مادر ، ماه دارد دقیقاً بع من نگاه میکند ؛ شاید بع من میگوید ، شاید طُ هم امشب قاطی ستاره ها شوی ...! ⚘🌚
در همان لحظه بود کِع نفهمیدم کِی ، قاطی ستاره ها شدم ...💔👀!
️
شب بود . ماه در آسمان بود و ستاره ها می درخشیدند . در حیاط نشسته بودم . مادرم هم در کنارم نشسته بود . به ماه نگاه کردم و سپس به مادرم گفتم :《 مادر ، ماه دارد دقیقاً بع من نگاه میکند ؛ شاید بع من میگوید ، شاید طُ هم امشب قاطی ستاره ها شوی ...! ⚘🌚
در همان لحظه بود کِع نفهمیدم کِی ، قاطی ستاره ها شدم ...💔👀!
️
5.0
عاشقانه غمگین سکوت شب مادر یه تیر در میکنه کار خودشو یه سره میکنه.....
جنازشو که میفرستن خونه واسه خدافظی !!!!
ننش میفرستع دمه خونه ای دختره....
میگه قبلش بهم گفته بود!!!!
اگه داخل خدمت واسم اتفافی افتاد.....
بفرستمش اینجا واسه خدافظی!!!
دیگه نگفت حتی اگه دلیل مرگش ما بودید....
من فقط ب وصیتش عمل کردم!!!!
اون شاید ببخشتتون .....
ولی من نمیخشمتون نه نمیبخشم(:
پایان داستان
عشق واقعی یعنی این اگه میخواید عاشقی کنید سعی کنید اینجوری عاشق باشید️
جنازشو که میفرستن خونه واسه خدافظی !!!!
ننش میفرستع دمه خونه ای دختره....
میگه قبلش بهم گفته بود!!!!
اگه داخل خدمت واسم اتفافی افتاد.....
بفرستمش اینجا واسه خدافظی!!!
دیگه نگفت حتی اگه دلیل مرگش ما بودید....
من فقط ب وصیتش عمل کردم!!!!
اون شاید ببخشتتون .....
ولی من نمیخشمتون نه نمیبخشم(:
پایان داستان
عشق واقعی یعنی این اگه میخواید عاشقی کنید سعی کنید اینجوری عاشق باشید️
4.4
عاشقانه غمگین دلتنگی خسته حقیقت ³⁰⁰ . . .✈️ . . . ⁴⁰⁰
فـکـرای سـیـاه دنـیای صـورتـیِ
بـچـگـیامُ نـابـود کـرد آقـای قـاضـی!
مـا ایـنـجـا از دلـتـنـگـیـامـون واسـه دلـبـر مـیـنـویـسـیـم ولـی اون نـمـیـخـونـه(:🖤
️
فـکـرای سـیـاه دنـیای صـورتـیِ
بـچـگـیامُ نـابـود کـرد آقـای قـاضـی!
مـا ایـنـجـا از دلـتـنـگـیـامـون واسـه دلـبـر مـیـنـویـسـیـم ولـی اون نـمـیـخـونـه(:🖤
️
4.9
من خیلی وقته نا امید شدم از این جماعت
از آدماش …..
از ملتی ک تو پیج اینستا همشون در مورد رفیق روزهای سخت حرف می زنن ….
همونایی ک تو استوریاشون قربون صدقه رفیقاشون میرن …
ولی اینا زمانی ک تو حالت خوبه
زمانی ک براشون منفعت داری …
روزی ک یه سرماخورده ساده میشی همشون از ترس اینکه مریض بشن حتی بهت زنگ نمی زنن حالتو بپرسن …….
چه برسه روزای سخت زندگیی……………️
از آدماش …..
از ملتی ک تو پیج اینستا همشون در مورد رفیق روزهای سخت حرف می زنن ….
همونایی ک تو استوریاشون قربون صدقه رفیقاشون میرن …
ولی اینا زمانی ک تو حالت خوبه
زمانی ک براشون منفعت داری …
روزی ک یه سرماخورده ساده میشی همشون از ترس اینکه مریض بشن حتی بهت زنگ نمی زنن حالتو بپرسن …….
چه برسه روزای سخت زندگیی……………️
3.5
غمگین حقیقت ﻣﺮﺩی ﻛﻪ ﻋﻘﺐ ﺗﺎﻛﺴﻲ ﻛﻨﺎﺭ ﻣﻦ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺩﺍﺷﺖ ﺗﻮی ﺳﺮ ﺭﺳﻴﺪﺵ ﭼﻴﺰی ﻳﺎﺩﺩﺍﺷﺖ میﻛﺮﺩ ، ﺳﺮﺭﺳﻴﺪﺵ ﺭﺍ ﺑﺴﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ :
ﻫﺮچی ﻣﻲﺩﻭﻭﻳﻴﻢ ، ﺑﺎﺯﻡ ﻋﻘﺒﻴﻢ .
کسی ﺟﻮﺍبی ﻧﺪﺍﺩ .
ﻣﺮﺩ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺧﻮﺩﺵ ﮔﻔﺖ :
ﻫﻤﺶ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﻣﻲﺩﻭﻭﻳﻴﻢ ، ﺑﺎﺯﻡ هیچی .
ﺯنی ﻛﻪ ﺟﻠﻮﻱ ﺗﺎﻛﺴﻲ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ،
ﮔﻔﺖ : ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺘﻮﻥ .
ﻣﺮﺩ ﭘﺮﺳﻴﺪ : ﭼﺮﺍ؟
ﺯﻥ ﮔﻔﺖ : ﭘﺴﺮ ﻣﻦ همش ﺷﺶ ﺳﺎﻟﺸﻪ ﻭلی نمیتونه ﺑﺪﻭﻭئه ﻫﺮ ﻛﺎﺭی میﻛﻨﻴﻢ نمیﺗﻮﻧﻪ .
ﺩﻳﮕﺮ ﻫﻴﭻ ﻛﺪﺍﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﺩﻳﻢ ،
ﺑﻪ ﺯﻥ ﻧﮕﺎه ﻛﺮﺩﻡ ، ﺟﻮﺍﻥ ﺑﻮﺩ 🖤
️
ﻫﺮچی ﻣﻲﺩﻭﻭﻳﻴﻢ ، ﺑﺎﺯﻡ ﻋﻘﺒﻴﻢ .
کسی ﺟﻮﺍبی ﻧﺪﺍﺩ .
ﻣﺮﺩ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺧﻮﺩﺵ ﮔﻔﺖ :
ﻫﻤﺶ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﻣﻲﺩﻭﻭﻳﻴﻢ ، ﺑﺎﺯﻡ هیچی .
ﺯنی ﻛﻪ ﺟﻠﻮﻱ ﺗﺎﻛﺴﻲ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ،
ﮔﻔﺖ : ﺧﻮﺵ ﺑﻪ ﺣﺎﻟﺘﻮﻥ .
ﻣﺮﺩ ﭘﺮﺳﻴﺪ : ﭼﺮﺍ؟
ﺯﻥ ﮔﻔﺖ : ﭘﺴﺮ ﻣﻦ همش ﺷﺶ ﺳﺎﻟﺸﻪ ﻭلی نمیتونه ﺑﺪﻭﻭئه ﻫﺮ ﻛﺎﺭی میﻛﻨﻴﻢ نمیﺗﻮﻧﻪ .
ﺩﻳﮕﺮ ﻫﻴﭻ ﻛﺪﺍﻡ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﺩﻳﻢ ،
ﺑﻪ ﺯﻥ ﻧﮕﺎه ﻛﺮﺩﻡ ، ﺟﻮﺍﻥ ﺑﻮﺩ 🖤
️
4.3
غمگین عصبانی حقیقت خسته بی تفاوت تاقلب من از غم تو ردّی دارد
دریاچه ی اشک جزر و مدّی دارد
جان میدهم آخر از فراق حرمت
صبر من دلشکسته حدّی دارد . . :)
- دلــــبرعراقي'!
️
دریاچه ی اشک جزر و مدّی دارد
جان میدهم آخر از فراق حرمت
صبر من دلشکسته حدّی دارد . . :)
- دلــــبرعراقي'!
️
4.6
غمگین تیکه دار شعر سکوت اینـجَوابِـشنـَبوב 😄✋🏻💔
اینــ ہَمـہِِِِِحِسـ،خوبـّ روبـُُُردے،اَزیــادِتـ،چِـہِزوב؛
مَنـ،בِلََـــمّ،رَفتـ،واسـہِاونـ،בِلـےکـِِِِِہعـاشِقـ،نَبــّّّـــوב️
اینــ ہَمـہِِِِِحِسـ،خوبـّ روبـُُُردے،اَزیــادِتـ،چِـہِزوב؛
مَنـ،בِلََـــمّ،رَفتـ،واسـہِاونـ،בِلـےکـِِِِِہعـاشِقـ،نَبــّّّـــوב️
3.6
عاشقانه غمگین روانشناسی عشق دلبستگی عاطفی روابط انسانی کشش به بی تفاوتی چه ظرافت جالبی! گاهی اوقات، قلب ما به جای دنبال کر...
قبلاً میگفتم: دیگه گوشم از حرفای قشنگ پُره، باید یکی بیاد که رفتارش قشنگ باشه.
اما الان با خودم میگم شاید رفتارای قشنگ هم مثل حرفای قشنگ باشن ... همونقدر تموم شدنی، همونقدر به ظاهر قشنگ اما زیر پا خالی کن ...!️
اما الان با خودم میگم شاید رفتارای قشنگ هم مثل حرفای قشنگ باشن ... همونقدر تموم شدنی، همونقدر به ظاهر قشنگ اما زیر پا خالی کن ...!️
5.0
غمگین تیکه دار حقیقت شکلک یک نفر با صدای بلند موسیقی گوش میکنه
یک نفر مُدام سیگار میکشه زنی هنگام آشپزی
ترانهای غمگینرو زمزمه میکنه دختری به بهانه فیلم اشک میریزه پسری نیمهشب در خیابون پرسه میزنه، همه دلتنگندهمین.️
یک نفر مُدام سیگار میکشه زنی هنگام آشپزی
ترانهای غمگینرو زمزمه میکنه دختری به بهانه فیلم اشک میریزه پسری نیمهشب در خیابون پرسه میزنه، همه دلتنگندهمین.️
3.2
غمگین تنهایی دلتنگی انزوا موسیقی احساسات انسانی این متن تصویری از دلتنگی در زندگی روزمره ارائه می...
از امام حسين عليه السلام سؤال شد
چرا خداوند روزه را بر بندگانش واجب كرد؟
امام عليه السلام فرمودند
براى اينكه ثروتمند سختى گرسنگى را بچشد
و در نتيجه از زيادى ثروتش به بيچارگان كمك كند️
چرا خداوند روزه را بر بندگانش واجب كرد؟
امام عليه السلام فرمودند
براى اينكه ثروتمند سختى گرسنگى را بچشد
و در نتيجه از زيادى ثروتش به بيچارگان كمك كند️
4.7
سُئِلَ الْحُسَيْنُ عليه السلام:
لِمَ افْتَرَضَ اللّه ُ عَزَّوَجّلَ عَلى عَبيدِهِ الصَّوْمَ؟
قالَ:لِيَجِدَ الْغَنىُّ مَسَّ الْجُوعِ فَيَعُودَ بِالْفَضْلِ عَلَى المَساكينَ
(موسوعةکلماتالامامالحسين'عليهالسلام،ص,⁶⁹²,ح-⁷⁵⁹)
( منبع روائی؛ احادیث شیعه 🌿💭 )
لِمَ افْتَرَضَ اللّه ُ عَزَّوَجّلَ عَلى عَبيدِهِ الصَّوْمَ؟
قالَ:لِيَجِدَ الْغَنىُّ مَسَّ الْجُوعِ فَيَعُودَ بِالْفَضْلِ عَلَى المَساكينَ
(موسوعةکلماتالامامالحسين'عليهالسلام،ص,⁶⁹²,ح-⁷⁵⁹)
( منبع روائی؛ احادیث شیعه 🌿💭 )
غم های دیرینه یِ مقیمِ مغزم هیچ وقت قادر به شکستن صُلبِ خَموشی قلبِ سردم نبودند و من مَسکوت تر از همیشه بی اعتنا به قضاوت ها در پی وُصول به آمال و آرزوهایی که ریشه ی یأس رو در وجودم میخُشکوند و در عوض بذر امید رو میکاشت به دادگاه تفتیش عقاید احضار و به جرم نواختن ناقوسِ هفت رنگِ آزادی در مِحرابی که عبادت خدایی کذایی پرداخته و از کسبِ لذت منع شده بودی؛به عزلت گزیدن و دوری جستن از تو؛پسرِ مسیح محکوم شدم.️
5.0
عاشقانه غمگین حقیقت قشنگترین ابراز علاقه از زبان یه آدمِ دلتنگ هم متعلق به نزار قبانیِ که میگه:
بگذار به تو فکر کنم و دلتنگت باشم؛ به خاطر تو گریه کنم و بخندم و فاصلهی و هم و یقین را بردارم.️
بگذار به تو فکر کنم و دلتنگت باشم؛ به خاطر تو گریه کنم و بخندم و فاصلهی و هم و یقین را بردارم.️
5.0
غمگین تیکه دار درسی عشق یک طرفه عشق يعني بشکني قلب مرا
عشق يعني مي پرستم من ترا
عشق يعني آن نخستين حرفها
عشق يعني در ميان برفها
عشق يعني ياد آن روز نخست
عشق يعني هر چه در آن ياد توست.
️
عشق يعني مي پرستم من ترا
عشق يعني آن نخستين حرفها
عشق يعني در ميان برفها
عشق يعني ياد آن روز نخست
عشق يعني هر چه در آن ياد توست.
️
3.8
عاشقانه غمگین خسته دوستت دارم زندگی آدماازبهترینکساشونضربهمیخورن
بعدازاونعوضمیشناعتمادنمیکنن
یادمیگیرنهرکسیلیاقتنداره
ولیاونجاشبدهبعدسالهابهکسی
اعتمادمیکننبعدچشمبازمیکننمیبینن
دوبارهبرگشتیبههموننقطهوبهطرفحسداری.️
بعدازاونعوضمیشناعتمادنمیکنن
یادمیگیرنهرکسیلیاقتنداره
ولیاونجاشبدهبعدسالهابهکسی
اعتمادمیکننبعدچشمبازمیکننمیبینن
دوبارهبرگشتیبههموننقطهوبهطرفحسداری.️
3.4
غمگین روانشناسی اعتماد خیانت الگوی تکرار روانشناسی روابط این متن به زیبایی چرخه دردناک اعتماد، خیانت و تلاش...
سرِ دریا روی دوشِ شـــــــهرِ مِن
دستِ مـــوج و زُلفُنِ پـَـریشُونــــی
چیچکــا بــه همــدِگــــه اَگـُــفتِنَن
صدایِ مُوجِن و قَهقه یِ خَندوُونی
دستِ دریــا رویِ پُیِ خَسته شِن
شَوا کــه بُلن بُبوت ،قــــدم بِزن
یــَـه کمی با آسمـُــــــن تنها بَشِن
اِ دلـُــن همـــــدگــه غصــه بِسَن
تویِ چِهمِ همدگه زل شُ زَدِن
وا نگاهی که پر شیدایی ین
نبایه غم تُو دلت خونه بکن
دل تو که ساده نَن،دریایی ین
وسعت دستُن تو آسمُو️
دستِ مـــوج و زُلفُنِ پـَـریشُونــــی
چیچکــا بــه همــدِگــــه اَگـُــفتِنَن
صدایِ مُوجِن و قَهقه یِ خَندوُونی
دستِ دریــا رویِ پُیِ خَسته شِن
شَوا کــه بُلن بُبوت ،قــــدم بِزن
یــَـه کمی با آسمـُــــــن تنها بَشِن
اِ دلـُــن همـــــدگــه غصــه بِسَن
تویِ چِهمِ همدگه زل شُ زَدِن
وا نگاهی که پر شیدایی ین
نبایه غم تُو دلت خونه بکن
دل تو که ساده نَن،دریایی ین
وسعت دستُن تو آسمُو️
5.0
عاشقانه غمگین شعر شب آرامش دریا دختر:تولد رفیقمه میخام برم
خونواده:دهنتو ببند ما اجازه نمیدیم مردم چی میگن
دختر:من میخام برم با دوستام بیرون
خونواده:بشین سر جات بی حیا بری بیرون که چی بشه دختر: میخام لباس کوتاه بپوشم
خونواده:ساکت باش دختره ی چشم سفید بدنتو به نما بزاری که چی بشه مردم چی میگن
️
خونواده:دهنتو ببند ما اجازه نمیدیم مردم چی میگن
دختر:من میخام برم با دوستام بیرون
خونواده:بشین سر جات بی حیا بری بیرون که چی بشه دختر: میخام لباس کوتاه بپوشم
خونواده:ساکت باش دختره ی چشم سفید بدنتو به نما بزاری که چی بشه مردم چی میگن
️
3.9
غمگین دخترانه حقیقت خسته دختر عشق یک احساس خیلی قشنگه اما گاهی اوقات وقتی عاشق میشی احساس تنهایی و غمگینی پیدا میکنی که خودتم نمیفهمی چته.همش بی دلیل گریه میکنی و بغضت میشه بغض بلبل...🖤
(بغض بلبل آنقدر زیاد است که باعث مرگ میشود)️
(بغض بلبل آنقدر زیاد است که باعث مرگ میشود)️
3.5
عاشقانه غمگین ادبیات فارسی احساسات متناقض عشق و اندوه بغض بلبل اوه، چه توصیف عمیقی از این تناقض شیرین و تلخ عشق! ...
بیشتر وقتها آدمها، حتی بدکاران و جانیها، سادهلوحتر و صاف و سادهتر از آنچه هستند که ما تصور میکنیم.
📚برادران کارامازوف _ فئودور داستایفسکی️
4.4
غمگین فلسفی حقیقت ادبی