شاید هم زندگی قهرمان ویرانگریست، آرزوهایت را به باد فنا میسپارد، عزیزانت را میگیرد، تو را در غم غرق میکند و به اندازه یک نفس به تو شادی میبخشد، تصوراتت را روی سرت آوار میکند، لذت های کوچیک تو را میگیرد، با خاطرات که همچو طناب داری آن را شکل داده خفهات میکندو اجازه نمیدهد ابر تاریک ترس لحظهای تورا تنها بگذارد.️
4.9
غمگین زمستان متفرقه سکوت زندگی زمان زیادی گذشت . .
فهميدم هميشه اونى كه ميخواى نميشه . .!
فهميدم هركسى كه باهاته الزاماً 'دوستت' نيست!
فهميدم كسى كه تو نگاه اول ازش بدت مياد يه روزى ميشه صميمى ترين دوستت و بلعكس . !
هركى زبونش نرمه دلش گرم نيست . .
هركى ميخنده، بدون درد و غم نيست ؛
ظاهر دليلى بر باطن نيست ،
فهميدم بحث كردن با خيليا اشتباهه محضه . .
فهميدم گاهى اوقات توو اوج شلوغى تنهاترينى!
-️
فهميدم هميشه اونى كه ميخواى نميشه . .!
فهميدم هركسى كه باهاته الزاماً 'دوستت' نيست!
فهميدم كسى كه تو نگاه اول ازش بدت مياد يه روزى ميشه صميمى ترين دوستت و بلعكس . !
هركى زبونش نرمه دلش گرم نيست . .
هركى ميخنده، بدون درد و غم نيست ؛
ظاهر دليلى بر باطن نيست ،
فهميدم بحث كردن با خيليا اشتباهه محضه . .
فهميدم گاهى اوقات توو اوج شلوغى تنهاترينى!
-️
3.0
غمگین حقیقت "از پیله بیرون امدن گاهی رهایی نیست"
"در باغ هم پروانه غمگین گرفتارست"
"این کشور آن کشور ندارد حس دلتنگی"
"دیوار با هر طرح و نقشی باز دیوار است "
شاعر: •محمد علی جوشایی• ️
"در باغ هم پروانه غمگین گرفتارست"
"این کشور آن کشور ندارد حس دلتنگی"
"دیوار با هر طرح و نقشی باز دیوار است "
شاعر: •محمد علی جوشایی• ️
4.5
غمگین شعر بهترین ها دلتنگی حقیقت پنج دقیقه بعد از تولدتان، اسم، ملیت و دین شما را تعیین میکنند و شما بقیه زندگیتان را صرفِ دفاع از چیزهایی میکنید که خودتان انتخابش نکردهاید !
#تیكِکتاب ..💆🏻♀☁️!'
#کتابخونه📚🧸️
#تیكِکتاب ..💆🏻♀☁️!'
#کتابخونه📚🧸️
4.7
غمگین فلسفی حقیقت زندگی مشابه ها
موقع اعـدام پرسیدنـد آخرین حرفتــــ ؟!؟
گفتم:روے قبــــــرم تکــــہ یخے بگذارید تا چکـــہ کند..!!
پرسیدند:چــــــرا ؟؟
گفتم: چـون "عـــزیـــزے" ندارم سر قبــرم گــریـــہ کند...
#سلامتــــے همـــہ بے کسا ...
️
گفتم:روے قبــــــرم تکــــہ یخے بگذارید تا چکـــہ کند..!!
پرسیدند:چــــــرا ؟؟
گفتم: چـون "عـــزیـــزے" ندارم سر قبــرم گــریـــہ کند...
#سلامتــــے همـــہ بے کسا ...
️
3.1
غمگین تنهایی فلسفی تنهایی عزت نفس مرگ احساسات این بیت، یادآور اشعار نیما یوشیج در مورد تنهایی و ...
لمس کن کلماتی را
که برایت می نویسم
تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست…
تا بدانی نبودنت آزارم می دهد…
لمس کن نوشته هایی را
که لمس ناشدنیست و عریان…
که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد
لمس کن گونه هایم را
که خیس اشک است و پر شیار…
لمس کن لحظه هایم را…
تویی که می دانی من چگونه
عاشقت هستم٬
لمس کن این با تو نبودن ها را
لمس کن…
همیشه عاشقت میمانم
دوستت دارم ای بهترین بهانه ام
️
که برایت می نویسم
تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست…
تا بدانی نبودنت آزارم می دهد…
لمس کن نوشته هایی را
که لمس ناشدنیست و عریان…
که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد
لمس کن گونه هایم را
که خیس اشک است و پر شیار…
لمس کن لحظه هایم را…
تویی که می دانی من چگونه
عاشقت هستم٬
لمس کن این با تو نبودن ها را
لمس کن…
همیشه عاشقت میمانم
دوستت دارم ای بهترین بهانه ام
️
5.0
عاشقانه غمگین دوستت دارم دنیا یروزی برای هرکسی تموم میشه
و شاید شماها یروز بفهمید ک ارزش هیچی رو نداره
هم دیگرو برا چیزای مسخره مث چن تیکه پارچه یا هرچی اذیت نکنین و ناراحت نکنید
و کمتر همدیگرو تحت فشار بزارید یاد بگیرید از بقیه انتظار نداشته باشید
کاش باعث نشید ادمی تا دیروقت بیدار بمونه و اشک بریزه:)
_مبیم")!️
و شاید شماها یروز بفهمید ک ارزش هیچی رو نداره
هم دیگرو برا چیزای مسخره مث چن تیکه پارچه یا هرچی اذیت نکنین و ناراحت نکنید
و کمتر همدیگرو تحت فشار بزارید یاد بگیرید از بقیه انتظار نداشته باشید
کاش باعث نشید ادمی تا دیروقت بیدار بمونه و اشک بریزه:)
_مبیم")!️
5.0
غمگین دخترانه پسرانه در خیابان راه میرفتم
ناگهان چشمم به کافه ای افتاد
از پنجره کافه صندلی پیدا بود یک قهوه
آنجا من نشسته بودم و تو
همانجا بغضی گلویم را قروق کرد
با بغض دویدم و تا به خانه رسیدم
اشک هایم خیابان را گرفته بود و من
تظاهر به بیخیالی میکردم
رسیدم و خانه
لحظه اول با فریاد گریه کردم....️
ناگهان چشمم به کافه ای افتاد
از پنجره کافه صندلی پیدا بود یک قهوه
آنجا من نشسته بودم و تو
همانجا بغضی گلویم را قروق کرد
با بغض دویدم و تا به خانه رسیدم
اشک هایم خیابان را گرفته بود و من
تظاهر به بیخیالی میکردم
رسیدم و خانه
لحظه اول با فریاد گریه کردم....️
4.9
عاشقانه غمگین ادبی عشق یک طرفه دلتنگی بعضی ها دنبال هر چیزی به جز خانواده هستند
اما وقتی به خودشون میان که یبینن دیگه کسی نیست سنگشونو به سینه بزنه، کسی نیست که در هر موقعیتی پشتش باشه.
قدر خانواده ات رو بدون💔💔💔💔️
اما وقتی به خودشون میان که یبینن دیگه کسی نیست سنگشونو به سینه بزنه، کسی نیست که در هر موقعیتی پشتش باشه.
قدر خانواده ات رو بدون💔💔💔💔️
4.9
غمگین خانواده - پرچمهای من بر فراز ویرانههای دشمنانم به اهتزاز درآمدهاند
- زره من از آهن ارادهی ناب ساخته شده
- تاج من از الماسهای شکستهی آرزوهای بربادرفته تراشیده شده
...️
- زره من از آهن ارادهی ناب ساخته شده
- تاج من از الماسهای شکستهی آرزوهای بربادرفته تراشیده شده
...️
4.2
شاخ غمگین حقیقت لاتی مغرور ️ -یه وقتایی دلت میخواد یکی فقط باشه… نه حرف بزنه، نه نصیحت کنه، فقط باشه… بشینی کنارش و بگی: خستم… اونم فقط نگات کنه، بدون قضاوت، بدون سؤال… فقط بفهمه ولی هیچکس نیست تنهایی تو اتاق تو موندی و یه دل پُر، یه ذهن شلوغ و یه گوشهی تاریک. هیچکس نمیدونه پشت اون لبخندای زورکی، چه بغضی داری. هیچکس نمیپرسه، اصلاً کسی هست که حواسش به نبودنت باشه؟ همه فقط وقتی پیدات میکنن که چیزی ازت بخوان، نه وقتی داری از درون میپاشی️
3.7
غمگین تیکه دار حقیقت وقتی باهاش قهرم میکنی اونجا میفهمه کسیو ندارع از زندگی سیر میشه ب دوصتاش پناه میبره
اما هیچ کدومشون جای تورو واسش نمیگرن قلبش درد میکنه هرشبو با فکرت خواب نمیره روزا اکانتتو چک میکنه توعم فک میکنی با چند نفره
حالا هی بگید عشقم عشق زمانی تکمیل میشه که بیشتر از 2روز قهر نباشید ️
اما هیچ کدومشون جای تورو واسش نمیگرن قلبش درد میکنه هرشبو با فکرت خواب نمیره روزا اکانتتو چک میکنه توعم فک میکنی با چند نفره
حالا هی بگید عشقم عشق زمانی تکمیل میشه که بیشتر از 2روز قهر نباشید ️
4.6
عاشقانه غمگین قهر حقیقت خسته داستان زندگی رفیقم:
20سالش بود از خانوادش بیشتر دوسش داشت رفت خواستگاریش وضع مالیش خوب نبود دختره بهش ندادن همون شب رفیقم خدکشی کرد دنیا همش پوله خدکشی کرد ولی ماه بعد دختره ازدواج کرد شاید بگی خب بع ما چی فق میخوام بت بگم ک دنیا همش پوله حتی شاید مدتی دیگه خنده هامون بلیتی شد......️
20سالش بود از خانوادش بیشتر دوسش داشت رفت خواستگاریش وضع مالیش خوب نبود دختره بهش ندادن همون شب رفیقم خدکشی کرد دنیا همش پوله خدکشی کرد ولی ماه بعد دختره ازدواج کرد شاید بگی خب بع ما چی فق میخوام بت بگم ک دنیا همش پوله حتی شاید مدتی دیگه خنده هامون بلیتی شد......️
4.3
غمگین جدایی حقیقت زندگی خودکشی دلم نمیخواد فیلم و سریال ببینم، دلم نمیخواد غذا بخورم، دلم نمیخواد عصر برم از پشت پنجره بیرونو نگا کنم چایی بخورم، جمعه ها دیگه دلم آش رشته نمیخواد، اه من حتی دلم نمیخواد موسیقی گوش بدم، دلم نمیخواد ورزش کنم، دلم نمیخواد کتاب بخونم، دلم نمیخواد برم بیرون با دوستام،دلم نمیخواد موبایلم زنگ بخوره، دلم نمیخواد نوتیف پیاما بیاد، دلم نمیخواد دوش بگیرم، دلم نمیخواد خرید کنم، دلم نمیخواد برم پارک و سینما، دلم هیچی نمیخاد ️
4.5
غمگین دخترانه قهر اولینها ، اولین بارهای عزیز،
اولین بارهای غم انگیز ...
اولینها همیشه برای من عَزیزترین و شگفتانگیزترینها بودهاند ،هر چیزی که اولین بار اتفاق افتاده باشد مثل یک گنج بزرگ میماند.
️
اولین بارهای غم انگیز ...
اولینها همیشه برای من عَزیزترین و شگفتانگیزترینها بودهاند ،هر چیزی که اولین بار اتفاق افتاده باشد مثل یک گنج بزرگ میماند.
️
4.7
غمگین بهترین ها حقیقت خون من بر سنگ فرش خیابان ها جاریست🥲💔
️
️
4.9
غمگین تیکه دار خسته صدای قلب من چرا غمت نمیکُشد مرا
چرا هنوز ادامه داری
سکوت قبل رفتنت نماندنت ندیدنت
مرا به این جنون کشیده
چه حسرتی است بر دلم که از تمام بودنت
نبودنت به من رسیده️
چرا هنوز ادامه داری
سکوت قبل رفتنت نماندنت ندیدنت
مرا به این جنون کشیده
چه حسرتی است بر دلم که از تمام بودنت
نبودنت به من رسیده️
3.3
غمگین جدایی فقدان عاطفی روانشناسی سوگ حسرت پارادوکس غم این شعر به زیبایی پارادوکس «ادامهی حیات در بطن غم...
یادم آید تو به من گفتی از این عشق حذر کن!
لحظه ای چند بر این آب نظر کن؛
آب آیینه ی عشق گذران است!
تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است...
باش فردا که دلت با دگران است!
تا فراموش کنی چندی از این شهر سفر کن!
با تو گفتم:
حذر از عشق ندانم!
سفر از پیش تو هرگز نتوانم، نتوانم!
روز اول که دل من به تمنای تو پر زد...
چو کبوتر لب بام تو نشستم،
تو به من سنگ زدی من نه رمیدم،نه گسستم!
#فریدون_مشیری
(بخشی از شعر)#کوچه️
لحظه ای چند بر این آب نظر کن؛
آب آیینه ی عشق گذران است!
تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است...
باش فردا که دلت با دگران است!
تا فراموش کنی چندی از این شهر سفر کن!
با تو گفتم:
حذر از عشق ندانم!
سفر از پیش تو هرگز نتوانم، نتوانم!
روز اول که دل من به تمنای تو پر زد...
چو کبوتر لب بام تو نشستم،
تو به من سنگ زدی من نه رمیدم،نه گسستم!
#فریدون_مشیری
(بخشی از شعر)#کوچه️
4.9
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه دوستت دارم با ڪدامین اشک میشود رد پاے تو را از میان دل پاک ڪرد به راستے با ڪدامین دل مےشود دلتنگت نشد و دوست داشتنت را دست فراموش سپرد فراموش ڪردن تو چیزے شبیه ماه است ڪه با هیچ دستمالی از پشت شیشه ے اتاقمـ پاک نمے شود...️
3.9
عاشقانه غمگین دلتنگی عشق یک طرفه #ﺩﺍﻏﻭﻧ ﺗﺭ ﻧﺑﻭﺩ؟؟
ﺍﺯ ﺍﻳﻧ ﺩﺳﺗﺍﻳ #ﺧﻭﻧﻳ . .
ﺍﺯ ﺍﻳﻧ #ﺭﮔ ﻛﺑﻭﺩ . .
#ﺩﺍﻏﻭﻧ ﺗﺭ ﻧﺑﻭﺩ؟؟؟
ﻳﻛﻳ ﺑﻭﺩ #ﻭﻟﻳ ﻳﻛﻳ ﻣﻧ #ﻧﺑﻭﺩ . .
#ﺩﺍﻏﻭﻧ ﺗﺭ ﻧﺑﻭﺩ؟؟
ﺍﻫﺍﻳ ﺟﺍﻳ #ﭼﺍﻏﻭﺗ ﺭﻭ ﻣﻧ ﺟﺍ ﻣﻭﻧﺩ . .
#ﺍﺻﻟﺍ ﺗﻭ ﺑﻳﺍ . . .
ﺑﺯﻧ# ﺑﺯﻧ ﺑﺯﻧ #ﺿﺭﺑﺷ ﺑ ﻣﻧ ﺧﻭﺭﺩ . . .
ﻣﺍ ﻛ #ﺩﻧﻳﺍﻣﻭﻧ #ﺑﺍﺧﺗﻳﻣ . . .
ﺍﻳﻧﻣ ﻣﻳﮔﻳﻣ #ﺳﮔ ﺧﻭﺭﺩ . . .
ﺗﻣﻭﻣ #ﻳﺍﺩگﺍﺭﻳﺗ ﺯﺩﻣ . .
ﺭﻭ ﺩﻳﻭﺍﺭ ﻫﺍﻳ #ﺍﺗﺍﻗ ﻫﺳﺗ ﻫﺍ . .
️
ﺍﺯ ﺍﻳﻧ ﺩﺳﺗﺍﻳ #ﺧﻭﻧﻳ . .
ﺍﺯ ﺍﻳﻧ #ﺭﮔ ﻛﺑﻭﺩ . .
#ﺩﺍﻏﻭﻧ ﺗﺭ ﻧﺑﻭﺩ؟؟؟
ﻳﻛﻳ ﺑﻭﺩ #ﻭﻟﻳ ﻳﻛﻳ ﻣﻧ #ﻧﺑﻭﺩ . .
#ﺩﺍﻏﻭﻧ ﺗﺭ ﻧﺑﻭﺩ؟؟
ﺍﻫﺍﻳ ﺟﺍﻳ #ﭼﺍﻏﻭﺗ ﺭﻭ ﻣﻧ ﺟﺍ ﻣﻭﻧﺩ . .
#ﺍﺻﻟﺍ ﺗﻭ ﺑﻳﺍ . . .
ﺑﺯﻧ# ﺑﺯﻧ ﺑﺯﻧ #ﺿﺭﺑﺷ ﺑ ﻣﻧ ﺧﻭﺭﺩ . . .
ﻣﺍ ﻛ #ﺩﻧﻳﺍﻣﻭﻧ #ﺑﺍﺧﺗﻳﻣ . . .
ﺍﻳﻧﻣ ﻣﻳﮔﻳﻣ #ﺳﮔ ﺧﻭﺭﺩ . . .
ﺗﻣﻭﻣ #ﻳﺍﺩگﺍﺭﻳﺗ ﺯﺩﻣ . .
ﺭﻭ ﺩﻳﻭﺍﺭ ﻫﺍﻳ #ﺍﺗﺍﻗ ﻫﺳﺗ ﻫﺍ . .
️
3.9
عاشقانه غمگین مغرور نامردی لاتی شادمهر یجا تو آهنگش خیلی قشنگ فریاد میزنه میگه : در و دیوار این خونه ، میریزه روی سرم بعد تو دیوونه این کارتو یادم میمونه . . . یکی یکی میچینم آجرهای خاطرههامونو [ راستی گفتم قلب سنگیت از هیچی نمیترسه "بیاحساس" ]️
3.9
غمگین بهترین ها تنهایی دلتنگی سکوت موسیقی به خودتان بیایید دیگر برای دیدن جنایت و کودک کشی لازم نیست به غزه بروید، در همین تهران و بغل گوش خودتان از قوانین به اسطلاح حقوق بشر تخطی میکنند به خاک خودتان تجاوز میکنند و هم وطنانتان را به شهادت میرسانند همان کودکان بیگناهی که از آنها برای خانواده هایشان عروسک خاکی و پیکر سرد و بی جانشان میماند...
آنها باید بدانند که انتقام تک تک مردم بیگناهمان را میگیریم...
#مدافع_هموطنانتان_باشید
#انتقام_سخت
#کودک_بیگناه
️
آنها باید بدانند که انتقام تک تک مردم بیگناهمان را میگیریم...
#مدافع_هموطنانتان_باشید
#انتقام_سخت
#کودک_بیگناه
️
3.5
غمگین حقیقت سکوت چشم هایت غروب آفتابم بود 🌞
لبخندت زیبا ترین تبسم آسمانم بود🌤️
داستان ما با یک نت گیتار شروع شد و با آخرین نقاشی به خاک سرد سپرده شده🌬️
دیگر هیچ خاکستری از جنس انسانیت نیست
من برای زندگی آمدم ولی محکوم به مرگ شدم
غرق شدن در غم هایم سخت بود🌊
تو هم نتوانستی غم هایم را جارو کنی🧹
اما روزی میرسد تا من غم هایم را به دست فراموشی بسپارم :(
قلبم قاصدکی بود که در دشت عشق تو خاکستر شد💮️
لبخندت زیبا ترین تبسم آسمانم بود🌤️
داستان ما با یک نت گیتار شروع شد و با آخرین نقاشی به خاک سرد سپرده شده🌬️
دیگر هیچ خاکستری از جنس انسانیت نیست
من برای زندگی آمدم ولی محکوم به مرگ شدم
غرق شدن در غم هایم سخت بود🌊
تو هم نتوانستی غم هایم را جارو کنی🧹
اما روزی میرسد تا من غم هایم را به دست فراموشی بسپارم :(
قلبم قاصدکی بود که در دشت عشق تو خاکستر شد💮️
3.9
غمگین عاشقانه شعر عاشقانه استعاره ادبی احساسات انسانی ادبیات فارسی این متن سرشار از استعارههای طبیعی است که عمق احسا...
امسال،تولـבم تو בیگـہ نیستی...):
ـבیگـہ از خنـבـہ هاے ـ؋ـیکم خبرے نیست
چون בیگـہ انقـב پاچیـבم انقـב غصـہ خورـבم
همـہ صـבاے شکستن قلبمو شنیـבن🙂💔
پس בیگـہ مهم نیس ڪ بخنـבم یا گریـہ کنم..!
تو بخنـב بزار من ب خنـבت בلخوش باشم😅️
ـבیگـہ از خنـבـہ هاے ـ؋ـیکم خبرے نیست
چون בیگـہ انقـב پاچیـבم انقـב غصـہ خورـבم
همـہ صـבاے شکستن قلبمو شنیـבن🙂💔
پس בیگـہ مهم نیس ڪ بخنـבم یا گریـہ کنم..!
تو بخنـב بزار من ب خنـבت בلخوش باشم😅️
4.9
غمگین تنهایی تولدم گر در این دنیا دلداری داشتم دلم نمی سوخت
یار گرانقدری داشتم دلم نمی سوخت
ای کاش به خواب می رفتم با دردم
شب ها گر کابوس میدیدم دلم نمی سوخت
باختم و دم نزدم خاکستری شدم و دم نزدم
زین دل، آتش جانم آب میشد دلم نمی سوخت
شهر بییار به چه کار؟ دل نا آرام به چه کار؟
دلدار میبود و لب هم نمیزد دلم نمی سوخت
بد بودم و بد کردم شر بودم و شر کردم
کاش می رفتم و می رفتم دلم نمی سوخت
فاطمه دهقانی ️
یار گرانقدری داشتم دلم نمی سوخت
ای کاش به خواب می رفتم با دردم
شب ها گر کابوس میدیدم دلم نمی سوخت
باختم و دم نزدم خاکستری شدم و دم نزدم
زین دل، آتش جانم آب میشد دلم نمی سوخت
شهر بییار به چه کار؟ دل نا آرام به چه کار؟
دلدار میبود و لب هم نمیزد دلم نمی سوخت
بد بودم و بد کردم شر بودم و شر کردم
کاش می رفتم و می رفتم دلم نمی سوخت
فاطمه دهقانی ️
3.4
غمگین تنهایی آنومی تنهایی وجودی حسرت پشیمانی شعر فاطمه دهقانی به طرز تکاندهندهای حس از دست دا...
او قرار بود برای همیشه مال من باشد،
اما حالا با چشمان خود میبینم که مال کس دیگری می شود
«چرا که دیو هرگز نمیتواند دلبر را داشته باشد»
ماهنیا 🌙
️
3.4
عاشقانه غمگین خودپنداره عشق و جدایی استعاره ادبی باورهای درونی متن شما به زیبایی حس از دست دادن و خودپندارهای عم...
بعضی وقتا خیلی آدما نمیدونن حالشون چطوریه
انگار ک خالی ان
ی حس تهی بودن
تهی بودن از فکر کردن
تهی بودن از زندگی کردن
تهی بودن از همه چی
طوری ک حتی خودتم نمیدونی چت شده
وقتیه ک دلت اونقد زمان میخاد
ک بشینی ی دل سیر گریه کنی
اشک بریزی
داد بزنی
درد دل کنی
ولی فقط با یه دیوار گچی️
انگار ک خالی ان
ی حس تهی بودن
تهی بودن از فکر کردن
تهی بودن از زندگی کردن
تهی بودن از همه چی
طوری ک حتی خودتم نمیدونی چت شده
وقتیه ک دلت اونقد زمان میخاد
ک بشینی ی دل سیر گریه کنی
اشک بریزی
داد بزنی
درد دل کنی
ولی فقط با یه دیوار گچی️
4.3
غمگین خسته آنها عشق را کشته اند
و مردانی را ک
عشق می باختند
آنها ترانه ها را کشته اند
و کسانی را
ک ترانه می خواندند
آری آنها هر چ را
ک در زمین محبوب
لازم بوده است
کشته اند
اما ن گل کوچکی را
ک هنوز نشکفته بود🖤🦋🌚:)!
#مارکوس آنا! ️
و مردانی را ک
عشق می باختند
آنها ترانه ها را کشته اند
و کسانی را
ک ترانه می خواندند
آری آنها هر چ را
ک در زمین محبوب
لازم بوده است
کشته اند
اما ن گل کوچکی را
ک هنوز نشکفته بود🖤🦋🌚:)!
#مارکوس آنا! ️
4.8
غمگین ادبی