آخرین نامه اش را بار ها و بار ها خواند
جوری که کم کم تک تک کلمات را حفظ شده بود
هق هق های خفه اش فضا را پر کرده بود
چرا باید آخرین نامه او میبود
چرا باید مرگ انها را از هم جدا میکرد؟
یک بار دیگر نامه را خواند میخواست معجزه ای رخ دهد
میخواست او برگردد
میخواست فقط یک بار دیگر آغوش او را حس کند️
3.5
غمگین جدایی فقدان نامه عشق از دست رفته معجزه در ادبیات، نامه ها اغلب نمادی از پیوند عمیق و پاید...
نامه های فقدان: جستجوی معجزه در عشق از دست رفته:
در ادبیات، نامه ها اغلب نمادی از پیوند عمیق و پایدار بین افراد هستند، حتی پس از مرگ. این متن یادآور قدرت کلمات در ثبت احساسات و خاطرات است، و همچنین نشان میدهد چگونه یک نامه میتواند به یک شیء مقدس تبدیل شود و امید به معجزه را زنده نگه دارد.
راهکار:
به دنبال راهکارهای سوگ باشید. به یاد داشته باشید که احساسات خود را بپذیرید و به خودتان زمان دهید تا التیام یابید.
الهی سقف آرزوت، خراب بشه روی سرش
بیای ببینی که همه، حلقه زدن دور و ورش
الهی که روز وصال، طوفان شه از سمت شمال
هیچی از اون روز نمونه، به جز گلای پرپرش
قسم میخوردی با منی، قسم میخوردی به خدا
خدا الهی بزنه تو کمرش، تو کمرش
من اهل نفرین نبودم، چه برسه که تو باشی
بیاد الهی خبرش، بیاد الهی خبرش
عمرت الهی کم نشه، اما پر از غصه باشه
زجرایی که به من دادی، بکشی تا آخرش
الهی که یه روز خوش، از تو گلوت پایین نره️
3.8
غمگین جدایی نفرین شعر عاشقانه انتقام احساسات منفی در ادبیات، نفرین غالباً نمادی از شدت احساسات است. ...
شعر جدایی: نفرینهای یک عاشق دلشکسته:
در ادبیات، نفرین غالباً نمادی از شدت احساسات است. این شعر، اگرچه لحنی تند دارد، نمایانگر عمق رنج و ناامیدی شاعر در فراق معشوق است و درکی از آسیبپذیری انسانی ارائه میدهد.
راهکار:
به جای تمرکز بر نفرین، انرژی خود را صرف بهبود و التیام زخمهای عاطفی کنید. شفای احساسی نیازمند زمان و تمرکز بر خود است.
♡ : نوشته بود: «آدم هایی که یک روز عاشقِ هم بودن؛ نمیتونن دوست معمولی بشن، چون قلب همو شکستن! نمیتونن دشمن همدیگه هم بشن، چون قلبِ همدیگرو لمس کردن! و تا همیشه میشن "غریبه ترین آشنا"»️
4.7
عاشقانه غمگین دوستت دارم
رفتنش خواب خوشم را بی هوا از من گرفت ؛
در وجودم ابر غم یکباره باریدن گرفت . .
‹ آنکه بر ماندن ، نرفتن ، عاشقی ، اصرار داشت
بی خبر دل کند و راحت رفت روزی زن گرفت ›
گر چ دنیای مرا با رنگ مشکی رنگ زد ،
خود ولی با عشق نو آینده ای روشن گرفت .
‹ آنقدر غمگین شدم در خود شکستم تاخدا
کل اندوه مرا یکباره بر گردن گرفت ›
بهترین تصمیم من ماندن ب پای عشق بود . .
عشق آنکه بی هوا تصمیم دل کندن گرفت...
| افکارم'🤎'🪴!'
️
4.9
غمگین بهترین ها حقیقت عشق یک طرفه
اشک های او با روح من زندگی موازی دارد!
ادامه بده بساز و بسوز...:(🥺
اشک های او با روح من زندگی موازی دارد!
-بنتون جیمز کسلر-️
4.9
عاشقانه غمگین دخترانه متفرقه حقیقت دختر
داستان "ما" همیشه ادامه پیدا میکنه
ما کلمه عجیبی اما قشنگه مگه نه
وقتی یکی این کلمه رو بهت میگه انگاری تو رو با تموم دردهات،زخمهات و با گذشتت انتخاب کرده قبولت کرده
و تو برای اولین بار احساس میکنی به یک جای تعلق داری
اما…
دیگه توی این داستان "مایی" وجود نداره شاید از اولم وجود نداشته همش توهم ذهن خودم بود
دیگه من و تویی وجود ندارد داخل این داستان،من فقط یه شخص فرعی تو داستان تو و "اون" هستم️
3.2
غمگین عاشقانه از بین رفتن ما درد توهم تعلق پایان داستان یکطرفه شخصیت فرعی در رابطه مغز انسان در قشر پیشپیشانی میانی، شبکهای یکپارچه...
داستان «ما» که هرگز نبود؛ دردی به نام توهم تعلق:
مغز انسان در قشر پیشپیشانی میانی، شبکهای یکپارچه برای «خود» و «افراد نزدیک» میسازد؛ یعنی در دلبستگی عمیق، مغز «من» و «تو» را در یک سیستم عصبی ادغام میکند. اما وقتی تعلق یکطرفه باشد، این ادغام یک «ما»ی خیالی میسازد که فقط در یک مغز زنده است. درد فروپاشی این توهم از نظر عصبشناختی شبیه سندرم عضو خیالی است: چیزی که دیگر وجود ندارد، اما مغز همچنان دردش را حس میکند. پس توهم تعلق، یک عضو خیالی عاطفی است. آیا تا به حال فکر کردهاید که چقدر از این رابطهها فقط در یک مغز زندهاند؟
راهکار:
شاید توهم «ما» تلخ باشد، اما این شکست دارد یک حقیقت را فریاد میزند: تو لایق داستانی هستی که خودت نویسندهاش باشی، نه شخصیت فرعی روایت دیگران. احساس بینهایت درد، نشانهی همان ظرفیت عظیم تو برای عشق است؛ ظرفی که حالا میتواند برای خودت پر شود.
آࡅ߭ܭܘ ࡅ࡙ܭܢ̣ߊܝ ߊܝ̇ ܩܝߊܩܚ݅ࡍ ࡅ߭ࡅ࡙ܚ݅ࡍ ܟܿࡐܝܥܨ ܝߊ ࡅ߭ܢ̣ܟܿܚ݅ࡍ ... 🥀
ܝ݆ߺࡐܢܚࡅ߳ߺߺܙ ߊࡅ߭ܥߊܝ̇ܨ ܥ݆ܘ ࡅ߳ܫ̇ࡅ࡙ࡅ࡙ܝܨ ܥܣܥ ܥܝ ܥ̇ߊࡅ߳ߺߺܙ ܩߊܝ ... 🥀️
5.0
غمگین بهترین ها خسته دلتنگی پسرانه
ای جان من صد ها بار بر جانم زخم زدی
ای دلداده من هزاران بار بر تن بی جانم سر زدی
باز هم گوی من در میان خنجر هایت نفس میکشم
باز هم گوی جای چشمانت زخم هایی که بر جانم زدی را دوست میدارم...!️
4.3
عاشقانه غمگین حقیقت عشق یک طرفه دلتنگی
موی سفید میکنی تا بفهمی زندگی چيست،،؟؟
درد را با تن یکی می کنی،,تا بفهمی زندگی چيست،،!!
هم همه داری در دلت آه ،,، آه می کنی...
هی تو نالان در خودت زجه ،,، زجه می کنی...
گویی تو مانند یک پرنده در قفس...
آزادی یا مرگ را خدا خدا می کنی...
📖 RAP TEXT 7 📚️
3.5
فلسفی غمگین رنج معنای زندگی آزادی قفس در این شعر، شاعر به زیبایی به جستجوی معنای زندگی د...
جستجوی معنای زندگی در میان رنجها:
در این شعر، شاعر به زیبایی به جستجوی معنای زندگی در دل رنجها اشاره میکند. مفهوم قفس، استعارهای از محدودیتهای انسان و اشتیاق او به آزادی است. فلسفه اگزیستانسیالیسم نیز بر انتخاب و مسئولیت فرد در مواجهه با پوچی تأکید دارد.
راهکار:
به جای تمرکز بر رنج، به دنبال روزنههای امید و فرصتهایی برای رهایی در زندگی خود باشید. پذیرش محدودیتها و تلاش برای یافتن آزادی درونی میتواند به شما کمک کند.
رو خودت سرمایه گذاری کن :
به استراحتت اهمیت بده
یه باشگاه ثبت نام کن
غذای ارگانیک بخور
از کوچیک ترین چیزا لذت ببر
خوابت سر تایم باشه
هدفاتو تعیین کن
به سلامتی روانت اهمیت بده
دوره های آموزشی ببین
️
4.9
غمگین حقیقت
ادامه پایانی : ارزوی محال خود را با روشنی اما تار بدست ار .
چون در دوران تو ای روزگار تو بر من بوده ای ولی من بر تو نبودم ولی اکنون مرگ با حضورش هم بر من بوده هم من بر مرگ خواهم بود .
اری که پیشه روزگار این است که مشقت در ان داوری تعیش بشریان را کند .
اری ای مرگ عزیز تو اکنون در این مجمع ارزوی همگان شده ای ، اری کهروشنی تو از روشنی روزهای این روزگار درخشنده تر است :)
زودی به سراغم ای که تومتحقق مطلوب من خواهی بود .️
3.7
غمگین تنهایی شب بخیر سکوت خسته
زندگی بدون عشق هیچ معنا و مفهومی نداره !
و از وقتی تورو دیدم تازه معنا و مفهوم زندگی رو متوجه شدم.
و امیدوار هیچوقت اون روزی نیاد که بخوام اینو بگم :
'' غمگین ترین لحظه ی زندگیم اونجایی بود که به کسی گفتم خداحافظ که دلم میخواست تمام عمرم کنارش زندگی کنم''️
5.0
غمگین خسته زندگی
آخرین کلمهای که توانستم بر زبان بیاورم نام زیبایت بود.
واژهای که واژه پرنقش زندگیام بود. عزیزِجانم، آرزو میکنم همانگونه که از هفت طبقه آن ساختمان سقوط آزاد را تجربه کردی،
حال در بهشت در قصری با هفت طبقه باشی.
️
4.5
غمگین جدایی حقیقت دلتنگی خودکشی
هرکه آید گوید :
گریه کن ، تسکین است
گریه آرام دل غمگین است
چند سالی است که من میگریم
در پی تسکینم
ولی ای کاش کسی می دانست
چند دریا بین ما فاصله است
من و آرام دل غمگینم
️
4.4
غمگین بهترین ها شعر حقیقت خسته
تو میگفتی دوسم داری
اما نداشتی نامرد
میگفتی هرچی بشه باهاتم تا آخر
ولی زدی ضربه ای که حتی بلند نشم از جامم
میشه گذشت از خاطرات باهم
ولی میشه بگی چطور شد پر جا من؟
ولی دیگه نیستم اون ادم که میمردم برای شنیدن صداتم💔
Rozhan ️
3.4
غمگین جدایی خاطرات رابطه عاطفی شکست عشقی اعتماد روژان در متن خود از تلخی خیانت میگوید. بد نیست بد...
زخم های یک نامرد:
روژان در متن خود از تلخی خیانت میگوید. بد نیست بدانیم، ریشه لغوی خیانت از واژه «خون» در زبان پهلوی است و نشان میدهد که این عمل، چه آسیب عمیقی به روح و روان فرد وارد میکند.
راهکار:
برای التیام، خاطرات را به عنوان بخشی از گذشته بپذیرید، اما بر ساختن آیندهای جدید و مستقل تمرکز کنید. به خودتان زمان دهید و از فعالیتهایی که به شما احساس خوبی میدهند، لذت ببرید.
سیگار می کشم نفسی غم بیاوری
چای غروبِ ریخته را دم بیاوری
سیگار می کشم نکند مثل من، تو هم
یک روز توی زندگیات کم بیاوری
تا غصهدار تر بشوم در عروسیات
یک شهر ، توی مجلست آدم بیاوری
در لابلای صحبتتان با لطیفهای
پیش رفیق اسم مرا هم بیاوری
این کوچه پیچ دارد و پیچک بهانه است
تا یک حواس پرت فراهم بیاوری
باید که از کنار تو با بغض بگذرم
وقتی قرار نیست به یادم بیاوری
#کتاب عریضهنویسی های خیابان خیام️
3.2
عاشقانه غمگین عشق یک طرفه ادبی
زیباترین نگاه پشته شیشه نگاهت را پشت پرده ی حریر پنهان نکن حال که قلبم را لرزاندی بامن بمان پشتت رابه من نکن قلبم را ویران نکن مرا دیوانه نکن
نویسنده ای نو
️
4.9
عاشقانه غمگین دلتنگی دوستت دارم زندگی
توبحثتسراینکهدرداتعمیقانمیتونیبهزبونبیاری
یادرداگفتنینیستند ، نیست
چطوربههمهمیگیچیشدهچراخوبنیسی
بهمنکهمیرسهارهباباخوبم️
4.5
شاخ غمگین حقیقت خسته دلتنگی
حاجآقاپناهـیان
میگفتن که:
ظرف بشکن،سر بشکن
شیشه ماشین بشکن
امّااااا...
غرور نشکن
احساسنشکن
قلب نشکن
نشکن...!!
مواظبباشیم
️
3.5
غمگین خیانت قهر حقیقت
دوستت دارم هایت را نگه میداری برای روز مبادا
دلم تنگ شده ها را ، عاشقتم ها را....
این جمله ها که ازشمندند ،
الکی خرج کسی نمیکنی!
باید ادمش پیدا شود!
باید همان لحظه از خودت مطمئن باشی...
و باید بدانی که فردا ،
از امروز گفتنش پشیمان نخواهی شد !
سنت که بالا برود ،
کلی دوستت دارم پیشت مانده
،کلی دلتنگتم و عاشقتم مانده که....
خرج کسی نکرده ای و روی هم تلنبار شده اند !
🖤 ✨ 🥲 🥀 💔 🙃️
5.0
غمگین فلسفی ادبی عشق یک طرفه دلتنگی
این تراپیسته گفت «میدونستی یکی از بزرگترین نشونههای آسیب کودکی اینه که وقتی یکی اذیتت میکنه و ازش شدیداً آزار میبینی، به جای اینکه ولش کنی و بری سعی میکنی راضیش کنی که باهات خوب رفتار کنه؟» و من مثل سگ گریه کردم...️
5.0
غمگین خاطره
عشق نا فرجام «۳»
.
تنها سود اش تعاریف بی اهمیت آنان از نگاشته هایم است
چه کسی خواهد درک کرد ، چه شامگاه هایی با فکر به تو سر به بالین نهادم
چه کسی خواهد درک کرد ، تمام آن خاطرات نگاشته شده و نگاشته نشده تلخ و شیرین تنها یه جمله : « ما برای هم ساخته نشدیم » ، شد . .
هیچ کس ؟
حال که بیشتر فکر میکنم نباید ایام هایمان را بیشتر از حال بنگارم تا آن هنگام که تو را با چشمان خود شاهد باشم ؛
1404/11/1️
3.8
عاشقانه غمگین عشق نافرجام مدیریت احساسات امیدواری خاطرات تلخ و شیرین این متن بهخوبی تلاش جهانی برای هضم عشق نافرجام را...
عشق نافرجام: درد خاطرات و امید به دیدار:
این متن بهخوبی تلاش جهانی برای هضم عشق نافرجام را به تصویر میکشد. اغلب، غم عمیق و خاطرات گرانبهای فرد با بیتفاوتی دیگران روبرو میشود و او را در رنجش تنها میگذارد. این نوشته بهطور ظریفی یک مکانیسم دفاعی رایج را آشکار میکند: تغییر تمرکز از غم فعلی با انتظار یک دیدار در آینده. این نشان میدهد که چگونه امید، حتی در شکنندهترین اشکالش، میتواند نیروی محرکهای برای تاب آوردن باشد.
راهکار:
گاهی اوقات، یافتن راههای جدید برای ابراز احساسات یا تغییر تمرکز میتواند تسکیندهنده باشد. برای عبور از این حسها، هنرهای خلاقانه، مراقبت از خود یا تعیین اهداف کوچک را امتحان کنید؛ این میتواند به بازسازی روایت شما کمک کند.
🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕
🌑🌒🌕🌕🌘🌓🌖🌑🌑🌔🌕
🌑🌔🌕🌕🌕🌓🌑🌑🌑🌒🌕
🌑🌕🌕🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌑🌕
🌑🌔🌕🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌒🌕
🌑🌒🌕🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌔🌕
🌑🌑🌒🌕🌕🌗🌑🌑🌔🌕🌕
🌑🌑🌑🌒🌕🌗🌑🌔🌕🌕🌕
🌑🌑🌑🌑🌒🌗🌔🌕🌕🌕🌕
🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕
🌑🌑🌑🌑🌑🌓🌕🌕🌕🌕🌕
🌑🌒🌕🌕🌘🌓🌖🌑🌑🌔🌕
🌑🌔🌕🌕🌕🌓🌑🌑🌑🌒🌕
🌑🌕🌕🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌑🌕
🌑🌔🌕🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌒🌕
🌑🌒🌕🌕🌕🌗🌑🌑🌑🌔🌕
🌑🌑🌒🌕🌕🌗🌑🌑🌔🌕🌕
🌑🌑🌑🌒🌕🌗🌑🌔🌕🌕🌕
🌑🌑️
5.0
غمگین خواهر
تولدم مبارک ✨💔
ولی ت نیستی ک بگی عشقم تولدت مبارک💔🥺
ت نیستی ک بهم کادو بدی 🎁
ت نیستی ک کرم بریزی
ت نیستی ک ب جا خودم شمعارو فوت کنی🕯️
ت نیستی ک بغلم کنی بگی دوست دارم🫂❤️
️
4.5
غمگین تنهایی مناسبتی تولدم
در این دنیای مطلبی نماز جنازه تو رو هم
به خاطره ثواب خودشون میخونن .🖤🚶
ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم
جز هیچ در این هیچ دگر هیچ ندیدیم
بر هیچ نشستیم و براین هیچ براندیم
در هیچ بماندیم و از هیچ بریدیم...🌹🚶🙏🖤
ЅᎯℰℐⅅ✔️ЅℋᎯᎽℰЅᏆℰℋ️
4.4
غمگین حقیقت خجالتی خواهر
سوگواری اینجوریه که مثلن نشستی داری کار میکنی یهویی یه خاطره از اعماق تجربه زیسته میاد سراغت و تلخیش گریبانت رو میگیره. و بعد به این فکر اجتناب ناپذیر فکر میکنی که این آدم دیگه تو زندگی من نیست که نیست که نیست و این جای خالی میشه یه حفره تو قلبت که باید یاد بگیری باهاش زندگی کنی.️
4.4
غمگین حقیقت خسته دلتنگی
آرزو دارم ناخواسته به دست آوری آن چيزهايی را که خواسته هایت هستند… آن گونه که با خود بياندیشی : آيا کسی برايم آرزويی کرده است … ؟! هی پاک می کنم… هی می نويسم… املايم بد نيست ! از تکرار اسمت لذت می برم…️
5.0
شاخ غمگین درسی
و تــــــو هم روزی پير می شوی
اما مـــــــــــــــــــــــــن
پيــــــــر تر از اين نخواهم شد
در لحظه ای از عمرم متوقف شدم
منتــــــــــــــــــظرم بيايی
و از برابر مــــــــــــن بگذری
زيــــــــــــــــــــــــــــبا
پيـــــــــــــــــــــــر شده
آراســـــــــــــــــته به نوری
که از تاريــــــــــــــــکی من
دريـــــــــــــــــــغ کرده ای
♡:) ️
5.0
عاشقانه غمگین دلتنگی دوستت دارم