آسمون☁️ شهر م🌆 خــدآ ندآش ...🙃🚶🏻♀️💔
️سلامتی دلی ک هزار بار شکستنش اما هنوز شکستن بلد نیست...🙂🖐️
️مَن دَر اینً لبخنــ🙂ـد های تلـْخ مهارـت دارم
️دلم شد یه قبرستون وقتی کَندم توش قبرتو..!
️آن نخل ناخلف که تبر شد زما نبود... ما را گر زمانه بشکند ساز می شویم🙃
️گر بسوزی تو و دود از تو نخیزد هنر است..:-)
️اگه انقد تنها بمونم که دیگه دلم نخوادتون چی؟!!
️این تنِ خسته ز جان تا به لبش راهی نیست :)
️ در دلم هستی و ازحال دلم بی خبری...
️اگر قیامت قصه باشد من کجا ببینم تورا ....
️آقای قاضی! همه شبیه همن فقط بعضیاشون قشنگ تر دروغ میگن:)💔
️کسانی به ما زخم میزنند که برایشان چسب زخم بوده ایم
️★彡 من مغرور تریـن دلتنگ ایـن شهرم!🙂 彡
️دَر حال مَرگ ████████▓99%
️فقر عشقتو زودی میگیره💔😏
️الله چرا دختر مردم مرد با دستای پدرش ؟!🌌💔
️من خیلی وقته کم آوردم؛ نمیدونم با چه جونی دارم ادامه میدم!
️اقای قاضی #دلمون شده انبار حرف هایی که به موقع نزدیم(:
️باکیفیت ترین چیز تو زندگیمون، درد بود!!🤙🏾
️the high quality thing in our life was pain
ما را اندوهی کشت که با هیچکس نگفتیم...! ♡~A♡~
️خیلی حس بدیه بالا رو نگا کنی که اشکت نیاد ، خیلی !:)
️مث چراغ زرد شدم همه بهم بی توجهن!(:
️لحظه آشنایی 💖 خنجر بی فایی🖤 لعنت به این جدایی💔
️سَــــږںــوشٺ چــــــہ بَــــد نـــوشټـ💔🥀
️_و من توده ای از افکار بی پایان فهمیده نشده!!!
️✌ درهیاهوی مغزم کسانی را کشتم ✌ که روزی بهترینم بودن🚬🔞
️و گاه باید خندید بر غمی بی پایان....!
️یـه حـس بـی حسـی نسبـت بـه هـر حسـی/:
️