من يه دخترم بدون احساسم، مثل يه ابر بدون بارون..️
5.0
✿ 𝐼'𝓂 𝒶 𝑔𝒾𝓇𝓁 𝓌𝒾𝓉𝒽𝑜𝓊𝓉 𝑒𝓂𝑜𝓉𝒾𝑜𝓃 𝓁𝒾𝓀𝑒 𝒶 𝒸𝓁𝑜𝓊𝒹
𝕎𝕀𝕋ℍ𝕆𝕌𝕋 ℝ𝔸𝕀ℕ ✿
𝕎𝕀𝕋ℍ𝕆𝕌𝕋 ℝ𝔸𝕀ℕ ✿
شبم رو صبح کردم تا تو طلوع زندگیم باشی🌝
️'' چگونه دلتنگ نمیشوند،
مگر شهرشان شب ندارد؟ ''
کیف لا یشتاقون الا یوجد
فی مدینتهم لیل؟
آخه از سیاه ترین ابر بهتربن بارون میباره🌩🖤
️بى اسلحه در جنگ نبودى كه بدانى چه كشيدم...!
️من با چشم بسته بیدارم :) حرفام به دردام بستگی دارن...
️ما حنجره در حنجره در حنجره بغضیم
ما اینه در اینه در اینه دردیم
و گفت: آه
از نام های خداوند است ..
با یه ذهن منفی نمیشه یک زندگی مثبت داشت..
️- مایی که خاکستر شدیم رو از آتیش نترسونید :)
ندارمت و این،پایان تمامه عاشقانههای من است(:
️حالت دفاعی من برابر غم، خوابه..
️خودکاری که جوهر نداشته باشه فقط به برگه اسیب میزنه
️ما پر از درد دلیم
امــــــّــــــا
توان شرح نیست.....