“خستم ازینکه من کسی باشم که به یاد میاره"
️4.3
“I am tired of
Being the one
Who remembers”
“خستم ازینکه من کسی باشم که به یاد میاره"
️“I am tired of
Being the one
Who remembers”
🎐 تـرسم چو بـاز گـردى، از دسـت رفتـه بـاشـم..🌱
️🎐 هـى بـخواهيـم و رسيـدن نـتوانيـم كه چـه..🌱
️🎐 دوسـت داشتـن هیـچوقت به معنـای همیـشه مونـدن نـیسـت..🌱
️loving doesn't always mean staying forever..
🎐 پـریشـان دل، به جـایی
مـن، به جـایی!..🌱
/ "ما" خال عيب صفحه رخسار عالميم |
️یاد تو رفتو یاد من موندو😐
️❤️من از بیگانگان هرگزننالم که هرچه بر سرم کرداشنا کرد❤️
️باختم ولی خیلی ها رو شناختم
️چای ک سرد بشه میریزنش دور یا عوضش می کنن حالا هی سرد باش 😟
️