هر صبری حدی داره ...
و هر سکوتی حرمتی:)))))
مگه من چقدر مبهم بودم که هیچکی منو نفهمید؟¿
️واسه اعتمادای الکی، تاوانهای سختی دادیم!
️🐍𝙞 𝙂𝙤𝙩 𝘽𝙖𝙙 𝙊𝙪𝙩𝙘𝙤𝙢𝙚𝙨
𝙁𝙧𝙤𝙢 𝙏𝙧𝙪𝙨𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙊𝙩𝙝𝙚𝙧𝙨!
باید به آخرین رفتارهای آدما نگاه کنی نه به اولین حرفاش•••
️👀🗣İ𝑛𝑠𝑎𝑛𝑙𝑎𝑟ı𝑛 𝑖𝑙𝑘 𝑠ö𝑦𝑙𝑒𝑑𝑖𝑘𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒 𝑑𝑒ğ𝑖𝑙, 𝑠𝑜𝑛 𝑦𝑎𝑝𝑡ı𝑘𝑙𝑎𝑟ı𝑛𝑎 𝑏𝑎𝑘𝑎𝑐𝑎𝑘𝑠ı𝑛
بگذار بگذرد ماکه دیگرصفایی از این دنیا نبردیم ...
️❥︎قدر عاشق را کسی داند؛که داغش بر دلش است.....
️تراژدی زندگي اينه که زود پير ميشيم
و دير عاقل...
💌τнє τяαgє∂γ οƒ ℓιƒє ιѕ τнατ ωє gєτ οℓ∂ τοο ѕοοи αи∂ ωιѕє τοο ℓατє
چی بشه دوبارع زنده شی برگردی بهم بگی .....تودنیامی🖤🥀
️سنی ک از بچگی منتظرش بودم چرا داره اینجوری میگذره...؟
️آنکه دائم هوس سوختن ما میکرد
کاش می آمد و از دور تماشا میکرد
وَ یِک شَب بی صِدا هَمه را تَرک خواهَم کرد!🤘
️یِح کآسِع چیپصو طَرجیح میدَم بِح شُمآ آدمآ:🍜
️عُذرِ بیجآ نخوآـہ اَز هیچ کَس هیچ وَقتـــ....
️آچین و واچین تموم شد عمر منم تموم شد💔
️مُشتَرَکِـ مُرِدِ نَظَر خاموشـ میبآشَد! لُطفا مزاحمـ نَشَوید...🖤
️مــث ما ت دنــیای لعنتی کمه.. ••══✿✿✿══•• 🔗🤍🙂
️چه شبایی که تا صبح از فکرت نخوابیدم!:)🌃
️خستم ، خسته از دنیای نامردی که فقط درد و غمش را قسمت ما کرد
️دارم خفه میشم از فریادهایی که تو گلو خفه کردم🔇🔉
️دل میشکند,مغزفرمان می دهد وقلب اسیب می بیند💗
️جهان را بیخیال قهوه ات یخ کرد .
️آدمیزاد به اندازهی لطافت قلبش درد میکشد !
️ما شوخی شوخی میخندیم , مردم جدی جدی فکر میکنن حالمون خوبه :(:
️بغلم کن غمِ در زخم ، شناور شده ام
✍️حامد ابراهیم پور
باید گریست در غم شهری که اندر ان
مشتی اسیر گریه به آزاده ای کنند