اگه من بخام مودمو براتون توصیف کنم :
اینجوریه که خیلی خستم، بریدم...
میخام برم، برم برای همیشه؛ امااول باید
به اون بگم ک خیلی دوسش داشتم..
بهش بگم که بدون اون زندگی خیلی
سختبود بهش بگم که یموقعایی جونم
به لبم میرسید، اما هیچ چاره ای نداشتم...
من میرم ولی بهش میگم قول بده کسیو
جایگیزنم نکنه و همیشه اون دختری و که
براش جونشم میدادو از یاد نبره..️
اینجوریه که خیلی خستم، بریدم...
میخام برم، برم برای همیشه؛ امااول باید
به اون بگم ک خیلی دوسش داشتم..
بهش بگم که بدون اون زندگی خیلی
سختبود بهش بگم که یموقعایی جونم
به لبم میرسید، اما هیچ چاره ای نداشتم...
من میرم ولی بهش میگم قول بده کسیو
جایگیزنم نکنه و همیشه اون دختری و که
براش جونشم میدادو از یاد نبره..️
4.5
غمگین تنهایی حقیقت سکوت خسته