اونی که فکر میکردم از همه بیشتر بهش نیاز دارم بهم یاد داد که به هیچکس نیاز ندارم..🤍🌱
واسه همینه که شاعر میگه: گر نقش دیوارم شوی گل باشم و خارم شوی یا پود بر تارم شوی دیگر نمیخواهمم تو را گر دل شوی سر تا به پا پاکیزه گردی از صفا در عالم بی انتها تنها تو باشی با وفا ✨️ دیگر نمیخواهم تو را ✨️️
احتمالا مثل همیشه قرار بود ندونم. قرار بود سکوت جانشین حرفهای ناگفته بشه. شاید در نهایت هیچ چیز درست نمیشد مسئله ها حل نمیشدن. لبخند روی لبامون نقش نمیبست. احتمالا مثل همیشه قرار بود ندونم و تو بری....️