جستجو کنید..موضوع
نوع فیلترفیلتر
بهترزبان
بهترترتیب

متن های غمگین جدایی / بهترین متن غمگین جدایی [پیشنهادی]

6069 پست
متن های غمگین جدایی گلچین , تعداد 6,069 متن غمگین جدایی به ترتیب بهترین ها برای کپشن بیو پست و.. متن های غمگین جدایی / بهترین متن غمگین جدایی [پیشنهادی]
غمگین جدایی شعر غمگین غمگین عاشقانه تنهایی غمگین غمگین شاخ جدایی عاشقانه غمگین تیکه دار ادبی غمگین دلتنگی غمگین سکوت غمگین شکست عشقی غمگین جدایی - جدیدها
همه فیلتر
همه زبان
بهترین ترتیب
نصب برنامه اندروید تاوبیو
مشابه ها

‌بی‌ دَلیل رَفتی ، بآ دَلیل بَرنَگَرد .💯✋🏽

4.1
غمگین جدایی قطع رابطه بی دلیل رفتن بازگشت با دلیل
در روانشناسی شناختی، پدیده‌ای به نام «ناتوانی در ب...

بی دلیل رفتی، با دلیل برنگرد؛ تلخی جدایی بدون توضیح:

در روانشناسی شناختی، پدیده‌ای به نام «ناتوانی در بستن» (Closure Deficit) وجود دارد: وقتی رابطه بدون دلیل مشخص تمام می‌شود، ذهن ما مدام به دنبال علت می‌گردد و این سردرگمی استرس مزمن ایجاد می‌کند. جالب است که مغز بی‌دلیلی را به‌عنوان تهدید پردازش می‌کند، چون نمی‌تواند الگویی برای پیش‌بینی بسازد. حالا سؤال: آیا بازگشت با دلیل می‌تواند این سردرگمی را درمان کند، یا فقط زخم را تازه می‌کند؟

راهکار:

این جمله انگار از دل یک تلخی عمیق بیرون آمده. شاید زاویه‌ای دیگر: گاهی بی‌دلیلی یعنی عدم شجاعت برای صادق بودن، و بازگشت با دلیل هم می‌تواند نشانه‌ی درک اشتباه باشد. اگر این متن برای توست، به این فکر کن که آیا واقعاً هیچ دلیلی برای رفتن نبود، یا نخواستی ببینی؟

دلم میخواد یه پلاکارد بگیرم دستم که روش نوشته:
من با يه نخ خيلى نازك به اين دنيا وصلم با من مدارا کنید.
‏من غرق غم، استرس، اضطراب، احساس عقب بودن، سختى و فشار هستم. خستم و در عین حال تلاش ميكنم كه اين نخ نازك بريده نشه و سعی میکنم شرایط رو هندل کنم.
5.0
غمگین جدایی زندگی
‏ܦ̇ܝ‌ߊ‌ܩࡐ‌ܚ݅ࡍ ܭܝ‌ܥ‌‌ࡍ߭ ܭܢܚܨ ܭܘ ܥ‌‌ࡐ‌ܢܚܚ݅ࡍ ܥ‌‌ߊ‌ܝ‌ܨ
ܩࡅ݅ߺܠܙ حܠܙ ܢܚ݅ܥ‌‌ࡍ߭ ܧࡅ߭ܥ‌‌ܨ ܩࡅ࡙ܩࡐ‌ࡅ߭ܘ ܭܘ
ࡅ߳ࡐ‌ ܥ݆ߊ‌ࡅ࡙ܨ ߊ‌ࡅ߭ܥ‌‌ߊ‌ܟܿࡅ߳ࡅ࡙.
ܥ‌‌ܝ‌ܢܚࡅ߳ܘ ܭܘ ߊ‌ࡐ‌ࡍ߭ ܧࡅ߭ܥ‌‌
حܠܙ ܩࡅ࡙ܢܚ݅ܘ ࡐ‌ ܥ‌‌ࡅ࡙ܥ‌‌ܘ ࡅ߭ܩࡅ࡙ܢܚ݅ܘ
ࡐ‌ܠܨ ܢ̣ܝ‌ߊ‌ܨ ܣܩࡅ࡙ܢܚ݅ܘ ܩܝ̇‌ܣ‌ܨ ߊ‌ࡐ‌ࡍ߭
ܥ݆ߊ‌ࡅ࡙ܨ ܝ‌ࡐ‌ ܫࡐ‌ࡎ߭ ܭܝ‌ܥ‌‌ܘ :)️
5.0
𝓕𝓸𝓻𝓰𝓮𝓽𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓮 𝓸𝓷𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓵𝓸𝓿𝓮
𝓘𝓽'𝓼 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓭𝓲𝓼𝓼𝓸𝓵𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓼𝓾𝓰𝓪𝓻
𝓨𝓸𝓾 𝓼𝓹𝓲𝓵𝓵𝓮𝓭 𝓼𝓸𝓶𝓮 𝓽𝓮𝓪.
𝓘𝓽 𝓲𝓼 𝓽𝓻𝓾𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓲𝓽 𝓲𝓼 𝓼𝓾𝓰𝓪𝓻
𝓘𝓽 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓫𝓮 𝓼𝓸𝓵𝓿𝓮𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝔀𝓲𝓵𝓵 𝓷𝓸𝓽 𝓫𝓮 𝓼𝓮𝓮𝓷
𝓑𝓾𝓽 𝓲𝓽𝓼 𝓽𝓪𝓼𝓽𝓮 𝓯𝓸𝓻𝓮𝓿𝓮𝓻
𝓒𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓮𝓪 :)
عاشقانه غمگین جدایی بی تفاوت عشق یک طرفه دلتنگی
تو آدمی رو از دست دادی که حتی الانم زنگ بزنی یا پیام بدی بگی حالم بده کمکت میکنه، ولی خب از دست دادی.! 🙂️
4.8
غمگین جدایی از دست دادن مهربانی ارزش قائل شدن پشیمانی
متن یادآوری میکنه که گاهی اوقات، ارزش واقعی آدم‌ها...

قدر آدمای مهربون زندگیت رو بدون:

متن یادآوری میکنه که گاهی اوقات، ارزش واقعی آدم‌ها رو بعد از رفتنشون می‌فهمیم. این موضوع ریشه در خطاهای شناختی ما داره، جایی که ذهن به داشته‌ها کمتر بها میده و فقدان، اون‌ها رو برجسته می‌کنه.

راهکار:

قبل از اینکه دیر بشه قدر آدمای مهربون زندگیت رو بدون. پشیمونی بعد از از دست دادن، دردیه که خیلی سخته تحملش کرد.

یک‌روزبخاطرپیداکردنم
نوشته‌تمام‌سنگ‌قبرهای‌شهررامیخانی"🕊️🖤"️
4.5
غمگین جدایی دلتنگی حسرت فراق جستجو
این سطرها با استفاده از یک استعاره قدرتمند، نه تنه...

جستجوی بی‌تابانه: حکایت جدایی و دلتنگی:

این سطرها با استفاده از یک استعاره قدرتمند، نه تنها به نبود فیزیکی، بلکه به شدت حسرت و جستجوی بی‌پایان برای یافتن اثری از یک عزیز اشاره دارد. این نوع ابراز احساسات، عمق دلبستگی و تأثیر غیبت بر روح و روان انسان را به زیبایی به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد چگونه نبود یک فرد می‌تواند منجر به کاوشی فراگیر و حتی ناامیدکننده شود.

راهکار:

در مواجهه با احساسات عمیق جدایی، به خاطر داشته باشید که گفتگو با افراد مورد اعتماد یا نوشتن احساسات، می‌تواند به پردازش و التیام کمک کند. این کار به شما فضایی برای بیان آنچه در دل دارید می‌دهد.

#ﻭﻟی ﻗﻟﺑم ﺑﺭﺍ #ﻓﺭﺍﻣﻭش ﻛﺭﺩﻧت #ﺑﻳﺷﺗﺭ ﺍﺯ #ﻣغز ﺑه #ﺍﻟﺯﺍﻳﻣﺭ ﻧﻳﺍﺯ ﺩﺍﺭه . . . !️
5.0
غمگین جدایی خسته
میگه:
تو جا زدی
من جا خوردم
او جا گرفت
و همین جا به جایی
جانم را گرفت.. ❤️‍🩹🥲️
4.7
عاشقانه غمگین جدایی بازی با کلمات عشق ناکام تاثیر روابط ابهام
این شعر کوتاه، با ظرافت بازی با کلمات و مفهوم 'جا'...

جاخالی و دل‌شکستگی:

این شعر کوتاه، با ظرافت بازی با کلمات و مفهوم 'جا' (مکان و فرصت) عمق احساسات را به تصویر می‌کشد. تضاد بین 'جا زدن'، 'جا خوردن' و 'جا گرفتن' نشان‌دهنده یک مثلث عشقی و از دست دادن فرصت است. این شعر به زیبایی حس ناامیدی و تلخیِ از دست دادن را منتقل می‌کند.

راهکار:

در مواجهه با درد عاطفی، به جای سرزنش خود یا دیگران، سعی کنید الگوهای رفتاری تکراری در روابط را شناسایی کنید. این آگاهی، گامی مهم به سوی روابط سالم‌تر است.

بعضی وقتا سخت ترین خدافظیا اونایین که عشق توشون هنوز وجود داره، ولی اونقدر قوی نیست که دوطرفو کنار هم نگه داره..!

-دلی..:)️
5.0
غمگین جدایی دلتنگی
‐ خواستم بعدِ تو برگردم به خودم . .
خودم ، نبودم:))!️
4.7
غمگین جدایی احساس پوچی پس از شکست عشقی از دست دادن هویت بعد از جدایی بازگشت به خود بعد از رابطه
وقتی عاشق می‌شویم، مدارهای عصبی هویت فردی بازنویسی...

بعد از تو، خودم را گم کردم:

وقتی عاشق می‌شویم، مدارهای عصبی هویت فردی بازنویسی می‌شوند. تحقیقات علوم اعصاب نشان می‌دهد که پس از جدایی، مغز برای بازسازی مرزهای خودی نیاز به ۳ تا ۶ ماه بازنشانی سیناپسی دارد. این حس «نبودن» دقیقاً ناشی از این بازنویسی زیستی است. آیا می‌دانید که همین فرآیند، در فرهنگ‌های مختلف با آیین‌های «سوگ هویت» جشن گرفته می‌شود؟

راهکار:

این جمله رو میشه از زاویه‌ی «بازتعریف خود» نگاه کرد: شاید «خودم نبودم» یعنی فرصتی برای ساختن خودی جدید که وابسته به کسی نیست. سوال اینه: اگر قرار باشه از صفر خودت رو بسازی، اولین چی رو تغییر میدی؟