متن های جدید خرداد 1405 / بیو های کوتاه (پیشنهادی)
جدیدترین متن های کوتاه خرداد 1405 از گلچین هزاران متن کوتاه جدید در خرداد 1405مناسب بیو . را در بزرگترین سایت بیو و متن کوتاه ایران تاوبیو بخوانید و در بیوگرافی و استوری خود استفاده کنید
اشرف تک برای یتیم ها پدری کرد ولی دختر خود را یتیم گذاشت🥺😢️
ی روزی تصادفی با یکی آشنا میشی ، و بعد از اون متوجه میشی اگه با یه قطار . . تصادف میکردی و تموم ِ استخون های بدنت زیرِ اون قطار لِه میشد ، کمتر درد میکشیدی !:)️
اسمان با دل تنگ و بغض حبس شده در گلویش مینازد به زیبایی ماه به ستارگان و وسعت بی کرانش و من رو به اسمان، تنها از زیبایی چشمان تنها داشته ام میگویم ،کیمیا :) همین کافیست ! برای بارش بارانی که گویی اشک های اسمان است ،حال بغض اسمان در هم شکسته، اشک هایش تمام زمین را فرا میگیرد،میخواهد غرقم کند درک میکنمش ،کیمیای من زمانی دختر اسمان بود اون فرشته آسمانی من است روی زمین بی علت نیست که در پاییز بارش زیاد است.. :) Q️
«فعلاً که داریم از دور تماشا میکنیم، انگار صحنهی نمایشِ زندگیِ توئه و من فقط تماشاگرِ ردیفِ اول. ولی خب، کی میدونه؟ شاید یه روزی کارگردان، یه نقشِ کوچیک هم به این منتقدِ صبور بده!
تا اون موقع، همین که از پشتِ پردهی مجازی، کیفیتِ نورپردازیِ زندگیت رو تحسین میکنم، خودش کلی انرژی بهم میده. مثلاً همین استوریِ امروزت که واقعاً «هایلایت» شد توی ذهنِ من!️
'پارت٤_رمان در پناه تو' مغزم سوت کشید. همون سهیلی که همیشه به من میگفت: «ستاره، با مسلمونا زیاد نچرخ.» یادم افتاد یه روز با همکلاسیام نگین داشتم راه میرفتم که سهیل باهام دعوا کرد و گفت دیگه حق نداری با کسی که مسلمون هست راه بری. 😔 همون که همیشه سر مسائل اعتقادی بحث میکرد. حالا خودش…؟ 😳 نمیتونستم تکون بخورم. انگار پام به زمین چسبیده بود. بعد از نماز، دستهاش رو بالا آورد. صداش آروم بود، ولی واضح میشنیدمش....️
۱ سال دیگه گذشت و من وارد فصل جدیدی از زندگیم شدم ✨️ توی این مدت چیز های زیادی یادگرفتم... یاد گرفتم که هیچ اتفاقی اتفاقی نیست و هر اتفاقی که میوفته بر پس انتخاب های خودمونه 🫠 زندگی قشنگه با خوبی ها و بدیاش :) امسال آرزوی موفقیت ، آرامش، زندگی قشنگ ، سلامتی و ... واسه ی خودم و تمام هم میهنانم✨️🥂 پیشاپیش تولدم مبارک 🎀🎂 ۱۴۰۵/۳/۱۷ ️
پزشکیان رو اگه میبردن اون قسمت از سریال یوسف پیامبر که آخناتون خواب قحطی دید سریال اینقدر طول نمیکشید،، راحت میگفت آب نیست بارونم که نمی باره، مجبوریم مصر رو تخلیه کنیم.. ️
سعدی: تن آدمی شریف است به جان آدمیت؛نه همین لباس زیباست نشان آدمیت اگر آدمی به چشم است و دهان و گوش و بینی؛چه میان نقش دیوار و میان آدمیت به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشد؛که همین سخن بگوید به زبان آدمیت اگر این درنده خویی ز طبیعتت بمیرد،همه عمر زنده باشی به روان آدمیت رسد آدمی به جایی کا به جز خدا نبیند؛بنگر که تا چه حد است مکان آدمیت نه بیان فضل کردم که نصیحت تو گفتم؛هم از آدمی شنیدیم بیان آدمیت️
2.3
(The human body is noble, because of the soul of humanity; not only beautiful clothes are the mark of humanity) (If a person is with eyes, mouth, ears, and nose; what is between the image of a wall and humanity) (Be truly human, or else be a bird that speaks the same words in the language of humanity) (If this predatory nature of yours dies, you will live all your life in the soul of humanity) (A person has reached a
من ایرانیم با دلم من ایرانیم با زبانم من ایرانیم با خلیجم من ایرانیم با جوابم من ایرانیم با دینم من ایرانیم با ترانه من ایرانیم باسرابم من ایرانیم با.... بقیشو تو بگو️