چارلی چاپلین میگفت :
اشتباهم این بود هرجا رنجیدم، خندیدم
فکر کردند درد ندارم ضربه هارا محکم تر زدند ️
اشتباهم این بود هرجا رنجیدم، خندیدم
فکر کردند درد ندارم ضربه هارا محکم تر زدند ️
4.6
چارلی چاپلین میگفت :
اشتباهم این بود هرجا رنجیدم، خندیدم
فکر کردند درد ندارم ضربه هارا محکم تر زدند
اشتباهم این بود هرجا رنجیدم، خندیدم
فکر کردند درد ندارم ضربه هارا محکم تر زدند