بدترین دشمن برای هر آدمی خودشه؛ اونجا که باید رها کنی اما نمیکنی؛ باید پای خواستت بایستی اما نمیایستی؛ نباید مدام خودت رو سرزنش کنی اما میکنی؛ گاهی وقتا آدما دشمنیشون رو میکنن و میرن ولی ما به جاشون دشمنی رو با خودمون ادامه میدیم و این تلخه، خیلی تلخ!️
وقتی نتونی چیزی رو ثابت کنی، هی دست و پا میزنی. دنبال یه راه فرار پیدا میکنی که دیگه دست هیشکی بهت نرسه از چشمها ناپدید شی از گوشها بیصدا شی. وقتی چیزی رو بدونی و نتونی ثابت کنیش این تویی که زجر میکشی این تویی که آخرش با غصه تنها میمونی.