از لحاظ روحی به یه بغل طولانی مدت نیاز دارم، هیچی نگیم فقط همدیگه رو بغل کنیم..
دلم برای بغلات تنگ شده دلبر
مامانم میگه :
یه آدم وقتی دل و دماغ هیچ کاری و نداشته باشه پیر شده دیگه، چقد خیلیامونو میگه .
دلم لک میزنه واست زمانی که ازم دوری
ولی در خاطرم هستی دیگه اینجاشو مجبوری
بهترین حالت بودنم برا بقیه، نبودنمه:)
بارون رو دوست نداشت. میگفت از خیس شدن لباسم متنفرم! از اون روز به بعد همیشه با خودم چتر میبرم. شاید بارون گرفت، شاید دیدمش …
️هر روز میروم،
به مسیری که دیدمت
جایی که عاشقانه،
به جانم خریدمت …
ماه من رفت ماهت بمیرد آسمان
️زمان اونقدر عجیبه که ممکنه دیدن آدمی رو برات عادی و بیاهمیت کنه که یه روزی با دیدنش ضربان قلبت میرفت رو هزار.
️به جون تو که خسته شدم! بیا منو بغل کن (:
بیا که بی تو تنهایی، شبا میده بوی تعفن!
میدونم بهش نمیرسم،اما باز دیونشم🖤🌚
️دلم خیلی برات تنگ شده ولی از هر سمتی نگاه میکنم،میبینم بدون من خیلی خوشتری!(:
️چند ماه پیش ما تا 3 نیمه شب با هم بیدار میموندیم و حرف میزدیم،و امروز حتی نمیدونم چطور بهت بگم ‹سلام›.
️◗آقای قاضی ꔷ͜ꔷ▾
◗آسمون هم گریه میکنه ꔷ͜ꔷ▾
◗منم گریه میکنم ꔷ͜ꔷ▾
◗به اون میگن بارون ꔷ͜ꔷ▾
◗به من میگن داغون ꔷ͜ꔷ▾ 💔🤕🙃
بیقرارم نگارم تیره شد روزگارم ابریم همچو باران کجایی تو ای جان که طاقت ندارم......🥀💔
️☆خوشبهحالپرندههادلشـانکهتنگمیشودپرمیزنندبهاسمان☆
️فراموش نکنیم که اگر دلی را بردیم شکستیم، گذشتیم و رفتیم …
روزگار حافظه خوبی دارد، هرگز فراموش نمی کند !
کہ از دورےِ یار، نیمہ شب
بینِ گلو مانده و جان مے گیرد ...️
مى رسد روزى که بى من لحظه ها را سر کنى
مى رسد روزى که مرگ عشق را باور کنى
مى رسد روزى کــــه تنها در کنـــار عکــس مــن
شعــر هـــاى کهنه ام را مو به مو از بر کنى
عشقت نه سرسری است که از سر به در شود...
️گهگاهی که تو یادم بکنی هم کافیست …
️وقتے نتونن با بقیه جایگزینـت ڪنـن،
شروع به دلتنگ شدن میڪنـن!
⏰Tʜᴇʏ sᴛᴀʀᴛ ᴍɪssɪɴɢ ʏᴏᴜ ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇʏ ғᴀɪʟ ᴛᴏ ʀᴇᴘʟᴀᴄᴇ ʏᴏᴜ
تو ماه را
بیشتر از همه دوست میداشتی
و حالا ماه هر شب
تو را به یاد من میآورد
میخواهم فراموشات کنم
اما این ماه
با هیچ دستمالی
از پنجرهها پاک نمیشود!
اشکی که برای شخص دیگهای ریخته میشه
نشونه ضعف نیست؛ نشونه یه قلب پاکه...
‹❤️🩹🩹›𝗧𝗲𝗮𝗿𝘀 𝘀𝗵𝗲𝗱 𝗳𝗼𝗿 𝗮𝗻𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿
ᴘᴇʀsᴏɴ ᴀʀᴇ ɴᴏᴛ ᴀ sɪɢɴ ᴏғ ᴡᴇᴀᴋɴᴇss.
𝗧𝗵𝗲𝘆 𝗮𝗿𝗲 𝗮 𝘀𝗶𝗴𝗻 𝗼𝗳 𝗮 𝗽𝘂𝗿𝗲 𝗵𝗲𝗮𝗿𝘁.
« زندگے یک دروغ مسخره بود!ツ ».
️━─ 🍌ᴸᴵᶠᴱ ᵂᴬˢ
ᴬ ᴿᴵᴰᴵᶜᵁᴸᴼᵁˢ ᴸᴵᴱ ─── ⇆
«تنها ترین آدم این شهر منم»
️●━─ ⁱ ᵃᵐ ᵗʰᵉ ᵐᵒˢᵗ ᵃˡᵒⁿᵉ ᵖᵉʳˢᵒⁿ ⁱⁿ ᵗʰⁱˢ ᶜⁱᵗʸ ─ ⇆
جایت همیشه در دِل مَن دَرد میکند🌱›️
یه درختم که عاشق تبر شده
با این که میدونه زخمیش میکنی ولی میخاد
تورو بغل کنه🫂