❄️
ازماکهگذشت
امااگردرسرتهوایخداحافظیداشتی
ازهمانابتداسلامنکن..
لطفا!
فقط اسمش اتاق خوابه تا صب توش بیداریم .
️بقول علی اردوان: بایدمی،شایدتم :)
️من شاید واسه ديواری كه خراب كردم تا آخر عمر اشک بريزم، ولی با آجر لق كنار نمیام!
️این روز ها... قلبم سخت درد میکنه... کاش یه لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیه
️بی تو بی فایده و بی هیجان است جهان مثل یک پنجره که منظره اش دیوار است...!!:
️من سقوط کردم همه سکوت کردن...!
️اگه چشماتم فدای آدما کنی آخرش میگن از اول کور بود!
[☹🖤]
دیگه زمونه رسیده به جایی که
رابطه ها شده مثل صندلی بازی،
غافل شی جاتو گرفتن!
هیع بارآن... ببآر من سفر کردھ ای دآرم کھ پشت پآیش آب نریخته ام...❤
️"مثلا سرتو بزاری رو قلبم صداش میاد!(:
️For example, if you put your head down, my heart will hear it
یجا فروغ فرخزاد میگه:
بی گمان
بُردهای از یاد، آن عهد
که مرا با تو سروکاری بود!
عجیب غمگینه:)
بهترین ها زودتر ميميرند...
️دیگه دلم تنگ نمیشه...
••🖤🖇
یـ؏ روـز؏ خوبـ؏ مـیاد؏؟
️﮼بهم میومدیم مث بارون و سیگار.
️یڪـمـمـ مـݩـۅ ݩَـۅازݜ ڪُـݩ🖤
️شهر بوی دیگر میدهد
نکند تو آمده ایی ...؟!
عزیزحسینی
هــر کــس از ایــن دنـیــا چـیـزی بـرمـیـدارد …
من امـا فـقـطـ ؛
دسـتـــ بــرمــیــدارمــ !
ولی اونجا که معین میگه برای تو هوس بود ولی برای من نفس بود این دقیقاً حال و هوای یسری از عشقای امروزیه ...
احمق تر از تویی که رفتی!
منم که منتظرم برگردی:)
یه روزی تو زندگی هرکس یه نفر میره که بعد از رفتنش بقیه رفتنها رو خیلی راحتتر میشه تحمل کرد؛
به قول رشیدی سمرقندی:
چون بی تو گذشت، بگذرد بی دگران ..
حـــڪایــتـــمـــون شــــده
حـــڪایــــت جِــنـاغ
ﻫــــمــــہ ســــره شــــڪســتــنـــمـــون
شـــــــرط بــــســــتــن انــگـــــار
باران
میراث خانوادگی ما بود
کوچک که بودم
از سقف خانه ی ما میچکید
بزرگ که شدم
از
”چشمانم“
تـــــــــــو که نمی دانی
هر آدمی دل تنگیهای مخصوص خودش را دارد
و تــــــــــــو پنهانی ترین
دلتنگی منی…
مگر میشود شب را دوست نداشت ؟!
وقتی تمامِ دغدغه ها خوابیده اند
وقتی آدم فراموش میکند
کجایِ جهان ایستاده و
چقدر غمگین است ...
به مادمازل کتی گفتم:
تو هیچوقت عاشق شدی؟
خاکستری نگاهم کرد.
خاکستری، غمگین ترین رنگهاست!
باشــی یــا نباشــی .. ایــن شب ســـر میشـــود !
امــا ایــن شب کجـــا و آن شب کجــــا؟!